Sari la conținut

Monster Lounge


Postări Recomandate

De acord cu adidas, daca detii notiunile de mers in grup nu ar trebui sa fie nici o problema.. nu inteleg de ce atata retinere cand vine vorba de mersul in grup.

"persoana care va sta prima si va impune viteza maxima " - cred ca viteza o impune ultimul, pentru ca daca ultimul ramane in urma grupul il asteapta.. cel putin asa este in grupurile in care merg eu.

PS: ma bag la traseu daca se merge cu o viteza medie decenta - max 80 in localitati si un max 130 in afara.. ca medie ma refer.. Mersul meu este 60-70 in loc si 100-120 in afara

 

Sincer, nici eu nu inteleg care este treaba cu retinerea mersului in grup, dar exista. Probabil ca sunt persoane care nu pot / nu vor sa respecte regulile. Exemplu - eu pot sa merg cu limitele de viteza impuse legal, DAR am prieteni foarte buni care nu vor sa le respecte, pt ca se simt mai confortabil daca merg tare, mult mai sustinut decat merg eu! Fiecare cu stilul sau.

 

Ideea este ca vom gasi variante, astfel incat toata lumea sa se simta safe si confortabil, fie ca se merge cu limitele impuse de lege sau fie ca vor dori sa mearga mai tare. De aceea vor fi mai multe grupuri de cate 3,4,5.

 

Dar esenta , banuiesc ca se intelege - o iesire a clubului... sa se poata si la noi, nu doar la HOG.

 

Va salut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sincer, nici eu nu inteleg care este treaba cu retinerea mersului in grup, dar exista. Probabil ca sunt persoane care nu pot / nu vor sa respecte regulile. Exemplu - eu pot sa merg cu limitele de viteza impuse legal, DAR am prieteni foarte buni care nu vor sa le respecte, pt ca se simt mai confortabil daca merg tare, mult mai sustinut decat merg eu! Fiecare cu stilul sau.

 

Ideea este ca vom gasi variante, astfel incat toata lumea sa se simta safe si confortabil, fie ca se merge cu limitele impuse de lege sau fie ca vor dori sa mearga mai tare. De aceea vor fi mai multe grupuri de cate 3,4,5.

 

Dar esenta , banuiesc ca se intelege - o iesire a clubului... sa se poata si la noi, nu doar la HOG.

 

Va salut.

Eu vad simplu problema.. daca cineva merge mai tare e in fata si se duce singur.. deci grupul mergand normal/safe e in ok si in siguranta. Daca eu merg normal/safe si grupul merge cu viteza a pai sa se duca. Eu raman in urma.

Prefer sa mearga tare decat de plictiseala ca merge incet sa faca glume sau figuri si sa sperie sau sa darame pe cineva. Nu cred ca e o problema mersul in grup atata timp cat se merge ca la carte.. in zig-zag si cu bun simt. Cui ii arde de dat tare sa o ia inainte, sa se detaseze de grup. Eu unul abia astept sincer, mai ales ca zilele astea schimb kit-ul lant, ulei si filtre . Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cel ami bine e grup din "echipe" vor fi care nu vor avea stare sa mearga in acelasi pas cu grupul. unu cu vitezana nu va avea acelasi feeling cu cel de pe monster, sau invers. cred ca in functie de numarul total, 2-3grupuri ok. cei ce vor sa traga mai neortodox stau in fata, cei ce vor plimbare lejera unde sunt si fete, vor sta in grupul din spate.

 

ideia cu: care vrea sa forjeze, sa plece inainte pe barba sa... ar insemna o destramare a grupului. cel mai bine s-ar face planul in functie de drum, si se propune(chiar si din mers) care se alatura la grupul mai rapid pe anumite sectoare de drum.

 

regulamentul cred ca trebuie stabilit la cafeaua de grup dinainte plecarii, pt a evita eventualele neintelegeri pe traseu.

 

daca era mai tarziu in august, m-as fi bagat si eu probabil, dar primul weekend nu am cum.... sau poate ma razgandesc. :scratch: :rolleyes:

 

din pacate nu :( sunt din bistrita de tors extraodinar. A si multumesc celor care m-au informat cu filtrele am rezolvat problema merge super incepe sa imi fie frica sa ma mai urc pe el :)))

deci cam am avut dreptate. la fel si la mine, ma speriam de ea dupa aia. parca nu-mi cunosteam motocicleta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca e "mai bine" 160..personal cred ca 180 are o alta stabilitate..si un - la viteza.

 

 

"opincile" sunt anvelope bune,cam 90 % noi..numai ca nu trebuie sa fii "doctor" sa vezi asta.

 

Nu esti rautacios deloc,numai ca ai o zi proasta,probabil ca esti un fel de "Dr, Ciomu" al mobrelor..

