PzKpfW Postat Mai 29, 2010 Share Postat Mai 29, 2010 Intrebare : E posibil Knee-down pe Monster stock ? Nici nu ma indoiam ca se poate. Ma rog, you also need balls. It seems you have some big ones Nice track. Cel putin asa pare. Care e? PS: sa fim rai cu aia de pe Honda Hornet sau Hornets Red Carpet si sa ii vedem cum isi rup gaturile incercand sa faca si ei asta cu un Hornet stock? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trif Postat Mai 29, 2010 Share Postat Mai 29, 2010 Salutare, astazi am avut si eu o problema cu un monster 600, proaspat iesit din service, cu revizia facuta, acum o saptamana. Cand am oprit la semafor, am observat ca motocicleta merge foarte infranat. M-am dat frumos jos, roata fata parea ok, dar discul de pe spate era foaaaarte incins, aproape ca nu mai puteam sa imping motorul si pedala de frana avea o cursa foarte mica. La inceput am crezut ca am mers eu cu piciorul pe pedala, asa ca am lasat discul sa se raceasca vreo 15 minute. Pedala si-a recapatat cat de cat cursa normala si roata n-a mai stat infranata, asa ca am plecat cu ea asa inca vreo 2 km, pana acasa, avand grija sa NU mai calc deloc pedala de frana. Cand am ajuns, discul de frana spate era iarasi destul de incalzit, nu ca inainte, dar e clar ca placutele tot ating. Mi-e frica sa nu ma trezesc cu roata blocata la viteze mai mari. Prin urmare, sugestii, reclamatii, careva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GeorgeStefan Postat Mai 29, 2010 Share Postat Mai 29, 2010 Mda,big cojones VincentVega,azi am iesit si eu cu motoreta mea si in curbe daca ma aplec prea tare am impresia ca fuge de sub mn...ma rog poate e doar impresia mea de incepator. A,stiti cumva de ce imi curge ulei de la gemuletul din stanga de ulei?in dreapta nu m-a dus mintea sa verific de gasca ce-s;acolo in fata schimbatorului. Totusi nu curge dar se prelinge asa frumusel :-j(numa' probleme am cu ea,dar n-as da-o pe nici o alta motoreta,in afara de harley biensur). O seara buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Mai 29, 2010 Share Postat Mai 29, 2010 (editat) Salutare, astazi am avut si eu o problema cu un monster 600, proaspat iesit din service, cu revizia facuta, acum o saptamana.Cand am oprit la semafor, am observat ca motocicleta merge foarte infranat. M-am dat frumos jos, roata fata parea ok, dar discul de pe spate era foaaaarte incins, aproape ca nu mai puteam sa imping motorul si pedala de frana avea o cursa foarte mica. La inceput am crezut ca am mers eu cu piciorul pe pedala, asa ca am lasat discul sa se raceasca vreo 15 minute. Pedala si-a recapatat cat de cat cursa normala si roata n-a mai stat infranata, asa ca am plecat cu ea asa inca vreo 2 km, pana acasa, avand grija sa NU mai calc deloc pedala de frana. Cand am ajuns, discul de frana spate era iarasi destul de incalzit, nu ca inainte, dar e clar ca placutele tot ating. Mi-e frica sa nu ma trezesc cu roata blocata la viteze mai mari. Prin urmare, sugestii, reclamatii, careva? Salut, Daca spui ca abia ai scos-o din service, mie imi suna a aerisire de circuit prost facuta - altceva nu imi dau seama sa fie. Verifica sa nu fie prea mult/prea putin lichid in rezervorul de lichid de frana pe spate, sa fie bine asezate placutele... si suna-l pe mecanicul care ti-a facut treaba! Ia-l la bani marunti!... Mai mult nu stiu ce sa zic. Mda,big cojones VincentVega,azi am iesit si eu cu motoreta mea si in curbe daca ma aplec prea tare am impresia ca fuge de sub mn...ma rog poate e doar impresia mea de incepator. A,stiti cumva de ce imi curge ulei de la gemuletul din stanga de ulei?in dreapta nu m-a dus mintea sa verific de gasca ce-s;acolo in fata schimbatorului. Totusi nu curge dar se prelinge