danny_vlad Postat Iulie 1, 2013 Share Postat Iulie 1, 2013 De ce ai vrea sa pui 180 pe un 620? Eu unul nu as pune.. De acord cu tine, mie mi se pare f fun si 160-ul De acord cu amandoi, e foarte fun si 160-ul, dar ma gandeam ca daca tot trebuie sa il schimb, fiind cam "lemn" sa incerc si un 170... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Iulie 1, 2013 Share Postat Iulie 1, 2013 ..pierzi manevrabilitate. Lasa 160 ca oricum nu e diferenta mare/vizibila intre 160 si 170. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_vlad Postat Iulie 1, 2013 Share Postat Iulie 1, 2013 Ms de sfat! O sa tin cont. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iulie 1, 2013 Share Postat Iulie 1, 2013 Titi o vindea. Suna-l, vezi daca o mai are. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
titi_rulment Postat Iulie 1, 2013 Share Postat Iulie 1, 2013 S-a dat la un non ducatist aproape mocca...80 ron Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Iulie 2, 2013 Share Postat Iulie 2, 2013 bun,bun,bun.. poate intereseaza pe careva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SunSeeker Postat Iulie 2, 2013 Share Postat Iulie 2, 2013 O schema electrica pentru Ducati monster m600 din 97 , are cineva ? sau unde pot sa gasesc... tot colind internetu asta de 2 ore dar gasesc numa pdf-uri stricate sau versiuni incomplete.. Va multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ducatist Postat Iulie 2, 2013 Share Postat Iulie 2, 2013 uite aici...e M600 din 2001, dar ar trebui sa fie ok (vezi la finalul doc) aici M600_750_900_2001_it_en_fr_de.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SunSeeker Postat Iulie 2, 2013 Share Postat Iulie 2, 2013 Merci frumos , intre timp am cumparat si eu un manual de pe net dar in germana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Iulie 2, 2013 Share Postat Iulie 2, 2013 Merci frumos , intre timp am cumparat si eu un manual de pe net dar in germana daca mai cautai, gaseai in engleza. eu mi-am luat manualul in engleza, din UK. tot ebay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adibocosh Postat Iulie 2, 2013 Share Postat Iulie 2, 2013 Vand 2 aripi ducati Monster. Pret 300 RON ambele sau 170 RON bucata. Una Rosie. cealalta neagra. Cei interesati sa imi trimita PM. Va pot oferi si poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Iulie 3, 2013 Share Postat Iulie 3, 2013 poate intereseaza pe cineva. l-am primit pe FB http://www.autovit.ro/ducati-monster-M3712919.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mada_ykyS4 Postat Iulie 4, 2013 Share Postat Iulie 4, 2013 cateva poze de aseara.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulianserban Postat Iulie 4, 2013 Share Postat Iulie 4, 2013 Un ducatist începător are nevoie de ajutor! Am rămas fără benzina aseară, am pus vreo 2 L de benzina de dim si nu mai pleacă motorul. Si mi s-a descărcat bateria. Am nevoie sa țin bateria pe redresor in seara asta, mâine vreau sa ajung la parada spre Tunari. Fac cinste si rămân dator!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Iulie 4, 2013 Share Postat Iulie 4, 2013 (editat) e injectie sau carburatie?. cred ca trebuie sa insisti. la a mea (injectie) daca golesc rezervorul, dupa ce-l umplu obisnuiesc sa cuplez pompa de cateva ori, pana aud sunetul ala de amorsare. la carburatie, verifica sa ai intai scanteie, iar daca ai, aranca-i ceva benzina in carburator si vezi daca o ia. daca o ia, urmareste furtunul de benzina care vine din rezervor. apoi sufla in carburator. dar mai mult ca sigur ai pus benzina si te-ai si apucat de dat la automat. mi-am dat cu parerea pt ca la carburatie nu stiu cum e sistemul. bafta. Editat Iulie 4, 2013 de Crazy-devil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulianserban Postat Iulie 4, 2013 Share Postat Iulie 4, 2013 Da, e carburatie, si da, am pus benzina si am dat la automat, cam mult cred eu... Problema este ca mi-a murit bateria si am nevoie de redresor sau niște cabluri sa ii dau curent de la mașina. Faza naspa este ca sunt la serviciu pana diseara si mâine dimineața vreau sa plec cu ea, nu am cum sa mă ocup cum trebuie... Nu cred ca mă mai complic si ii iau o baterie si gata. Codul pt modelul meu este YB16 AL A2. Nu gresesc, nu? ( Monster de 600, an 2000 carburatie ) Am de ales între Varta si Yuasa, dar din cauza bugetului redus as lua Varta. Ce mă sfatuiti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
