Sari la conținut

Monster Lounge


Postări Recomandate

salutare. am nevoie de o informatie rapida.

 

are cineva numarul de telefon al lui Cristi ? ( fratele lui Andu).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Metrotehnica Internațional invită ducatiÂştii Âşi pasionații moto la Showroom Ducati BucureÂşti!

 

Duminică, 10 iunie 2012 , orele 10.30, pasionații Ducati sunt invitați la Showroom Ducati BucureÂşti pentru a-l întâlni pe celebrul jurnalist Âşi fotograf indian, Sundeep Gajjar.

 

http://ducatiromania.ro/?p=702

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Capacul oricum vroiam sa il schimb cu unul de la Rizoma. Imi pare rau totusi ca nu l-am lasat intreg, il faceam cuiva cadou care avea nevoie de el, ca eu oricum nu-l mai foloseam. Cat despre placa de ambreiaj, te pot ajuta eu sa scapi de ea ca fix rosie vroiam :D Zi-mi un pret. Si daca tot ma apuc sa o schimb, trebuie sa-mi cumpar si arcurile alea si nu stiu cine vinde. Cam asa as vrea sa iasa.

 

ZDM036R.jpg

placa este ca asta.post-47906-0-10323600-1339178294_thumb.jpg as vrea sa schimb si capacul pe care il am acum cu asta.post-47906-0-27013300-1339178345_thumb.jpg daca ma hotarasc dau si capacul. capacul este asta.post-47906-0-23877800-1339178460_thumb.jpg placa este uzata un an, un an si ceva, in km cam 10-12000. arata foarte bine si cel mai important functioneaza perfect. pretul este 50% din pretul de noua.placa o dadeam la pachet cu suruburi de titan si seibi din ergal rosii (doua nuante de rosu, 3 sunt mai inchise si 3 sunt mai deschise). suruburile si-au gasit proprietar, au mai ramas doar seibile. nu stiu ce kit de discuri ai tu insa, daca ai discuri de 1,5mm este recomandat ca ultimul disc (cel pe care calca placa) sa fie schimbat cu unul de 2 mm.

 

motocicleta este noua, de ce vrei sa schimbi arcurile??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca să arate mai bine și (probabil) ca să îi fie mai ușor la acționare. În oraș, ambreiajul uscat stock îți rupe mâna, cum probabil ai experimentat și tu.

smile.gif

orice ambreiaj iti rupe mana, cel mai bun sunt niste manete de alea race, reglabile pe 6 nivele. dupa ce le-am pus la a mea, parca e alta treaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am văzut capacul ăsta după ceva uz: geamul se înegrește și crapă în jurul prinderilor dry.gif

Placa de presiune în schimb e de efect. Are Eugen, poate să-ți confirme.

confirm, este de efect insa nu as pune-o pe sport clasic, cum bine a spus cineva mai sus. sincer, nici carbon nu as pune pe ea. eu as pune "capacul" ala din titan de la stm si as da placa originala la lustruit sa o faca oglinda apoi lac protector peste. in combinatie cu seibi cromate ar arata bine si si-ar pastra si stilul clasic. e doar o parere personala, fiecare face ce vrea cu mobra lui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Thx de info, am sa tin cont si de parerile voastre. :) Pana-n una alta, mi-am pus pinion de 14 pe fata si motoreta e alta :D L-am luat de la Ducati Cotroceni

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Thx de info, am sa tin cont si de parerile voastre. :) Pana-n una alta, mi-am pus pinion de 14 pe fata si motoreta e alta :D L-am luat de la Ducati Cotroceni

dar inainte ce ai avut? de cat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

astazi la ora 20 - 20:30 ne vedem la bikers otopeni cu ducatistul care vine din dubai cu destinatia WDW - motographer

 

ar fi frumos sa ne vedem cu el, cred ca are multe de povestit tinand cont de experienta lui pe doua roti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

orice ambreiaj iti rupe mana, cel mai bun sunt niste manete de alea race, reglabile pe 6 nivele. dupa ce le-am pus la a mea, parca e alta treaba.

 

Niște arcuri mai moi pot ușura ceva-ceva acționarea, deși cel ce face diferența cel mai mult este cilindrul de presiune.

Manetele despre care vorbești îți ușurează munca la mână, dar îți scurtează și cursa când sunt setate pe minim, deci pe măsură ce se uzează ambreiajul va trebui sa le mărești cursa, altfel la un moment dat n-o să-ți mai debreieze.

wink.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

astazi la ora 20 - 20:30 ne vedem la bikers otopeni cu ducatistul care vine din dubai cu destinatia WDW - motographer

 

ar fi frumos sa ne vedem cu el, cred ca are multe de povestit tinand cont de experienta lui pe doua roti

prezent dar fara moto din pacate mam scarbit de tot si mam umplut de nervi cand am fost zilele trecute cu moto in bucuresti ST4 meu nu merita asemenea tratament :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

prezent dar fara moto din pacate mam scarbit de tot si mam umplut de nervi cand am fost zilele trecute cu moto in bucuresti ST4 meu nu merita asemenea tratament :bounce:

Dau si eu o fuga Pana la voi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Niște arcuri mai moi pot ușura ceva-ceva acționarea, deși cel ce face diferența cel mai mult este cilindrul de presiune.