asa frumusel :-j(numa' probleme am cu ea,dar n-as da-o pe nici o alta motoreta,in afara de harley biensur). O seara buna. De aplecat, Monster-ul se apleaca mult si ii place. De asta au si aranjat tobele alea tip "wheelbarrow" la modelele ulterioare si le-au pus sus, langa sa - se apleca lumea cu motocicleta si dadea cu toba de asflat Daca ai gume bune, nu ar trebui sa iti fuga deloc motocicleta. Doar e facuta pentru "tight cornering". Dar oricum, ia-o incet, sa nu te tavalesti. Te apleci treptat, pana unde simti tu La faza cu uleiul - esti sigur ca e la geamul de pe STANGA? Daca iti iese ulei pe acolo nu e normal deloc. Nu cumva iti curge lichid de la cilindrul receptor de la ambreiaj? Geamul de pe partea stanga e folosit doar la service sa poata mecanicul sa vada nu stiu ce aliniere la cutie, nu ar trebui sa ajunga uleiul pana acolo. Geamul in care se vede uleiul e doar cel de pe dreapta motocicletei. Editat Mai 29, 2010 de PzKpfW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GeorgeStefan Postat Mai 29, 2010 Share Postat Mai 29, 2010 Nu chiar la gemulet,sub gemulet sau pe acolo.am observat ca e prins cu 2 surubele care merg stranse/desurubate doar cu imbus de 4.nush ce sa zic e destul de ciudat dar bn ca nu pierde foarte mult,oricum ulei am mai mult decat suficient.Sper sa reziste pana saptamana viitoare ca a zis un tip din bucuresti ca vine in oras cu nush ce treaba si sper sa ma rezolve si pe mn. Iar cu fugitu de sub mn....e weird dar deocamdata nu ma pronunt pt ca gumele sunt destul de uzate si nici presiunea nu am verificat-o;cert este ca daca o inclin prea tare parca as face pana sau cauciucul ar avea un gol si simt ca fuge deodata sau ca s-ar apleca singura prea mult pt experienta mea..In fine sper sa fie din cauza ca sunt eu neexperimentat. A,cu cilindru receptor de ambreiaj...m-ai pierdut,sorry Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Mai 29, 2010 Share Postat Mai 29, 2010 Vreun Ducati la dezmembrare? Am nevoie de o piesa cu articulatie care face conexiunea intre pedala schimbatorului de viteze si tija. Mesaj completat Mda,big cojones VincentVega,azi am iesit si eu cu motoreta mea si in curbe daca ma aplec prea tare am impresia ca fuge de sub mn...ma rog poate e doar impresia mea de incepator. Guma spate cu presiune scazuta. Umfl-o. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monsteristu' Postat Mai 30, 2010 Autor Share Postat Mai 30, 2010 uzunule, ia intreaba la gagiul asta> /index.php?...=519838&hl= Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VincentVega Postat Mai 30, 2010 Share Postat Mai 30, 2010 De asta au si aranjat tobele alea tip "wheelbarrow" la modelele ulterioare si le-au pus sus, langa sa - se apleca lumea cu motocicleta si dadea cu toba de asflat toba,scarita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
coco'son Postat Mai 30, 2010 Share Postat Mai 30, 2010 Multam de sfat.... Dar... ai inteles gresit... cand ma refer la blocul de lumini, vorbesc de...butoane, de contact... Nu prea gasesc si original urca pe la 150-200 Euro + livrarea...si sincer...decat sa dau atatia bani pe un contact, mai bine ii fur lu tata intrerupatoarele din casa si le adaptez.. Prin urmare, inca astept..... se potrivesc de la ktm ...cel putin la look sunt foarte asemanatoare deci cred ca se si pupa ....incearca Mesaj completat Vreun Ducati la dezmembrare? Am nevoie de o piesa cu articulatie care face conexiunea intre pedala schimbatorului de viteze si tija.Mesaj completat Guma spate cu presiune scazuta. Umfl-o. am eu o tija de legatura sper sa o poti folosi eu am ajustat-o umpic ca sa mearga cu sch de s2r. baga un telefon daca o vrei 0722476077 ( Alexandru ) aka