MVTarts Postat Iunie 16, 2005 Share Postat Iunie 16, 2005 Ma ajuta cineva? Am o Aprilia RS 250 din '96 cu 15000km la bord pe care doresc sa o cumpar, dar are o defectiune... Problema este ca un cilindru si un piston (in lb. ger. se scrie KOLBEN, cred ca e vorba de piston) sunt defecte si trebuie schimbate. Se poate face? Si mai ales cam la ce costuri (adik trebuie piese pe comanda,nu?)? Multumesc anticipat si numa' bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pistolaru Postat Iunie 16, 2005 Share Postat Iunie 16, 2005 Cand zici cilindru si piston defecte, probabil intelegi camasha ovalizata si segmenti prost uzati. In orice caz tre' sa crapi motoru. Daca nu cunosti nici un mecanic, te cam costa. Segmentzeii se schimba relativ usor. Dak camasha se scoate (nu cred), si asta e destul de usor. Daca e turnata, trebuie sa alezezi cilindru si sa-tzi iei piston si segmentzi de revizie (nashpa). Varianta pesimista e sa fie spart pistonu, si atunci nu are sens... Oricum, presupunand ca nu cunosti pe nimeni, te costa cam 1000 lucrarea in varianta fericita (segmentzi + camasa sau alezat cilindru + set garnituri + manopera + alte porcarii care o sa-tzi dea batai de cap). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Iunie 16, 2005 Share Postat Iunie 16, 2005 Kolben inseamna piston. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Iunie 16, 2005 Share Postat Iunie 16, 2005 Oricum, presupunand ca nu cunosti pe nimeni, te costa cam 1000 lucrarea in varianta fericita (segmentzi + camasa sau alezat cilindru + set garnituri + manopera + alte porcarii care o sa-tzi dea batai de cap). Mai nene stiam eu ca-s scumpe piesele la Italienesti dar nici chiar asa. Prietene daca dai 300 / 500 de euroi pe dansa eu zic ca merita sa mai bagi inca pe atat sa o faci functionala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Loris Postat Iunie 16, 2005 Share Postat Iunie 16, 2005 Mai nene stiam eu ca-s scumpe piesele la Italienesti dar nici chiar asa. ai dreptate uite kit pt rs 250 piston,bolt,segment te coasta 160 euroi la ce cota vrei tu 1,2,3 dar oricum pana nu desfaci motorul nu iti dai seama ce e ......... poate ai nevoie si de supape sau axa cu came,tacheti etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Iunie 16, 2005 Share Postat Iunie 16, 2005 Nu te baga la asa o tzeapa, parerea mea. O sa te rupa la bani reparatia, si n-o sa mearga bine ca una sanatoasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
$ilver Postat Iunie 17, 2005 Share Postat Iunie 17, 2005 Rs 250 este motor in 2 timpi (nu are supape, axe cu came sau tacheti) Ca sa refaci alezajul piston-cilindru nu e nevoie sa crapi motorul, se desfac numai chiulasa si cilindrul de pe cartere. Ai nevoie de kitul piston, bolt, segmenti si de o alezare de calitate a camasii cilindrului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Iunie 17, 2005 Share Postat Iunie 17, 2005 dar oricum pana nu desfaci motorul nu iti dai seama ce e ......... poate ai nevoie si de supape sau axa cu came,tacheti etc Alea-s cele mai scumpe pt ca sunt FFFFF greu de gasit. Nici macar cand iese din fabrica nu vine echipata cu asa ceva....zgarcitii dracu, trebuie sa ti le cumperi separat P.S. Merita numai daca e chiar ieftina, si in loc sa repari motorul mai bine iti iei unul intreg de la una mucita in accident. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pistolaru Postat Iunie 17, 2005 Share Postat Iunie 17, 2005 O sa mai: - gasesti si alte stricaciuni, problemele la motor sunt cauzate sau cauzeaza si alte probleme (e.g. rulmentzi, transmisie, starter suprasolicitat, garnituri parlite, lagare uzate etc.); - schimbi ulei + filtru de ulei de doua ori, odata dupa reparatie si apoi recomandabil dupa ce rodezi din nou motoru (circa 500Km); - schimbi bujiile ca tot omu' - faci diverse reglaje costisitoare la admisie si aprindere. - te expui la un risc sa nu o potzi repara, sau sa mearga ca curu' si sa nu te bucuri de ea. Concluzia: scumpul mai mult pagubeste... Ia-ti una in stare de