Sari la conținut

Monster Lounge


Postări Recomandate

CINE VREA SA MEARGA SAMBATA PE TRASEUL DIN POZA ATASATA

SUNTEM 4 SI NU MERGEM CU VITEZA

PLECAREA E LA 8.00 DIN BUCURESTI - 9.00 DE LA PLOIESTI (DE UNDE MAI VIN 2 MOTOCICLISTI)

AVAND IN VEDERE CA NU MERGEM CU VITEZA O SA DUREZE O ZI

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu ai schimbat curelele niciodata de cand ai luat-o? Iniante sa o iei de cand avea curelele schimbate? (stiu ca normal ar trebui sa fi fost schimbate la 20.000, dar poate Christi le-a schimbat si inainte sa o dea...)

Da. Christi a facut distributia inainte sa mi-o dea. Asa mi-a spus si nu am motive sa nu-l cred.

Culmea este ca acum doua saptamani, cand i-am facut carburatia, discutam cu mecanicul despre distributie..

acu' na, ce sa zic.. mi-a aratat singura ca trebuia sa ma ocup si de partea asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imi pare rau sa aud ....:D

ne poti spune, te rog frumos, cati km are mobra ??

37.000km. Curelele fusesera schimbate cam cu 14.000km inainte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:D

indraznet desenul ...

cine l-a facut?

 

Cine crezi? Apropo, ala e un lup nu caine, pisica sau vulpe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa dau mai multe detalii pentru ca acum pot. Veneam azi-noapte pe autostrada pe la ora 1. Ma grabeam si am mers de la Pitesti cu o medie de 180. Toate bune si frumoase, pana cand, la un moment dat, aud un clank urmat cam la o jumate de secunda de un click foarte finut. Din momentul ala am pierdut foarte multa putere. Am stat sa ascult, nu se mai auzea nimic (nu batea, nu vibra) exceptand faptul ca mergea intr-un singur cilindru, viteza maxima era de 100 in treapta a 4-a si mirosea puternic a benzina. Am continuat sa merg (mai aveam 15km pana in Buc) si am tras in prima benzinarie. Nu stiam cu ce sa incep, asa ca am desfacut carenele, lucru care mi-a luat o buna bucata de ora. Pana una alta am verificat care cilindru nu merge aruncand cu apa peste galerii. Ala orizontal. Pe exteriorul corpului de injectie se vedeau urme de benzina. Dupa ce carenele au fost jos m-am gandit sa verific cutia de aer. Toate in regula, pana cand am deschis clapeta de acceleratie si am descoperit o balta mare de benzina sub ea. Daca pana in momentul ala suspectam ori fisa de bujie, ori o linie de combustibil, acum era clar. Deschid cu teama capacul curelelor. Oroare :D

 

Cureaua nu s-a rupt, inca mai face un cerc, insa spirele se desfacusera, iar o parte din dinti zburasera. Bucatele, fulgi si puf de kevlar peste tot, inclusiv pe cureaua cealalta. Axele cu came inca se invart la mana. Pistonul nu a dat niciun semn atat timp cat a mers. Uleiul e curat.

 

Poate scap usor, desi, dupa cum spunea un tip de pe forumul ducatistilor englezi, as avea mai multe sanse sa castig la loto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa dau mai multe detalii pentru ca acum pot. Veneam azi-noapte pe autostrada pe la ora 1. Ma grabeam si am mers de la Pitesti cu o medie de 180. Toate bune si frumoase, pana cand, la un moment dat, aud un clank urmat cam la o jumate de secunda de un click foarte finut. Din momentul ala am pierdut foarte multa putere. Am stat sa ascult, nu se mai auzea nimic (nu batea, nu vibra) exceptand faptul ca mergea intr-un singur cilindru, viteza maxima era de 100 in treapta a 4-a si mirosea puternic a benzina. Am continuat sa merg (mai aveam 15km pana in Buc) si am tras in prima benzinarie. Nu stiam cu ce sa incep, asa ca am desfacut carenele, lucru care mi-a luat o buna bucata de ora. Pana una alta am verificat care cilindru nu merge aruncand cu apa peste galerii. Ala orizontal. Pe exteriorul corpului de injectie se vedeau urme de benzina. Dupa ce carenele au fost jos m-am gandit sa verific cutia de aer. Toate in regula, pana cand am deschis clapeta de acceleratie si am descoperit o balta mare de benzina sub ea. Daca pana in momentul ala suspectam ori fisa de bujie, ori o linie de combustibil, acum era clar. Deschid cu teama capacul curelelor. Oroare :D

 

Cureaua nu s-a rupt, inca mai face un cerc, insa spirele se desfacusera, iar o parte din dinti zburasera. Bucatele, fulgi si puf de kevlar peste tot, inclusiv pe cureaua cealalta. Axele cu came inca se invart la mana. Pistonul nu a dat niciun semn atat timp cat a mers. Uleiul e curat.