Hai ca nu am fost rautacios;)

stii ce e trist? trist este ca toti ti-au raspuns la intrebari si ti-au facut recomandari de luat in seama dar tu nu, batman, batman. trist este ca esti rautacios cu cel care ti-a spus ceea ce gandim toti: ai zbarcit-o grav cu alegerea gumelor.toate raspunsurile au fost bine intentionate. termenul de opinca nu este jignitor, este exact cu ce ti-ai incaltat mobra. ai cerut sfaturi le-ai primit, ai cerut pareri le-ai primit. accepta-le asa cum sunt pentru ca nu te ia nimeni la misto, asta e adevarul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stii ce e trist? trist este ca toti ti-au raspuns la intrebari si ti-au facut recomandari de luat in seama dar tu nu, batman, batman. trist este ca esti rautacios cu cel care ti-a spus ceea ce gandim toti: ai zbarcit-o grav cu alegerea gumelor.toate raspunsurile au fost bine intentionate. termenul de opinca nu este jignitor, este exact cu ce ti-ai incaltat mobra. ai cerut sfaturi le-ai primit, ai cerut pareri le-ai primit. accepta-le asa cum sunt pentru ca nu te ia nimeni la misto, asta e adevarul.

 

Nu-i nimic trist in asta.Am multumit pt raspunsuri si toate cele,dar alegerea finala este a mea,daca am gresit imi asum tot,numai ca sfatul "doctorului" nu este tocmai ce se vrea a fi,are o alta directie..ma rog..multumesc si tie pt sfat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scuzati ca ei tot off topic sunt. mai am o intrebare eu am tobe mivv gp ce se intampla daca scot amortizoarele de la capat? adica se intampla ceva pe la motor sau ceva rau?

nu se intampla nimic. ti-ar mai creste putin puterea pt ca evacuarea e mai libera. dar asta trebuie sincronizate carburatoarele dupa tobe. suna mai frumos si ce se poate intampla mai urat, e sa te opreasca politia(depinde cat de galagioase sunt) aaaaa si iti creste consumul.

 

dar astea cu puterea/consumul sunt foarte putin sesizabile. gen cateva procente diferenta fata de inainte. poti incerca si vei vedea daca e ok sau nu.

 

nu musca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu se intampla nimic. ti-ar mai creste putin puterea pt ca evacuarea e mai libera. dar asta trebuie sincronizate carburatoarele dupa tobe. suna mai frumos si ce se poate intampla mai urat, e sa te opreasca politia(depinde cat de galagioase sunt) aaaaa si iti creste consumul.

 

dar astea cu puterea/consumul sunt foarte putin sesizabile. gen cateva procente diferenta fata de inainte. poti incerca si vei vedea daca e ok sau nu.

 

nu musca.

 

asa multumesc si sincronizarea in ce consta? adica o poate face ceva mecanic sau necesita cv aparatura speciala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o poate face un cam orice mecanic, dar cu aparatura speciala(analizator de gaze) pt ca trebuie sincronizate carburatoarele cu tobele si filtrele. recomandat e sa schimbi si filtrele de aer cu unele sport, pt a face o treaba buna. apoi poti tine silencerele sub saua sau undeva, iar cand te opreste politia sau seara sa le pui. asta depinde cat de tare urla "magaoaia"

 

in general un mecanic, dar mecanic, are analizator de gaze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stii ce ma distreaza cel mai mult la toata discutia cu cauciucurile ca toata lumea vb de cauciucul spate ca ai 180 dar ca fata e de 130 care fata e mai importanta decat spatele jesus:) stii unde iti recomand sa faci un test la...amckart sa vedem atunci adevaratul comportament...nu vreau sa par nu stiu cum dar parerea mea este ca ai gresit dimensiunea cauciucurilor stii si tu care este dimensiunea ptr monsterul tau...bafta

@LucasLS : filtrele alea se numesc silence uri prin urmare rolul lor este sa mai diminueze din puterea sunetului atata tot auyi la crazi devil iti da putere :)))) eu cand mi leam scos de ce nu am avut putere puterea o dai din alte lucruri nu din silence uri sau tobe schimbate si nu e vb ca si eu mi leam scos dar scrie prntro carte printro revista de specialitate una alta cine cauta gaeste.

bafta

nu are 130.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@LucasLS : filtrele alea se numesc silence uri prin urmare rolul lor este sa mai diminueze din puterea sunetului atata tot auyi la crazi devil iti da putere :)))) eu cand mi leam scos de ce nu am avut putere puterea o dai din alte lucruri nu din silence uri sau tobe schimbate si nu e vb ca si eu mi leam scos dar scrie prntro carte printro revista de specialitate una alta cine cauta gaeste.

bafta

iti dau motoreta mea sa te dai cu ea. cu si fara silencere. iti pun si dopuri in urechi sa nu te induca in eroare sunetul. si vei vedea diferenta.

