Sari la conținut

Monster Lounge


Postări Recomandate

cred ca te poti duce la Clavi cu el sa iti curete si sa regleze carburatoarele. e mecanic bun cu toate ca nu e specializat pe Ducati. mai multi monsteristi pot garanta pt el si nu numai. variante mai sunt. da ca e doar de sincronizat, nu e f complicat dar cred ca necesita si o treaba mica de curatat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mda...hai ca trebuie sa o iau de la inceputuri...

 

De vreo 2-3 saptamani tot incerc sa-mi reglez carburatoarele la un Monster 600 din 95.

Din pacate, Andu nu este disponibil pentru inca 2-3 saptamani...asa ca apelez la conostintele voastre si la materielele care le aveti legat de aceasta problema...(un manual, niste scheme...etc.)

Problema este ca nu mai trage, decelereaza greu, si nu merge constant...cand se tureaza, cand moare motorul...

 

Tinand cont de faptul ca Andu are agenda plina... am sa incerc eu sa identific problema....

 

Daca, ma poate ajuta cineva...sau daca aveti manuale, schite, scheme....va rog sa postati aici.

 

Multumesc.

 

Problema cu carburatoarele nu e grava, numai ca trebuie ceva aparate, scule, date tehnice si pricepere. Nu este o operatiune care se poate face in fata blocului. Te sfatuiesc sa nu mai umbli cu surubelnita pe acolo pentru ca o vei face terci (daca nu ai facut-o deja) si vei fi refuzat politicos de Andu chiar daca vor trece cele 2-3 saptamani. Si asculta un sfat de la mine: Ducati nu e dacia 1300 sa o repare toti tilicarii pe marginea drumului sau eventual in piata rahova :wacko:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

coco, ai dreptate ca nu e ceva f grav sau complicat legat de carburatoare. la fel, nu e ceva de facut intre un drum la piata si un meci de fotbal dar totusi sunt carburatoare. da-le-n ma-sa ca un mecanic bun, poate sa le rezolve indiferent ca sunt ducati, honda sau daewoo. danny d, ia legatura cu un mecanic bun, recomandat de cineva apropiat daca ai, daca nu cu referinte (care a mai pus mana pe un ducati eventual) si da-i bataie cu reparatia ca acuma vine 1 mai si ramai pieton :wacko:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bah, sa pasteti voi fericiti, ca eu sigur pasc. am adus banditul de la piatra si l-am tinut blana pana in bucuresti. creca va parasesc. ma fac reisar orezar japonezar.

by the way, sunt monsteristu', dar nu va pot bucura cu prezenta ca sunt banat de pe acest minunat forum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Neata...

 

iata cu ce m-am ocupat zilele acestea....

tobe roads italia- carbon

 

Salut!

 

Sa le stapanesti sanatos! M-ar interesa si pe mine asa ceva... A trebuit sa pui departatoare la scarite, sau merg instalate fara alte modificari? Au db-killer? Ce zic vecinii :wink: ?

 

S-auzim numai de bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Sa le stapanesti sanatos! M-ar interesa si pe mine asa ceva... A trebuit sa pui departatoare la scarite, sau merg instalate fara alte modificari? Au db-killer? Ce zic vecinii :wink: ?

 

S-auzim numai de bine!

 

Salutare,

 

bagati un ochi aici : /index.php?...p;#entry1834910

 

dl Cristi se ocupa de comenzi... il recomand cu toata increderea...

 

 

au si db-killer...

cat despre vecinii ... i-am spart...

 

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tobele la ducati sunt ceva foarte sensibil, de aceea firmele care fac tobe cu adevarat performante pentru ducati se numara pe degete si intotdeauna tobele vin insotite de centrala race, powercommander sau jet kit-uti (daca sunt pe carburatie) plus filtru sport.

 

In a arunca doua tobe pe un ducati fara electronica, jiglere sau filtru sport e egal cu -10 la capitolul performanta....intr-adevar castigi sunet, dar daca ai pune motocicleta pe un dyno ai ramane uimit cum s-a shiftat curba de cuplu fara o electronica adecvata, plus ca pierzi ceva caluti in ture inalte.

 

Daca vreti sa luati tobe relativ ieftine intotdeauna trebuie macar insotite de un powercommander sau dynojet-uri si filtru sport.

Problema e ca reglajele la powercommander sunt oarecum empirice si generale, pentru un reglaj corect trebuie facut custom amestecul si asta e cam greu in Romania (trebuie facute pe dyno, pentru ca motocicleta sa fie in mers).

 

La un 600 e ok, nu cred ca exista diferente mari de performanta (cu toate ca va garantez ca exista) dar la un 900,1000 sau 1100 este exclus sa puneti tobe si gata. Strageti bani de ceva gen termignoni, zard sau gpr impreuna cu electronica aferenta si filtru sport. Daca vi se par prea scumpe, ramaneti la tobele stoc care se pot goli foarte usor pentru a obtine macar zgomotul de care aveti nevoie.

 

In timp motocicleta echipa cu doar cu tobe va suferi de urmatoarele probleme:

 

- bujii afumate mult mai des

- consum mai mare de benzina

- performante mai scazute

- timing mult mai prost, rezultand in uzura prematura a supapelor

 

In speranta ca v-am fost de folos cu postul asta, sper sa nu supar pe nimeni si va urez tuning placut :wink:

Editat de ElSpa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...