 

Poate scap usor, desi, dupa cum spunea un tip de pe forumul ducatistilor englezi, as avea mai multe sanse sa castig la loto.

 

Omule, naspa intamplare.. dar cred ca se rezolva. Poate injectia e mai "desteapta" si a inchis automat cilindrul cu pricina. Dar daca se invart axele, e semn bun. Daca se izbea pistonul de supape nu cred ca se mai invarteau. De ajuns acasa cum ai ajuns? Pe ea? Intr-un cilindru?

 

Oricum, sper sa nu fi descurajat de intamplare si sa devii si tu unul din multimea care blameaza Ducati pentru fiabilitate. Nu vreau sa ma intind acum la discutii generice, dar Ducati (fata de Honda, de exemplu) este o firma mica. Trebuie sa castige cati mai multi bani din ceea ce fac. Din acest motiv au subterfugii gen distributie pe curea, ca sa te puna sa faci service mai des, sa mai castige din consumabile... Eh, noi sa fim sanatosi si sa ne bucuram de bolognezele noastre. Succes la diagnostic si reparatii si bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum spunea si Angel, nu te lasa descurajat de intamplarea asta. Ai avut ghinion ... probabil nu ai o impresie excelenta acum vis-a-vis de firma.

 

 

Indraznesc sa dau cu presupusu' : ti s-a blocat o rola pe care se misca cureaua.Sa-mi zici daca am avut dreptate.

Oricum, chin up si sper sa nu fie grava problema.Bafta !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acasa am ajuns doar cu parti din ea. Bucata mare de Ducati e in siguranta, la un prieten.

 

Acum, vis-a-vis de motor, nu stiu ce sa zic. 2000+ km cat am mers pe ea in astea 2 saptamani jumate de cand o am m-a uns pe suflet. O motocicleta (foarte) confortabila, extrem de economica, puternica, cu un sound demential si cu o gramada de caracter. Doar ca relatia nu e reciproca. Ea pare sa nu ma iubeasca. Altfel, la modul cum adun eu kilometri, s-ar putea sa ma coste destul de mult mentenanta, dar si deprecierea. Si am nevoie de o motocicleta in care sa am incredere, cu care sa pot pleca pana la Paris si sa nu-mi fac griji ca poate m-ar lasa in drum. Iar eu, in momentul asta, nu am incredere in Ducati.

 

Ce o sa fac mai departe nu stiu. Imi fac niste calcule preliminare sa-mi cumpar o motocicleta noua, din showroom, doar ca nu sunt sigur ca vreau sa tin acelasi motor timp de 2-3 ani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

37.000km. Curelele fusesera schimbate cam cu 14.000km inainte.

fara suparare imi dau si eu cu parerea...

da man, dar daca aveau 2 ani ... tot degeaba ...si din ce ai povestit, vad ca nu o menajezi deloc "180 mediu"

parerea mea este ca, uzura se datoreaza si din cauza turatiilor mari, cu cat nu o menajezi, cu atat poate tre sa le schimbi mai devreme de termen

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fara suparare imi dau si eu cu parerea...

da man, dar daca aveau 2 ani ... tot degeaba ...si din ce ai povestit, vad ca nu o menajezi deloc "180 mediu"

parerea mea este ca, uzura se datoreaza si din cauza turatiilor mari, cu cat nu o menajezi, cu atat poate tre sa le schimbi mai devreme de termen

 

Eh, motorul de 916 poate foarte bine viteza de croaziera 180-200, mai ales pe ST care are airbox mare si cutie lunga, de touring :D

 

In schimb ai dreptate cu curelele - depinde cat timp a trecut de la ultimul schimb. Dupa 2 ani probabil ca incepe sa se usuce cauciucul ala...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fara suparare imi dau si eu cu parerea...

da man, dar daca aveau 2 ani ... tot degeaba ...si din ce ai povestit, vad ca nu o menajezi deloc "180 mediu"

parerea mea este ca, uzura se datoreaza si din cauza turatiilor mari, cu cat nu o menajezi, cu atat poate tre sa le schimbi mai devreme de termen

Am spus si mai sus, curelele aveau un an si cateva luni.

 

In privinta menajatului, te contrazic. Intotdeauna am avut grija de motoare si intotdeauna le-am exploatat in limita lor de confort. ST4 are more or less acelasi motor de SBK de pe 916. Viteza lui maxima constructiva e de 240km/h, iar turatia la care intra limitatorul, 10.000rpm. Sincer, daca a merge 100km la 180km/h si 7000rpm inseamna ca am stresat motorul, atunci Ducati ST4 este un motor prost si nefiabil. In toata excursia mea din ziua aceea nu cred ca am sarit vreodata de 8000rpm, iar cam 80% din timp motorul l-a petrecut sub 4000rpm. Cine a mai mers cu mine la tura stie cum merg. Smooth si constant. Deci nu exploatarea a fost devina exceptand cazul in care, repet, 100km la 180km/h inseamna prea mult pentru motorul asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am spus si mai sus, curelele aveau un an si cateva luni.

