mihai_prd Postat Ianuarie 31, 2010 Share Postat Ianuarie 31, 2010 Ce aveti frate, dati-i omului un atas sanatos, ceva de Ural sau Nipru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jack0088 Postat Ianuarie 31, 2010 Share Postat Ianuarie 31, 2010 sal O replica a unui atas Stoye confectionat in urma cu cel putin 30 ani intr-un atelier particular din Cluj, isi asteapta linistit randul la restaurare. Atasul albastru cu rosu este un Stoye autentic care cat de curand va intra la reanimare. Posesor amicul meu Pepi care inca nu are un cont pe acest forum dar cat de curand o sa aiba. Atasul negru tot Stoye va echipa Simsonul care acum este in faza de restaurare. Pentru atasul de M o sa revin cu informatii mai precise. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Ianuarie 31, 2010 Share Postat Ianuarie 31, 2010 Haha, ce lucratura frumoasa a facut Petrica la atasul ala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jack0088 Postat Ianuarie 31, 2010 Share Postat Ianuarie 31, 2010 Haha, ce lucratura frumoasa a facut Petrica la atasul ala. sal o sa pun un filmulet cu participarea M-ului cu acest atas la un festival din Cugir . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wheelsandspeed Postat Februarie 1, 2010 Share Postat Februarie 1, 2010 Iata inca un atelaj pe tri roti care doar de trei luni are acte in regula cu barcuta... Ce e frumos la astea e ca sezonul la ele nu se termina never...mereu incepe... Asadar MZ 250 cu atas, long live to U from DDR to all roads... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PUTZUBIKER Postat Februarie 3, 2010 Share Postat Februarie 3, 2010 Salutare! Asadar iata ce a fost la mine anu trecut. Am luat un MZ 250, oricum nu mai era original cind l-am luat, in feb sau mart 2008. in primavara acelui an am facut identificare si omologare, undeva la 2,5 mil lei vechi. Apoi in 2009 cumparat atas de Jupiter 3, in stare ok si apucat de facut prinderi ca MZ-u meu nu avea asa ceva. Iese bine treaba, fac teste de mers cu atas, pun si cablu de frina la el, si instalatie electrica, TOT. Merg la RAR in oct 2009 si fac omologare atrizanala. A fost cam 3,5 mil lei vechi, am facut in prealabil cintarire la tot ansamblul ( la o firma care are cintar si e autorizata sa elibereze bon de cintar ), apoi am mers la RAR. Ideea este ca acolo, banuiesc, au gasit in hirtzogaria lor ceva numit MZ ES 250 cu atas ( 1962 ). Cum al meu era trecut in acte ca fiind din 1962 cred ca au banuit ca e tipul ala. Asadar asta a fost. Amu cu BMW nu stiu care o fi treaba. Trebuie mers si intrebat la RAR-ul tau din oars ce si cum, sa nu te apuci de lucru degeaba, timp si bani. Sper sa reusesti cumva sa il faci cu atas, in real si in acte, si sa te numeri printre putinii posesori de asa ceva. Oricum nu suntem prea multi, sper ca ai observat. Daca ai vreo pila sau ceva asemanator la RAR, nu ar strica sa USE IT. Sper sa mearga bine proiectul. Astept vesti pozitive. wheelsandspeed@yahoo.com PS: Mersi de Up-ul de la vinzare de Honda Africa Twin...am decis ca nu o mai vind. E prea buna.... Multumesc pentru sfaturi,asa voi proceda....voi merge la RAR pentru a culege toate informatiile necesare si apoi voi trece la cumpararea unui ataj.....RESPECTE THEO Multumesc robert pentru linkul atasat dar cand am vazut ce pret are m-a luat ameteala...(sau era de la cognac ) -Eu imi propusesem sa caut un model de ataj VELOREX (Jawa) sau ceva de JUPITER,PLANETA....ceva mai nou.....dar pot lua in considerare si ceva de NIPRU,URAL daca as gasii... Astept sfatul ,parerile domniilor voastre care model ar fii mai bun ,util si nu in ultimul rand design...ce as putea monta pe BMW k75s Multumesc anticipat pentru sfaturi,pareri...RESPECTE THEO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Februarie 3, 2010 Share Postat Februarie 3, 2010 Cred ca se preteaza cele de Ural/Nipru, sunt mai grele si iti asigura stabilitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Februarie 3, 2010 Share Postat Februarie 3, 2010 Cred ca se preteaza cele