ekkemu Postat Mai 19, 2008 Share Postat Mai 19, 2008 Salut, As dori sa cer niste pareri de la posesorii de Yam WR 400/426/450 si m-am gandit sa intreb aici. 1. Ce parere aveti de propria motocicleta? 2. Puncte forte 3. Puncte slabe 4. Daca ati avea ocazia, ati schimba-o cu altceva? 5. Sunteti multumiti de alegerea facuta? 6. Tips and tricks pt "customizare" sau chestii mici sau medii care le poti schimba, modifica pentru a imbunatati performanta, fiabilitatea, eficienta comenzilor, orice. 7. Aveti careva rezervor mai mare pus? Daca da, de cati litri? Cum e la enduro cu el? Nu incomodeaza pilotatul? Dar la cazaturi cum se comporta? O zi buna, Adi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shocker Postat Mai 20, 2008 Share Postat Mai 20, 2008 Da n`are nimeni wr de pe forumul asta ca si pe mine ma intereseaza ce poate face mobra asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ekkemu Postat Mai 20, 2008 Autor Share Postat Mai 20, 2008 Mda, trista treaba se pare ... nimeni nimic. Mai asteptam, poate totusi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Mai 20, 2008 Share Postat Mai 20, 2008 Mda, trista treaba se pare ... nimeni nimic. Mai asteptam, poate totusi. vezi ca ai topic dedicat "motoare de enduro"...gasesti tot ce vrei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin Smokey Postat Iunie 3, 2008 Admin Share Postat Iunie 3, 2008 Este, este. Am WR 400 din 2000. Pareri? Bune, inca nu pot face eu cat stie ea ... deci, n-am de ce s-o schimb deocamdata. Un soi de avantaj fata de alta modele de gen e ca are mult ulei in baie, cam 1.6l. Binenteles, ar fi bine daca ar fi mai usoara uneori si daca ar avea kick, dar nu ma pot plange. Piese am avut nevoie de ceva garnituri la pompa de apa, axul, cablul de acceleratie si semeringurile de furca. In timisoara am avut 3 variante pentru piese (2 dealeri + magazin moto) si mi-au venit in 1 sap, Yamaha Genuine. Rezervor mai mare ar merge, mai ales prin campiile astea din Banat, dar devine si motorul mai greu. Noi cand mergem in ture mai lungi luam benzina in rucsac. Oricum, am ajuns la concluzia ca 3 CP in plus, 2 kg in minus, si inca 2-3 gizmos nu tin loc de o tura faina, asa ca incerc sa ma dau cat mai mult si sa reduc timpul de "stres" alocat customizarii motorului. Salut, As dori sa cer niste pareri de la posesorii de Yam WR 400/426/450 si m-am gandit sa intreb aici. 1. Ce parere aveti de propria motocicleta? 2. Puncte forte 3. Puncte slabe 4. Daca ati avea ocazia, ati schimba-o cu altceva? 5. Sunteti multumiti de alegerea facuta? 6. Tips and tricks pt "customizare" sau chestii mici sau medii care le poti schimba, modifica pentru a imbunatati performanta, fiabilitatea, eficienta comenzilor, orice. 7. Aveti careva rezervor mai mare pus? Daca da, de cati litri? Cum e la enduro cu el? Nu incomodeaza pilotatul? Dar la cazaturi cum se comporta? O zi buna, Adi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
matricea Postat Iunie 20, 2008 Share Postat Iunie 20, 2008 Salut, As dori sa cer niste pareri de la posesorii de Yam WR 400/426/450 si m-am gandit sa intreb aici. 1. Ce parere aveti de propria motocicleta? 2. Puncte forte 3. Puncte slabe 4. Daca ati avea ocazia, ati schimba-o cu altceva? 5. Sunteti multumiti de alegerea facuta? 6. Tips and tricks pt "customizare" sau chestii mici sau medii care le poti schimba, modifica pentru a imbunatati performanta, fiabilitatea, eficienta comenzilor, orice. 7. Aveti careva rezervor mai mare pus? Daca da, de cati litri? Cum e la enduro cu el? Nu incomodeaza pilotatul? Dar la cazaturi cum se comporta? O zi buna, Adi Salutare! Sunt fericitul posesor al unei Yamaha Wr400F din '99. 