Son Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladutzu_16 Postat Mai 30, 2010 Share Postat Mai 30, 2010 Salutare! Varul meu si-a luat un Ducati monster dark si fiindca asteapta sa ii fie validat contul pe motociclism, am postat eu...asadar, vreau sa va intreb unde va mai intalniti, si daca tot miercurea? Poate se uita cineva cu experienta in ale Monster-ului, sa vada daca e ok...multumesc anticipat si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Mai 30, 2010 Share Postat Mai 30, 2010 Salutare! Varul meu si-a luat un Ducati monster dark si fiindca asteapta sa ii fie validat contul pe motociclism, am postat eu...asadar, vreau sa va intreb unde va mai intalniti, si daca tot miercurea? Poate se uita cineva cu experienta in ale Monster-ului, sa vada daca e ok...multumesc anticipat si asfalt uscat! Miercuri seara intre 18:30 si 19:30 se face adunarea, in fata Academiei Militare (spre Eroilor), in fata statuii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Mai 30, 2010 Share Postat Mai 30, 2010 (editat) Asa deci cum am zis am luat filtrele de aer si benzina si au fost 105 Ron. In legatura cu cablul misterios l-am bagat si pe andu in ceata (dar a zis k se uita si v-a vedea). Toate cele bune Vezi daca nu coboara din rezervorul de benzina Mesaj completat Salutare, astazi am avut si eu o problema cu un monster 600, proaspat iesit din service, cu revizia facuta, acum o saptamana.Cand am oprit la semafor, am observat ca motocicleta merge foarte infranat. M-am dat frumos jos, roata fata parea ok, dar discul de pe spate era foaaaarte incins, aproape ca nu mai puteam sa imping motorul si pedala de frana avea o cursa foarte mica. La inceput am crezut ca am mers eu cu piciorul pe pedala, asa ca am lasat discul sa se raceasca vreo 15 minute. Pedala si-a recapatat cat de cat cursa normala si roata n-a mai stat infranata, asa ca am plecat cu ea asa inca vreo 2 km, pana acasa, avand grija sa NU mai calc deloc pedala de frana. Cand am ajuns, discul de frana spate era iarasi destul de incalzit, nu ca inainte, dar e clar ca placutele tot ating. Mi-e frica sa nu ma trezesc cu roata blocata la viteze mai mari. Prin urmare, sugestii, reclamatii, careva? Pistonasele care imping pe placutele de frana sunt imbracate in 2 camasi din cauciuc, care daca s-au crapat a intrat apa si s-a format rugina. Editat Mai 30, 2010 de ZaiR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GeorgeStefan Postat Mai 30, 2010 Share Postat Mai 30, 2010 Salutare,am si eu niste cabluri rebele dar am zis ca daca motoreta merge cu ele asa sa nu ma complic oricum unuia i-am dat de capat,e grosut asa si duce la rezervor.Celalalt cred ca e de pe undeva din spatele radiatorului de ulei (cred;ala din spatele rotii fata ).Tare am impresia ca mai era un cablu totusi ca a observat si taica-miu dar in fine. Detalii detalii ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Mai 31, 2010 Share Postat Mai 31, 2010 am eu o tija de legatura sper sa o poti folosi eu am ajustat-o umpic ca sa mearga cu sch de s2r. baga un telefon daca o vrei 0722476077 ( Alexandru ) aka Son Tija e basically ok, chiar daca e un surub shficuit blocat in ea, ala se poate extrage. Eu as avea nevoie de articulatia cu bila care intra in tija. Oricum, multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
coco'son Postat Mai 31, 2010 Share Postat Mai 31, 2010 Tija e basically ok, chiar daca e un surub shficuit blocat in ea, ala se poate extrage. Eu as avea nevoie de articulatia cu bila care intra in tija. Oricum, multumesc iti dau eu ochiul ala de la tija ...il iau la mine de la garaj si miercuri ti-l dau daca treci pe acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Mai 31, 2010 Share Postat Mai 31, 2010 Intrebare : E posibil Knee-down pe Monster stock ? Atata timp cat ruda mai mare, St-ul , face asta fara efort cu tot cu gentile laterale sus, monsterul ar trebui sa fie supermoto! Oricum, ciclistica Ducati rullz. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
