PzKpfW Postat Iulie 9, 2012 Share Postat Iulie 9, 2012 exact asa face da rateuri si bubuiuri. mulumesc mult maine am sa rezolv astea sa vad ce se intampla. si injectoarele unde se afla? Are dreptate Eugen: M750 a avut injecție doar din 2002. Tu ai două carburatoare Mikuni. Mergi cu ele la sincronizat - și ar fi de preferat să schimbi ambele bujii odată. Azi am schimbat anvelopele..din ce am obs.nu s-au comportat "ciudat" inca..sper sa ramana asa.. Poze cu Jucaria mea:X Nu poți să ai încă termeni de comparație. Bagă-te pe curbe cu gumele astea, apoi pune-ți 160. O să simți sigur diferența. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
floreaandrei Postat Iulie 9, 2012 Share Postat Iulie 9, 2012 Salutare, Pt ca lucrurile frumoase trebuie pregatite din timp ma gandeam in felul urmator : O iesire de 2 zile a DesmoRiders Romania in WEEKEND-UL 4 / 5 AUGUST pe cele mai frumoase drumuri de pe la noi ( Transalpina si Transfagarasan ) Traseul ar fi asa : Sambata seara sa facem oprire la Sibiu ( in functie de numarul de participanti ma pot ocupa eu sa gasim o cazare ieftina si frumoasa cu loc de parcare pt moto, vb sa ne pregateasca o masa mare , bineinteles daca ne vom strange ) Pentru deplasare exista 3 variante : 1. Varianta de a merge in grupuri de cate 3 maxim 4 ( si intalnirea pe traseu in diverse puncte pe care le stabilim inainte ) 2. Varianta de a merge in grup, atatia cati ne vom strange ( dar aici din punct de vedere mers va trebui sa impunem reguli stricte de deplasare, , persoana care va sta prima si va impune viteza maxima , cand se depaseste, stie traseul .etc) Am vazut duminica pe cei de la HOG si am ramas masca atunci cand am vazut ca erau 14 insi in grup pe DN1. Daca ei pot cu siguranta putem si noi! 3. Varianta de a merge fiecare pentru el si intalnirea la cazarea de la Sibiu - Aici este valabil pentru cei care sunt mai "teribilisti" cu viteza , se pricep mai bine sa se dea pe curbe etc. Regula generala a iesirii este - " SA NE SIMTIM BINE SI SA NE INTOARCEM SANATOSI ACASA" asa ca cei care nu vor sa respecte anumite reguli de grup sa voteze pentru varianta 3. Sincer, imi doresc sa optam pentru varianta 2 . Chiar daca va fi nevoie sa mergem ca niste batranei , ESTE MAI SAFE si din experienta WDW2012 este mai frumos. Postati si voi aici cine este interesat si sa voteze pe ce varianta de deplasare doreste . Voi face eu o centralizare, cu cazarea sa vorbesc sa caut cele mai ieftine variante, etc. Va salut P.S : de asemenea pana atunci, sper sa venim cu o mica schimbare a imaginii clubului ( masuri luate de Blondu' - am dat in lucru la creatie ) si sa finalizez filmul de WDW2012 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iulie 9, 2012 Share Postat Iulie 9, 2012 Salutare, (...) E foarte bună inițiativa cu organizarea din timp. Am doar două remarci de făcut: Nu suntem HOG (nici ca nivel mediu de xp, nici ca ritm, nici ca stil) și va fi greu să ne descurcam în cârd mare. Părerea mea Transfăgărășan pentru mine e exclus: am fost anul trecut și e dezastru între Vidraru și Curtea de Argeș: cratere peste tot, un chin (și-mi vine greu să cred că l-au reparat între timp...). Propun mai bine retur pe Cheia/Siriu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
