iulianserban Postat Aprilie 26, 2017 Share Postat Aprilie 26, 2017 Salutare, Trebuie sa schimb placute de frana pe fata, Monster 600 din 2000. Pana acum, când le-am mai schimbat, nu le-am cumpărat eu, asa ca nu știu ce sa aleg. Am cautat pe net, nu sunt prea multe de unde sa aleg, dar poate aveți vreun pont. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Aprilie 28, 2017 Share Postat Aprilie 28, 2017 Are cineva de vanzare? Cred ca sunt ST2, ST3 sau ST4. Multam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Aprilie 28, 2017 Share Postat Aprilie 28, 2017 Salutare, Trebuie sa schimb placute de frana pe fata, Monster 600 din 2000. Pana acum, când le-am mai schimbat, nu le-am cumpărat eu, asa ca nu știu ce sa aleg. Am cautat pe net, nu sunt prea multe de unde sa aleg, dar poate aveți vreun pont. Ce zici de astea? ...Sau dacă vrei s-o arzi ceva mai reising, astea. Sigur, motocicleta e de vina, tu altfel mergi linistit pe toate celelalte ...zise dracul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulianserban Postat Aprilie 28, 2017 Share Postat Aprilie 28, 2017 Le-am luat pe alea Sinter, la recomandare lui Andu. Schimb si kit-ul de lant saptamana viitoare, sa iau o firma anume? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Aprilie 28, 2017 Share Postat Aprilie 28, 2017 DID ZVM-X 520 cu pinioane JT. Ce raport final ai? Ti-as recomanda sa pui -1 pe fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulianserban Postat Aprilie 28, 2017 Share Postat Aprilie 28, 2017 Cred ca cel standard, 15 cu 46. Dacă iau cu -1 pt fata demarajul va fi mai puternic /rapid? Dar se pierde din top speed? Nu știu exact, sper ca m-am exprimat ok... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Aprilie 28, 2017 Share Postat Aprilie 28, 2017 Da, pierzi cam 5-10km din topspeed. Nu e mare lucru. Dar motorul va merge mai fin, mai elegant, e greu sa ma exprim..nu vei mai patina ambreiajul iar in curbe nu vei mai fi intre viteze. Eu aveam 15/38 si mi-am pus 14/38 iar schimbarea a fost drastica, alta motoreta, mult mai buna. Saptamana ce vine schimb si eu kitul de lant si pun 14/41 la recomandarea unora de pe ducati.ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulianserban Postat Aprilie 29, 2017 Share Postat Aprilie 29, 2017 (editat) Bun atunci, cred ca o sa încerc asa, mersi! Editat Aprilie 29, 2017 de iulianserban Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Aprilie 29, 2017 Share Postat Aprilie 29, 2017 (editat) Eu as merge pe -1 pe fata si +1 pe spate. Ideea e sa fie numere impare (fata/spate), pentru o mai viata mai lunga a lantului. Vezi aici si experimenteaza putin: http://www.gearingcommander.com/ Editat Aprilie 29, 2017 de adidas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulianserban Postat Aprilie 29, 2017 Share Postat Aprilie 29, 2017 Fain link-ul, mersi! Mă uit zilele următoare » Post actualizat in 10 May 2017 18:14 Fain link-ul, mersi! Mă uit zilele următoare Am pus standard, 15/46, nu am vrut sa ma complic, mai mult din comoditate. Am facut un singur drum, service-acasa si chiar se simte o diferenta. O sa urmeze si curelele, au 2 ani si vreo 15.000 km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vervega_eusebio Postat Mai 12, 2017 Share Postat Mai 12, 2017 (editat) Salutare la toata lumea! Am nevoie de un sfat in legatura cu problema de mai jos. Am un amic cu un Bandit S de 600 din 2002, pe care nu a mai pornit-o de 2 ani (fiind plecat din tara). Zilele astea am fost pe la "mobra" sa ma uit, sa-i fac o evaluare (ca mai apoi sa incerc sa o pornesc) si am observat ca nu se vede uleiul prin hublou. Ma gandesc ca dupa atata timp s-o fi scurs totul in baie si ar fi trebuit sa se vada prin hublou. Deschid busonul, bag degetul, ma uit .... totul uscat. Ma uit sub ea, nici urma de ulei. Ma uit pe la motor nici urma de scurgeri .... (zona crepusculara ) Unde naiba s-a dus uleiul? E ok daca o pornesc? Sa-i pun ulei? Editat Mai 12, 2017 de vervega_eusebio Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vervega_eusebio