functionare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MVTarts Postat Iunie 17, 2005 Autor Share Postat Iunie 17, 2005 Multmumesc ptr raspunsuri, dar pretul cerut de neamt este de 1200eu negociabil.... Uite si o poza; PRETURI asa mari ptr reparatie??? Mai bine o las balta,nu? @$ilver: La ce preturi se face reparatie prescrisa de tine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Iunie 17, 2005 Share Postat Iunie 17, 2005 Alea-s cele mai scumpe pt ca sunt FFFFF greu de gasit. Nici macar cand iese din fabrica nu vine echipata cu asa ceva....zgarcitii dracu, trebuie sa ti le cumperi separat   P.S. Merita numai daca e chiar ieftina, si in loc sa repari motorul mai bine iti iei unul intreg de la una mucita in accident. N-a stiut mai nene omu , ce vrei el are moto in 4T . Cam mult 1200 E . In Ghermani manopera la asa ceva e cam500 / 800 de euroi plus piesele mai negociaza si baga asta cu manopera zici ca-i dai 1500 daca o repara sa vezi ce-ti zice el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-WERNER- Postat Iunie 18, 2005 Share Postat Iunie 18, 2005 Ciudat ... 15000 km... nici nu a iesit bine din rodaj si are piston defect???... Prea putine kilometri petru un motor din 96 si din germania, unde sunt multe autostrazi...distante mari... Foarte mare grija, sigur ascunde si alte defectiuni!!!!!! p.s. Daca este numai pistonul si cilindru defect, este usor de reparat...merita cumparat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Loris Postat Iunie 19, 2005 Share Postat Iunie 19, 2005 Alea-s cele mai scumpe pt ca sunt FFFFF greu de gasit. Nici macar cand iese din fabrica nu vine echipata cu asa ceva....zgarcitii dracu, trebuie sa ti le cumperi separat hahaha ............. adevarul e e ca nu stiam faptul ca e in 2 sau 4 timpi pt ca modelul respectiv nu ma interesat niciodata ....................... dar totusi citind topicul am vrut sa spun si eu cea ce a spus si DCSAN20 ca preturile nu sunt chiar asa de mari ca si cum spune pistolaru ................... iar credema axa ca o leaca de mecanica am habar si eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
$ilver Postat Iunie 22, 2005 Share Postat Iunie 22, 2005 @$ilver: La ce preturi se face reparatie prescrisa de tine? Lasand la o parte costul pieselor (poti cauta pe net), manopera depinde de cel care o executa. Daca gasesti pe cineva (sau un sevice) care sa se bage, eu zic ca se merita sa iei motorul daca e la pret "promotional". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctoroo Postat Iunie 22, 2005 Share Postat Iunie 22, 2005 Eu am avut o problema (cred) asemanatoare la Honditza mea de 75cc. S-a infundat conducta de ulei care ducea ulei in motor (motor 2T) si rezultatul il banuitzi. Am dus motorul la un service prin Ferentari si s-a rezolvat cam la 5 mil.De fapt cred ca a fost mai mult o reconditionare piston+segmenti+ambielaj. Acum merge excelent (desi inca in rodaj). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MVTarts Postat August 29, 2005 Autor Share Postat August 29, 2005 Ca am gasit pe la ce preturi se poate rezolva, ce probl mai pot aparea odata ce avut asemenea probleme? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat August 29, 2005 Share Postat August 29, 2005 Ca am gasit pe la ce preturi se poate rezolva, ce probl mai pot aparea odata ce avut asemenea probleme? 232868[/snapback] Poate sa mearga mult si bine fara nici un fel de probleme daca reparatia este facuta cu simt de raspundere si nu cu lasa ca merge si asa si daca ai grija de dansa. O verifici,o intretii cum trebuie etc etc. Stii tind sa cred ca sa stricat de ture multe ce ia dat neamtul ca de el este obisnuit ca fierul sa mearga si probabil nu si-a dat seama de simptomele ce le dadea inainte sa se gripeze. Deci daca gasesti pe cineva care lucreaza din pasiune si nu din obisnuinta ca ala se plafoneaza ia si bani multi si nici lucrare nu-ti face eu zic ca merita sa o repari. Eu am facut la O Cagiva piston si segmenti la Nea Misu si merg mai bine ca alea originale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.