floreaandrei Postat Iulie 9, 2012 Share Postat Iulie 9, 2012 E foarte bună inițiativa cu organizarea din timp. Am doar două remarci de făcut: Nu suntem HOG (nici ca nivel mediu de xp, nici ca ritm, nici ca stil) și va fi greu să ne descurcam în cârd mare. Părerea mea Transfăgărășan pentru mine e exclus: am fost anul trecut și e dezastru între Vidraru și Curtea de Argeș: cratere peste tot, un chin (și-mi vine greu să cred că l-au reparat între timp...). Propun mai bine retur pe Cheia/Siriu. 1 - ok, ne organizam impreuna la mers, sa fie ok pt toata lumea. Cel mai bine discutam la academie miercuri. 2 - Am evitat Transfagarasan - Vidraru. Am propus urcare din DN-ul Sibiu - Brasov - pe la Cartisoara si coborare inapoi in DN cu directia Brasov. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iulie 9, 2012 Share Postat Iulie 9, 2012 1 - ok, ne organizam impreuna la mers, sa fie ok pt toata lumea. Cel mai bine discutam la academie miercuri. 2 - Am evitat Transfagarasan - Vidraru. Am propus urcare din DN-ul Sibiu - Brasov - pe la Cartisoara si coborare inapoi in DN cu directia Brasov. Corect, cel mai bine discutăm față în față la Academie. PS: sorry, n-am fost atent la partea cu Transfăgărășanul: dacă știi tu că e bun drumul pe acolo, I'm in. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Iulie 9, 2012 Share Postat Iulie 9, 2012 Am mers intr-un grup de vreo 150 motociclete, Bucuresti-Brasov si totul a fost OK. Daca acei motociclisti care merg intr-un grup au notiunile de baza despre mersul in grup, totul e in regula si nu exista motive de ingrijorare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
icsu Postat Iulie 9, 2012 Share Postat Iulie 9, 2012 (editat) De acord cu adidas, daca detii notiunile de mers in grup nu ar trebui sa fie nici o problema.. nu inteleg de ce atata retinere cand vine vorba de mersul in grup. "persoana care va sta prima si va impune viteza maxima " - cred ca viteza o impune ultimul, pentru ca daca ultimul ramane in urma grupul il asteapta.. cel putin asa este in grupurile in care merg eu. PS: ma bag la traseu daca se merge cu o viteza medie decenta - max 80 in localitati si un max 130 in afara.. ca medie ma refer.. Mersul meu este 60-70 in loc si 100-120 in afara Editat Iulie 9, 2012 de icsu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
floreaandrei Postat Iulie 9, 2012 Share Postat Iulie 9, 2012 Am mers intr-un grup de vreo 150 motociclete, Bucuresti-Brasov si totul a fost OK. Daca acei motociclisti care merg intr-un grup au notiunile de baza despre mersul in grup, totul e in regula si nu exista motive de ingrijorare. Merci de post. Nu am stiut de aceasta deplasare. Notiunile de baza le putem discuta intr-una din intalnirile de la Academie si atata timp cat avem oameni cu experienta in fata si in spate, care stiu sa respecte limitele de viteze stabilite totul o sa fie ok. Pentru varianta de deplasare - din confirmarile pe care le am pana acum ( pt ca mai am un mail facut catre alti 10 care nu intra pe forum ) se va merge pe varianta cu grupuri de cate 3-4-5 persoane. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zar Postat Iulie 9, 2012 Share Postat Iulie 9, 2012 Pai el nu a pus gume noi....Nu vezi ce opinci obosite a pus????...plus 180 ala pe spate care e groaznic la monsterul de 600 Hai ca am fost rautacios. aoleu, sunt si uzate? pai atunci cu atat mai naspa. omul a cerut sfaturi, voi i le-ati dat iar el a facut ce a crezut de cuviinta. in cazul asta nu ai fost deloc rautacios. hai sa ne vedem sanatosi, fara motoare, la o bere la pardon! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blondu_mm Postat Iulie 9, 2012 Share Postat Iulie 9, 2012 PS: ma bag la traseu daca se merge cu o viteza medie decenta - max 80 in localitati si un max 130 in afara.. ca medie ma refer.. Mersul meu este 60-70 in loc si 100-120 in afara[/font] si eu si alex o sa participam, doar sa nu apara ceva neprevazut atunci, multumim andrei pt org. PS: o viteza medie de 130 afara este destul de mult... trebuie sa tragi bine de tot de monsterul de 600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
icsu Postat Iulie 9, 2012 Share Postat Iulie 9, 2012 Eu am zis maxim.. am si specificat mersul meu.. nu stiu cu cat merg ceilalti, daca ei merg putin mai repede ca mine pot sa ridic viteza in anumite limite. Daca un grup depaseste cu mult viteza mea de mers nu merg in acel grup. Simplu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