Postat Mai 12, 2017 Share Postat Mai 12, 2017 (editat) A fost lasata cu ulei in motor, in buna stare de functionare. M-am uitat pe hublou cu motocicleta pusa pe cricul central. Statea perfect dreapta. Apoi am tras de ea, am clatinat-o cu putere in speranta ca se va vedea ceva pe hublou. Editat Mai 12, 2017 de vervega_eusebio Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Mai 12, 2017 Share Postat Mai 12, 2017 De obicei pe hublou apar doar ultimii 100-200ml de ulei. S-ar putea deci să fie ulei în motor, dar nu destul. Oricum, nu o porni așa. Bagă-i ulei - de preferat aceeași marcă și tip cu cel precedent (dacă-și mai amintește proprietarul). Indicativul SAE nu este atât de important. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Mai 17, 2017 Share Postat Mai 17, 2017 https://www.amazon.com/Complete-Book-Ducati-Motorcycles-Every/dp/0760350221 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZYB Postat Mai 30, 2017 Share Postat Mai 30, 2017 (editat) Pentru cei care aveti Monster 620 IE, cam care este turatia la relanti, la mine cand e rece scade putin sub 1000 ( cam 900 ) si cand se incalzeste la peste 60 grade sta pe undeva la 1400-1500. Exista vreun reglaj pe undeva manual sau se face din injectia electronica, sa nu merg cu socul tras ? Editat Mai 30, 2017 de ZYB Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Mai 30, 2017 Share Postat Mai 30, 2017 La modelele IE reglajul relantiului se face electronic, prin Mathesis. Este normal ca turația să varieze în funcție de temperatură, dar la tine este cam mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popicadi Postat Mai 30, 2017 Share Postat Mai 30, 2017 (editat) A fost lasata cu ulei in motor, in buna stare de functionare. M-am uitat pe hublou cu motocicleta pusa pe cricul central. Statea perfect dreapta. Apoi am tras de ea, am clatinat-o cu putere in speranta ca se va vedea ceva pe hublou. Desfaci ,, bușonul,, vezi daca curge și rezolvi enigma . Nu de alta , dar ne-ai făcut și pe noi curioși. Editat Mai 30, 2017 de popicadi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Iunie 4, 2017 Share Postat Iunie 4, 2017 Vreun Monsterist de pe aici, negru, astazi 4 iunie, pe centura Romanului? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hantu12 Postat Iunie 17, 2017 Share Postat Iunie 17, 2017 Salutare, Cine imi poate recomanda un mecanic bun in Bucuresti pentru un Monster 600 '99? Nu trebuie neaparat sa fie expert ducati dar sa fie profesionist, nu hobbyist. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulianserban Postat Iunie 17, 2017 Share Postat Iunie 17, 2017 Salut, ți-am dat PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hantu12 Postat Iunie 17, 2017 Share Postat Iunie 17, 2017 Multumesc frumos. Mai incerc o data cum spuneam in mesaj dar inca sunt deschis la sugestii. Din pacate din experienta mea de pana acum, ai nevoie de 3-4 mecanici pentru a obtine un progres de 30-50% in rezolvarea unei probleme. Asta fara mentionarea celor vor sa-ti schimbe ghidonul, comenzile si furca pentru un cablu de aceleratie prea strans. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulianserban Postat Iunie 17, 2017 Share Postat Iunie 17, 2017 Nu ne-ai spus ce vrei sa rezolvi la motocicletă Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hantu12 Postat Iunie 18, 2017 Share Postat Iunie 18, 2017 Strica bujiile. NGK iridium, doua drumuri pornit - oprit, 5 10 km si a doua zi gata. De cele standard nu mai spun. E un fenomen, am schimbat si carburatoarele si nu am rezolvat nimic cu exceptia faptului ca am constatat ca nu acolo era problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 27, 2017 Share Postat Iunie 27, 2017 Strica bujiile. Cum adică "le strică"? Le udă? Le arde? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Halogenn1 Postat Iunie 29, 2017 Share Postat Iunie 29, 2017 Are cineva un manual de reparatii pentru monster 600 din 2000 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.