deathm Postat Iulie 30, 2011 Share Postat Iulie 30, 2011 sa inteleg ca vrei sa te duci? parca m'ar bate un gand, macar din curiozitate, pt ca nu pot spune ca sunt pasionat de Ducati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Iulie 30, 2011 Share Postat Iulie 30, 2011 Verificati si acest site pentru piese SH Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deathm Postat Iulie 30, 2011 Share Postat Iulie 30, 2011 Poze de la cel mai mare magazin Ducati in care am intrat, este de 3 ori mai mare decat cel de la Bologna si gasesti toate piesele posibile. La capitolul motociclete am gasit acolo de vanzare Ducati 1198S Corse SE Special Edition. Daca aveti drum pe langa Berna opriti-va la acest sediu sa beti o cafea si sa salivati pe langa cele mai reusite modele de la Buell/Ducati/HD si MV Agusta. Nota 10!! PS:748-ul este al vanzatoarei, iar capacul de la ambreiaj si tobele sunt cele stock pentru ca trebuia sa-i faca 'itp-ul gen'. Aici gasiti evenimentele Ducati organizate de dealerul DucatiSwiss in Europa, poate vrea cineva ca in viitor sa faca o tura pana in Cehia pe circuitul de la Most (3./4.9.2011) sau in Germania la Hockenheim (10./11.9.2011). Din cate am inteles de la organizator, aceste petreceri sunt facute "only for Ducati". Se baga vreunu?! sa inteleg ca ai vrea sa te duci? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Iulie 30, 2011 Share Postat Iulie 30, 2011 sa inteleg ca ai vrea sa te duci? doar finantele ar sta in calea fericirii mele..ramane de vazut. Alt Site de piese noi si sh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deathm Postat Iulie 30, 2011 Share Postat Iulie 30, 2011 doar finantele ar sta in calea fericirii mele..ramane de vazut. daca te hotarasti sa te duci lasa si tu un mesaj ceva. poate vin si eu. asta daca nu te deranjeaza compania sau nu te incurca puterea unui motor mai slabut decat al tau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blana Postat Iulie 31, 2011 Share Postat Iulie 31, 2011 Salutare, O mana de ajutor in legatura cu un monster 750 din 2001. Am cumparat recent motorul, si dupa ce am ascultat mai multe pareri am ajuns cu el la un service din bucuresti unde s-a facut carburatia. Toate bune si frumoase, mai putin acest aspect. Dupa cum cred ca ati observat majoritatea , monsterul are montat pe cadru, montate in ambele parti si aproape de partea superioara a acestuia, doua cutii de plastic, gri, de forma trinunghiulara. Nu am reusit sa imi dau seama exact care este rolul lor - dupa engleza mea - ar avea ceva de a face cu surplusul de benzina din carburator. E problema e ca, de cand am scos motorul din service si ajungand acasa, am observat cum curge benzina cu nemiluita din cel de pe partea stanga atata vreme cat moto e pornit si inca ceva vreme dupa.. Atat de multa incat nu am cum sa ma misc cu cu el, nici macar inapoi la serviceul atat de "bun" care m-a lasat sa ies in primul rand pe usa garajului cu benzen curgand pe motorul in functiune.... Daca aveti vreo idee, sfat va raman dator... Multam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deathm Postat Iulie 31, 2011 Share Postat Iulie 31, 2011 Salutare, O mana de ajutor in legatura cu un monster 750 din 2001. Am cumparat recent motorul, si dupa ce am ascultat mai multe pareri am ajuns cu el la un service din bucuresti unde s-a facut carburatia. Toate bune si frumoase, mai putin acest aspect. Dupa cum cred ca ati observat majoritatea , monsterul are montat pe cadru, montate in ambele parti si aproape de partea superioara a acestuia, doua cutii de plastic, gri, de forma trinunghiulara. Nu am reusit sa imi dau seama exact care este rolul lor - dupa engleza mea - ar avea ceva de a face cu surplusul de benzina din carburator. E problema e ca, de cand am scos motorul din service si ajungand acasa, am observat cum curge benzina cu nemiluita din cel de pe partea stanga atata vreme cat moto e pornit si inca ceva vreme dupa.. Atat de multa incat nu am cum sa ma misc cu cu el, nici macar inapoi la serviceul atat de "bun" care m-a lasat sa ies in primul rand pe usa garajului cu benzen curgand pe motorul in functiune.... Daca aveti vreo idee, sfat va raman dator... Multam! nu prea stiu eu ce si cum e cu motoru ala, dar, dupa mintea mea, e deajuns doar sa schimbi garnitura. din silicon ar fi cea mai buna solutie, iar daca tu te pricepi sa faci asta singur, e mai bine. nu lua parerea mea ca pe cel mai bun sfat. cu siguranta altcineva se pricepe mai bine decat mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Iulie 31, 2011 Share Postat Iulie 31, 2011 Salutare, O mana de ajutor in legatura cu un monster 750 din 2001. Am cumparat recent motorul, si dupa ce am ascultat mai multe pareri am ajuns cu el la un service din bucuresti unde s-a facut carburatia. Toate bune si frumoase, mai putin acest aspect. Dupa cum cred ca ati observat majoritatea , monsterul are montat pe cadru, montate in ambele parti si aproape de partea superioara a acestuia, doua cutii de plastic, gri, de forma trinunghiulara. Nu am reusit sa imi dau seama exact care este rolul lor - dupa engleza mea - ar avea ceva de a face cu surplusul de benzina din carburator. E problema e ca, de cand am scos motorul din service si ajungand acasa, am observat cum curge benzina cu nemiluita din cel de pe partea stanga atata vreme cat moto e pornit si inca ceva vreme dupa.. Atat de multa incat nu am cum sa ma misc cu cu el, nici macar inapoi la serviceul atat de "bun" care m-a lasat sa ies in primul rand pe usa garajului cu benzen curgand pe motorul in functiune.... Daca aveti vreo idee, sfat va raman dator... Multam! Bidonas de benzina pe cadru,n-am mai pomenit. In afara bidonasului de lichid de frana pentru ambreaj, n-are niciunu. Chiar miroase a benzina? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blana Postat Iulie 31, 2011 Share Postat Iulie 31, 2011 Bidonas de benzina pe cadru,n-am mai pomenit. In afara bidonasului de lichid de frana pentru ambreaj, n-are niciunu. Chiar miroase a benzina? Da, am atasat si o poza sper sa se inteleaga mai bn despre ce este vba.. are doua astfel de rezervoare.. unul pe dreapta, cu doua furtune (pare a fi un tur retur) iar celalalt de pe stanga doar cu un furtun - la acesta am problema... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deathm Postat Iulie 31, 2011 Share Postat Iulie 31, 2011 car pana la urma care e de vina? capacul sau furtunasul? daca e furtunasul ori nu a fost bine strans, deci incearca sa mai strangi putin acel colier, ori daca nu, e posibil sa fi crapat deasupra colierului. in acest caz ori il scurtezi, daca e posibil, ori daca nu, trebuie schimbat. apropo, eu nu reusesc sa vad poza mai mare decat arata in postul tau Bidonas de benzina pe cadru,n-am mai pomenit. In afara bidonasului de lichid de frana pentru ambreaj, n-are niciunu. Chiar miroase a benzina? nu e chiar un bidonas. am vazut de curand un mosnter desfacut, si sunt un fel de "cutii" mai lungi cu un perete transparent, prin care se vede un lichid. acum nu stiu daca e benzina sau nu, si nici daca tipul ala de cutie e in dotarea standard sau a fost schimbata pe parcurs. eu banuiesc sa fie benzina acolo dar nu sunt sigur. ulei nu cred ca e pt ca era mai deschis la culoare. ma pot insela, nu zic nu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
