Lucas LS Postat Iulie 9, 2012 Share Postat Iulie 9, 2012 nu se intampla nimic. ti-ar mai creste putin puterea pt ca evacuarea e mai libera. dar asta trebuie sincronizate carburatoarele dupa tobe. suna mai frumos si ce se poate intampla mai urat, e sa te opreasca politia(depinde cat de galagioase sunt) aaaaa si iti creste consumul. dar astea cu puterea/consumul sunt foarte putin sesizabile. gen cateva procente diferenta fata de inainte. poti incerca si vei vedea daca e ok sau nu. nu musca. asa multumesc si sincronizarea in ce consta? adica o poate face ceva mecanic sau necesita cv aparatura speciala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Iulie 9, 2012 Share Postat Iulie 9, 2012 o poate face un cam orice mecanic, dar cu aparatura speciala(analizator de gaze) pt ca trebuie sincronizate carburatoarele cu tobele si filtrele. recomandat e sa schimbi si filtrele de aer cu unele sport, pt a face o treaba buna. apoi poti tine silencerele sub saua sau undeva, iar cand te opreste politia sau seara sa le pui. asta depinde cat de tare urla "magaoaia" in general un mecanic, dar mecanic, are analizator de gaze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Iulie 9, 2012 Share Postat Iulie 9, 2012 (editat) Nu-i nimic trist in asta.Am multumit pt raspunsuri si toate cele,dar alegerea finala este a mea,daca am gresit imi asum tot,numai ca sfatul "doctorului" nu este tocmai ce se vrea a fi,are o alta directie..ma rog..multumesc si tie pt sfat. stii ce ma distreaza cel mai mult la toata discutia cu cauciucurile ca toata lumea vb de cauciucul spate ca ai 180 dar ca fata e de 130 care fata e mai importanta decat spatele jesus:) stii unde iti recomand sa faci un test la...amckart sa vedem atunci adevaratul comportament...nu vreau sa par nu stiu cum dar parerea mea este ca ai gresit dimensiunea cauciucurilor stii si tu care este dimensiunea ptr monsterul tau...bafta @LucasLS : filtrele alea se numesc silence uri prin urmare rolul lor este sa mai diminueze din puterea sunetului atata tot auyi la crazi devil iti da putere ))) eu cand mi leam scos de ce nu am avut putere puterea o dai din alte lucruri nu din silence uri sau tobe schimbate si nu e vb ca si eu mi leam scos dar scrie prntro carte printro revista de specialitate una alta cine cauta gaeste. bafta Editat Iulie 9, 2012 de Buggy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zar Postat Iulie 9, 2012 Share Postat Iulie 9, 2012 stii ce ma distreaza cel mai mult la toata discutia cu cauciucurile ca toata lumea vb de cauciucul spate ca ai 180 dar ca fata e de 130 care fata e mai importanta decat spatele jesus:) stii unde iti recomand sa faci un test la...amckart sa vedem atunci adevaratul comportament...nu vreau sa par nu stiu cum dar parerea mea este ca ai gresit dimensiunea cauciucurilor stii si tu care este dimensiunea ptr monsterul tau...bafta @LucasLS : filtrele alea se numesc silence uri prin urmare rolul lor este sa mai diminueze din puterea sunetului atata tot auyi la crazi devil iti da putere ))) eu cand mi leam scos de ce nu am avut putere puterea o dai din alte lucruri nu din silence uri sau tobe schimbate si nu e vb ca si eu mi leam scos dar scrie prntro carte printro revista de specialitate una alta cine cauta gaeste. bafta nu are 130. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Iulie 9, 2012 Share Postat Iulie 9, 2012 Acum ca mi-am facut introducerea,poate primesc si eu un sfat in legatura cu anvelopele.. Stock am 160/60-17 spate si 120/60-17 fata... Am gasit de curand un set Bridgestone 130/70 fata si 185/55 spate..Intrebarea mea este: pot sa montez astea noi fara sa am probleme?