Vizitator AdrianB1 Postat Martie 17, 2013 Share Postat Martie 17, 2013 Apropo, sunt niste biciclisti din Bucuresti care ies des pana la rondul de la Baldana (unde se desparte drumul de Targoviste de cel de Pitesti) la o bere si inapoi. O fac uneori dimineata inainte de a merge la birou, cateodata dupa-amiaza, dar iti poti face o idee ce inseamna distanta de iesit la o bere. Pe unul din ei il stiu, a venit la un concurs cu noi (e coleg cu frate-meu) si ne-a rupt, ca era traseu plat si alerga de ziceai ca il fugaresc dracii. Dar tipul face peste 10.000 km pe an pe bicicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Martie 17, 2013 Share Postat Martie 17, 2013 Trebuie avut in vedere ca la stilul asta de mers, lantul, pinioanele si angrenajul sunt consumabile. Schimbi cel putin doua randuri pe an. Si nu-s ieftine deloc daca ai pretentie la piese. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Martie 18, 2013 Share Postat Martie 18, 2013 Lantul si caseta de pinioane si foile de angrenaj sunt consumabile ca si kitul de lant la moto, e fix acelasi lucru, doar ca la bicicletele cu multe viteze lantul e din ce in ce mai subtire si se uzeaza mai rapid. Lantul de 7-8 viteze e cel mai rezistent, astea de 10 sau 11 sunt foita de tigare. Oricum daca iei in calcul o bicicleta de 2500 de euro inseamna ca mai scoti 1-200 pe an pentru consumabile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Martie 18, 2013 Share Postat Martie 18, 2013 ce aiurea suna sa dai 2500e pe o bici in conditiile in care apar tot mai des topicuri de "cumpar moto, 1500e" dar na, fiecare cu ce-i place! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Martie 18, 2013 Share Postat Martie 18, 2013 O motocicleta de 1500 de euro e aproape terminata, veche de peste 10 ani (chiar 15) si intr-o stare tehnica deseori precara. O bicicleta de 2500 e noua, e echivalentul motocicletei noi de 8000. Si bicicleta de 2500 o iei sh peste 5 ani la 500. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Martie 18, 2013 Share Postat Martie 18, 2013 O motocicleta de 1500 de euro e aproape terminata, veche de peste 10 ani (chiar 15) si intr-o stare tehnica deseori precara. O bicicleta de 2500 e noua, e echivalentul motocicletei noi de 8000. Si bicicleta de 2500 o iei sh peste 5 ani la 500. f adevarat,ziceam doar de suma. imi imaginez ca cel care-si permite o bici de 2500 are moto luata de noua (asa ar fi normal, cred. or mai fi si exceptii, pasionati care strang din buci.. ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Martie 18, 2013 Share Postat Martie 18, 2013 Singurul tip pe care il stiu cu o bicicleta scumpa a luat-o din salariul pe o luna (de salariat, dar nu in RO). Sunt si altii care strang ani de zile bani pentru o bicicleta, dar mi se pare o nebunie, precum bancul cu romanul care si-a cumparat BMW X5 si a murit de foame. Insa pana la urma fiecare merge cu ce poate, stii ca era un banc cu mijlocul de transport, bauturile si femeile dupa venituri, de la Mercedes si sampanie la apa plata si pieton. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Martie 18, 2013 Share Postat Martie 18, 2013 Eu mi-am rupt de la gura mai bine de un an pentru o bicicleta. Chiar mai am datorie si acum vreo 10 milioane. Noroc ca am amici intelegatori de la care m-am imprumutat. Cert e ca dupa ce am tras linie, bicla a iesit mai scumpa ca mobra... