Mike06 Postat Mai 11, 2008 Share Postat Mai 11, 2008 salutare!as vrea si eu un comparator,pe unde s-o gasi ?la cine sau,daca nu cum se face?putin ajutor va rog! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cavalerr Postat Mai 11, 2008 Share Postat Mai 11, 2008 Cauta la magazinele care vand echipamente de masura si control, incearca la institutul de metrologie trebuie sa existe unul in Craiova, sau vreun laborator de metrologie autorizat de obicei au si aparate de masura si control de vanzare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 11, 2008 Share Postat Mai 11, 2008 ce vrei sa faci cu el ? daca vrei lucrare de precizie mare -- tre unu cumparat daca vrei pt reglat avansul se poate face Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thvlad Postat Mai 12, 2008 Share Postat Mai 12, 2008 ce vrei sa faci cu el ? daca vrei lucrare de precizie mare -- tre unu cumparat daca vrei pt reglat avansul se poate face Salut Mihai ! Daca vrei un comparator ca sa-ti faci un dispozitiv ptr. reglajul avansului, sau ptr. altceva, iti pot oferi eu unul in stare perfecta, cadou. Atat ca eu sunt in Bucuresti. Daca esti interesat cu adevarat si nu ai alta solutie, iti stau la dispozitie. Da un semn si vedem cum facem. Numa' bine! Asfalt uscat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christensen Postat Mai 12, 2008 Share Postat Mai 12, 2008 ce vrei sa faci cu el ? daca vrei lucrare de precizie mare -- tre unu cumparat daca vrei pt reglat avansul se poate face prin 'mare prezie' ce intelegi?aprox +/- 1mm? sau cat? pe mine ma intereseaza unul, pt aprindere doresc sal folosesc, poti sami explici cum sal fac? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucyfire_legion Postat Mai 12, 2008 Share Postat Mai 12, 2008 (editat) daca vrei sa il folosesti pentru nepra iti trebuie unul cu palpator oblic.nu stiu exact dar am facut la scoala treburi de gen. o idee!daca ai vreo facultate cu profil mecanic prin zona nu ar strica sa intrebi pe la catedra "tolerante si mecanisme". cam asa banui ca ar trebui sa arate(dupa mine): aici am gasit: http://www.finelinehair.com/home/measurement_instruments.htm daca implementezi o metoda posteaza rezultatul te rog. p.s.pentru ij(in 2 pistoane) parca mai tin minte din auzite ceva de bujii gaurite si electrozi etalonati... unde esti tu stressule????????????? danutza!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! care era metoda aia de reglat fara comparator la ij? Editat Mai 12, 2008 de lucyfire_legion Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Keo_TNT_Spark Postat Mai 12, 2008 Share Postat Mai 12, 2008 chiar te-as ruga!! macar sa mi-l imprumuti!. adevarat.....si la mobra si la ij le-am dereglat ptr ca am schimbat platinile,,,,si sa le ia dreacu ca am stat de am inebunit tot frecand statorul ala!naiba ca am fire albe in cap! si cam asa e....stres stia sa le regleze!stiu ca are un planeta cu motor de jupiter!COME HERE AND HELP US STRES!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christensen Postat Mai 12, 2008 Share Postat Mai 12, 2008 de reglat in mare il poti regla cu un subler, la inceput asa am procedat(dat jos rezervorul, scos bujia bagat sonda de adancime al subrelului..doar la mine stramb am putut masura ca altfel numi incapea sublerul de cardu)....problema este ca daca esti sg ii cam nasol nu poti pozitiona sublerul in aceeasi loc de unde ai luat masura pt pms! mai trebuie un ajutor....chiar si cu acesta ii cam nasol. dar mie mia mers....nu stiu la mobra cat permite. ps. un prieten la ij la reglat ochiometric si a mers(nu a observat nici o diferenta intre reglaje.....dar la mine la etz se simte in diferite turatii). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorj Postat Mai 12, 2008 Share Postat Mai 12, 2008 p.s.pentru ij(in 2 pistoane) parca mai tin minte din auzite ceva de bujii gaurite si electrozi etalonati...unde esti tu stressule????????????? danutza!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! care era metoda aia de reglat fara comparator la ij? Pai se ia una bucata bujie, se sparge partea ceramica, prin centrul corpului bujiei se da filet cu un tarod dupa care se ia un surub (depinde de pasul filetului) si se insurubeaza prin ea. La un filet normal 1 rotatie a surubului = 1 mm (banuiesc ca ai nevoie pt. reglajul avansului,nu?). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Mai 12, 2008 Share Postat Mai 12, 2008 chiar te-as ruga!! macar sa mi-l imprumuti!. adevarat.....si la mobra si la ij le-am dereglat ptr ca am schimbat platinile,,,,si sa le ia dreacu ca am stat de am inebunit tot frecand statorul ala!naiba ca am fire albe in cap! si cam asa e....stres stia sa le regleze!stiu ca are un planeta cu motor de jupiter!COME HERE AND HELP US STRES!!!!!! Ca sa schimbi platina nu tyrebe sa umblimla avans se poate schimba fara sa dai jos placa cu bobinele.La Mobra in 20 de ani nu am reglat niciodata avansul inainte de al desface prima data cu o dalta am facut un semn pe blocul motor si pe placa . Puneam la semn si era gata. Fara comparator poti cu un surub de 8mm pus in locul bujiei care are pasul de 1 mm Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 12, 2008 Share Postat Mai 12, 2008 mare precizie inseamna 0.01 sau 0.001 mm -- alea cu care se verifica de exemplu daca un ax are sau nu bataie, etc. pentru reglat avans se face asa: iei o