icsu Postat Iulie 31, 2011 Share Postat Iulie 31, 2011 (editat) Daca te referi la ce am insemnat eu acolo, eu stiu ca's "crash pad-uri" pt cadru si atat.. nici vorba de extra rezervor sau mai stiu eu in genul. Trebuie sa fie de la altceva.. vreun furtun de retur sau ceva neasamblat corespunzator. Editat Iulie 31, 2011 de icsu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexutza Postat Iulie 31, 2011 Share Postat Iulie 31, 2011 (editat) Care vinzi niste oglinzi de monster?modelul care se prind in capetele de ghidon.... astept oferte...multam Editat Iulie 31, 2011 de Alexutza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blana Postat August 1, 2011 Share Postat August 1, 2011 Daca te referi la ce am insemnat eu acolo, eu stiu ca's "crash pad-uri" pt cadru si atat.. nici vorba de extra rezervor sau mai stiu eu in genul. Trebuie sa fie de la altceva.. vreun furtun de retur sau ceva neasamblat corespunzator. Da exact la alea ma refer.. Am gasit un manual in care apar ca "air box" pur si simplu , insa , daca te vei uita mai atent pe interiorul cadrului vei observa furtune mufate in ele.. cat despre carsh pad.. nu sh ce sa zic, ale mele sunt prinse doar in cate un surubel si atat.. nu cred ca ar rezista la o lovitura . Daca stie cineva un numar de telefon de la ceva baieti specializati pe Ducati, cred ca ar fi cel mai indicat sa intreb un mecanic care chiar a lucrat pe monstere.. Multam de sfat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sinner- Postat August 2, 2011 Share Postat August 2, 2011 QUIZ! in august se face un an de cand imi sacrific zilnic din timpul meu pentru pasiunea asta si pentru a pune la un loc stiri de peste tot in ceea ce priveste Ducati. ducatiblog.ro este o treaba 100% voluntara si dupa tot acest timp incerc sa imi motivez prezenta in continuare pe felia asta. asadar.. ce ma demoralizeaza este faptul ca de acolo de unde ma asteptam sa vina un interes ridicat, este taman pe dos si ma gandesc acum la faptul ca probabil am supralicitat eu ideea asta, si ca am gandit ca toti ducatistii ar fi incantati de ideea unui articol 2, 3 dimienatz ala o cafea cand vine la birou sau ..orice alta circumstanta.. asadar, am nevoie de pareri si opinii ca sa inteleg niste lucruri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat August 2, 2011 Share Postat August 2, 2011 (editat) in august se face un an de cand imi sacrific zilnic din timpul meu pentru pasiunea asta si pentru a pune la un loc stiri de peste tot in ceea ce priveste Ducati. ducatiblog.ro este o treaba 100% voluntara si dupa tot acest timp incerc sa imi motivez prezenta in continuare pe felia asta. asadar.. ce ma demoralizeaza este faptul ca de acolo de unde ma asteptam sa vina un interes ridicat, este taman pe dos si ma gandesc acum la faptul ca probabil am supralicitat eu ideea asta, si ca am gandit ca toti ducatistii ar fi incantati de ideea unui articol 2, 3 dimienatz ala o cafea cand vine la birou sau ..orice alta circumstanta.. asadar, am nevoie de pareri si opinii ca sa inteleg niste lucruri. Consider ca acest sacrificiu pe care-l faci defapt este o pasiune, iar asta se vede in multe din articolele postate. Nu te astepta sa te ridice cineva in slavi si asteapta-te daca dai "kicks" sa te F()7@ in gura. Din cauza lipsei de implicare in acest domeniu(saracie)si pentru faptul ca multi nu stiu cum sa scoata la capat rata bancara, ducatiblog.ro este ca prioritate dupa locul 2. Consider ca ar fi mai vizitat daca interfata ar fi si in germana si franceza (tu stii cat de complicat este). Un alt update al siteului ar fi conexiunea directa cu siteuri de unde se pot face cumparaturi (ebay) iar de acolo posibil sa incepi alte negocieri . Alta idee pentru inceput 'ok' ar fi sa postezi toate evenimentele ducati care sunt in timpul anului. Omul intra, vede ce cum si unde poate se va duce. La capitolul reclama, cele romaneasti postate pe site nu merg,(decat daca o pui pe blonda lu bote sau a lu cristea) vezi cum poti face sa intri in contact cu firme de reclame ale tarilor, in care este deschis blogul ex:creativemonkeys.org. Nu te demoraliza, momentan nu este o afacere si nu faci altceva decat sa-ti dezvolti pasiunea si poate si a altora. PS:ce zici de eventul asta? poate reusim anul acesta sa bem un Staropramen verde Editat August 2, 2011 de ZaiR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sinner- Postat August 2, 2011 Share Postat August 2, 2011 nu vreau sa fiu ridicat in slavi, vreau sa vad ca sunt oamenii interesati si ca il citesc, este singura multumire pe care o pot avea, ar conta mia mult decat orice cuvant spus despre site in sine. nu i-am dat drumu nici pentur a deveni un business, ce-i drept nu refuz cand e cazul, dar ideea ar fi sa vad oamenii ca il citesc si ca intr-adevar conteaza ca el ca site sa existe. plus de asta, variante pe engleza ruleaza de cateva luni bune . ducatiblog.net mi-ar fi usor sa postez evenimente Ducati din afara romaniei pentru ca sunt multe, dar targetul ar fi destul de... apropiat de zero. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gramada04 Postat August 2, 2011 Share Postat August 2, 2011 (editat) Fratilor , ajutor !!! Nu porneste mobra de nici un fel . Model : M904 , 2000 , injectie Se comporta astfel : Pun contactul, se aprind becurile de la neutral si ulei , apas butonul de pe ghidon si nu pleaca pompa de benzina. Am facut urmatoarele : Am pus pompa de benzina pe direct si funcioneaza, am verificat daca trece curent prin sigurante (nu doar daca nu sunt arse) , am verificat daca trece curent de cric (si cu multimetrul si am pus si firele pe direct) am verificat daca trece curent de butonul de pe ghidon, am curatat toate mufele , am schimbat releul de sub rezervor, am verificat toate masele si am incercat cu a 2-a cheie. De stiut : au curent semnalizarile, farul, claxonul si stopurile. De altfel intr-o discutie telefonica Andu mi-a spus ca nu poate fi centralina. Daca nu vreo idee, poate stiti pe cineva care ar fi dispus sa sa deplaseze pana la Ploiesti si care sa arunce un ochi . Merci . Editat August 2, 2011 de gramada04 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monsteristu' Postat August 2, 2011 Autor Share Postat August 2, 2011 of măi sinnere, ți-am zis că te înhami la ceva fără rost. românia nu are un service de ducati serios și tu te aștepți să faci succesuri cu un site despre ducatiuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mada_ykyS4 Postat August 2, 2011 Share Postat August 2, 2011 Hello baieti! Am o mare, mare problema cu S4....am avut in week-end un eveniment nefericit in urma caruia m-am ales cu spatele facut praf...nu e vb de accident, eu sunt ok...nu stiu cum...dar am avut un noroc chior. Am decis ca e mai bine sa-l dau si sa-mi iau altceva. Motorul este in service la Andu, l-am adus azi-noapte pe platforma de la Sibiu iar azi dupa ce l-a desfacut mi-a spus doar costurile de la ei de la ducati- in jur de 1500 euro....dar a zis ca e mult mai bine cu putina rabdare sa iau de pe Ebay sau de la dezmenbrari. Acum, as vrea sa imi spuneti daca stiti pe cineva interesat sa-l ia asa.....si sa-l repare sau daca exista posibilitatea de a face un schimb...nu stiu, astept variantele voastre. Hello baieti! Am o mare, mare problema cu S4....am avut in week-end un eveniment nefericit in urma caruia m-am ales cu spatele facut praf...nu e vb de