Manetele despre care vorbești îți ușurează munca la mână, dar îți scurtează și cursa când sunt setate pe minim, deci pe măsură ce se uzează ambreiajul va trebui sa le mărești cursa, altfel la un moment dat n-o să-ți mai debreieze.

wink.gif

de arcuri moi nu am auzit. am auzit de arcuri mai tari sau mai scurte care oricum sunt si mai tari. moi sunt de regula cele uzate. daca vrei sa faci ceva umblii la pompa sau cilindru, alte alternative nu sunt. arcuri mai moi... IN NICI UN CAZ. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de arcuri moi nu am auzit. am auzit de arcuri mai tari sau mai scurte care oricum sunt si mai tari. moi sunt de regula cele uzate. daca vrei sa faci ceva umblii la pompa sau cilindru, alte alternative nu sunt. arcuri mai moi... IN NICI UN CAZ. :cheers:

asta ma gandeam si eu, de ce arcuri noi, ca deja ii patineaza daca is moi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de arcuri moi nu am auzit. am auzit de arcuri mai tari sau mai scurte care oricum sunt si mai tari. moi sunt de regula cele uzate. daca vrei sa faci ceva umblii la pompa sau cilindru, alte alternative nu sunt. arcuri mai moi... IN NICI UN CAZ. :cheers:

 

Recunosc faptul că nu m-am interesat explicit despre asta, dar îmi imaginam că există.ricky.gif

O altă metodă viabilă ar fi să scoți două arcuri (diametral opuse) de tot. Cică...

Ducati Corse dealtfel folosește doar 4 arcuri:

968590AAA-ducati-corse-slipper-clutch.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Recunosc faptul că nu m-am interesat explicit despre asta, dar îmi imaginam că există.ricky.gif

O altă metodă viabilă ar fi să scoți două arcuri (diametral opuse) de tot. Cică...

Ducati Corse dealtfel folosește doar 4 arcuri:

968590AAA-ducati-corse-slipper-clutch.jpg

angel, asta este un ambreiaj antihopping special pentru pista, proiectat sa functioneze cu 4 arcuri si care este foarte dificil si nerentabil sa fie folosit pentru uz stradal. plecarea de pe loc este dificila, schimbi discurile la 5000 si asta cu mult noroc... plus ca tu ai electromotor la mobra, nu iti trebuie ambreiaj cu 4 arcuri sa o pornesti ;) . ambreiajul stock nu are doua arcuri in plus, trebuiesc lasate acolo. eu o tin pe a mea! ca se poate rezolva DOAR cu cilindru de 30. si o pompa radiala cred ca ar face treaba buna :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

astazi la ora 20 - 20:30 ne vedem la bikers otopeni cu ducatistul care vine din dubai cu destinatia WDW - motographer

 

ar fi frumos sa ne vedem cu el, cred ca are multe de povestit tinand cont de experienta lui pe doua roti

Ne vedem acolo

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

chiar am avut o discutie cu andu mai de mult pe tema ambreiajului si din cate tin eu minte da nu sunt sigur si si el imi spunea ca as putea sa scot 2 arcuri acum nu stiu mai bine intrebati :) bafta

scoti 2 arcuri, doar ca in momentul in care ai bagat mana in gaz, te trezesti ca urca in ture si tu pleci cum pleaca cutia hidramata sau un scuter ce are ambreiaj centrifugal.

 

acum nu stiu la motoarele mai mici ce nu au caluti asa multi daca ar face problema asta, dar la unu mare cu siguranta se intampla. o varianta de asta ar fi ideala pt o femeie sau incepator. gen ii dai motoru la prietena/sotie si ca sa nu faca bube ii scoti 2 sau 3 arcuri. pana se invata. adica sa ii reduci scapatu mainii in gaz.

 

ambreiaju antihoppin de care zice si Eugen, da are 4 arcuri, doar ca is o ideie mai tari, si are un sistem ce debraiaza cand intri in frana de motor, dar ala e cu totul alt fel de ambreiaj.

 

singura varianta e tot cum a spus el, o pompa mai buna, si un cilindru mai mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scoti 2 arcuri, doar ca in momentul in care ai bagat mana in gaz, te trezesti ca urca in ture si tu pleci cum pleaca cutia hidramata sau un scuter ce are ambreiaj centrifugal.

 

acum nu stiu la motoarele mai mici ce nu au caluti asa multi daca ar face problema asta, dar la unu mare cu siguranta se intampla. o varianta de asta ar fi ideala pt o femeie sau incepator. gen ii dai motoru la prietena/sotie si ca sa nu faca bube ii scoti 2 sau 3 arcuri. pana se invata. adica sa ii reduci scapatu mainii in gaz.

 

ambreiaju antihoppin de care zice si Eugen, da are 4 arcuri, doar ca is o ideie mai tari, si are un sistem ce debraiaza cand intri in frana de motor, dar ala e cu totul alt fel de ambreiaj.

 

singura varianta e tot cum a spus el, o pompa mai buna, si un cilindru mai mare.

da bro e ok stiu si eu ce e ambreiaj antihopping cat despre arcucri nu stiu ce sa zic daca patineaza sau nu de ex la 900ss arcurile sunt cam blana au si ruginit da probleme nu am avut pana acum:))...e relativ oricum ca depinde de mai multe baftaaa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...