 

In privinta menajatului, te contrazic. Intotdeauna am avut grija de motoare si intotdeauna le-am exploatat in limita lor de confort. ST4 are more or less acelasi motor de SBK de pe 916. Viteza lui maxima constructiva e de 240km/h, iar turatia la care intra limitatorul, 10.000rpm. Sincer, daca a merge 100km la 180km/h si 7000rpm inseamna ca am stresat motorul, atunci Ducati ST4 este un motor prost si nefiabil. In toata excursia mea din ziua aceea nu cred ca am sarit vreodata de 8000rpm, iar cam 80% din timp motorul l-a petrecut sub 4000rpm. Cine a mai mers cu mine la tura stie cum merg. Smooth si constant. Deci nu exploatarea a fost devina exceptand cazul in care, repet, 100km la 180km/h inseamna prea mult pentru motorul asta.

clar ca sunt mult mai multi factori care influenteaza paguba....

un raspuns de la un specialist ar fi bine venit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mda.. cred ca e ceva in aer.

la mine este praf cureaua de distributie de la cilindrul vertical. (si inca nu stiu care sunt restul de avarii).

 

stie cineva de unde pot face rost de una, va rog?

 

Vezi ca are monsteristu capul de cilindru vertical complet. Curele iti putem aduce si noi, sau te pun in legatura cu omul care aduce (de preferat originale ducati). De montat agregatul il putem monta tot la noi Horia si Coco :D...apropos Angelule, cind treci pe la garaj sa-ti vad si eu minunatia?...si sa te felicit personal...ca e tare frumoasa:p

 

Mesaj completat

Am spus si mai sus, curelele aveau un an si cateva luni.

 

In privinta menajatului, te contrazic. Intotdeauna am avut grija de motoare si intotdeauna le-am exploatat in limita lor de confort. ST4 are more or less acelasi motor de SBK de pe 916. Viteza lui maxima constructiva e de 240km/h, iar turatia la care intra limitatorul, 10.000rpm. Sincer, daca a merge 100km la 180km/h si 7000rpm inseamna ca am stresat motorul, atunci Ducati ST4 este un motor prost si nefiabil. In toata excursia mea din ziua aceea nu cred ca am sarit vreodata de 8000rpm, iar cam 80% din timp motorul l-a petrecut sub 4000rpm. Cine a mai mers cu mine la tura stie cum merg. Smooth si constant. Deci nu exploatarea a fost devina exceptand cazul in care, repet, 100km la 180km/h inseamna prea mult pentru motorul asta.

Ce curele erau?...originale sau porcarii din alea DAYCO?

Mesaj completat

Vezi ca are monsteristu capul de cilindru vertical complet. Curele iti putem aduce si noi, sau te pun in legatura cu omul care aduce (de preferat originale ducati). De montat agregatul il putem monta tot la noi Horia si Coco :lol:...apropos Angelule, cind treci pe la garaj sa-ti vad si eu minunatia?...si sa te felicit personal...ca e tare frumoasa:p

 

Mesaj completat

 

Ce curele erau?...originale sau porcarii din alea DAYCO? Curelele originale sint ranforsate cu kevlar. Nu e nicio treaba apropo de exploatare...eu o tin cap coada pe autostrada 180-220 si nu are nici pe dracu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca are monsteristu capul de cilindru vertical complet. Curele iti putem aduce si noi, sau te pun in legatura cu omul care aduce (de preferat originale ducati). De montat agregatul il putem monta tot la noi Horia si Coco :lol:

Multumesc.. dar

Ce are monsteristu' nu se pupa cu ce am eu. S-a facut comparatia in aceasta dimineata si am primit vestea proasta acu vreo doua ore.

Sper sa se alinieze stelele...

Despre curele, e facuta comanda, deja. Am gasit in Timisoara, au pe stoc. Cam scumpe, dar vin in doua zile.. deci, e ok.

multumesc pentru oferta cu montatul, dar e in service acum.

mutlumesc si de sfaturi si de raspunsuri, si de tot.

acum sunt in faza rugaciuni si rugaminti..

daca nu e si nu e.. astept sa vina supapele de la mama Italia.. :D

 

mersul pe jos face piciorul cumva..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc.. dar

Ce are monsteristu' nu se pupa cu ce am eu. S-a facut comparatia in aceasta dimineata si am primit vestea proasta acu vreo doua ore.