1.Initial am avut rezervor de aluminiu de 9 l, dar dupa ce s-a fisurat am trecut pe unu de 12l din plastic. 2.Puncte forte din ce-mi vin mie incap ca incepator: -fiabilitate. -consum mic -piese destul de ieftine. -1,6-1,7l ptr ulei motor. 3.Puncte slabe: -dupa cate am vazut nu prea "trage" la turatii mici, in sensul ca daca ii sa pleci de pe loc dintr-un loc abrupt ori se ridica ori moare motorul p.s...asta am dedus-o eu, poate nu ma pricep asa de bine so manuiesc, dar spre ex un ktm exc "pleaca" mai bine la turatii mici. -modelul wr400f nu are electrostarter, dar eu unu m-am obisnuit...cum spunea un prieten...electrostarteru' este ptr gay 4.Nu, nu as schimba-o doar ptr o sora mai mica:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cetateanulx Postat Iunie 20, 2008 Share Postat Iunie 20, 2008 nu are motorul nimic.........trage destul de bine.daca vrei sa traga la turatii mici cu f putin efort schimba raportul pinioanelor pune pe fata unul mai mic 13 si ai sa vezi cum se transforma,nici nu o sa mai sti ca ai avut astfel de probleme.incearca nu te costa mare lucru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crysssz Postat August 17, 2008 Share Postat August 17, 2008 Salutare Are cineva manual de intretinere si de reparatie pentru Yamaha WR426? De 2zile mi-am luat si eu un WR426. Momentan nu am facut decat vreo 10km cu rotile de SuperMoto si pot sa spun ca este o bestie, abia ii tii roata jos in treptele 1 si 2. ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orestte Postat Septembrie 3, 2008 Share Postat Septembrie 3, 2008 wr 400-426-450 motoare f fiabile ieftine la service si intretinere ca piese gasesti tot si vin in 7 zile orice OEM cine zicea ca nu trage binein ture joase? cu un raport 14/13-50/52 rupe eu am folosit14-50 si acum am 14-52 problema mare la 450 f 2003-2006 este demarorul care cam cade dar ramane pe kik si porneste instant Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CrashTestPilot Postat Octombrie 23, 2008 Share Postat Octombrie 23, 2008 sunt si eu de ieri proprietar de wr400 sm 99....un manual are cineva? sunt multe chestii care vreau sa le aflu despre el si cred ca manualul de service m-ar ajuta am si eu o dilema...observ ca sunt 5 furtunase care vin de la carburator 4 sunt galben portocaliu ...si vin de mai sus 1 este negru (central) si vine daca nu ma insel din mijlocul carburatorului partea de jos...nu inteleg de ce imi picura din el din cand in cand dupa ce opresc motoru si seara ...bezina pe acolo ... stie cineva ceva legat de asta? motorul este un wr 400 din 99 sunt curios....are cineva si un manual macar si de la alt model wr sa fie asemanator pt ca vreua sa inteleg mai bine mobra...si nu am pe unde sa citesc fff multe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CrashTestPilot Postat Octombrie 23, 2008 Share Postat Octombrie 23, 2008 merci mult o sa vb cu cineva sa il curete...eu nu prea am f mult timp si sa zicem pricepere sa imi bag ghiarele am ajutat la dacie ...dar parca la japonezele astea...imi e putin frica avand in vedere ca nu stiu peste ce dau ...mi se pare cam ciudat carburatorul la prima vedere... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinagape Postat Octombrie 23, 2008 Share Postat Octombrie 23, 2008 Luati fratilor manuale:) http://www.yamahaownershandbook.com.au/index.php Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CrashTestPilot Postat Octombrie 24, 2008 Share Postat Octombrie 24, 2008 am gasit manualul dar totusi nu gasesc raspunsul de la intrebare... carburatorul are 5 furtune de evacuare...si totusi pe cel negru din centrul carburatorului care se prinde un stutz...picura benzina...a mai patit cineva cu wr asemanator? stie despre ce e vb? sau macar niste explicatii legate la acele evacuari ...orice informatie legata de problema mea sau despre chestii de care trebuie sa tin cont la wr-ul meu ....le astept cu mare nevoie...bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seby_mf Postat Octombrie 24, 2008 Share Postat Octombrie 24, 2008 (editat) am gasit manualul dar totusi nu gasesc raspunsul de la intrebare...carburatorul are 5 furtune de evacuare...si totusi pe cel negru din centrul carburatorului care se prinde un stutz...picura benzina...a mai patit cineva cu wr asemanator? stie despre ce e vb? sau macar niste explicatii legate la acele evacuari ...orice informatie legata de problema mea sau despre chestii de care trebuie sa tin cont la wr-ul meu ....le astept cu mare nevoie...bafta pe acolo ai niste suprapline,posibil un furtun la golire si da,asa cred si eu ca nu iti mai inchide cuiul pontou sau intra benzina in plutitor,pana nu il desfaci nu prea ai cum sa iti dai seama,daca nu intra nicaieri e foarte posibil furtunele alea sa fie facute sa nu intre nicaieri. Daca zici ca e pe centru in partea de jos e de golire al carburatorului care scapa benzina numai daca slabesti surubul(e ca un robinet) Editat Octombrie 24, 2008 de seby_mf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rebelul Postat Octombrie 25, 2008 Share Postat Octombrie 25, 2008 @CrashTestPilot vad ca esti in drumul taberei. du-te cu mobra pe bulevardul timisoara la "motor racing team" la catalin si ai sa-i dai rapid de cap. catalin a lucrat mult pe yamaha(mai ales cros si enduro) si se duce cu ochii inchisi pe buba. daca mai vrei sa afli ceva da-mi pm. succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CrashTestPilot Postat Noiembrie 5, 2008 Share Postat Noiembrie 5, 2008 motor racing team adica la suzuki? super tare voi cei care aveti wr-uri ....va faceti la 500 km reglajele la supape? eu am aflat intr-un mod mai grav ca trebuie desfacut motorul...la fiecare 500 km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rebelul Postat Noiembrie 6, 2008 Share Postat Noiembrie 6, 2008 ........ eu am aflat intr-un mod mai grav ca trebuie desfacut motorul... ce ai patit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CrashTestPilot Postat Noiembrie 7, 2008 Share Postat Noiembrie 7, 2008 ce ai patit? deocamdata nu e desfacut motoru s-a oprit in mers cu un carait ciudat si pedala e blocata acum ...deci tind sa cred ca este sarita o supapa sau ...in cazul fericit decat sarit transmisia de pe pozitie zilele astea voi afla.... un site de unde sa gasesc piese originale unde gasesc , sau macar sa imi gasesc site cu placute de frana si alte consumabine ieftine si bune .. de unde pot sa comand piese si sa vina repede? am auzit pe la cineva intr-o sapt venea comanda de la niste om-uri yamaha...info? Salutare Are cineva manual de intretinere si de reparatie pentru Yamaha WR426? De 2zile mi-am luat si eu un WR426. Momentan nu am facut decat vreo 10km cu rotile de SuperMoto si pot sa spun ca este o bestie, abia ii tii roata jos in treptele 1 si 2. ms ce calcatura ai la ea? eu nu stiu la pinion dar foaia este de 49 de dinti ma bate gandu la una de minim 54 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rebelul Postat Noiembrie 7, 2008 Share Postat Noiembrie 7, 2008 (editat) nasoala treaba, poate fi orice, de la supapa(daca are joc mare sare pastila din capul ei si o ia la plimbare) la distributie, oricum ar