(ca si dimensiuni de incadrare merg) f 3 600 asta este ce a scris el acum cateva zile eu dupa asta mam ghidat... Scuze ca intervin, dar un silencer iti poate modifica harta in care apare cuplul unui motor daca pot sa zic asa. Si daca e sa o luam logic: nustiu cat au doua tobe stock de monster, dar o toba stock de SV cred ca sare bine de 7kg. Actuala mea toba are 1,9kg: traseu de evacuare direct=> o iesire mai rapida a gazelor, in teorie si ceva putere castigata (nu 10-20 de cp, ci mai degraba, 1 cp) dar se imbunatateste raportul putere greutate lucru neglijat de multa lume. bine... ca sa evacueze rapid tre sa si admiseze:) la fel de rapid asta e unu din aspecte plus multe altele plus ca tobele stock nu au silenceuri:)...harta creca tio deregleaza mai degraba decat sa o modifice in fine creca aberez eu )) da ma si distrez ce sa mai ...bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Iulie 9, 2012 Share Postat Iulie 9, 2012 eeh asa mai stam de vb deacord cu tine si cum spuneai diferenta e insesizabila(plus ca la injectie daca faci toate modificarile poti schimba si harta depinde de motoreta)cel putin la motoretele de strada la curse se schimba socoteala ...insa rolul silence lor este de zgomot ...habar nu am cat cantareste totba de monster dar la supersportul meu care are acelasi motor de pe monster 900 toba stock avea cred ca in jur de 6 poate 7kg aproximativ asta din ce imi aduc aminte...bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iulie 10, 2012 Share Postat Iulie 10, 2012 Mai lăsați bre tobele și uitați-vă la treaba asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Iulie 10, 2012 Share Postat Iulie 10, 2012 @LucasLS : filtrele alea se numesc silence uri prin urmare rolul lor este sa mai diminueze din puterea sunetului atata tot auyi la crazi devil iti da putere ))) eu cand mi leam scos de ce nu am avut putere puterea o dai din alte lucruri nu din silence uri sau tobe schimbate si nu e vb ca si eu mi leam scos dar scrie prntro carte printro revista de specialitate una alta cine cauta gaeste. bafta iti dau motoreta mea sa te dai cu ea. cu si fara silencere. iti pun si dopuri in urechi sa nu te induca in eroare sunetul. si vei vedea diferenta. difera de la motor la motor, si de la harta la harta(in cazul injectiei) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iulie 10, 2012 Share Postat Iulie 10, 2012 Bre nustiu de ce dar tot S4r mi se pare cel mai sexy Ducati (impreuna cu 749/999)...serios. Da' de MH 900 evoluzione ce zici? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Iulie 10, 2012 Share Postat Iulie 10, 2012 Ala nu are doua tobe? adica, 14 kg? da are 2 tobe de obicei toate ducatiurile care au 2 cilindrii au si 2 tobe ... @crazy devil ...cum zici tu desi eu nu cred mai degraba creca te fura efectul placebo si eu cand am trecut de pe 900ss cu tobe schimbate la st cu tobe stock in prmii 50 km aveam impresia ca nu trage motoru si am fost un pic dezamagit dar mam obisnuit cu moto si acum e ok dar o sai schimb tobe;le si la st si o sa vreau si silence uri o sa te anunt atunci ce se mai intampla ca oricum avem acelasi motor bafta... da imi place papagali naked desi eu unul as fi preferat ghidon in loc de semighidoane sunt obsedat de ghidon )))...bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucas LS Postat Iulie 10, 2012 Share Postat Iulie 10, 2012 multumesc mult de informatii . macar aicea pot cere ajutor.Sunteti niste oameni tare de treaba! inca ceva. dece am 6 trepte de viteza. Nu am gasit niciunde un monster cu 6 trepte. am 1 in jos prima , bataie scurta sus neutralu, si apoi inca 5 in sus. am numarat cu mana de vreo 20 ori. nu e cutia originala? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Iulie 10, 2012 Share Postat Iulie 10, 2012 multumesc mult de informatii . macar aicea pot cere ajutor.Sunteti niste oameni tare de treaba! inca ceva. dece am 6 trepte de viteza. Nu am gasit niciunde un monster cu 6 trepte. am 1 in jos prima , bataie scurta sus neutralu, si apoi inca 5 in sus. am numarat cu mana de vreo 20 ori. nu e cutia originala? tu chiar ai motocicleta????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucas LS Postat Iulie 10, 2012 Share Postat Iulie 10, 2012 nu am de unde sa stiu toate aspectele abia am trecut de la scuter la motocicleta . am 18 ani. de unde sa stiu care sunt cu 5 si care cu 6 stiam ca sunt majoritatea cu 5. din asta ma interesez ca in oras is numa de viteza si tot felul de vechituri de pe vremea lu tata mos...si chiar nu am de unde sa ma interesez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iulie 10, 2012 Share Postat Iulie 10, 2012 nu am de unde sa stiu toate aspectele abia am trecut de la scuter la motocicleta . am 18 ani. de unde sa stiu care sunt cu 5 si care cu 6 stiam ca sunt majoritatea cu 5. din asta ma interesez ca in oras is numa de viteza si tot felul de vechituri de pe vremea lu tata mos...si chiar nu am de unde sa ma interesez. M750 are 5 viteze. Și nu mai schimba de pe loc cu motorul oprit că *uți cutia aia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctorucuducati Postat Iulie 10, 2012 Share Postat Iulie 10, 2012 Nu-i nimic trist in asta.Am multumit pt raspunsuri si toate cele,dar alegerea finala este a mea,daca am gresit imi asum tot,numai ca sfatul "doctorului" nu este tocmai ce se vrea a fi,are o alta directie..ma rog..multumesc si tie pt sfat. Ce an de fabricatie au gumele??? vezi DOT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Iulie 10, 2012 Share Postat Iulie 10, 2012 nu am de unde sa stiu toate aspectele abia am trecut de la scuter la motocicleta . am 18 ani. de unde sa stiu care sunt cu 5 si care cu 6 stiam ca sunt majoritatea cu 5. din asta ma interesez ca in oras is numa de viteza si tot felul de vechituri de pe vremea lu tata mos...si chiar nu am de unde sa ma interesez. da stiai bine ce stiai cu 5 viteze insa e ciudat ce zici cu 6 poti sa te documenteyi pe net daca ai rabdare...bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Iulie 10, 2012 Share Postat Iulie 10, 2012 dar totusi omu lea numarat. si au iesit 6. deci 6 sunt. probabil are cutia schimbata. sau.....ori Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iulie 10, 2012 Share Postat Iulie 10, 2012 dar totusi omu lea numarat. si au iesit 6. deci 6 sunt. probabil are cutia schimbata. sau.....ori Da, le-a numărat și cu mâna și i-au ieșit 20 E începător. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZYB Postat Iulie 10, 2012 Share Postat Iulie 10, 2012 M750 are 5 viteze. Și nu mai schimba de pe loc cu motorul oprit că *uți cutia aia. Ce are schimbatul pe loc eu cand o parchez o las in viteza si inainte sa o pornesc o scot la neutral Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Iulie 10, 2012 Share Postat Iulie 10, 2012 Da, le-a numărat și cu mâna și i-au ieșit 20 E începător. nu fiti rai ma cu el, are 18 ani, e incepator, a trecut de pe scuter pe motor. totusi a avut capu pe umeri si si-a luat un motor care il iarta si ce ii da posibilitatea sa invete. putea sa isi ia ceva cu un R sau cu RR si nu mai scria aici nici el nici noi... ii puneam noi floricele pe alta sectiune. @Lucas, daca esti din bucuresti dute pe la academie. cu siguranta vei gasi baietii si fetele care e aproape una, sa te ajute cu detalii. oricum, alegerea e buna. fie ca ai 5 sau 6, numarate