Sari la conținut

DR600-TT600-KLR600- XR600-LC4 ce sa aleg?


Postări Recomandate

Si e singurul forum in care mi-au raspuns mai mult de ... o persoana, pana acum!!!

 

Interesanta statistica, nu credeti? Eu, cel putin, o sa o iau in calcul serios.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ti`ai dat seama ca nu exista motor de care vrei tu ? :banana: ( sa te duca 150 km pana la mute pe asfalt si dupaia sa mergi hard si sa fie usor si puternic )

 

 

Cel mai aproape cred ca e un DR-Z 400 S , cu asta cred ca poti sa mergi si pe asfalt mai mult. Zi tu soso ca sti mai multe. :what:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ma intereseaza greutatea, desi sunt constient ca o sa-mi limiteze posibilitatile de miscare. Vreau putere mare, vreau sa se ridice pe o roata fara ambreiaj, vreau sa faca stoppie, vreau sa nu se strice daca pic cu el, vreau sa nu repar la el toata ziua, dar sunt constient ca trebuie sa-i iau periodic consumabile.

 

 

 

 

 

Vreau sa-mi spuneti ce v-ati dori voi, nu ce-mi recomandati mie.

Editat de moto+
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Haa!

Sa-ti povestesc:

Raid la Balvanyos.

Super teren: riu, macadam, pamant, pante de 45-60gr, bolovani cu noroi, fara noroi, sleauri pana la 1/2 din moto etc.

Mototciclete - 12: KTM LC4 de toate felurile si upgrade-urile, 520 EXC, BMW 650 GS si canyonu meu.

Cazaturi la greu, 60 km in 4 ore din care jumatate pe sosea.

Concluzia: Vreau 520 EXC sau WR450.

Au si putere, sunt inmatriculabile, gasesti si cu pornire electrica, sunt usoare, fiabile si nu se sparg daca le trantesti.

Canyonu poate ramane de plimbari la iarba verde.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ma intereseaza greutatea, desi sunt constient ca o sa-mi limiteze posibilitatile de miscare. Vreau putere mare, vreau sa se ridice pe o roata fara ambreiaj, vreau sa faca stoppie, vreau sa nu se strice daca pic cu el, vreau sa nu repar la el toata ziua, dar sunt constient ca trebuie sa-i iau periodic consumabile.

 

 

 

 

 

Vreau sa-mi spuneti ce v-ati dori voi, nu ce-mi recomandati mie.

Nici eu nu eram curios de greutate cand aveam XL 600... dar acuma ca am trecut la ceva mai usor... vreau sa spun ca e diferentza de la cer la pamant...te oboseste pe jumatate deci faci mult mai multe lucruri. wheelie, stoppie astea le faci dupa catziva Kilometrii buni .. nu iti trebe motor destept....tre sa stii tuh cate putin .. shi incetul cu incetul.. ca nimeni nu s-a nascut invatat.Daca o sa pici cu el...(pe teren) mai mult de niste manete si cateva plasticuri nu o sa ai de schimbat (se exclud bolovani)ptr ca pe teren cea mai int. tranta e cea cand scapi motorul jos. pe asfalt.. asta nu mai stiu. ca eu nu prea ma dau pe asfalt...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 Vreau sa fac numai enduro, nu si touring

2. La munte ajung pe ea in 90% din cazuri.

3. As vrea hard-enduro, dar nu se potriveste cu faptul ca o sa ma duc la munte cu ea, nu pe platforma. Oricum, vreau sa fie cat mai spre hard, chiar daca merg mai incet pe asfalt.

 

Ma intereseaza puterea motorului, chiar daca e mai greu si mai putin manevrabil.

Si eu gandesc la fel: nu o sa iau unul mai mic la inceput, ca sa ma plictisesc dupa cateva luni de el: o sa aleg unul puternic de la inceput.

dupa ce am inteles in sfarsit ce vrei, iti recomand sa nu mai lungesti cacatu' si sa iti iei LTM LC4, pt ca asta iti trebuie ! :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, nu e rea ideea. Si chiar am mers ziele astea un pic pe u LC4 nou (pe asfalt). Acum vreo luna mi se paruse slab, dar acum mi-a fost frica sa-i dau gaz. Brrrrrrr!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sau un XR 650 R - cea mai usoara motocicleta la clasa ei. E si foarte fiabila, are 125 kg, racire pe apa, suna foarte bine, dezavantajul fiind pornirea la kickstart. Dar te obisnuiesti tu cumva....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sau un XR 650 R - cea mai usoara motocicleta la clasa ei. E si foarte fiabila, are 125 kg, racire pe apa, suna foarte bine, dezavantajul fiind pornirea la kickstart. Dar te obisnuiesti tu cumva....

Cred ca este KIT pt. E starter daca vrea si vrea ,insa mie mi se pare cam inalta .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 years later...

ce ai incercat inainte , de ti sa parut slab?... :lol:

ktm lc4-50cc..doamneeee mare ti-e gradina..LC4 slab?? :lol: :D cred ca s-a dat cu motoru oprit....

:bigstar: :P :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca te-ai gandit cumva la Klr 600 uita de el.Am avut.Nu are putere deloc(42 cai si 160 de kile) iar franele sunt ca si inexistente(si io aveam furtun racing pe el la frana fata);frana spate e pe tambur.In afara de faptul ca are racire pe apa si motorul este destul de elastic (bun pentru oras) nu te avantajeaza cu nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar nu ati vazut ca e un topic vechi de 2 ani !

 

parca sta cineva sa caute calul de dar la dinti..data viitoare o sa ma uit si la data...oricum ma distrat ideea cu lc4 slab.... :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...
............. pierzi bani, timp dar in + acumulezi nervi cand o sa vezi ca in Romania

 

pt a vinde o motocicleta cere foarte mult timp si noroc chiar daca motocicleta e

 

buna si pretul este acceptabil ........ deci in concluzie nu cumpara motocicleta cu cmc si ps putini

 

daca vrei distractie pe teren si sa ai putine probleme ....

 

- racire cu lichid

- sub 135 kg

- cmc peste 550

- PS peste 50 (cai mai multi satisfactie mai multa)

- 4 timpi

- inmatriculat (poate prinzi gustul de supermoto)si la o adica nu te ia la rost vama pt chitanta vamala

- pt tineri si nelinistiti e destul doar cu kickstarter

- cat mai nou :lol:

 

marci sunt destule si cum a precizat Soso "insa nu trebuie sa-ti inchipui ca nu vei

 

avea nimic de facut la motocicleta"

 

:laugh: ATA ETE :laugh:

 

Bafta la cumparare

 

:wink:

Hai ca asta-i buna Ce frumos descrii motoru ideal da ia sa vedem daca sti cum al chiama si daca e la pret astronomic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce-aveti tata cu topicurile astea din 2005? :laugh:

 

Interesant ar fi sa ne spuna omul ce a gasit atunci, si cate motoare a schimbat de-atunci. Ar fi buna o impartasire de experienta. O fi gasit motorul ideal? :wink:

 

:laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...