accident, eu sunt ok...nu stiu cum...dar am avut un noroc chior. Am decis ca e mai bine sa-l dau si sa-mi iau altceva. Motorul este in service la Andu, l-am adus azi-noapte pe platforma de la Sibiu iar azi dupa ce l-a desfacut mi-a spus doar costurile de la ei de la ducati- in jur de 1500 euro....dar a zis ca e mult mai bine cu putina rabdare sa iau de pe Ebay sau de la dezmenbrari. Acum, as vrea sa imi spuneti daca stiti pe cineva interesat sa-l ia asa.....si sa-l repare sau daca exista posibilitatea de a face un schimb...nu stiu, astept variantele voastre. Remediez.....spatele facut praf...nu inseamna ca este bucati facuta motocicleta, doar reparatie....iar cand am spus de ebay stiti la ce m-am referit...asa cum faceti voi toti( preturile date de Andu sunt cele de la ducati si stiti ca sunt costisitoare pt orice ducati nu doar pt S4)....in ceea ce priveste dezmembrarile nu cred ca se pune problema sa se gaseasca ceva care sa se potriveasca la s4.....so...astept variante....si daca tot e ceva neadecvat in exprimarea mea, intrebati-ma. Mersi frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kindaru Postat August 3, 2011 Share Postat August 3, 2011 Hello baieti! Am o mare, mare problema cu S4....am avut in week-end un eveniment nefericit in urma caruia m-am ales cu spatele facut praf...nu e vb de accident, eu sunt ok...nu stiu cum...dar am avut un noroc chior. Am decis ca e mai bine sa-l dau si sa-mi iau altceva. Motorul este in service la Andu, l-am adus azi-noapte pe platforma de la Sibiu iar azi dupa ce l-a desfacut mi-a spus doar costurile de la ei de la ducati- in jur de 1500 euro....dar a zis ca e mult mai bine cu putina rabdare sa iau de pe Ebay sau de la dezmenbrari. Acum, as vrea sa imi spuneti daca stiti pe cineva interesat sa-l ia asa.....si sa-l repare sau daca exista posibilitatea de a face un schimb...nu stiu, astept variantele voastre. Remediez.....spatele facut praf...nu inseamna ca este bucati facuta motocicleta, doar reparatie....iar cand am spus de ebay stiti la ce m-am referit...asa cum faceti voi toti( preturile date de Andu sunt cele de la ducati si stiti ca sunt costisitoare pt orice ducati nu doar pt S4)....in ceea ce priveste dezmembrarile nu cred ca se pune problema sa se gaseasca ceva care sa se potriveasca la s4.....so...astept variante....si daca tot e ceva neadecvat in exprimarea mea, intrebati-ma. Mersi frumos ce ai patit ? incident in trafic sau...? esti bine, imi pare rau de necazul tau, rabdare si incredere, asfalt uscat QUIZ! in august se face un an de cand imi sacrific zilnic din timpul meu pentru pasiunea asta si pentru a pune la un loc stiri de peste tot in ceea ce priveste Ducati. ducatiblog.ro este o treaba 100% voluntara si dupa tot acest timp incerc sa imi motivez prezenta in continuare pe felia asta. asadar.. ce ma demoralizeaza este faptul ca de acolo de unde ma asteptam sa vina un interes ridicat, este taman pe dos si ma gandesc acum la faptul ca probabil am supralicitat eu ideea asta, si ca am gandit ca toti ducatistii ar fi incantati de ideea unui articol 2, 3 dimienatz ala o cafea cand vine la birou sau ..orice alta circumstanta.. asadar, am nevoie de pareri si opinii ca sa inteleg niste lucruri. Salutare Sinner, nu te descuraja, faci o treaba excelenta cu acest site, te poti mandrii cu acest lucru, pasiunea isi spune cuvantul, bafta si asfalt uscat tuturor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serge Postat August 3, 2011 Share Postat August 3, 2011 (editat) Sinnere eu citesc "blog"ul regulat si iti apreciez munca. imi usureaza viata sa nu caut in zece locuri informatii despre mobrele pentru care avem un fetish! daca deja