Sari la conținut

Topicul atasistilor. Pagina oficiala


Aleko
 Share

Postări Recomandate

  • 4 months later...
  • Răspunsuri 2,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cum naiba functioneaza amortizorul ala strimb? (sau este o iluzie optica)

nu e o iluzie optica

din cate stiu se desfacuse tija amortizorului din insurubare, a mers asa cu ea pana acasa, s-a reparat problema, oricum motocicleta s-a vandut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uralul verde este cel care apare in nust ce videoclip cu fete difuzat pe media video muzicala?

mda, producatorii mi-au zis ca o sa fie rock englez, am venit de la munca sa-mi iau moto inapoi si am gasit 2 popnari (la propriu) afoni care mimau o melodie retarda.

Mesaj completat

no, chiar aici: http://www.youtube.com/watch?v=NPAnjyE9OqQ&ob=av2e

se pot observa cei doi fundaÂşi, sa le dam pana la gat tot forumul si tot nu s-ar satura

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Am dat

10wnxjo.jpg si m-am uitat cum se duce

wk4kzk.jpg cu durere in suflet

si am luat

mkvtww.jpg asa ca ati pierdut un atasist batran si ati castigat unul tanar.La comunist voi mai intra sa vad ce mai faceti si de fapt mai am un Ij 56

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fapt mai am un Ij 56

Nu-i bai , ii pui un ataj si tot pacilea esti, asa ca slabe sperante sa scapi de pe aici,

Sa-ti traiasca GPZ-ica. ca e mica, pitica si bunicica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta-i atasu ala facut de tine? ala cu aripa de voshod? :)

imi place cum arata

 

nici gipizeta n-arata rau :laugh:

Da este cu aripa de la tine.

Numai bine

 

Mesaj completat

Nu-i bai , ii pui un ataj si tot pacilea esti, asa ca slabe sperante sa scapi de pe aici,

Sa-ti traiasca GPZ-ica. ca e mica, pitica si bunicica.

Nicvi nu vroiam sa scap multumesc de urare.

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa primii km cu atasul am ajuns la concluzia ca este mult mai dificil decat mersul solo. curbele se iau cu efort mult mai mare, in linie dreapta nu e problema, dar pe curbe te rupe de maini. si nu conduc de ieri de azi, cred ca am incercat toate stilurile de moto cu diferite puteri. sau poate doar mi se pare mie pana cand o sa ma mai invat cu el.

INTREBARE: am motocicleta inmatriculata cu atas, pe atas nu am nici o serie batuta, in carte nu e trecuta nici o serie de atas, doar seria motocicletei.

vreau sa ma duc cu ea la ITP, e vreo problema?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ai nici o problema ca nu ai serie pe atas.

E posibil sa nu ai reglati tiranti f bine, eu de ex cu M61 al lui Aleko mergeam f usor, iar curbele le luam fara efort, iar atat pt M72 cat si pt Bmwnipra am optat pentru un ghidon mai lat fata de cel original.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa primii km cu atasul am ajuns la concluzia ca este mult mai dificil decat mersul solo. curbele se iau cu efort mult mai mare, in linie dreapta nu e problema, dar pe curbe te rupe de maini. si nu conduc de ieri de azi, cred ca am incercat toate stilurile de moto cu diferite puteri. sau poate doar mi se pare mie pana cand o sa ma mai invat cu el.

INTREBARE: am motocicleta inmatriculata cu atas, pe atas nu am nici o serie batuta, in carte nu e trecuta nici o serie de atas, doar seria motocicletei.

vreau sa ma duc cu ea la ITP, e vreo problema?

 

curbele le iei mai greu din cauza tractiuni pe atas,la astea cu atas e diferenta in curbe fata de mt fara tractiune atas.

din cauza diferentialului merge mai greu in curbe,e ceva normal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-a adus in discutie problema asta pe topicul IJ-urilor, dar prefer sa o aduc in discutie aici, sigur e interesant pentru atasisti.

Intradevar, stiam si eu ca nu e permis sa mergi cu atas si remorca in acelasi timp, chiar eram sigur de asta cand am fost sa inmatriculez o Pannonia, cei drept in Germania. Stiu sigur de la cineva ca in Ungaria, chiar daca acolo sunt fabricate, este interzis sa mergi si cu atasul si cu remorca in acelasi timp. Totusi, in Germania se poate merge si cu atas si cu remorca in acelasi timp. Explicatia care am primit-o e destul de simpla. Se poate merge cu ambele daca cuplajul remorci este unul fix, adica gen cruce cardanica si nu este un cuplaj traditional pe bila. Daca ai cuplaj pe bila, atunci nici in Germania nu e permis sa mergi cu ambele. Poate ca exista exceptii dar eu nu stiu de ele.

O poza de pe net, sa va faceti o idee despre cuplaj remorci. Sunt curios daca in Romania ar fi permis sa mergi cu ambele in situatia asta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Colegilor, va dau si eu o tema de cercetare:

Am un vecin pensionar care iubeste motocicletele.

Are si acum un Simpson cu atas.

Zilele trecute a venit la mine un client cu un Bmw k100rs, din 1994.

Omul o are de vanzare, vecinului meu i-a placut si ar vrea sa o ia, dar in conditiile in care-i poate pune atasul de Simpson pe ea.

Omul este in varsta si nu se mai risca sa mearga solo.

Am sa ma duc cu el la RAR maine sa vad care-i treaba cu omologarea si daca acolo raspunsul este ok mai ramane urmatoarea problema:

Pe cine imi recomandati in Bucuresti care poate face o lucrare de acest gen, adica sa-i sudeze prinderile atasului de cadru, etc?

Daca ati mai trecut prin asa ceva eventualele sfaturi mi-ar fi de mare ajutor.

Omul chiar mi-este simpatic, motociclist batran, le mananaca din priviri..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pacat ca numarul motocicletelor cu atas nu mai este acelas din anii anteriori

si bravo celor care au motociclete cu atas si se desfata mergand

 

sigur daca ar exista o procedura mai simpla sa adaptam un atas la o motocicleta fara

s ar bucura multa, multa lume.

am inteles ca implica un service autoriza pentru astfel de lucrari iar el nu exista in romania

in bucuresti dinicutu e destul de refractar.

poate in alte ORASE sau in alte TARI lucrurile stau altfel.

 

cum ar fi BULGARIA de exemplu

 

eu as fi dispus sa i mi fac singur mobra si sa platesc 650 de Euri cat costa o inmatriculare sanatoasa in tara vecina doar ca sa am motoreta mea cu atas.

 

o idee....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 650 gasesti in stare f buna.

 

salut

cat te a costat pe tine bmvnipra?

ai deja multe moto cu atas

Mesaj completat

La 650 gasesti in stare f buna.

 

nu totul se raporteaza la bani ci poate si la placerea de a face si a conduce ceva

cineva aici a cumparat africa t si a platit 1500 in germania pt atas

altul pe care il respect cu toate ca nu ma inghite, avea ural si a mai dat 2000 e pe inca un ural

poate cineva vrea sa cheltuie niste bani

pate are o moto guzzi de suflet si vrea sa i puna atas

eu am cerut un simplu sfat

Mesaj completat

avand in vedere ca acest sezon ii favorizeaza pe cei ce au motociclete cu atas, m as bucura daca acest topic nu s ar duce la coada cu tot cu rabinul.

 

va salut.

Mesaj completat

apropos, stie cineva daca amortizorul de atas de ij este la fel cu cel de pe moto?

 

multumesc.

Mesaj completat

nu prea mi ai raspuns mihaita!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...