Sper sa se alinieze stelele...

Despre curele, e facuta comanda, deja. Am gasit in Timisoara, au pe stoc. Cam scumpe, dar vin in doua zile.. deci, e ok.

multumesc pentru oferta cu montatul, dar e in service acum.

mutlumesc si de sfaturi si de raspunsuri, si de tot.

acum sunt in faza rugaciuni si rugaminti..

daca nu e si nu e.. astept sa vina supapele de la mama Italia.. :D

 

mersul pe jos face piciorul cumva..

Mda...acum am vazut ca al tau e 600 pe carburi. Ai grija sa-ti intinda curelele cum trebuie (asta daca nu cumva este in service la tatal lor (ANDU)

Mesaj completat

Mi s-a rupt cureaua de distributie de la cilindrul orizontal. Motorul misca si nu se aude nimic ciudat sau diferit. Axele cu came se misca fara probleme. La ce fel de stricaciuni sa ma astept?

Vezi daca are compresie...90% ca ti-a prins supapa (e)

Editat de doctorucuducati
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

doctorasule, nu-ti fa griji, e pe mana unui doctor in motorete, nu in pisici. mobra alexei e la gabone, care mananca mobre pe paine.

true! :D I-am zis ca l-ai laudat.

Gata. Maine imi vine capatul de cilindru iar sambata ridic curelele de distributie.

Sper sa se potriveasca toate, fiindca oricum o luna de zile mananc stixuri.. ceea ce pana la urma poate fi considerata drept o binevenita cura de slabire.

Multumesc de idei, raspunsuri si sustinere morala!

>:lol:<

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

doctorasule, nu-ti fa griji, e pe mana unui doctor in motorete, nu in pisici. mobra alexei e la gabone, care mananca mobre pe paine.

 

 

o sa ii cada dintii de la atata metal si painea ingrasa :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

doctorasule, nu-ti fa griji, e pe mana unui doctor in motorete, nu in pisici. mobra alexei e la gabone, care mananca mobre pe paine.

 

multumesc pentru aprecieri.

week-end placut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai sa fim sanatosi cu totii si sa lasam dintii deoparte. in alta ordine de idei, anunt redeschiderea garajului monster lounge, unde tot omul, ducatist, mobrist, orezar ori reisar poate sa invete cum sa-si schimbe uleiul (nu la 400 de lei cum cer unii), placute, filtre, reglaje mici si alti pitici, care stau pe creierul oricarui motociclist si nu are unde intreba. nu sunt tata mobrelor, nu stiu sa ma dau pe o roata, dar poate stiu mai multe ca tine, la consumabile am preturi reduse de la importator, iti pot intinde un lant, iti aerisesc o frana, iti asez ghidonul sa-ti fie bine la chur si daca problema ta ma depaseste cu siguranta te trimit la omul potrivit pentru nevoile tale. de ce fac asta? pentru ca vreau ca tot motociclistul sa stie cel putin cat stiu eu si sa inceapa sa-si faca singur niste lucruri care costa bani grei in alte parti. pe mine ma gasiti la 0753.379.594, hruba monster lounge se afla in zona favorit din drumul taberei, berea oficiala e timisoreana si se asculta rock si bbc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai sa fim sanatosi cu totii si sa lasam dintii deoparte. in alta ordine de idei, anunt redeschiderea garajului monster lounge, unde tot omul, ducatist, mobrist, orezar ori reisar poate sa invete cum sa-si schimbe uleiul (nu la 400 de lei cum cer unii), placute, filtre, reglaje mici si alti pitici, care stau pe creierul oricarui motociclist si nu are unde intreba. nu sunt tata mobrelor, nu stiu sa ma dau pe o roata, dar poate stiu mai multe ca tine, la consumabile am preturi reduse de la importator, iti pot intinde un lant, iti aerisesc o frana, iti asez ghidonul sa-ti fie bine la chur si daca problema ta ma depaseste cu siguranta te trimit la omul potrivit pentru nevoile tale. de ce fac asta? pentru ca vreau ca tot motociclistul sa stie cel putin cat stiu eu si sa inceapa sa-si faca singur niste lucruri care costa bani grei in alte parti. pe mine ma gasiti la 0753.379.594, hruba monster lounge se afla in zona favorit din drumul taberei, berea oficiala e timisoreana si se asculta rock si bbc.

buna treaba, bre om. as veni macar de bere.. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hehehe, vii doar insotita de barbat, ma bate muierea daca afla ca ma bericesc cu alte muieri decat alea de le am pe pereti.

hait! na, belea.. pai ce dracu' fac, ca sunt singura?!

 

cine ma insoteste la monsterist la garaj, sa nu manance, bietu', bataie?! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...