iti pare o corvoada ce ai facut din pasiune, probabil ca nu mai merita efortul. daca iti place in continuare ce faci si faptul ca ai zeci poate sute de cititori (anonimi ori inregistrati) iti da' suficient conbustibil sa mergi mai departe, da-i pedala atunci. Mada, sincere pareri de rau pentru incident. lasa sa treca niste zile sa iti revina cheful si pasiunea (vezi mai sus ce ziceam de fetish!) pentru S4 din dotare, nu-l marita asa rapid! daca te-ai hotarat serios ca vrei altceva atunci cred ca este mai bine sa ii faci reclama pozitiva, asa cum merita un motor bine intretinut si "pimped-up" ca al tau, chiar daca a fost lovit in codita. Editat August 3, 2011 de Serge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mada_ykyS4 Postat August 3, 2011 Share Postat August 3, 2011 Asa arata roata mea....:( Asa arata roata mea....:( Serge...multumesc mult de sfaturi....si crede-ma, putini isi iubesc motorul asa cum imi iubesc eu S4( am facut atatea ca sa-l am...cred ca si daca l-as fi vrut pe Vin Disel langa mine mi-ar fi fost mai usor )....dar cand nu e sa fie al tau....decat la 2 metri sub pamant, mai bine sa se bucure altcineva, daca nu e pt mine. Reclama nu cred ca trebuie sa-i fac.....se stie bine ca e UNIC, AMAZING & SPECIAL<<( lucru ce poate fi confirmat de Andu si Cristi oricand- la ce modificari are pe el....cand veti stii exact de la ei, cu siguranta veti fi uimiti)>>....e la fel de cunoscut in comunitatea noastra cum e si nebuna de stapana(ducatista)....asa ca.......merita din plin sa fie plimbat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat August 3, 2011 Share Postat August 3, 2011 Fratilor , ajutor !!! Nu porneste mobra de nici un fel . Model : M904 , 2000 , injectie Se comporta astfel : Pun contactul, se aprind becurile de la neutral si ulei , apas butonul de pe ghidon si nu pleaca pompa de benzina. Am facut urmatoarele : Am pus pompa de benzina pe direct si funcioneaza, am verificat daca trece curent prin sigurante (nu doar daca nu sunt arse) , am verificat daca trece curent de cric (si cu multimetrul si am pus si firele pe direct) am verificat daca trece curent de butonul de pe ghidon, am curatat toate mufele , am schimbat releul de sub rezervor, am verificat toate masele si am incercat cu a 2-a cheie. De stiut : au curent semnalizarile, farul, claxonul si stopurile. De altfel intr-o discutie telefonica Andu mi-a spus ca nu poate fi centralina. Daca nu vreo idee, poate stiti pe cineva care ar fi dispus sa sa deplaseze pana la Ploiesti si care sa arunce un ochi . Merci . De unde stii ca nu pleaca pompa? Nu se aude deloc? Bateria mai are ceva in ea? Apoi, verifica si releul: cel mai bine e sa iei un releu de pe alta mobra (care sa aiba aceleasi mufe si aceleasi valori - nu e asa greu de gasit, Ducati Energia face relee pentru mai multe marci) si sa vezi daca merge... Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat August 3, 2011 Share Postat August 3, 2011 (editat) apas butonul de pe ghidon si nu pleaca pompa de benzina. Am facut urmatoarele : Am pus pompa de benzina pe direct si funcioneaza, am verificat daca trece curent prin sigurante (nu doar daca nu sunt arse) Incearca sa probezi daca porneste cu alta pompa de benzina(e posibil ca pompa sa functioneze fara a amorsa). Daca eram in Ro, te ajutam cu cea mai mare placere. nu vreau sa fiu ridicat in slavi, vreau sa vad ca sunt oamenii interesati si ca il citesc, este singura multumire pe care o pot avea, ar conta mia mult decat orice cuvant spus despre site in sine. Oamenii il citesc stai linisit, dar nu te ridica in slavi. nu i-am dat drumu nici pentur a deveni un business, ce-i drept nu refuz cand e cazul, dar