albert's Postat Iulie 9, 2012 Share Postat Iulie 9, 2012 Te deranjeaza atat de rau ca ai un cauciuc subtire pe spate? sau trebuia schimbat.. Acum ai simtit diferenta intre modelul de 160 in comparatie cu cel de 180? E o mare diferenta intre cele 2 cauciucuri, personal 160 pe spate mi a placut mai mult decat 180. Nu cred ca e "mai bine" 160..personal cred ca 180 are o alta stabilitate..si un - la viteza. Pai el nu a pus gume noi....Nu vezi ce opinci obosite a pus????...plus 180 ala pe spate care e groaznic la monsterul de 600 Hai ca am fost rautacios. "opincile" sunt anvelope bune,cam 90 % noi..numai ca nu trebuie sa fii "doctor" sa vezi asta. Nu esti rautacios deloc,numai ca ai o zi proasta,probabil ca esti un fel de "Dr, Ciomu" al mobrelor.. Hai ca nu am fost rautacios;) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
floreaandrei Postat Iulie 9, 2012 Share Postat Iulie 9, 2012 De acord cu adidas, daca detii notiunile de mers in grup nu ar trebui sa fie nici o problema.. nu inteleg de ce atata retinere cand vine vorba de mersul in grup. "persoana care va sta prima si va impune viteza maxima " - cred ca viteza o impune ultimul, pentru ca daca ultimul ramane in urma grupul il asteapta.. cel putin asa este in grupurile in care merg eu. PS: ma bag la traseu daca se merge cu o viteza medie decenta - max 80 in localitati si un max 130 in afara.. ca medie ma refer.. Mersul meu este 60-70 in loc si 100-120 in afara Sincer, nici eu nu inteleg care este treaba cu retinerea mersului in grup, dar exista. Probabil ca sunt persoane care nu pot / nu vor sa respecte regulile. Exemplu - eu pot sa merg cu limitele de viteza impuse legal, DAR am prieteni foarte buni care nu vor sa le respecte, pt ca se simt mai confortabil daca merg tare, mult mai sustinut decat merg eu! Fiecare cu stilul sau. Ideea este ca vom gasi variante, astfel incat toata lumea sa se simta safe si confortabil, fie ca se merge cu limitele impuse de lege sau fie ca vor dori sa mearga mai tare. De aceea vor fi mai multe grupuri de cate 3,4,5. Dar esenta , banuiesc ca se intelege - o iesire a clubului... sa se poata si la noi, nu doar la HOG. Va salut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silvik1313 Postat Iulie 9, 2012 Share Postat Iulie 9, 2012 VIn si eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
icsu Postat Iulie 9, 2012 Share Postat Iulie 9, 2012 Sincer, nici eu nu inteleg care este treaba cu retinerea mersului in grup, dar exista. Probabil ca sunt persoane care nu pot / nu vor sa respecte regulile. Exemplu - eu pot sa merg cu limitele de viteza impuse legal, DAR am prieteni foarte buni care nu vor sa le respecte, pt ca se simt mai confortabil daca merg tare, mult mai sustinut decat merg eu! Fiecare cu stilul sau. Ideea este ca vom gasi variante, astfel incat toata lumea sa se simta safe si confortabil, fie ca se merge cu limitele impuse de lege sau fie ca vor dori sa mearga mai tare. De aceea vor fi mai multe grupuri de cate 3,4,5. Dar esenta , banuiesc ca se intelege - o iesire a clubului... sa se poata si la noi, nu doar la HOG. Va salut. Eu vad simplu problema.. daca cineva merge mai tare e in fata si se duce singur.. deci grupul mergand normal/safe e in ok si in siguranta. Daca eu merg normal/safe si grupul merge cu viteza a pai sa se duca. Eu raman in urma. Prefer sa mearga tare decat de plictiseala ca merge incet sa faca glume sau figuri si sa sperie sau sa darame pe cineva. Nu cred ca e o problema mersul in grup atata timp cat se merge ca la carte.. in zig-zag si cu bun simt. Cui ii arde de dat tare sa o ia inainte, sa se detaseze de grup. Eu unul abia astept sincer, mai ales ca zilele astea schimb kit-ul lant, ulei si filtre . Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucas LS Postat Iulie 9, 2012 Share Postat Iulie 9, 2012 din pacate nu sunt din bistrita de tors extraodinar. A si multumesc celor care m-au informat cu filtrele am rezolvat problema merge super incepe sa imi fie frica sa ma mai urc pe el )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Iulie 9, 2012 Share Postat Iulie 9, 2012 cel ami bine e grup din "echipe" vor fi care nu vor avea stare sa mearga in acelasi pas cu grupul. unu cu vitezana nu va avea acelasi feeling cu cel de pe monster, sau invers. cred ca in functie de numarul total, 2-3grupuri ok. cei ce vor sa traga mai neortodox stau in fata, cei ce vor plimbare lejera unde sunt si fete, vor sta in grupul din spate. ideia cu: care vrea sa forjeze, sa plece inainte pe barba sa... ar insemna o destramare a grupului. cel mai bine s-ar face planul in functie de drum, si se propune(chiar si din mers) care se alatura la grupul mai rapid pe anumite sectoare de drum. regulamentul cred ca trebuie stabilit la cafeaua de grup dinainte plecarii, pt a evita eventualele neintelegeri pe traseu. daca era mai tarziu in august, m-as fi bagat si eu probabil, dar primul weekend nu am cum.... sau poate ma razgandesc. din pacate nu sunt din bistrita de tors extraodinar. A si multumesc celor care m-au informat cu filtrele am rezolvat problema merge super incepe sa imi fie frica sa ma mai urc pe el )) deci cam am avut dreptate. la fel si la mine, ma speriam de ea dupa aia. parca nu-mi cunosteam motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zar Postat Iulie 9, 2012 Share Postat Iulie 9, 2012 Nu cred ca e "mai bine" 160..personal cred ca 180 are o alta stabilitate..si un - la viteza. "opincile" sunt anvelope bune,cam 90 % noi..numai ca nu trebuie sa fii "doctor" sa vezi asta. Nu esti rautacios deloc,numai ca ai o zi proasta,probabil ca esti un fel de "Dr, Ciomu" al mobrelor.. Hai ca nu am fost rautacios;) stii ce e trist? trist este ca toti ti-au raspuns la intrebari si ti-au facut recomandari de luat in seama dar tu nu, batman, batman. trist este ca esti rautacios cu cel care ti-a spus ceea ce gandim toti: ai zbarcit-o grav cu alegerea gumelor.toate raspunsurile au fost bine intentionate. termenul de opinca nu este jignitor, este exact cu ce ti-ai incaltat mobra. ai cerut sfaturi le-ai primit, ai cerut pareri le-ai primit. accepta-le asa cum sunt pentru ca nu te ia nimeni la misto, asta e adevarul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
albert's Postat Iulie 9, 2012 Share Postat Iulie 9, 2012 stii ce e trist? trist este ca toti ti-au raspuns la intrebari si ti-au facut recomandari de luat in seama dar tu nu, batman, batman. trist este ca esti rautacios cu cel care ti-a spus ceea ce gandim toti: ai zbarcit-o grav cu alegerea gumelor.toate raspunsurile au fost bine intentionate. termenul de opinca nu este jignitor, este exact cu ce ti-ai incaltat mobra. ai cerut sfaturi le-ai primit, ai cerut pareri le-ai primit. accepta-le asa cum sunt pentru ca nu te ia nimeni la misto, asta e adevarul. Nu-i nimic trist in asta.Am multumit pt raspunsuri si toate cele,dar alegerea finala este a mea,daca am gresit imi asum tot,numai ca sfatul "doctorului" nu este tocmai ce se vrea a fi,are o alta directie..ma rog..multumesc si tie pt sfat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucas LS Postat Iulie 9, 2012 Share Postat Iulie 9, 2012 scuzati ca ei tot off topic sunt. mai am o intrebare eu am tobe mivv gp ce se intampla daca scot amortizoarele de la capat? adica se intampla ceva pe la motor sau ceva rau? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Iulie 9, 2012 Share Postat Iulie 9, 2012 scuzati ca ei tot off topic sunt. mai am o intrebare eu am tobe mivv gp ce se intampla daca scot amortizoarele de la capat? adica se intampla ceva pe la motor sau ceva rau? nu se intampla nimic. ti-ar mai creste putin puterea pt ca evacuarea e mai libera. dar asta trebuie sincronizate carburatoarele dupa tobe. suna mai frumos si ce se poate intampla mai urat, e sa te opreasca politia(depinde cat de galagioase sunt) aaaaa si iti creste consumul. dar astea cu puterea/consumul sunt foarte putin sesizabile. gen cateva procente diferenta fata de inainte. poti incerca si vei vedea daca e ok sau nu. nu musca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucas LS Postat Iulie 9, 2012 Share Postat Iulie 9, 2012 nu se intampla nimic. ti-ar mai creste putin puterea pt ca evacuarea e mai libera. dar asta trebuie sincronizate carburatoarele dupa tobe. suna mai frumos si ce se poate intampla mai urat, e sa te opreasca politia(depinde cat de galagioase sunt) aaaaa si iti creste consumul. dar astea cu puterea/consumul sunt foarte putin sesizabile. gen cateva procente diferenta fata de inainte. poti incerca si vei vedea daca e ok sau nu. nu musca. asa multumesc si sincronizarea in ce consta? adica o poate face ceva mecanic sau necesita cv aparatura speciala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Iulie 9, 2012 Share Postat Iulie 9, 2012 o poate face un cam orice mecanic, dar cu aparatura speciala(analizator de gaze) pt ca trebuie sincronizate carburatoarele cu tobele si filtrele. recomandat e sa schimbi si filtrele de aer cu unele sport, pt a face o treaba buna. apoi poti tine silencerele sub saua sau undeva, iar cand te opreste politia sau seara sa le pui. asta depinde cat de tare urla "magaoaia" in general un mecanic, dar mecanic, are analizator de gaze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Iulie 9, 2012 Share Postat Iulie 9, 2012 (editat) Nu-i nimic trist in asta.Am multumit pt raspunsuri si toate cele,dar alegerea finala este a mea,daca am gresit imi asum tot,numai ca sfatul "doctorului" nu este tocmai ce se vrea a fi,are o alta directie..ma rog..multumesc si tie pt sfat. stii ce ma distreaza cel mai mult la toata discutia cu cauciucurile ca toata lumea vb de cauciucul spate ca ai 180 dar ca fata e de 130 care fata e mai importanta decat spatele jesus:) stii unde iti recomand sa faci un test la...amckart sa vedem atunci adevaratul comportament...nu vreau sa par nu stiu cum dar parerea mea este ca ai gresit dimensiunea cauciucurilor stii si tu care este dimensiunea ptr monsterul tau...bafta @LucasLS : filtrele alea se numesc silence uri prin urmare rolul lor este sa mai diminueze din puterea sunetului atata tot auyi la crazi devil iti da putere ))) eu cand mi leam scos de ce nu am avut putere puterea o dai din alte lucruri nu din silence uri sau tobe schimbate si nu e vb ca si eu mi leam scos dar scrie prntro carte printro revista de specialitate una alta cine cauta gaeste. bafta Editat Iulie 9, 2012 de Buggy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zar Postat Iulie 9, 2012 Share Postat Iulie 9, 2012 stii ce ma distreaza cel mai mult la toata discutia cu cauciucurile ca toata lumea vb de cauciucul spate ca ai 180 dar ca fata e de 130 care fata e mai importanta decat spatele jesus:) stii unde iti recomand sa faci un test la...amckart sa vedem atunci adevaratul comportament...nu vreau sa par nu stiu cum dar parerea mea este ca ai gresit dimensiunea cauciucurilor stii si tu care este dimensiunea ptr monsterul tau...bafta @LucasLS : filtrele alea se numesc silence uri prin urmare rolul lor este sa mai diminueze din puterea sunetului atata tot auyi la crazi devil iti da putere ))) eu cand mi leam scos de ce nu am avut putere puterea o dai din alte lucruri nu din silence uri sau tobe schimbate si nu e vb ca si eu mi leam scos dar scrie prntro carte printro revista de specialitate una alta cine cauta gaeste. bafta nu are 130. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.