Sari la conținut

Posesorii Yamaha Wr 400/426/450


ekkemu
 Share

Postări Recomandate

1,25 mm intre cine si cine?l-am tot strans si destrans si nu apare nicaieri vre-o distanta,mai exact asa pe babeste daca il strang de tot oare cate ture sa il destrang,la voi care aveti de 400 sau 450 cate ture ii desfacut?

@CazyRO iti multumesc pentru postare dar nu imi pot da seama unde trebuie lasati aia 1,25 mm,pilot screw ii desfacut 2 ture jumate

Editat de heres
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 339
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

1,25 mm intre cine si cine?l-am tot strans si destrans si nu apare nicaieri vre-o distanta,mai exact asa pe babeste daca il strang de tot oare cate ture sa il destrang,la voi care aveti de 400 sau 450 cate ture ii desfacut?

@CazyRO iti multumesc pentru postare dar nu imi pot da seama unde trebuie lasati aia 1,25 mm,pilot screw ii desfacut 2 ture jumate

Ca sa-l setezi corect trebuie sa dai carbul jos si sa masori ca in imaginea de mai jos: intre piesa 1 (in engleza se numeste throttle valve, este piesa care culiseaza in corpul cabului, cea care deschide gura sa intre aer din filtru) si corpul carbului trebuie sa ai 1.25mm. Bagi o o sarma sau un cui de exact 1.25mm, o lasi acolo si apoi ajustezi surubul 3. in imaginea de mai jos distanta 1.25mm e notata cu "a".

Daca nu te pricepi mai bine mergi al un mecanic moto.

 

ap_timing_01.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acuma am inteles mai bine,maine o sa fac procedura asta cu carbu dat jos si dupa ce bag cuiu strang sorubu exact pana ce atinge in in plasticu ala?adica nr 4

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Salut! Stiu ca poate unora nu le place sa vada pe aici anunturi "comerciale", insa ma gandesc ca poate ajut pe cineva. Am un filtru de ulei nou pentru WR 400 F 99-01 si WR 426 F 01-02, il dau pe un 6-pack de bere. Mai multe detalii in semnatura. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

Citind discutiile si eu intampin o problema la un WR 400 cu raspunsul la acceleratie. Daca accelerezi gradual intre in ture fara probleme, are putere merge bine. Cand accelerezi brusc da sa moara chiar se si opreste daca nu eliberezi maneta. La fel se intampla si crf 250 ul meu. La crf am curatat carburatorul, am verificat jicloarele (care nu sunt stock) in schimb nu am umblat la pompa de accelerare. A mai facut cineva sa monteze O ring sau sarma pentru a face pompa mai rapida si sa dispara acest fenomen nedorit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salut.

As dori sa-mi achizitionez un WR 450 F, ca a dua mobra. Evident ma gandesc sa o iau SH, cum nu cunosc modelul as avea rugamintea sa-mi spuneti care sunt problemele stiute sau la ce anume sa ma uit cand ma duc sa vad o mobra.

 

 

Si daca stiti o mobra de vanzare care sa fie in mintile ei sunt deschis la sugestii. Prefer sa fie pana in 1005~2006 ca an [cadru de otel] si de asemenea as dori sa aiba semnale si oglinzi, sau macar instalatia electrica pt ca doresc sa o inmatriculez.

 

Multumesc.

Editat de ERU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...
  • 3 months later...

Salutare!

Dragi colegi am nevoie de ajutorul vostru cu niste sfaturi. Am un wr450f din 2004 care imi porneste destul de greu la pedala (abia dupa vreo 40/50 de pedale la rece. Iar din cand in cand se comporta ca si cum ar fi in viteza in momentul in care dau la pedala adica se invarte motorul foarte greu. Ce imi recomandati sa ii fac/verific...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 11 months later...
  • 6 months later...

Ar trebui sa arunci un ochi la bujie si cand e buna. Adica dupa o ora. Cand deja a murit bujia, normal ca e uda cand o scoti. Trebuie sa te uiti special la ea. Opresti motorul si scoti bujia. Nu astepti sa moara bujia. Capisci?

Eu, la 4T, nu am avut probleme cu bujiile, dar la 2T asta era motivul pt care mureau bujiile: mergeau prea ude din cauza amestecului bogat. Daca asta e motivul si la tine, atunci ridica siguranta pe acul carburatorului (jet needle). Si mai inchide surubelul de aer (care, de fapt, nu e de aer - pilot screw). Daca tot nu vrea, atunci schimbi jicloarele cu unele mai mici. In primul rand jiclorul de aer (pilot jet in engleza).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok așa o sa fac...Mi-a mai zis cineva sa schimb cdi sau bobina că da scânteie prea puternica

» Post actualizat in 01 Feb 2017 20:45

E posibil și asta?

E posibil pt bobina. CDI nu da scanteie. El doar comanda bobina sa dea scanteia mai devreme sau mai tarziu.

Inainte sa schimbi bobina, mai bine masoar-o. Daca e in parametrii, nu are rost sa o schimbi. Dar intai vezi aspectul bujiei in mers. Opresti motorul din mers tragand si ambreiajul, fara sa lasi motorul la relanti.

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...
  • 4 months later...
  • 1 year later...
  • 5 months later...
La 18.09.2019 la 9:25, Marius Jucos a spus:

Buna ziua , sunt posesor la o Yamaha wrf 400 din 2000, se aude un tăcăitpe la motor Dar nu tare, si mai O problemă , după o tură de carat mi se duce bujia si nu mai da scanteie până nu o schimb 

Ceva idei ? Mar ajuta 

Salut  filmeaza " tăcăit pe la motor" si pune sa auzim   ca asa se aude la multe   si inca merg.....  , bujia probabil carburatorul  nu e reglat   prea bine... fa si la aia o poza cand o scoti dupa o tura sa vedem cum arata.  Dupa ce schimbi bujia cum porneste ? prima pedala ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...

Salut la toată lumea. Am și eu o întrebare dacă știți cumva. 

Am un yamaha wr 426f din 2002 și când merg cu el îmi tot scoate antigelul afara pe surplus, ( nu are vas de expansiune) dar seara când merg cu el și ii răcoare nu îl scoate doar ziua și dacă e cald. Am schimbat busonul de la radiator, am avut 1.1 și am pus 1.3 dar nu tine presiunea cel de 1.3.

Antigel am pus cel roz 50/50. Dacă pun un bușon de 1.8 se întâmplă CV sau ce sa ii fac. Cand ies cu el trebuie sa umblu cu antigelul după mine. Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...