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Altair Postat Martie 18, 2013 Share Postat Martie 18, 2013 Singurul tip pe care il stiu cu o bicicleta scumpa a luat-o din salariul pe o luna (de salariat, dar nu in RO). Sunt si altii care strang ani de zile bani pentru o bicicleta, dar mi se pare o nebunie, precum bancul cu romanul care si-a cumparat BMW X5 si a murit de foame. Insa pana la urma fiecare merge cu ce poate, stii ca era un banc cu mijlocul de transport, bauturile si femeile dupa venituri, de la Mercedes si sampanie la apa plata si pieton. Noblesse oblige Multumesc pentru pareri. Cred ca varianta imteligenta ar fi un ciclocross, am vazut la Scott ceva in gama CX sau Kona Jake pare foarte indragita de iubitorii genului. Ma lovesc insa de problema componentelor din nou din cauza greutatii (lucrez la asta dar cum am zis cam asta nu va fi mult sub 100 din cauza constructiei "robuste") Ce componente ar fi recomandabile? Buget pentru ciclocross undeva la 1500 ar trebui sa faca un starter bike ok sau nu? Cadru de 56, macar atat stiu pana acum. Eu mi-am rupt de la gura mai bine de un an pentru o bicicleta. Chiar mai am datorie si acum vreo 10 milioane. Noroc ca am amici intelegatori de la care m-am imprumutat. Cert e ca dupa ce am tras linie, bicla a iesit mai scumpa ca mobra... Da-mi un PM daca nu vrei sa pui aici cum ti-ai configurat-o tu. E clar ca ai dedicat timp nu numai bani ca sa iasa ceva bun si pari sa te si pricepi pe subiect, in plus zici ca bati suta si tu. Ar fi instructiv pentru mine. f adevarat,ziceam doar de suma. imi imaginez ca cel care-si permite o bici de 2500 are moto luata de noua (asa ar fi normal, cred. or mai fi si exceptii, pasionati care strang din buci.. Ai dreptate, preturile la biciclete sunt aberante. Un hard enduro performant cost nou cat o bicicleta performanta si nu sunt deloc comparabile nici costurile materialelor folosite si nici know-how-ul integrat. Ca ziceai de motociclete noi, cam atata costa franele pe care le schimbi la o motocicleta luata noua ca sa o faci sa franeze cum ar trebui din fabrica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Martie 18, 2013 Share Postat Martie 18, 2013 Scrisesem un pomelnic dar l-au inghitit meandrele serverului motociclism.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Martie 18, 2013 Share Postat Martie 18, 2013 Componente: in afara de cadru si roti restul sunt componente uzuale. I-am facut fratelui bicicleta prin 2010, merge cu ea cam 2000 km/an si are peste 100 kg, dar e un MTB. Piesele merg oricum si pe ciclocross: - linie Deore cu XT Shadow pe spate. Se poate si XT pe fata, cum am eu, dar nu se simte diferenta decat la costul de achizitie. Angrenajul XT are doar diferenta de greutate mica si de pret mare, nici o sfaraiala (am eu). - frane pe disc Avid BB7. A fost preferinta lui, eu aveam Magura Julie HP pe o bicicleta si i s-au parut prea puternice si insuficient de modulate, i-a placut BB7 pe alta bicicleta asa ca i-am pus BB7. Au fost extrem de ieftine si sunt considerate mai bune decat multe hidraulice. Mai am BB5 pe o bicicleta, de evitat pentru ca au reglare doar la placuta de pe exterior si e prea complicat daca nu te pricepi. Exclusiv pentru sosea poti sa folosesti vbrake sau, pe ciclocross, cantilever, nu ai nevoie de discuri - roata spate a descentrat-o de multe ori si a venit cu spite rupte de la concursuri, o singura data cu janta rupta si de mai multe ori cu cauciucul explodat. Din cauza asta nu am ce sa recomand decat eventual un cauciuc cu protectie de kevlar (Continental MK, RK sau XK, au mai multe variante fiecare). A facut praf Schwalbe Nobby Nick si Continental Race King Supersonic. Restul componentelor nu conteaza, tija de sea, pipa sau ghidonul sunt suficient de rezistente in general indiferent de model. Cele de aluminiu, cel putin. Culmea, nu a rupt niciodata pedale, nici nu mai stiu ce i-am pus dar sunt simple, platforma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Altair Postat Martie 18, 2013 Share Postat Martie 18, 2013 Thanks, incepe sa se contureze ceva. El merge numai offroad sau o foloseste si pe strada? Am si optiunea sa pun slickuri sau sa iau un set de roti de strada pentru Scott Scale 29 si tot ies mai ieftin dar nu o sa pot sa tin niciodata cu grupul care merge pe bicle de strada pe drept. Ce cadru si ce roti are? