Sari la conținut

Topicul atasistilor. Pagina oficiala


Aleko
 Share

Postări Recomandate

deci te incapatanezi total aiurea si asta cu rog S E R I O Z I T A T E suna ca pe ultima pagina-n ziar. Da capo al fine:
la RAR Grivita sau Voluntari pentru motocicleta e perfect legal si corect sa te duci cu un alt motor si te va costa doar modificare in cartea tehnica cateva zeci de lei. Daca e tampit injinerul dai o declaratie acolo si semnezi. Oricum nu te risti cu un biet motor de Planeta ca nu-i furat din Italia. Acelasi lucru si la atas (care la planeta are serie- pe cadru nu pe barca)

@dany nu stiu pe ce ai dat 470 lei, e aberant de mult.
Acum 2 ani am fost la RAR la mien sa-i fac ITP cu alt motor decat in carte si m-a incadrat la moto cu atas si m-a costat 120 lei modificarea in cartea tehnica cu tot cu ITP...
La un Nipru solo am pus atas si m-a costat tot doar modificare in cartea tehnica nicidecum omologare, tot cateva zeci de lei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vizitator MosRahao

deci te incapatanezi total aiurea si asta cu rog S E R I O Z I T A T E suna ca pe ultima pagina-n ziar.

 

 

stiu ca asa suna, dar ce sa fac? :-)))

 

 

la RAR Grivita sau Voluntari pentru motocicleta e perfect legal si corect sa te duci cu un alt motor si te va costa doar modificare in cartea tehnica cateva zeci de lei. Daca e tampit injinerul dai o declaratie acolo si semnezi. Oricum nu te risti cu un biet motor de Planeta ca nu-i furat din Italia.

 

 

 

m-a sunat intre timp si Mihai, pare-se ca dracul nu-i asa de negru, mi-a explicat solutia legala si va tin la curent dar pe bune:

 

chiar imi trebuie aceste cartere. multumesc tuturor pentru sprijin!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Neata dragilor. Scrieti aiurea pentru ca cititi aiurea, Dany a dat 470 pentru un set intreg de operatii RAR, nu omologarea motorului.

 

Pasii.

1. Se cumpara motorul si se incheie un act de vanzare-cumpare sub semnatura olografa.

2. Te prezinti la notar si ii soliciti incheierea unei declaratii pe prorie raspundere privind achizitionarea unui motor, sub precizarea ca iti trebuie la R.A.R. Mai departe, notarul are deja formularistica necesara, ti-o dicteaza.

3. Te prezinti la R.A.R.cu motocicleta pe care ai deja montat motorul schimbat, soliciti omologarea individuala prinvind schimbarea de motor, inginerii iau act, tu platesti parca 120 de lei omologarea si toata lumea e fericita, mai putin tu care trebuie sa mergi si la Serviciul Inmatriculari sa schimbi talonul.

 

Been there, done that. Pa si noapte buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

no daca vrei la o adica poti sa faci un CVC de mana cu martor pt motorul ala si o sa se puna praful pe el



Neata dragilor. Scrieti aiurea pentru ca cititi aiurea, Dany a dat 470 pentru un set intreg de operatii RAR, nu omologarea motorului.

tot nu inteleg pe ce a dat Dany 470 de lei la RAR, exact pt ce coduri...
Iar motorul nu se omologheaza cum nu se omologheaza nici atasul ca M-ul sau Niprul sau Ijul sunt omologate tipo-constructiv la RAR cu atas. Doar se trec in rahatul de carte

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da Miculaies, ai dreptate, mi-am dat seama ca am picat singur in eroare, eu a trebuit sa schimb talonul pentru ca am schimbat si cilindreea si tipul motorului, atunci cand mi-am omolgat motorul de BMW pe Nipru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator MosRahao

in cazul meu, a mea e trecuta cu atas, deci singura "fapta" e ca-i schimb motorul. de fapt, prapaditele de cartere, cu o alta serie stantzata pe ele, fir-ar ele sa fie.