ideea ar fi sa vad oamenii ca il citesc si ca intr-adevar conteaza ca el ca site sa existe. Dupa ce va fi citit de atatia cati iti doresti, va deveni biznis e o chestie de timp si de administrare a siteului plus de asta, variante pe engleza ruleaza de cateva luni bune . ducatiblog.net Am vazut ca e varianta in engleza, dar in afara de noi care ne-am batut capul cu cursuri in engleza pentru a invata lucruri legate de moto/calculatoare, crezi ca s multi pe lumea asta care cunosc limba engleza?!?! Baga germana si franceza pentru a fi citit si de alte natii, nu numai de o comunitate restransa din Ro. mi-ar fi usor sa postez evenimente Ducati din afara romaniei pentru ca sunt multe, dar targetul ar fi destul de... apropiat de zero. Super! Acele evenimente fac publicitate siteului si voila siteul devine unul citit. Este ideea de la care ai pornit , sau vrei sa ramai doar cu cei de pe canapeaua monster lounge ?!?! Sunt prea putini, de aici si dezamagirea ta. SO...Baga mare acolo ca e frumos ce citesc. Asa arata roata mea....:( Serge...multumesc mult de sfaturi....si crede-ma, putini isi iubesc motorul asa cum imi iubesc eu S4( am facut atatea ca sa-l am...cred ca si daca l-as fi vrut pe Vin Disel langa mine mi-ar fi fost mai usor )....dar cand nu e sa fie al tau....decat la 2 metri sub pamant, mai bine sa se bucure altcineva, daca nu e pt mine. Reclama nu cred ca trebuie sa-i fac.....se stie bine ca e UNIC, AMAZING & SPECIAL<<( lucru ce poate fi confirmat de Andu si Cristi oricand- la ce modificari are pe el....cand veti stii exact de la ei, cu siguranta veti fi uimiti)>>....e la fel de cunoscut in comunitatea noastra cum e si nebuna de stapana(ducatista)....asa ca.......merita din plin sa fie plimbat. Buei Mada iti propun sa repari motoreta,(in timp cand ai bani) te duci la trancanici, bagi niste cursuri moto(pentru incredere) si apoi bucura te pentru ce ai muncit atata timp! Ai cel mai performant S4(cu atatea amintiri) si crezi ca un 620I nu te lasa sa cazi?!?! Revino-ti!! Fi barbata, las-o in pl calului..te darama pe tine o motoreta?!?!? Cum ai invatat sa schimbi bujii si becuri, asa vei invata s-o domini. Te conduce ea sau o conduci tu? Dupa ce pui prima data genunchiul jos, o sa mai vrei Editat August 3, 2011 de ZaiR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mada_ykyS4 Postat August 3, 2011 Share Postat August 3, 2011 Buei Mada iti propun sa repari motoreta,(in timp cand ai bani) te duci la trancanici, bagi niste cursuri moto(pentru incredere) si apoi bucura te pentru ce ai muncit atata timp! Ai cel mai performant S4(cu atatea amintiri) si crezi ca un 620I nu te lasa sa cazi?!?! Revino-ti!! Fi barbata, las-o in pl calului..te darama pe tine o motoreta?!?!? Cum ai invatat sa schimbi bujii si becuri, asa vei invata s-o domini. Te conduce ea sau o conduci tu? Dupa ce pui prima data genunchiul jos, o sa mai vrei Buei Zair......tu chiar crezi ca ma poate domina pe mine cineva asa de usor?????daca nici eu nu sunt barbata.....atunci......no comment.....nu e vb de revenire psihica(moralul nu e la pamant dar e in plin picaj)glumesc evident......e vb doar ca se intampla lucruri anormale cu ea.....ca sa zic asa...relatia noastra nu merge eu vreau...el poate vrea(s4) dar altcineva nu ne lasa sa fim fericiti....daca ar fi fost vb de cazut...as fi stiut ca sunt eu de vina(si ca trebuie sa iau lectii)....dar cand altele sunt cauzele....e deja freaky&creepy....Eu intotdeauna am fost pe...deasupra la S4...niciodata sub el..... Iar cu pusul genunchiului jos"...stim doar noi 2 despre ce e vorba....si DAAAA....MAI VREAU CA E PREA MESERIAS!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.