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Martie 19, 2013 Share Postat Martie 19, 2013 Merge si offroad, la concursuri, si la birou, pe strada. Are un cadru Focus Black Forest si roti de 26", pe vremea aia 29ers nu erau prea raspandite. Nu cred ca ideea e sa te tii dupa unii cu cursiere, daca nu le legi un sac de cartofi in spate oricum nu te-ai tine. Pe un 29er cu roti de sosea cred ca nu ai avea probleme sa te plimbi cat vrei, dar nu e aceeasi pozitie ca pe ciclocross, e ceva mai dreapta. Nu stiu ce sa zic pentru ca nu am experienta prea mare pe sosea, turele mele nu depasesc 50km, fac drumuri mai lungi pe munte decat pe sosea pentru ca pe MTB soseaua e plictisitoare, iar muntele e elementul natural. Poate iti activeaza contul pe ciclism, eventual spune-mi pe ce username te-ai inscris si vorbesc cu unul din admini daca vrei, gasesti acolo raspunsuri mai bune si mai clare pentru ciclocross si stradale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Altair Postat Martie 19, 2013 Share Postat Martie 19, 2013 Merida Cyclocross 5, componentele sunt FSA / Ultegra, e o optiune buna? Roti Mavic da nu stiu ce model. Cat merita asta SH in conditie buna/foarte buna cca 2000 km? Prin excludere am ramas la ciclocross si m-am decis sa nu iau noua ca nu stiu daca o sa o tin si ca sa-mi fac o idee despre ce-mi trebuie cu adevarat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Martie 19, 2013 Share Postat Martie 19, 2013 Eu zic ca e ok. Fisa tehnica e asta: http://www.merida-bikes.com/en_int/bike/2012/107/Cross/Cyclo+Cross+5 Angrenajul e specific de ciclocros, cu foi de 46/36. Pe sosea te-ar putea penaliza foaia de 46 (pentru unii e prea mica). Daca zici ca-i FSA, probabil ca a fost schimbat. Rotile in fisa sunt Fulcrum. Sunt ok. Si Mavic sunt bune, depinde ce model (mai mult pentru greutate). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Martie 19, 2013 Share Postat Martie 19, 2013 Specificatiile sunt bune, nimic de comentat. Rotile au jante Mavic si butuci "attached" (ce vor sa zica nu stiu), caseta e 12-27. Cu angrenaj 46-36 mi s-ar fi parut normal sa aibe caseta cu 11-26, dar poate ei stiu mai bine de ce au ales-o pe asta. Per total mie imi place jucaria Ca pret nu stiu ce sa zic, cea mai apropiata pe care am vazut-o e la 2000 pe ciclism.ro (un Focus), dar e un pic mai veche si echipare un pic diferita. Oricum, cred ca merita peste 2000 sh. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Altair Postat Martie 19, 2013 Share Postat Martie 19, 2013 Specificatiile sunt bune, nimic de comentat. Rotile au jante Mavic si butuci "attached" (ce vor sa zica nu stiu), caseta e 12-27. Cu angrenaj 46-36 mi s-ar fi parut normal sa aibe caseta cu 11-26, dar poate ei stiu mai bine de ce au ales-o pe asta. Per total mie imi place jucaria Ca pret nu stiu ce sa zic, cea mai apropiata pe care am vazut-o e la 2000 pe ciclism.ro (un Focus), dar e un pic mai veche si echipare un pic diferita. Oricum, cred ca merita peste 2000 sh. Asta pe care am gasit-o eu vrea 1000 EUR pe ea, cu doua seturi de roti, slick si offroad. N-a mers decat pe strada cu ea 2000 km, cica e in stare foarte buna, numai ca e un pic la dracu pe la Salzburg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Martie 19, 2013 Share Postat Martie 19, 2013 Mai participa cineva la evenimentul de sambata ? https://www.facebook.com/events/436582506428150/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Martie 19, 2013 Share Postat Martie 19, 2013 daca e marsul ala de protest pt benzi de bici m-am baga. Chiar daca n-o sa merg niciodata cu bici pe strada Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Martie 19, 2013 Share Postat Martie 19, 2013 Eu de la 13 ani doar pe strada Deci, prezent! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Martie 19, 2013 Share Postat Martie 19, 2013 Asta pe care am gasit-o eu vrea 1000 EUR pe ea, cu doua seturi de roti, slick si offroad. N-a mers decat pe strada cu ea 2000 km, cica e in stare foarte buna, numai ca e un pic la dracu pe la Salzburg. Pretul e ok, bicicleta noua e vreo 1500 parca, iar un set de roti in plus mai costa si alea. Mai participa cineva la evenimentul de sambata ? https://www.facebook.com/events/436582506428150/ Da, eu vin cu inca vreo cativa colegi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Altair Postat Martie 19, 2013 Share Postat Martie 19, 2013 Sunt ca raia stiu, aia e. Tot pe la 1000, mai exact 1100 am gasit urmatoarea trompeta - Cube Ltd Cross 2013, suna mai rau ca dotari decat Merida Cross 5? Modelljahr: 2013 Rahmen: HPA Trekking Cross Double Butted Anpassung: Exaktes Einmessen ohne Aufpreis: Beinlänge, Rücken, Knie, Sitzposition, Cockpit Konfiguration: Individueller Fahrwerks Setup durch geschulte Mitarbeiter ohne Aufpreis Gabel: Suntour NCX-D RL Nabe Vorne: Shimano XT HB-M785 Nabe Hinten: Shimano XT FH-M785 Felgen: Alex EN24 Disc Kurbel: Shimano Deore XT 48x36x26Z., Chainguard Umwerfer: Shimano Deore XT Schaltwerk: Shimano Deore XT 10-Speed Steuersatz: FSA No. 10 semi-integrated Pedale: Alloy Trekking Reifen: Schwalbe Smart Sam Performance 44x622 Schalthebel: Shimano Deore XT 10-Speed Bremsen: Shimano 395 hydr. Disc Brake (160/160) Sattel: Selle Royal Viper Lenker: Easton EA30 Riser Vorbau: Easton EA30 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Martie 19, 2013 Share Postat Martie 19, 2013 E alt tip de bicla (trekking) si nu merita banii aia. (nici noua dpmdv) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Altair Postat Martie 19, 2013 Share Postat Martie 19, 2013 E alt tip de bicla (trekking) si nu merita banii aia. (nici noua dpmdv) Am zis ca daca-i zice Cross e cross.. Hai mai incearca odata cu configuratia ta big boy. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Martie 19, 2013 Share Postat Martie 19, 2013 Sfatul meu e urmatorul. O cursiera si un MTB. Pe cursiera te antrenezi, faci kilometri. Merge si pe ploaie, uneori si iarna cand vremea e bunicica. Cauta una cat mai usoara. Pentru cursiera sunt doi mari producatori Shimano si SRAM. Mai e Campagnolo care nu are produse ieftine. Shimano e clasificat asa: Dura Ace, Ultegra, 105, Tiagra, Sora... etc.. Cel mai bun raport calitate/pret il are Shimano 105. Apreciat de cursieristi si folosit pe bicicletele de antrenament si nu numai. SRAM are: Red, Force, Rival, Apex. Campagnolo: Super Record, Record, Chorus, Athena, Centaur, Veloce. Cross inseamna un hibrid intre MTB si o bicla de sosea. Trebuie sa te uiti la componente, nu la pret. Componentele-ti dau pretul. Bicla in sine nu valoreaza mare lucru. Eu am avut 125 de kilograme, am mers cu bicla timp de doi ani destul de des, chiar si pe munte. N-am scazut sub 110. Am umblat la mancare si am slabit in 3 luni la 88 de kilograme. Daca-ti iei bicicleta pentru slabit sa stii ca pleci pe o pista gresita. Prin sport te tonifici, faci conditie fizica. Se ard si grasimile dar se si pun la loc daca mananci ce nu trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.