in fine. pana la urma, are cineva pe-aici asa ceva de vanzare si in stare foarte buna?
si da: rog seriozitate! :-)
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stai boss ca tu 'geaba ai umplut coltzu cu anunturi ca nu e de pe o zi pe alta. Om gasi noi si-un alt motor dar totusi ce au carterele tale?
Cat despre Niprul pe care l-am atasat el nu a avut niciodata in cartea tehnica la vreun proprietar anterior atas si totusi inscrierea cu atas a fost doar modificare. Ce a patit Mikulaish e probabil un mic abuz sau necunoastere din partea personalului RAR. Problema e ca atunci cand te duci cu clasice de-ale noastre pe-acolo trebuie sa adopti o mina spasita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator MosRahao

Aleko, singurul motiv pentru care postez aici este ca am nevoie de o pereche de cartere noi pentru IJ Planeta 5 sau aproape noi sau in foarte buna stare sau impecabile sau lipsite de uzura sau fara de prihana - whatever... :-)))

 

(ma dezgusta apelativul boss, te rog sa tii cont de rugamintea mea)

 

Deci are careva de vanzare ce caut eu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

 

tot nu inteleg pe ce a dat Dany 470 de lei la RAR, exact pt ce coduri...

Iar motorul nu se omologheaza cum nu se omologheaza nici atasul ca M-ul sau Niprul sau Ijul sunt omologate tipo-constructiv la RAR cu atas. Doar se trec in rahatul de carte

Cum pe ce?am mers cu moto radiata(doar cartea de identitate o aveam)am facut omologare man,schimbat motor,culoare,itp,autentificare-toate astea costa nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator MosRahao

Cum pe ce?am mers cu moto radiata(doar cartea de identitate o aveam)am facut omologare man,schimbat motor,culoare,itp,autentificare-toate astea costa nu?

 

pai zi si tu concret pe ce, cum si in ce fel, defalcat. sa intelegem si noi ceva, doar asa esti de folos. o suma globala nu ajuta pe nimeni.

 

e ca si cum as spune eu acum ca prapaditul de Ij Planeta cu atas m-a costat pana acum aproape 2 mii de euro, fara sa precizez ca rezervorul ala spart in trei locuri si plin de chit pe care mi l-ai vandut a costat doar 100 de ron...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@dany poi daca schimbi la pachet motor si culoare si pui si atas, ce platesti 3 modificari in cartea tehnica? Nu stiu cum e cu o moto radiata sa o omologhezi?!

De principiu cine citeste aici sa ia ca tema ca urmatoarea data cand ajunge la RAR cu atasul sa noteze codurile date de ingineri si apoi sa ne zica ce operatiuni au facut, ce coduri au fost alocate si cat i-a costat. Poate asa inlaturam erorile RAR-ului si nu ne frig la buzunar.

 

(ma dezgusta apelativul boss, te rog sa tii cont de rugamintea mea)

gata $bo$ e ultima data sa fie cu noroc la toata lumea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In cazul punerii unui atas se schimba categoria vehiculului de Motociclu L3e la L4e, fapt trecut si in talon. Nu e o avere nici omologarea asta. Ca e gresit sau nu, asta nu stiu. Oricum cel mai nasol a fost ca la un moment dat mi-a cerut omul deviz de la service autorizat care a montat atasul, desi la precedenta ocazie similara, tot la el, nu a trebuit. In final nici nu era necesar nici un act, nici pt motor, nici pt atas, ci doar verzisorii. Si semnalizari neaparat. Nefunctionale, dar sa fie pt poza pt "aia de la Bucuresti".



Editat de Mikulaish
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O gramada de idioti...ce e asa de greu de inteles?am mers cu o moto la R.A.R. sai pot face toate actele necesare in vederea inmatrculariiii..ce naiba trebuie sa mai scriu?cu cit am inchiriat si remorca?cit ma costat benzina pina acolo?am platit ce trebuia la ghiseu si gata.


Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la Bucuresti niciodata nu m-au obligat sa am semnalizari, am fost in 3 randuri la RAR cu Uralul M61, deci iarasi vorbim de un abuz din partea RAR.
Cu Niprul m-am luat in gura cu inginerul RAR ca insista sa am 2 oglinzi, eu o tineam pe a mea ca Niprul asa a fost facut cu 1 oglinda pe stanga si as a aparut prima data si-n baza RAR-ului, am tacut din gura cand m-a luat ca am o spita rupta :D.
Iar asta cu L3e in L4e, SImsonul ar fi trebuit sa fie L4e ca RAR-ul il are in baza lui de date ca motocicleta tragatoare de atas, nu omologhezi un ansamblu nou.