floreaandrei Postat Iulie 4, 2013 Share Postat Iulie 4, 2013 Cine e pasionat de istorie : http://www.motorcyclistonline.com/features/122_1308_the_bike_that_saved_ducati/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Iulie 4, 2013 Share Postat Iulie 4, 2013 decat sa cumperi baterie,mai bine suna pe cine. ai baterie de 16Ah. e cam scumpa din ce-mi aduc aminte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulianserban Postat Iulie 4, 2013 Share Postat Iulie 4, 2013 Da, sunt prețuri mari, dar asta e...am găsit sa o pun pe redresor in seara asta si luni ii iau baterie. Mersi si numai bine!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Iulie 4, 2013 Share Postat Iulie 4, 2013 tine-o pe redresor cateva ore, si apoi incearca. vezi daca iti vine benzina in carburatoare. e posibil sa ai filtrul infundat sau poate fi si carburatorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulianserban Postat Iulie 4, 2013 Share Postat Iulie 4, 2013 Maine dupa amiaza iau bateria inapoi, va anunut cum rezolv sau daca mai am probleme, sper sa nu ca deja mi s-a cam stricat weekendul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deepinside Postat Iulie 5, 2013 Share Postat Iulie 5, 2013 Salutare baieti si fete...o intrebare de incepator, amortizorul spate isi pierde proprietatile cu timpul? mi se pare cam moale si daca da, se poate incarca cu gaz la vreun service? Ms tare.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Iulie 5, 2013 Share Postat Iulie 5, 2013 Salutare baieti si fete...o intrebare de incepator, amortizorul spate isi pierde proprietatile cu timpul? mi se pare cam moale si daca da, se poate incarca cu gaz la vreun service? Ms tare.. se poate umple cu azot. nu mai stiu cat trebuie presiunea in el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DAFWAY Postat Iulie 5, 2013 Share Postat Iulie 5, 2013 Salutare baieti si fete...o intrebare de incepator, amortizorul spate isi pierde proprietatile cu timpul? mi se pare cam moale si daca da, se poate incarca cu gaz la vreun service? Ms tare.. Orice amortizor spate trebuie servisat la 4-6 ani ( schimbat ulei, garnituri, etc) si presiune se verifica anual. Din experienta iti spun ca la fiecare an pierde 2-4 atmosfere, normal el trebuie sa aiba 14-16 atmosfere, insa dupa 2 ani ajunge la jumatate. costul unei verificari de presiune este cuprins inte 50-100 lei, servisul complet este in stransa legatura cu cat este de uzat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deepinside Postat Iulie 6, 2013 Share Postat Iulie 6, 2013 Ms de raspunsuri baieti Buggy,Crazy-devil...ma asteptam la asta @DAFWAY cred ca o sa-l trimit la voi cand ma hotarasc sa-i dau mobrei o pauza banuiesc ca e ok sa il trimit prin curierat si cand il returnati sa-l puneti cu ramburs...apropos la un set de simeringuri pref/ulei si ulei pentru furca imi puteti da un pret(cred ca prin PM sa nu incalcam vreo regula). Multumesc inca o data baieti si Ride Safe. Orice amortizor spate trebuie servisat la 4-6 ani ( schimbat ulei, garnituri, etc) si presiune se verifica anual. Din experienta iti spun ca la fiecare an pierde 2-4 atmosfere, normal el trebuie sa aiba 14-16 atmosfere, insa dupa 2 ani ajunge la jumatate. costul unei verificari de presiune este cuprins inte 50-100 lei, servisul complet este in stransa legatura cu cat este de uzat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.