de Ural/Nipru, sunt mai grele si iti asigura stabilitate. Sunt din nou atasist dupa o pauza de un anisor. Obiectul este corcitura 100% nu are pe el nimic original este o copie nereusita cadru tip Ij si barca model Stoye. A fost foarte mult de lucru cadrul era facut sa reziste minim la 1 Tona a trebuit modificat usurat constructorul era maniac cu sudura ax cu siguranta Ok dar sudat pe urma bine ca sa TINA. Barca are tabla deosebit de bine deformata cred ca prima data a trecut tancul peste si pe urma a fost croit si ... Astazi am iesit sa incerc este in regula mai necesita mici reglaje. Dupa terminare afirm ca era mai usor si iesea mai frumos daca faceam totul de la inceput din nousi era mult mai ieftin. Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maxell22 Postat Aprilie 14, 2010 Share Postat Aprilie 14, 2010 Salutari ! Scuze ca revin dar lucrurile sunt mai incurcate. Atasul l-am luat de la cineva care-l tinea in curte, acte nu are, pot sa-l fac sa arate bine, prinderi la fel se pot face, dar unde se poate gasi in tara asta a lu peste UNITATE AUTORIZATA care sa faca adaptarea la motocicleta, neavind prinderi? Deci in situatia asta ce se poate face? Vreau sa stiu daca a mai fost cineva in situatie similara,( acte lipsa si prinderi lipsa ) cum s-a descurcat? Ma intereseaza tare aspectele astea spre a sti daca are sens sa ma apuc de lucru , daca merita sa investesc timp si bani sau mai buna ar fi alternativa de a cumpara o motocicleta cu atas, cu acte in regula... Multumiri anticipate... salut. cred ca avem probleme foarte mari in legatura cu a pune un ataj la o moto solo, in romania. sant si eu in situatie. am luat o moto solo si de 1 an incerc sa o inscriu cu ataj si nu se poate. .....motocicleta cu acte in regula, inmatriculata. am cumparat un ataj de la o moto in circulatie. cumparat cu contract de vanzare=cumparare. ataj cu serie pe el. m-am dus la RAR..... RAR SPUNE ASA: ACTUALMENTE, PE TERITORIUL ROMANIEI NU ESTE VREO PERSOANA SAU VREUN SERVICE AUTORIZAT CARE SA FACA OMOLOGARI LA MOTOCICLETE. ( exemplu: a pune un ataj la o moto solo) si cu asta se termina toata povestea. deci acea persoana sau service autorizat care sa sudeze acel prinderi la cadrul motocicletei de care se va prinde atajul nu exista in romania .atentie: asta mi-a spus REGISTRUL AUTO ROMAN. da, e mai simplu sa cumperi o moto cu ataj si asa nu ai probleme.dar asta merge numai daca vrei un: simson,ij,jawa, jupiter 2,3,4,5, dnepr,ural (dar si acestea sa fie deja inscrise cu ataj) sau altceva di fostele comuniste sau sa aduci ce doresti de afara cu ataj. Mesaj completat Salutari ! Scuze ca revin dar lucrurile sunt mai incurcate. Atasul l-am luat de la cineva care-l tinea in curte, acte nu are, pot sa-l fac sa arate bine, prinderi la fel se pot face, dar unde se poate gasi in tara asta a lu peste UNITATE AUTORIZATA care sa faca adaptarea la motocicleta, neavind prinderi? Deci in situatia asta ce se poate face? Vreau sa stiu daca a mai fost cineva in situatie similara,( acte lipsa si prinderi lipsa ) cum s-a descurcat? Ma intereseaza tare aspectele astea spre a sti daca are sens sa ma apuc de lucru , daca merita sa investesc timp si bani sau mai buna ar fi alternativa de a cumpara o motocicleta cu atas, cu acte in regula... Multumiri anticipate... salut. cred ca avem probleme foarte mari in legatura cu a pune un ataj la o moto solo, in romania. sant si eu in situatie. am luat o moto solo si de 1 an incerc sa o inscriu cu ataj si nu se poate. .....motocicleta cu acte in regula, inmatriculata. am cumparat un ataj de la o moto in circulatie. cumparat cu contract de vanzare=cumparare. ataj cu serie pe el. m-am dus la RAR..... RAR SPUNE ASA: ACTUALMENTE, PE TERITORIUL ROMANIEI NU ESTE VREO PERSOANA SAU VREUN SERVICE AUTORIZAT CARE SA FACA OMOLOGARI LA MOTOCICLETE. ( exemplu: a pune un ataj la o moto solo) si cu asta se termina toata povestea. deci acea persoana sau service autorizat care sa sudeze acel prinderi la cadrul motocicletei de care se va prinde