moto+ Postat Iunie 17, 2005 Autor Share Postat Iunie 17, 2005 Citesc tot ce scrieti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moto+ Postat Iunie 17, 2005 Autor Share Postat Iunie 17, 2005 Si e singurul forum in care mi-au raspuns mai mult de ... o persoana, pana acum!!! Interesanta statistica, nu credeti? Eu, cel putin, o sa o iau in calcul serios. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pit Postat Iunie 17, 2005 Share Postat Iunie 17, 2005 Nu ti`ai dat seama ca nu exista motor de care vrei tu ? ( sa te duca 150 km pana la mute pe asfalt si dupaia sa mergi hard si sa fie usor si puternic ) Cel mai aproape cred ca e un DR-Z 400 S , cu asta cred ca poti sa mergi si pe asfalt mai mult. Zi tu soso ca sti mai multe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pit Postat Iunie 17, 2005 Share Postat Iunie 17, 2005 uite unu la fel da " transformat in hard " Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moto+ Postat Iunie 17, 2005 Autor Share Postat Iunie 17, 2005 (editat) Nu ma intereseaza greutatea, desi sunt constient ca o sa-mi limiteze posibilitatile de miscare. Vreau putere mare, vreau sa se ridice pe o roata fara ambreiaj, vreau sa faca stoppie, vreau sa nu se strice daca pic cu el, vreau sa nu repar la el toata ziua, dar sunt constient ca trebuie sa-i iau periodic consumabile. Vreau sa-mi spuneti ce v-ati dori voi, nu ce-mi recomandati mie. Editat Iunie 17, 2005 de moto+ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pit Postat Iunie 17, 2005 Share Postat Iunie 17, 2005 ma... cati bani ai ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
floricel Postat Iunie 18, 2005 Share Postat Iunie 18, 2005 Haa! Sa-ti povestesc: Raid la Balvanyos. Super teren: riu, macadam, pamant, pante de 45-60gr, bolovani cu noroi, fara noroi, sleauri pana la 1/2 din moto etc. Mototciclete - 12: KTM LC4 de toate felurile si upgrade-urile, 520 EXC, BMW 650 GS si canyonu meu. Cazaturi la greu, 60 km in 4 ore din care jumatate pe sosea. Concluzia: Vreau 520 EXC sau WR450. Au si putere, sunt inmatriculabile, gasesti si cu pornire electrica, sunt usoare, fiabile si nu se sparg daca le trantesti. Canyonu poate ramane de plimbari la iarba verde. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spionutz Postat Iunie 18, 2005 Share Postat Iunie 18, 2005 Nu ma intereseaza greutatea, desi sunt constient ca o sa-mi limiteze posibilitatile de miscare. Vreau putere mare, vreau sa se ridice pe o roata fara ambreiaj, vreau sa faca stoppie, vreau sa nu se strice daca pic cu el, vreau sa nu repar la el toata ziua, dar sunt constient ca trebuie sa-i iau periodic consumabile. Vreau sa-mi spuneti ce v-ati dori voi, nu ce-mi recomandati mie. Nici eu nu eram curios de greutate cand aveam XL 600... dar acuma ca am trecut la ceva mai usor... vreau sa spun ca e diferentza de la cer la pamant...te oboseste pe jumatate deci faci mult mai multe lucruri. wheelie, stoppie astea le faci dupa catziva Kilometrii buni .. nu iti trebe motor destept....tre sa stii tuh cate putin .. shi incetul cu incetul.. ca nimeni nu s-a nascut invatat.Daca o sa pici cu el...(pe teren) mai mult de niste manete si cateva plasticuri nu o sa ai de schimbat (se exclud bolovani)ptr ca pe teren cea mai int. tranta e cea cand scapi motorul jos. pe asfalt.. asta nu mai stiu. ca eu nu prea ma dau pe asfalt... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spionutz Postat Iunie 18, 2005 Share Postat Iunie 18, 2005 P.S. Varianta cu DRZ-ul de 400 mi se pare cea mai buna pana acuma...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moto+ Postat Iunie 20, 2005 Autor Share Postat Iunie 20, 2005 Pt. Spionutz: DE CE SPUI ASTA? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENDUROSTORE Postat Iunie 20, 2005 Share Postat Iunie 20, 2005 1 Vreau sa fac numai enduro, nu si touring2. La munte ajung pe ea in 90% din cazuri. 3. As vrea hard-enduro, dar nu se potriveste cu faptul ca o sa ma duc la munte cu ea, nu pe platforma. Oricum, vreau sa fie cat mai spre hard, chiar daca merg mai incet pe asfalt. Ma intereseaza puterea motorului, chiar daca e mai greu si mai putin manevrabil. Si eu gandesc la fel: nu o sa iau unul mai mic la inceput, ca sa ma plictisesc dupa cateva luni de el: o sa aleg unul puternic de la inceput. dupa ce am inteles in sfarsit ce vrei, iti recomand sa nu mai lungesti cacatu' si sa iti iei LTM LC4, pt ca asta iti trebuie ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENDUROSTORE Postat Iunie 20, 2005 Share Postat Iunie 20, 2005 pardon, m-am grabit... KTM LC4... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moto+ Postat Iunie 21, 2005 Autor Share Postat Iunie 21, 2005 Da, nu e rea ideea. Si chiar am mers ziele astea un pic pe u LC4 nou (pe asfalt). Acum vreo luna mi se paruse slab, dar acum mi-a fost frica sa-i dau gaz. Brrrrrrr! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENDUROSTORE Postat Iunie 21, 2005 Share Postat Iunie 21, 2005 Da, nu e rea ideea. Si chiar am mers ziele astea un pic pe u LC4 nou (pe asfalt). Acum vreo luna mi se paruse slab, dar acum mi-a fost frica sa-i dau gaz. Brrrrrrr! ce ai incercat inainte , de ti sa parut slab?... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
univet Postat Iunie 22, 2005 Share Postat Iunie 22, 2005 Sau un XR 650 R - cea mai usoara motocicleta la clasa ei. E si foarte fiabila, are 125 kg, racire pe apa, suna foarte bine, dezavantajul fiind pornirea la kickstart. Dar te obisnuiesti tu cumva.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Iunie 23, 2005 Share Postat Iunie 23, 2005 Sau un XR 650 R - cea mai usoara motocicleta la clasa ei. E si foarte fiabila, are 125 kg, racire pe apa, suna foarte bine, dezavantajul fiind pornirea la kickstart. Dar te obisnuiesti tu cumva.... Cred ca este KIT pt. E starter daca vrea si vrea ,insa mie mi se pare cam inalta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_c Postat Ianuarie 5, 2008 Share Postat Ianuarie 5, 2008 ia un exc de care vrei tu k pe urma te descurci tu cu ea .poti sa iei si un 2t sa sti ks faine drujbele astea mam idragostit de ele .multa bafta PS:ia-ti ceva pana in 115KG daca vrei hard Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Ianuarie 5, 2008 Share Postat Ianuarie 5, 2008 ce ai incercat inainte , de ti sa parut slab?... ktm lc4-50cc..doamneeee mare ti-e gradina..LC4 slab?? cred ca s-a dat cu motoru oprit.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hexogenkiller Postat Ianuarie 5, 2008 Share Postat Ianuarie 5, 2008 Daca te-ai gandit cumva la Klr 600 uita de el.Am avut.Nu are putere deloc(42 cai si 160 de kile) iar franele sunt ca si inexistente(si io aveam furtun racing pe el la frana fata);frana spate e pe tambur.In afara de faptul ca are racire pe apa si motorul este destul de elastic (bun pentru oras) nu te avantajeaza cu nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Ianuarie 5, 2008 Share Postat Ianuarie 5, 2008 Dar nu ati vazut ca e un topic vechi de 2 ani ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Ianuarie 5, 2008 Share Postat Ianuarie 5, 2008 Dar nu ati vazut ca e un topic vechi de 2 ani ! parca sta cineva sa caute calul de dar la dinti..data viitoare o sa ma uit si la data...oricum ma distrat ideea cu lc4 slab.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
badogistu Postat Februarie 1, 2009 Share Postat Februarie 1, 2009 ............. pierzi bani, timp dar in + acumulezi nervi cand o sa vezi ca in Romania pt a vinde o motocicleta cere foarte mult timp si noroc chiar daca motocicleta e buna si pretul este acceptabil ........ deci in concluzie nu cumpara motocicleta cu cmc si ps putini daca vrei distractie pe teren si sa ai putine probleme .... - racire cu lichid - sub 135 kg - cmc peste 550 - PS peste 50 (cai mai multi satisfactie mai multa) - 4 timpi - inmatriculat (poate prinzi gustul de supermoto)si la o adica nu te ia la rost vama pt chitanta vamala - pt tineri si nelinistiti e destul doar cu kickstarter - cat mai nou marci sunt destule si cum a precizat Soso "insa nu trebuie sa-ti inchipui ca nu vei avea nimic de facut la motocicleta" ATA ETE Bafta la cumparare Hai ca asta-i buna Ce frumos descrii motoru ideal da ia sa vedem daca sti cum al chiama si daca e la pret astronomic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Februarie 2, 2009 Share Postat Februarie 2, 2009 Ce-aveti tata cu topicurile astea din 2005? Interesant ar fi sa ne spuna omul ce a gasit atunci, si cate motoare a schimbat de-atunci. Ar fi buna o impartasire de experienta. O fi gasit motorul ideal? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.