 

O gramada de idioti...ce e asa de greu de inteles?am mers cu o moto la R.A.R. sai pot face toate actele necesare in vederea inmatrculariiii..ce naiba trebuie sa mai scriu?cu cit am inchiriat si remorca?cit ma costat benzina pina acolo?am platit ce trebuia la ghiseu si gata.


poi pe tine de exemplu te doare cel mai mult ca faci treaba destul de des. 470 lei platiti efectiv la ghiseul RAR sunt bani buni si-i pacat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la Bucuresti niciodata nu m-au obligat sa am semnalizari, am fost in 3 randuri la RAR cu Uralul M61, deci iarasi vorbim de un abuz din partea RAR.

Iar asta cu L3e in L4e, SImsonul ar fi trebuit sa fie L4e ca RAR-ul il are in baza lui de date ca motocicleta tragatoare de atas, nu omologhezi un ansamblu nou.

 

 

poi pe tine de exemplu te doare cel mai mult ca faci treaba destul de des. 470 lei platiti efectiv la ghiseul RAR sunt bani buni si-i pacat.

1 milion remorca,50 ron benzina,ziua pierduta etc..sa nu mai zic ca am fost si intors cu ceva vreme inainte,deci am mai inchiriat iar remorca etc..ma costat actele la nipru mai exact aproape 10 mil cu tot.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am avut L3e trecut la ambele Simsonuri cand le-am inmatriculat. De aici necesara schimbarea. Si unul provine din BZ, unul din GJ, deci asa au fost trecute in judetele respective. Tu ai/ai avut L4e in talon la Niprele/Uralele solo? Atunci de ce a mai trebuit sa treci atasul in carte la RAR? Ca mie doar mi-au schimbat categoria. Nu mi-au trecut atasul in carte. Nici seria, nici dimensiunea rotii, nimic. Semnalele le-am pus, asta e. Ce sa ma lupt eu cu morile de van? Pe aripa de atas am pus cu un magnet si l-am pus doar in fata portii RAR-ului. Pe motor erau agatate acolo f provizoriu. Nelegate, evident. Ah, da, mi-a trebuit neaparat un bon de cantar cu tot ansamblul!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator MosRahao

 

De principiu cine citeste aici sa ia ca tema ca urmatoarea data cand ajunge la RAR cu atasul sa noteze codurile date de ingineri si apoi sa ne zica ce operatiuni au facut, ce coduri au fost alocate si cat i-a costat. Poate asa inlaturam erorile RAR-ului si nu ne frig la buzunar.

 

incerc sa notez eu macar particica asta, cu schimbatul motorului, cand o sa ma duc la RAR si apoi sa scriu aici cum fuse.

 

gata $bo$

:D :cheers:

 

..ma costat actele la nipru mai exact aproape 10 mil cu tot.

o poala de bani! cred ca te-au pacalit, nu vad pentru ce ti-au luat atata banet! ce naspa.

 

(din ce povestiti cu totii, astia de la RAR pare-se ca ba iti cer/ ba nu-ti cer fel de fel de acte si hartii si oglinzi si semnalizari si de toate, probabil in scopul de a jumuli omul - de-aia tot insist si eu cu actele sau macar declaratia aia notariala...)

 

atunci cand te duci cu clasice de-ale noastre pe-acolo trebuie sa adopti o mina spasita.

cam asa e, am simtit-o si eu pe pielea mea cand am fost pentru identificare, anul trecut. se uitau aia la mine ca la o carpa de sters pe maini si cu un imens dispretz la motocicleta. cred ca cel mai bine priviti la rar sunt "baietzasii" cu masini furate, ca de la ei vine banul gros...

 

Om gasi noi si-un alt motor

Daca ai stire de vreunul cu carterele bune, da-mi te rog semn.

 

Semnalele le-am pus, asta e. Ce sa ma lupt eu cu morile de van? Pe aripa de atas am pus cu un magnet si l-am pus doar in fata portii RAR-ului. Pe motor erau agatate acolo f provizoriu. Nelegate, evident.

Tare faza cu magnetul! :-))) E foarte bine ca te-ai descurcat, ce nu inteleg eu este: daca motocicleta NU a fost prevazuta din constructie cu semnalizari si oglinzi - pentru ca la data fabricarii ei nu erau obligatorii - acum motocicleta nu cumva trebuie sa corespunda normelor tehnice, anume sa le aiba montate si functionale? (Nu e cazul meu, a mea are, intreb la modul general, strict de curiozitate).