sau nu de 20ori.... sau poate ai numarat de 19 ori si tre sa mai numeri odata; ia si fa ceva km cu ea. dute la drum lung si atunci poti numara vitezele cate ai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iulie 10, 2012 Share Postat Iulie 10, 2012 Ce are schimbatul pe loc eu cand o parchez o las in viteza si inainte sa o pornesc o scot la neutral La 1 și N poți umbla și cu motorul oprit. Pentru restul vitezelor nu e bine să schimbi dacă nu e motorul pornit. Sunt multe motive: de la lipsa de lubrifiere până la faptul că nu se pupă angrenajele vitezelor atunci când sunt statice (cutia e gândită să fie folosită în mers), și le forțezi aiurea. Unele motociclete (toate Kawasaki-urile de exemplu, dar nu numai) au chiar un blocaj automat la transmisie care se activează când stai pe loc și nu te lasă să umbli decât la a-ntâia și la neutru. Trebuie să te deplasezi cu o anumită viteză ca să se dezactiveze. Asta te ajută să găsești mai ușor neutrul și te împiedică să schimbi când ești cu motorul oprit . nu fiti rai ma cu el, are 18 ani, e incepator, a trecut de pe scuter pe motor. totusi a avut capu pe umeri si si-a luat un motor care il iarta si ce ii da posibilitatea sa invete. putea sa isi ia ceva cu un R sau cu RR si nu mai scria aici nici el nici noi... ii puneam noi floricele pe alta sectiune. (...) N-am mă nimic cu el, toți am fost începători. Ziceam doar să nu ne luăm neapărat după ce zice pentru că nu știe încă exact ce și cum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
albert's Postat Iulie 10, 2012 Share Postat Iulie 10, 2012 asta este ce a scris el acum cateva zile eu dupa asta mam ghidat... bine... ca sa evacueze rapid tre sa si admiseze:) la fel de rapid asta e unu din aspecte plus multe altele plus ca tobele stock nu au silenceuri:)...harta creca tio deregleaza mai degraba decat sa o modifice in fine creca aberez eu )) da ma si distrez ce sa mai ...bafta Este 120/70 ..o sa fac testul cu siguranta..nu ma urc asa bezmetic pe motor..ms de sfat. Ce are schimbatul pe loc eu cand o parchez o las in viteza si inainte sa o pornesc o scot la neutral Evita sa lashi motorul in viteza..neutral e mai bine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monsteristu' Postat Iulie 10, 2012 Autor Share Postat Iulie 10, 2012 ca să nu se uzeze eu propun să nu se mai folosească nici cheile de contact, că se strică butucul. deci, să se pună toate ducatiurile pe direct, să Âştim o treabă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
albert's Postat Iulie 10, 2012 Share Postat Iulie 10, 2012 Ce an de fabricatie au gumele??? vezi DOT uite aici doctore;) http://www.motociclete.com.ro/component/content/article/3-newsflash/361-bridgestone-va-lansa-noua-anvelopa-sport-touring-battlax-bt-023 fata sf lui 2010 si spate sfarsitul 2011....da-ti seama ce "opinci" mi-am tras:D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Iulie 10, 2012 Share Postat Iulie 10, 2012 Este 120/70 ..o sa fac testul cu siguranta..nu ma urc asa bezmetic pe motor..ms de sfat. Evita sa lashi motorul in viteza..neutral e mai bine... sa micsorat pe parcurs:))...oricum e mai bine 120 decat 130 ...si nu tre neaprat sa o oeo ca pe un sfat ci mai degraba ca pe o parere repet tu esti libers sa faci ce vrei noi am incercat sa iti spunem cum e mai bine...bafta mai baieti eu de cand am 900ss din 2008 pana anu asta am barait cutia aia in toate felurile ma refer cu motorul oprit si nu mi sa intamplat absolut nimic o fi mai special ducati ul meu ...chair este ...glumesc eu zic ca nu are nimic din propria experienta si din teorie mecanica ...parerea mea bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.