bujie si scapi de ceramica. faci rost de o tija care sa se poata plimba lejer prin gaura ramasa - si sa nu se intepeneasca sau sa fie prea slaba . infiletezi bujia la mana cat poti de bine, invarti de motor pana cand tija urca la maximum. marchezi printr-o zgarietura fix la buza bujiei -- pe acolo pe unde era ceramica.. folosesti un subler sau o rigla sa marchezi pe tija prin zgarieturi distanta care te intereseaza sa coboare . masori de la prima zgarietura. bagi tija la loc pe gaura si dai inapoi de motor pana cand coboara tija si cea de-a 2-a zgarietura ajunge la buza bujiei. Si gata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Mai 13, 2008 Autor Share Postat Mai 13, 2008 multumesc mult.....am inteles cum trebe sa fac la mobra,,,da la ij nu prea..........si nepra mea zica ca vrea 2 platini noi.......mersi in orice caz!!!!numai bine! si nublerul meu e cam dus....nu se mai vede srisul pe el....tebe sa imi iau altul!!! ok asa fac si va spun rezulttul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 13, 2008 Share Postat Mai 13, 2008 la ij - tine de modelul chiulasei - daca ai bujie in cap e la fel de simplu - daca ai bujii oblice - trbuie sa folosesti o surubelnita si sa simti la mana coborarea pistonului la nipru - trebuie sa prinzi pistonull din stanga la pms. tot cu surubelnita bagata pe la bujie. e mai usor daca scoti ambele bujii, invarti usurel de motor pana pistonul ajunge in punctul cel mai ridicat apoi misti suportul fix al platinei pana da scanteie la momentul ala. centrifugalul sta inchis pe timpul reglajului, dupa pornirea motorului are el grija saasigure avansul necesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thvlad Postat Mai 13, 2008 Share Postat Mai 13, 2008 salutare!as vrea si eu un comparator,pe unde s-o gasi ?la cine sau,daca nu cum se face?putin ajutor va rog! Salut ! Te ajut cu placere cu comparatorul. Suna-ma la 0722.702.892 ca sa-mi spui exact unde sa ti-l trimit. Numa' bine, Vlad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Keo_TNT_Spark Postat Mai 13, 2008 Share Postat Mai 13, 2008 (editat) cine stie de ce i+au retras contul lui stress?cu privire la avans,Mihai l+a cam pus la punct la ij,dar la mobra nici gand!a facut chestia aia cu bujia,dar cum sublerul lui este made in TARG ,asteapta comparatorul sa il poata regla la mama lui,ca porneste la a,,,nush cata pedala......mi-a imprumutat si mie bujia aia......si mi-am mai reglat si eu aprinderea la mobra.acuma porneste mai bine. numai bine la toata natiunea! Editat Mai 13, 2008 de Keo_TNT_Spark Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Mai 13, 2008 Autor Share Postat Mai 13, 2008 auzi...de cand postezi tu in locul meu????dupa cum spune si keo,le-am cam adus la normal..dar mobra deloc.si ij-ul porneste la a...45362 pedala....astept comparatorul...si keo,,,pentru postarile tale in locul meu vedem noi cu facem!te imbat eu vreodata sa vii cu mobra cas... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Mai 13, 2008 Share Postat Mai 13, 2008 ma baieti, da cati ani aveti voi de le trageti asa la masea?ca numai de beute aud la voi...nu de alta, da poate dar poate vede cineva ce se incurajeaza pe aici.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Keo_TNT_Spark Postat Mai 14, 2008 Share Postat Mai 14, 2008 e ..pai da man......tu pe mine????LOL ma provoci?unde si cand?ho ca vezi tu de la pretenul tau!...si zolly....eti cumva old-timer si eu nu vad bine???astia suntem....si daca vezi peste tot ca toate lumea da o bere....este ...doar una ...nah...nu se imbata oamenii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
elm Postat Mai 14, 2008 Share Postat Mai 14, 2008 Domnu' zidu, interesanta ideea cu bujia, o sa incerc si eu ( e bine ca n-are nevoie de pre-calibrare). Numa sa gasesc timpul pentru asta... Toate bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andr3y Postat Mai 23, 2008 Share Postat Mai 23, 2008 bai mihai, nu te mai da drept daniel adica keo TNT spark, si nu iti mai lauda mobra asa,si daca vrei sa te dai drept altcineva mai schimbati felul de a scrie.....ai facut un id si ai pus poza lui daniel ca sa iti lauzi tu mobra.........patetic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioska tm Postat Mai 24, 2008 Share Postat Mai 24, 2008 Mihai ia detaileaza tu un pic modificarile facute ...Te rog io k nu mai stiu exact ce inbunatatiri i-ai facut!!!! Pls... si sa nu te superi, dar sunt tare curios! Ms. anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andr3y Postat Mai 24, 2008 Share Postat Mai 24, 2008 (editat) sambata si duminica mihai e la catane si acolo nu are net. Editat Mai 24, 2008 de Andr3y Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis TM Postat Mai 24, 2008 Share Postat Mai 24, 2008 sambata si duminica mihai e la catane si acolo nu are net. Esti preten de a lui ? sau vre un avocat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andr3y Postat Mai 25, 2008 Share Postat Mai 25, 2008 (editat) Esti preten de a lui ? sau vre un avocat? da sunt un preten de al lui foarte bun Editat Mai 25, 2008 de Andr3y Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioska tm Postat Mai 25, 2008 Share Postat Mai 25, 2008 Nu conteaza ziua , am rabdare si astept cand ai timp mihai nu ma grabesc nicaieri k tot acolo ajung si daca fug sau merg incet... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.