fi e cam naspa daca s-a blocat motorul. desfa-l si vezi ce-i bulit. piese in bucuresti poti comanda in cotroceni la mymoto din cate stiu 10-12zile, mai sunt niste baieti prin covasna care aduc mai rapid (iti dau pm daca ai nevoie) si mai incearca la orestte de pe forum. daca vrei ieftin si cumperi mai mult merita de aici: http://www.bikebandit.com/ nu-ti recomand sub nici o forma reprezentantele yamaha asta in cazul in care nu vrei sa astepti cu lunile ce-ai comandat. si ai grija pe cine lasi sa-si bage nasu in mobra. succes! Editat Noiembrie 7, 2008 de Rebelul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CrashTestPilot Postat Noiembrie 7, 2008 Share Postat Noiembrie 7, 2008 nasoala treaba, poate fi orice, de la supapa(daca are joc mare sare pastila din capul ei si o ia la plimbare) la distributie, oricum ar fi e cam naspa daca s-a blocat motorul.desfa-l si vezi ce-i bulit. piese in bucuresti poti comanda in cotroceni la mymoto din cate stiu 10-12zile, mai sunt niste baieti prin covasna care aduc mai rapid (iti dau pm daca ai nevoie) si mai incearca la orestte de pe forum. daca vrei ieftin si cumperi mai mult merita de aici: http://www.bikebandit.com/ nu-ti recomand sub nici o forma reprezentantele yamaha asta in cazul in care nu vrei sa astepti cu lunile ce-ai comandat. si ai grija pe cine lasi sa-si bage nasu in mobra. succes! sal uite azi am fost si eu am ajutat la desfacut ...distributia nu este ...am dat doar capacul jos de la chiuloasa urmeaza maine sa dam jos si chiuloasa sa vedem ce si cum o sa ma duc la mymoto atunci pt comanda mai repede de 10 zile cat inseamna si cat costa in plus? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crysssz Postat Noiembrie 9, 2008 Share Postat Noiembrie 9, 2008 ce calcatura ai la ea? eu nu stiu la pinion dar foaia este de 49 de dinti ma bate gandu la una de minim 54 pinionul de atac are 14dinti, foaia 49 pe janta de SM si 50 pe janta de enduro. pe mine ma bate un gand sa-i pun mai mic pe janta de SM totusi nu are nimeni un manual de WR426?am gasit doar pt modelul de 450 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
husqki Postat Noiembrie 9, 2008 Share Postat Noiembrie 9, 2008 vezi aici model 2002 - https://www.yamaha-motor.com.au/ssl/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crysssz Postat Noiembrie 9, 2008 Share Postat Noiembrie 9, 2008 (editat) vezi aici model 2002 - https://www.yamaha-motor.com.au/ssl/ ms mult..am mai intrat pe siteul ala da` nu am reusit sa dau de el Editat Noiembrie 9, 2008 de crysssz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CrashTestPilot Postat Noiembrie 9, 2008 Share Postat Noiembrie 9, 2008 am vesti "fff bune" azi am desfacut motorul! ciuperca de una din supapele de evacuare s-a rupt a cazut pe capul la piston....el a lovit-o in mod repetat in chiuloasa si in ciuperca vecina de evacuare...si apoi tija la supapa rupta mi-a perforat cilindrul....rezultatul? chiuloasa facuta praf...piston praf....supapele de evacuare distruse .....stai sa imi mai aduc aminte....capacul la supapa de sus spart ....cica una din axe cu came a fost lovita....URA! din start reparatie criminala.....ce costuri am pt o chiuloasa? piston? unde pot sa le gasesc si eu eventual un sh? in stare buna? are cineva dezmembrat un wr 400? sau si mai mare daca se potrivesc nu ma supar de pe e bay de undeva? AM NEVOIE DE AJUTOR MARE! pls reply! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KIDROCK Postat Noiembrie 11, 2008 Share Postat Noiembrie 11, 2008 mama da care te-a injurat nu s-a jucat ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.