 

difera de la motor la motor, si de la harta la harta(in cazul injectiei)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc mult de informatii . macar aicea pot cere ajutor.Sunteti niste oameni tare de treaba!

 

inca ceva. dece am 6 trepte de viteza. Nu am gasit niciunde un monster cu 6 trepte. am 1 in jos prima , bataie scurta sus neutralu, si apoi inca 5 in sus. am numarat cu mana de vreo 20 ori. nu e cutia originala?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc mult de informatii . macar aicea pot cere ajutor.Sunteti niste oameni tare de treaba!

 

inca ceva. dece am 6 trepte de viteza. Nu am gasit niciunde un monster cu 6 trepte. am 1 in jos prima , bataie scurta sus neutralu, si apoi inca 5 in sus. am numarat cu mana de vreo 20 ori. nu e cutia originala?

tu chiar ai motocicleta?????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu am de unde sa stiu toate aspectele abia am trecut de la scuter la motocicleta . am 18 ani. de unde sa stiu care sunt cu 5 si care cu 6 stiam ca sunt majoritatea cu 5. din asta ma interesez ca in oras is numa de viteza si tot felul de vechituri de pe vremea lu tata mos...si chiar nu am de unde sa ma interesez.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu am de unde sa stiu toate aspectele abia am trecut de la scuter la motocicleta . am 18 ani. de unde sa stiu care sunt cu 5 si care cu 6 stiam ca sunt majoritatea cu 5. din asta ma interesez ca in oras is numa de viteza si tot felul de vechituri de pe vremea lu tata mos...si chiar nu am de unde sa ma interesez.

 

M750 are 5 viteze.

Și nu mai schimba de pe loc cu motorul oprit că *uți cutia aia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu-i nimic trist in asta.Am multumit pt raspunsuri si toate cele,dar alegerea finala este a mea,daca am gresit imi asum tot,numai ca sfatul "doctorului" nu este tocmai ce se vrea a fi,are o alta directie..ma rog..multumesc si tie pt sfat.

 

Ce an de fabricatie au gumele??? :bounce: vezi DOT

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M750 are 5 viteze.

Și nu mai schimba de pe loc cu motorul oprit că *uți cutia aia.

 

Ce are schimbatul pe loc :unsure: eu cand o parchez o las in viteza si inainte sa o pornesc o scot la neutral :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, le-a numărat și cu mâna și i-au ieșit 20 laugh.gif

E începător.

nu fiti rai ma cu el, are 18 ani, e incepator, a trecut de pe scuter pe motor. totusi a avut capu pe umeri si si-a luat un motor care il iarta si ce ii da posibilitatea sa invete. putea sa isi ia ceva cu un R sau cu RR si nu mai scria aici nici el nici noi... ii puneam noi floricele pe alta sectiune.

 

 

@Lucas, daca esti din bucuresti dute pe la academie. cu siguranta vei gasi baietii si fetele care e aproape una, sa te ajute cu detalii. oricum, alegerea e buna. fie ca ai 5 sau 6, numarate sau nu de 20ori.... sau poate ai numarat de 19 ori si tre sa mai numeri odata; ia si fa ceva km cu ea. dute la drum lung si atunci poti numara vitezele cate ai.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce are schimbatul pe loc :unsure: eu cand o parchez o las in viteza si inainte sa o pornesc o scot la neutral :)

 

La 1 și N poți umbla și cu motorul oprit. Pentru restul vitezelor nu e bine să schimbi dacă nu e motorul pornit. Sunt multe motive: de la lipsa de lubrifiere până la faptul că nu se pupă angrenajele vitezelor atunci când sunt statice (cutia e gândită să fie folosită în mers), și le forțezi aiurea.

 

Unele motociclete (toate Kawasaki-urile de exemplu, dar nu numai) au chiar un blocaj automat la transmisie care se activează când stai pe loc și nu te lasă să umbli decât la a-ntâia și la neutru. Trebuie să te deplasezi cu o anumită viteză ca să se dezactiveze. Asta te ajută să găsești mai ușor neutrul și te împiedică să schimbi când ești cu motorul oprit .

 

 

nu fiti rai ma cu el, are 18 ani, e incepator, a trecut de pe scuter pe motor. totusi a avut capu pe umeri si si-a luat un motor care il iarta si ce ii da posibilitatea sa invete. putea sa isi ia ceva cu un R sau cu RR si nu mai scria aici nici el nici noi... ii puneam noi floricele pe alta sectiune. (...)

 

N-am mă nimic cu el, toți am fost începători.

Ziceam doar să nu ne luăm neapărat după ce zice pentru că nu știe încă exact ce și cum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...