Sari la conținut

Topicul atasistilor. Pagina oficiala


Aleko
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut.cine doreste sa vada poze de la o intrunire de atase ce a fost weekendul asta, am postat la rubrica:intruniri din strainatate. Asfalt uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 months later...
  • 2 months later...

 

URGENT!!!

Cumpăr ataş БП-56 sau БП-58 ca cele din fotografii Nu mă interesează ataş БП-62 decât ca "soluţie" finală. Ofer recompensă şi pentru orice informaţie care se finalizează cu procurarea modelelor mai sus amintite.

 

 

În sfârşit am găsit ataşul mult visat. M-am bucurat de el mai ceva decât un câine care dă iama în cămara plină cu cârnaţi. L-am găsit pe OLX Ucraina cu 130 euro (negociat de la 250 dolari). Cu transport din Lyev şi "taxe" vamale mi-a ieşit în 210 euro. Eu zic că e adevărat chilipir având în vedere cât e de rar şi de când tot caut modelul acesta.

post-3360-0-18855200-1511900497_thumb.jpg

post-3360-0-26980600-1511900514_thumb.jpg

post-3360-0-24951500-1511900642_thumb.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

salutare colegi atasisti ! Acu 2 luni mi-am cumparat si eu prima mea motocicleta cu atas de la un batranel din oras...Cunosteam motocicleta de mai demult , dar pe atunci nu ma interesase...Cu timpul m-am hotarat sa trec si eu pe ceva cu atas, pe langa cea solo...Am tras o vizita batranelului de curios , sa vad daca mai exista agregatul...Intre timp si-a cumparat un KYMKO PEOPLE 250 cu care circula mai nou...., IJ-un ramanand pe loc in parcare acoperit de mai bine de 2 ani....Am dat o oferta de pret, batut palma...a pornit motocicleta si mi-a si adus-o pana acasa in curte.Transcrierea va fi efectuata anul viitor in primavara.Eu intre timp o pregatesc pt. ITP...

post-22318-0-12804300-1512892177_thumb.jpg

post-22318-0-08703100-1512892199_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Posed de vreo doi ani "dracovenia" din imagine. E un Suzuki GS 1100 cu Velorex 700. Intrucat nu am fost multumit pe deplin de comportamentul atasului (prea usor), am decis ca iarna asta sa intervin ceva mai serios asupra lui.

Oare o roata de japoneza, combinata cu o aripa de la un atas de IJ nu ar rezolva problema?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ar fi si asta o varianta, dar de ce aripa de IJ?

Momentan incerc ceva mai extrem, adica adaptez o roata de Smart,

Aripa de IJ este pentru roata cu balonajul mai mare. Am impresia ca Velorex 563 are aripa de IJ. Iar in locul rotii de Smart, e posibil sa mearga o rezerva din aceea ingusta. Zic si eu, ca mie imi plac experimentele....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rezerva ingusta are limita de viteza si distanta + e proiectata pt masa mai mare. Gumele alea ciudate de smart fata aveau pret nesimtit. Mi se pare o complicatie inutila adaptarea unei roti auto pt ca are nevoie de fuzeta + butuc fata de cea moto care inglobeaza rulmentii si se monteaza simplu pe un ax. Si atarna si mai putin ca masa fata de tot ansamblul auto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se poate folosi o semi-aripă auto ( ranforsată, bineînțeles ) dacă se vrea a se folosi roată auto. Aripa de ataş de Ij supprtă maxim 4.50x18 / 19.

.....datele ce le găseşti pe 'net oferă foarte multe informații despre ce acceptă fiecare şasiu de motocicletă.

Succes !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rezerva ingusta are limita de viteza si distanta + e proiectata pt masa mai mare. Gumele alea ciudate de smart fata aveau pret nesimtit. Mi se pare o complicatie inutila adaptarea unei roti auto pt ca are nevoie de fuzeta + butuc fata de cea moto care inglobeaza rulmentii si se monteaza simplu pe un ax. Si atarna si mai putin ca masa fata de tot ansamblul auto.

Salut!

 

Axul de Velorex original era de 15 mm, subtire si fragil, greu de crezut ca ar rezista pe roata moto cu rulmenti adaptati. Ar trebui sa renunt la sistemul de franare, pe care nu sunt inca sigur daca e neaparat necesar. Anvelopa de Smart e cam singura care cadreaza (135/15) restul de roti auto au diam. mai mic si prea late. Iar eu chiar am nevoie de masa suplimentara. Si arata ok, nu vreau atas cu roata ca de remorca.

» Post actualizat in 20 Dec 2017 10:55

Se poate folosi o semi-aripă auto ( ranforsată, bineînțeles ) dacă se vrea a se folosi roată auto. Aripa de ataş de Ij supprtă maxim 4.50x18 / 19.

.....datele ce le găseşti pe 'net oferă foarte multe informații despre ce acceptă fiecare şasiu de motocicletă.

Succes !

Ma gandesc sa tai aripa de Velorex pe lung, sa adaug o fasie la mijloc ca sa o latesc. Original, primea 3.50x16 sau 18.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...