atajul nu exista in romania .atentie: asta mi-a spus REGISTRUL AUTO ROMAN. da, e mai simplu sa cumperi o moto cu ataj si asa nu ai probleme.dar asta merge numai daca vrei un: simson,ij,jawa, jupiter 2,3,4,5, dnepr,ural (dar si acestea sa fie deja inscrise cu ataj) sau altceva di fostele comuniste sau sa aduci ce doresti de afara cu ataj. Mesaj completat Aveti nevoie de act de provenienta a atasului daca motocicleta nu avea prinderi pentru atas trebuie sa dovediti ca modificarile au fost facute la o unitate autorizata si daca nu o baga la omologare aveti noroc. Pe mine m-a costat inmatricularea cu atas cat toate actele la motocicleta.Succes. SALUT. eu incerc de 1 an sa inscriu o motocicleta la care vreau sa-i pun ataj. nu am reusit. rar mi-a spus ca legarea unui ataj de o moto trebuie facuta de o persoana sau de un service autorizat RAR. am intrebat unde pot gasi asa ceva. REGISTRUL AUTO ROMAN IMI SPUNE: PE TERITORIUL ROMANIEI ,LA ORA ACTUALA NU EXISTA O PERSOANA SAU UN SERVICE AUTORIZA SA FACA ASTFEL DE LUCRARI. (e vorba de a se suda acel 4 puncte unde va veni prins atajul) vad ca dvs ati reusit. daca vreti sa ma ajutati(mai sant si altii in situatie) si vreti sa-mi spuneti......cum ati reusit? va multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Aprilie 15, 2010 Share Postat Aprilie 15, 2010 salut. cred ca avem probleme foarte mari in legatura cu a pune un ataj la o moto solo, in romania. sant si eu in situatie. am luat o moto solo si de 1 an incerc sa o inscriu cu ataj si nu se poate. .....motocicleta cu acte in regula, inmatriculata. am cumparat un ataj de la o moto in circulatie. cumparat cu contract de vanzare=cumparare. ataj cu serie pe el. m-am dus la RAR..... RAR SPUNE ASA: ACTUALMENTE, PE TERITORIUL ROMANIEI NU ESTE VREO PERSOANA SAU VREUN SERVICE AUTORIZAT CARE SA FACA OMOLOGARI LA MOTOCICLETE. ( exemplu: a pune un ataj la o moto solo) si cu asta se termina toata povestea. deci acea persoana sau service autorizat care sa sudeze acel prinderi la cadrul motocicletei de care se va prinde atajul nu exista in romania .atentie: asta mi-a spus REGISTRUL AUTO ROMAN. da, e mai simplu sa cumperi o moto cu ataj si asa nu ai probleme.dar asta merge numai daca vrei un: simson,ij,jawa, jupiter 2,3,4,5, dnepr,ural (dar si acestea sa fie deja inscrise cu ataj) sau altceva di fostele comuniste sau sa aduci ce doresti de afara cu ataj.Mesaj completat salut. cred ca avem probleme foarte mari in legatura cu a pune un ataj la o moto solo, in romania. sant si eu in situatie. am luat o moto solo si de 1 an incerc sa o inscriu cu ataj si nu se poate. .....motocicleta cu acte in regula, inmatriculata. am cumparat un ataj de la o moto in circulatie. cumparat cu contract de vanzare=cumparare. ataj cu serie pe el. m-am dus la RAR..... RAR SPUNE ASA: ACTUALMENTE, PE TERITORIUL ROMANIEI NU ESTE VREO PERSOANA SAU VREUN SERVICE AUTORIZAT CARE SA FACA OMOLOGARI LA MOTOCICLETE. ( exemplu: a pune un ataj la o moto solo) si cu asta se termina toata povestea. deci acea persoana sau service autorizat care sa sudeze acel prinderi la cadrul motocicletei de care se va prinde atajul nu exista in romania .atentie: asta mi-a spus REGISTRUL AUTO ROMAN. da, e mai simplu sa cumperi o moto cu ataj si asa nu ai probleme.dar asta merge numai daca vrei un: simson,ij,jawa, jupiter 2,3,4,5, dnepr,ural (dar si acestea sa fie deja inscrise cu ataj) sau altceva di fostele comuniste sau sa aduci ce doresti de afara cu ataj. Mesaj completat SALUT. eu incerc de 1 an sa inscriu o motocicleta la care vreau sa-i pun ataj. nu am reusit. rar mi-a spus ca legarea unui ataj de o moto trebuie facuta de o persoana sau de un service autorizat RAR. am intrebat unde pot gasi asa ceva. REGISTRUL AUTO ROMAN IMI SPUNE: PE TERITORIUL ROMANIEI ,LA ORA ACTUALA NU EXISTA O PERSOANA SAU UN SERVICE AUTORIZA SA FACA ASTFEL DE LUCRARI. (e vorba de a se suda acel 4 puncte unde va veni prins atajul) vad ca dvs ati reusit. daca vreti sa ma ajutati(mai sant si altii in situatie) si vreti sa-mi spuneti......cum ati reusit? va multumesc. Daca nu are din fabrica prinderi pt. atas este mai greu si costa cam mult Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat Aprilie 15, 2010 Share Postat Aprilie 15, 2010 "Daca nu are din fabrica prinderi pt. atas este mai greu si costa cam mult" o estimare? cam cât înseamnă în bani?... ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 Cand mi-au schimbat in certificat de la solo cu atas am platit cam 7 milioane daca mai pui spaga pt atelierul de sudura iese cam scump. Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 Mircea Simson, e a 3 oara cand iti spun. Cand raspunzi unui interlocutor imediat, nu mai apasa butonul Quote (aia inseamna citeaza), apasa butonul Fast reply sau Add reply, ca nu stau sa editez toata ziua dupa tine. On topic-daca moto nu a fost prevazuta din fabrica, va costa peste 1500 de euro sa o omologati, si oricum e f greu de omologat in tara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 S- a marcat dar as fi recunoscator sa-mi zici zice unde mi-ai mai zis. Mereu folosesc Reply nu Quote probabil este acelasi lucru Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 Ti-am scris de fiecare data acolo unde ti-am editat posturile. Mesaj completat Nu mai apasa butonul @reply de la postul unui user, apasa butoanele fast reply sau add reply din partea dreapta jos a ecranului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 triste Âştiri pentru oameni... dar dacă chiar vrei se poate... adică sper să nu se lase cu rate-n bancă pentru plata rar-ului... glumeam... mulțam de răspunsuri, sper să scap mai ieftin... cu faza acte de moto cu ataÂş "adaptate" la moto respectiv.... ' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Aprilie 17, 2010 Share Postat Aprilie 17, 2010 Mihai Prd total gresit Inseamna ca la fiecare postare trebuia sa fi scris si nu observ deoarece mereu am tastat repley si banuiesc ca din cauza inertiei voi mai repeta dar imi cer scuze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Aprilie 17, 2010 Share Postat Aprilie 17, 2010 Mircea, cu asta termin. Nu iti apar pentru ca ti-am editat mereu posturile, fara sa "las" urme, de asta nu iti apar posturile cu citare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciupike Postat Mai 27, 2010 Share Postat Mai 27, 2010 Salutari, Of...vinde cineva un motor cu atas la pret de criza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Mai 28, 2010 Share Postat Mai 28, 2010 Salutari, Of...vinde cineva un motor cu atas la pret de criza? Ce inseamna "pret de criza"? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
antenutza Postat Mai 28, 2010 Share Postat Mai 28, 2010 "Daca nu are din fabrica prinderi pt. atas este mai greu si costa cam mult" o estimare? cam cât înseamnă în bani?... ??? eu am africa twin cu atas de ural si ca sa o pot inscrie in romania am facut mai intii acte in germania asta dupa ce am fost si am vb cu cei de la rar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Mai 28, 2010 Autor Share Postat Mai 28, 2010 Stiu 2 Nipre cu atas in stare buna, una originala abia facut RK la motor de catre mine in stare f buna, cealalta usor modificata total functionala. PM pentru detalii. Preturile ~800 Euro bucata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocknroll Postat Mai 28, 2010 Share Postat Mai 28, 2010 Salut. Daca vrei asa ceva la un pret de 800 euro. tel 0745109970. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciupike Postat Mai 29, 2010 Share Postat Mai 29, 2010 Domnilor va multumesc pt. efort....dar nu am doar 500 de euro. De ex.am gasit pe bike shop Nipra verde cu atas din Barlad( pretul e ok...dar nu imi permit sa ma duc dupa ea din cauza distantei) Inca o data multumesc si mai astept. Sanatate si numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
testos Postat Iunie 1, 2010 Share Postat Iunie 1, 2010 vezi mai petrica,... altii au africane cu atas...si tu te plangi de consum solo..? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.