titi_rulment Postat Mai 31, 2010 Share Postat Mai 31, 2010 Fratilor, de un de comand un kit de ambreiaj pt Ducati S4r?? aftermarket... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Mai 31, 2010 Share Postat Mai 31, 2010 iti dau eu ochiul ala de la tija ...il iau la mine de la garaj si miercuri ti-l dau daca treci pe acolo Ok, merci mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Mai 31, 2010 Share Postat Mai 31, 2010 Fratilor, de un de comand un kit de ambreiaj pt Ducati S4r??aftermarket... De ce nea Titi? Tu il ai stock? E prea greu la actionat, sau de ce vrei sa-l schimbi? Si la uzura cum stai dupa 20 si ceva de mii de km? Mai tine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VincentVega Postat Mai 31, 2010 Share Postat Mai 31, 2010 Fratilor, de un de comand un kit de ambreiaj pt Ducati S4r??aftermarket... www.monsterparts.com E un mic paradis de piese aftermarket pentru ducatisti, axati in special pe monstere. Atentie insa, firma e din SUA si transportul costa in jur de 40 $. Alt site specializat pe asa ceva nu stiu, insa as fi curios daca stie cineva ceva din EU macar, ca in RO cu siguranta nu avem. Cheers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
titi_rulment Postat Mai 31, 2010 Share Postat Mai 31, 2010 Salutari baieti! Pai intreb de aftermarket pt ca original e peste 150 Euro... Si am si gasit...pana acum Ferodo la 89 Eur...daca aveti nevoie contactati userul distribuitoru Sa traiti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fat Postat Mai 31, 2010 Share Postat Mai 31, 2010 am comis-o .... dar sunt intreg ! Imi pare rau sa aud. Insanatosire grabnica! Mesaj completat Inca ceva: am reusit sa-mi pierd singura cheie de la motoreta Are cineva un contact (butuc) + chei de vanzare?? Sau o alta solutie? Multzam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tetea Postat Mai 31, 2010 Share Postat Mai 31, 2010 (editat) Imi pare rau sa aud. Insanatosire grabnica! Mesaj completat Inca ceva: am reusit sa-mi pierd singura cheie de la motoreta Are cineva un contact (butuc) + chei de vanzare?? Sau o alta solutie? Multzam! Am avut aceeasi problema. Scoti butucul si mergi la un baiat jmecher care face chei. Intrebi inainte daca stie cum sa lucreze, cat costa si nu pleci de langa el. Pe mine m-a costat parca 300 - 400 de mii da' mi s-a cerut si un milion jumate si nici nu stia sa le faca respectivul. Eu am fost la un baiat de pe langa El Comandante, faci stanga (e interzis perca) la Armeneasca cum vii dinspre Universitate si la primul semafor. Bafta! Editat Mai 31, 2010 de tetea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b28jmp Postat Mai 31, 2010 Share Postat Mai 31, 2010 Salutare la toata lumea! Vreau sa intru si eu in clubul vostru dar am o mica retinere...la 1.68 credeti ca as avea vreo problema cu manevrarea motorului? As ajunge cu picioarele pe pamant? Ar fi vreun impediment in alegerea unui monster de 600? Multumesc de raspuns, Ciprian Salut ! Eu am 1,67 si Monster de 900 . Cel de 600 fiind mai usor , nu cred ca ar trebui sa ai probleme . Mesaj completat Dear Ducati Enthusiast, your Welcome Kit request has been submitted successfully. You’ll soon receive a confirmation e-mail on your registration e-mail address Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
titi_rulment Postat Iunie 1, 2010 Share Postat Iunie 1, 2010 Angel,ti-ai luat S4r??? Da detalii te rog,eventual poze.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.