Sari la conținut

Monster Lounge


Postări Recomandate

so enough with the good news, huh?

 

in decembrie mi-a cazut lantul cand treceam peste niste sine de tramvai si am facut buf pe o parte. am ridicat motorul si am fos tla serice sa indrept schimbatorul de viteze si mergea de atunci intr-un cilindru. eu am crezut ca merge innecat de la cazatura si c-o sa-si revina (peste noapte).

 

ma gandesc ca treaba cu segmentarea s-ar fi produs in timp, iar de la busitura s-a dereglat fro supapa sau fisa. de ex chiar daca arunca ulei, ar fi trebui sa mearga bujia, nu? dar se cunoaste ca n-a dat scanteie, ca e ca noua in cap. exeptand uleiul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

daca-i plina de ulei, nu da scanteie, sau da insuficient. nu are ce cauta ulei in capul la piston. si fisa o verifici simplu.

o scoti si o paropii de capul bujiei si vezi daca se aud pacanituri < nu stiu cum sa descriu sunetul>, sau poti s ao masori cu un aparat de masura sa vezi daca are continuitate.

ideea e ca fumul albastru este de la ulei in capul pistonului.

 

daca si monsteristu' -i de acord putem sa trecem pe la tine sa ne uitam....

Editat de DomnulK
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mish , motoru` tau avea probleme de la plimbarea pe Cheia , mult inainte de decembrie . Pornea intr-un cilindru , iar al doilea era inecat tot timpu` si curgea benzina din el si din toba . Deci nu are legatura cu tranta . Parerea mea e sa o duci la Andu , inainte sa mai strici si altceva prin ea .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

man, hai sa nu exageram acum. mai ales ca vorbesti de benzina si eu de ulei ;)

ma gandesc ca e bine ca v-am intrebat inainte pe voi daca aveti idee ce se intampla; daca nu era weekend, vorbeam direct la service.

 

faza cu benzina era de la carburatorul care nu inchide bine si are demult buba asta, dinainte s-o cumpar. cica nu are ce sa-i mai faca. legat de pornire, nu mai agata bine electromotorul si au mai fost cateva cu problema asta. avand in vedere fazele astea si problema cu capacul, ca s-a fisurat pe langa sudura, am decis sa-i cumpar un motor nou. cu totul (cilindri, carburatoare, inclusiv bobina). am gasit unul din 2001 cu acte and stuff si probabil la sfarsitul lunii o sa vina.

 

doar ca weekendul trecut si weekendul asta a fost mai cald, mai soare... intelegeti voi :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

man, hai sa nu exageram acum. mai ales ca vorbesti de benzina si eu de ulei ;)

ma gandesc ca e bine ca v-am intrebat inainte pe voi daca aveti idee ce se intampla; daca nu era weekend, vorbeam direct la service.

 

faza cu benzina era de la carburatorul care nu inchide bine si are demult buba asta, dinainte s-o cumpar. cica nu are ce sa-i mai faca. legat de pornire, nu mai agata bine electromotorul si au mai fost cateva cu problema asta. avand in vedere fazele astea si problema cu capacul, ca s-a fisurat pe langa sudura, am decis sa-i cumpar un motor nou. cu totul (cilindri, carburatoare, inclusiv bobina). am gasit unul din 2001 cu acte and stuff si probabil la sfarsitul lunii o sa vina.

 

doar ca weekendul trecut si weekendul asta a fost mai cald, mai soare... intelegeti voi :burnout:

 

mish'ule

da observvv ca tu esti norocos rau

 

apropo.

cand se face putin mai cald poate organizam un service de primavara, (cu bere si tot tacamul)

eu am o problema la partea electrica (daca trag de ghidon in stanga se taie alimentarea cu curent si se blocheaza butonul de start pentru cateva minute)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt de acord cu service-ul de primavara :agree:.

Eu in mom de fata stranga bani k sa o duc la andu si daca e promit k la service-ul de primavara vin cu mici, bere si table. :burnout:) Nu de alta, dar suntem romani si asta facem cel mai bine ;):))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai maramuule, ti-ai luat s2r sau nu?

 

 

 

au fost vremea foarte rea in partea de nord a tarii si deabia saptamana care vine o sa soseasca.

 

uicendul urmator ma duc sa-l ridic :burnout:

dar cel mai important e ca - AM PLASTIC (deci, pot sa conduc)

 

oricum trebe doctorit si batranul taxi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai si cu galbiorul ce faci? il pui la vanzare sau ramane in familie? nu de-alta dar sunt cateva persoane dornice de monster dar care nu au 3-4000 de euro disponibili pentru unu

 

taxiul cred ca o sa ramana in familie (pt blondu jr).

dar, daca nu-si ia permisu pana in mai trece la vanzare, cu toate ca nu as vrea, e un moto care nu a avut nici o probl si merge ca uns la 26k km.

 

noi sa fim sanatosi :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ooo cam tarziu am vazut topicul...ce-i drept nici nu prea am fost activa in ultimul an pe forum.Am si eu un Ducati Monster din 98 cam de un an si jumatate, destul de multumita de el(nefiind primul motor)deocamdata e dezmembrat ca vreau sa mi-l aerografiez dar inca nu m-am decis asupra temei(funny thing...cand am de facut o lucrare in aerograf pt altcineva, e asa usor, imi vin o gramada de idei ...dar cand e vorba de rezervorul propriu..iar am o gramada de idei dar nu pot decide asupra uneia :crack: :laugh: :) Promit sa pun poze cand e gata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai blondo, ce atata mister??

 

ia povesteste acilea...ce mobra iti iei? S2R am inteles...dar vb cu profesionistii :crack: ...da si tu detalii, poze...etc

 

daca as stiii si eu mai multe ti-as spune :laugh:

nu e nici un mister doar ca monsterica e in italia la un prieten.

 

deabia astept sa-l vad si sa-l calaresc putin.

s2r de 800 - 77 cai

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

V-as ruga sa nu incepem,din nou, discutiile despre ducati. Eu unul sunt satul pana peste cap, nu stiu de voi.

 

pai nu le incepe nimeni. doar ca, asa cum ai scris si tu, cadrul e una din partile destepte la ducati. ca de-aia folosesc constructia asta si nu recurg la variante chinezesti. oricum, mare pacat cu ce ai patit. nu vad ce rezolvare ai avea decat sa il dai pe piese si sa incerci sa recuperezi cat mai multi bani de pe urma lui si sa iei alt monstru. poate de data asta il iei prin recomandari si nu de la tot felul de "afaceristi".

 

@coco: smecher tare pustiu. dovada ca ducati are un tren de rulare atat de stabil, ca si un pusti poate face trick-uri :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Le-am explicat baietilor de pe acel topic ca nu este absolut nicio problema cu cadrele de ducati si ca intr-adevar au ceva probleme cu carterul motor , din cate am observat la cativa dintre voi . Sper sa inteleaga si sa nu mai injure Ducati . Noi il iubim asa cum e , cu bune si cu rele . Somnic pufos va doresc !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Le-am explicat baietilor de pe acel topic ca nu este absolut nicio problema cu cadrele de ducati si ca intr-adevar au ceva probleme cu carterul motor , din cate am observat la cativa dintre voi . Sper sa inteleaga si sa nu mai injure Ducati . Noi il iubim asa cum e , cu bune si cu rele . Somnic pufos va doresc !

 

se aberereaza unu care stie el de o problema notorie la ducati: designulll (si are fzr)

 

N-AI CU CINE MA, NISTE TARANI

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...