Editat de Festina Lente
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din umilele mele documentari, doar retromobilele (atestate) au dreptul sa corespunda la specificatiile din timpul fabricarii lor. Nici pe standul de frane nu au oamenii datele Ij-ului sa vada cat trebuie sa franeze un IJ. Exista cerintele minime pt frana moto. Atat. La acelea trebuie sa corespunda si Hayabusa si Planeta. Eu am fost la identificare/ITP chiar si fara oglinda, by the way.

Oare un cadru pot schimba cu declaratie notariala? Ca alte acte de proveninta nu am...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@dany poi daca schimbi la pachet motor si culoare si pui si atas, ce platesti 3 modificari in cartea tehnica? Nu stiu cum e cu o moto radiata sa o omologhezi?!

 

De principiu cine citeste aici sa ia ca tema ca urmatoarea data cand ajunge la RAR cu atasul sa noteze codurile date de ingineri si apoi sa ne zica ce operatiuni au facut, ce coduri au fost alocate si cat i-a costat. Poate asa inlaturam erorile RAR-ului si nu ne frig la buzunar.

 

 

gata $bo$ e ultima data sa fie cu noroc la toata lumea

De multe ori e dupa cum ai noroc,daca dai de un inginer caruia ii plac motoarele te-ai scos(nu te mai pune pe drumuri dupa tot felul de hirtiute de 2 lei)Conteaza si ce prezinti acolo de multe ori,a fost fratimiu cu un planeta 4 pt.cineva din buc sai faca actele la r.a.r moto arata cum arata..la intors din start(iam spus sa nu se duca asa)a puso la punct si a trecut pina la urma r.a.r-ul.

Conteaza mult omul peste care dai acolo.Despre costuri nu tre sa discutam tare mult aici,in ziua de azi tot costa, altfel esti plimbat de colo, colo ca ultimul om...sau stai si astepti programarea 1/2/3 luni si te trezesti intors din diferite motve. o iei de la capat iar..pina te scirbesti si renunti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea mea daca cadrul ce vrei sa-l folosesti il sablezi si vopsesti frumos , poti face pe prostu si baietii din rar iti pansoneaza ei seria din nou la cererea ta, am patit la o motocicleta dusa si nu a fost nici o problema, au pansonat-o si asta e. Asa am evitat alte plimbari si bani aruncati.

Din umilele mele documentari, doar retromobilele (atestate) au dreptul sa corespunda la specificatiile din timpul fabricarii lor. Nici pe standul de frane nu au oamenii datele Ij-ului sa vada cat trebuie sa franeze un IJ. Exista cerintele minime pt frana moto. Atat. La acelea trebuie sa corespunda si Hayabusa si Planeta. Eu am fost la identificare/ITP chiar si fara oglinda, by the way.

Oare un cadru pot schimba cu declaratie notariala? Ca alte acte de proveninta nu am...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@dany poi daca schimbi la pachet motor si culoare si pui si atas, ce platesti 3 modificari in cartea tehnica? Nu stiu cum e cu o moto radiata sa o omologhezi?!

 

De principiu cine citeste aici sa ia ca tema ca urmatoarea data cand ajunge la RAR cu atasul sa noteze codurile date de ingineri si apoi sa ne zica ce operatiuni au facut, ce coduri au fost alocate si cat i-a costat. Poate asa inlaturam erorile RAR-ului si nu ne frig la buzunar.

 

 

gata $bo$ e ultima data sa fie cu noroc la toata lumea

salut, eu am fost joi la rar si am incercat sa inmatriculez suzuki cu atas si nu am reusit s au dat telefoane la buc la sediu si tot nu am reusit ,in principiu se putea dar mai trebuiau doua hirti ,una de la iportatoru suzuki ca modelul care il detin se preteaza atasului care vreau sa il montez si a doua ca am efectuat operatiunea de montare a atasului in servisul suzuki si dupa aceea se reluau opratiunile rar,si am renuntat si am inscriso solo ,si asa sa descoperit ca era singura din tara la care am solicitat inmatricularea a trebuit sa ai faca omologare care a costat317lei,certificarea autenticitati82lei,folie securizare si carte20lei si tva cam 500 ma costat tot calam bacul la rar

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...