Jump to content

Posesorii Yamaha Wr 400/426/450


Recommended Posts

Salut,zilele astea am vazut ca,carburatoru meu de yz426f are un sorub de reglaj chiar langa rotita unde se baga cablu de acceleratie,probabil de acolo dai debitu de benzina cand tragi de acceleratie,daca il strang de tot oare cate ture sa il desfac?daca e prea desfacut se ineaca motocicleta

De acolo se regleaza debitul pompei de sprit si nu are nicio treaba cu turele pentru ca nu e reglaj de amestec. Se regleaza distanta in mm conform manualului.

Nu prea trebuia sa umbli acolo. In fine, nu e un capat de tara, trebuie reglat corect si va mearge bine motorul. Iti dau copy mai jos la procedura de reglaj. Nu stiu exact la modelul tau care este distanta corecta pentru Throttle valve height, probabil 1.25 mm.

Spor La surubarit si tine-ne la curent!

 

Accelerator Pump Timing Adjustment

The other part that is often ignored is the adjustment screw that comes on the linkage stock. This is to set the starting point of the accelerator pump. Turning it in delays the start and turning it out advances the pump action to start earlier. At immediate squirt from idle would be zero delay from the "touch point", where the rod just touches the diaphragm. A setting of 1/2 - 1 turn inwards delays it adequately to keep from squirting on the slide. This, I believe, was the .6mm measurement with feeler gauge. The original BK Mod posting from SUnruh also had the pump stroke set to 1 1/4 turns out from touch point to set the flow. This did not say the pitch of the screw being used and so was a little vague.

Throttle valve height

WR250F = 1.5 mm / 0.059 in

YZ250F = 1.25 mm / 0.049 in

 

Procedure

  1. In order for the throttle valve height (a) to achieve the specified value, tuck under the throttle valve plate (1) the rod (2) or other suitable spacer with the proper outer diameter.

  2. Fully turn in the accelerator pump adjusting screw

  3. Check that the link lever (4) has free play ( B) by pushing lightly on it

  4. Gradually turn out the adjusting screw while moving the link lever until it has no more free play

ap_timing_01.jpg ap_timing_02.jpg

 

ap_timing.jpg

Edited by CazyRO
Link to post
Share on other sites
  • Replies 326
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

1,25 mm intre cine si cine?l-am tot strans si destrans si nu apare nicaieri vre-o distanta,mai exact asa pe babeste daca il strang de tot oare cate ture sa il destrang,la voi care aveti de 400 sau 450 cate ture ii desfacut?

@CazyRO iti multumesc pentru postare dar nu imi pot da seama unde trebuie lasati aia 1,25 mm,pilot screw ii desfacut 2 ture jumate

Edited by heres
Link to post
Share on other sites

1,25 mm intre cine si cine?l-am tot strans si destrans si nu apare nicaieri vre-o distanta,mai exact asa pe babeste daca il strang de tot oare cate ture sa il destrang,la voi care aveti de 400 sau 450 cate ture ii desfacut?

@CazyRO iti multumesc pentru postare dar nu imi pot da seama unde trebuie lasati aia 1,25 mm,pilot screw ii desfacut 2 ture jumate

Ca sa-l setezi corect trebuie sa dai carbul jos si sa masori ca in imaginea de mai jos: intre piesa 1 (in engleza se numeste throttle valve, este piesa care culiseaza in corpul cabului, cea care deschide gura sa intre aer din filtru) si corpul carbului trebuie sa ai 1.25mm. Bagi o o sarma sau un cui de exact 1.25mm, o lasi acolo si apoi ajustezi surubul 3. in imaginea de mai jos distanta 1.25mm e notata cu "a".

Daca nu te pricepi mai bine mergi al un mecanic moto.

 

ap_timing_01.jpg

Link to post
Share on other sites

acuma am inteles mai bine,maine o sa fac procedura asta cu carbu dat jos si dupa ce bag cuiu strang sorubu exact pana ce atinge in in plasticu ala?adica nr 4

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

Salut! Stiu ca poate unora nu le place sa vada pe aici anunturi "comerciale", insa ma gandesc ca poate ajut pe cineva. Am un filtru de ulei nou pentru WR 400 F 99-01 si WR 426 F 01-02, il dau pe un 6-pack de bere. Mai multe detalii in semnatura. :cheers:

Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...

Citind discutiile si eu intampin o problema la un WR 400 cu raspunsul la acceleratie. Daca accelerezi gradual intre in ture fara probleme, are putere merge bine. Cand accelerezi brusc da sa moara chiar se si opreste daca nu eliberezi maneta. La fel se intampla si crf 250 ul meu. La crf am curatat carburatorul, am verificat jicloarele (care nu sunt stock) in schimb nu am umblat la pompa de accelerare. A mai facut cineva sa monteze O ring sau sarma pentru a face pompa mai rapida si sa dispara acest fenomen nedorit.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Salut.

As dori sa-mi achizitionez un WR 450 F, ca a dua mobra. Evident ma gandesc sa o iau SH, cum nu cunosc modelul as avea rugamintea sa-mi spuneti care sunt problemele stiute sau la ce anume sa ma uit cand ma duc sa vad o mobra.

 

 

Si daca stiti o mobra de vanzare care sa fie in mintile ei sunt deschis la sugestii. Prefer sa fie pana in 1005~2006 ca an [cadru de otel] si de asemenea as dori sa aiba semnale si oglinzi, sau macar instalatia electrica pt ca doresc sa o inmatriculez.

 

Multumesc.

Edited by ERU
Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
  • 4 weeks later...
  • 3 months later...

Salutare!

Dragi colegi am nevoie de ajutorul vostru cu niste sfaturi. Am un wr450f din 2004 care imi porneste destul de greu la pedala (abia dupa vreo 40/50 de pedale la rece. Iar din cand in cand se comporta ca si cum ar fi in viteza in momentul in care dau la pedala adica se invarte motorul foarte greu. Ce imi recomandati sa ii fac/verific...

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
  • 11 months later...

Salutare,ma ajuta si pe mine cineva cu setarea telescopului spate,as vrea sa coboare mai repede in jos si sa fie mai lenta ridicarea,este vorba de un wr450f anul 2004,mersi aniticipat

Link to post
Share on other sites
  • 6 months later...

Ar trebui sa arunci un ochi la bujie si cand e buna. Adica dupa o ora. Cand deja a murit bujia, normal ca e uda cand o scoti. Trebuie sa te uiti special la ea. Opresti motorul si scoti bujia. Nu astepti sa moara bujia. Capisci?

Eu, la 4T, nu am avut probleme cu bujiile, dar la 2T asta era motivul pt care mureau bujiile: mergeau prea ude din cauza amestecului bogat. Daca asta e motivul si la tine, atunci ridica siguranta pe acul carburatorului (jet needle). Si mai inchide surubelul de aer (care, de fapt, nu e de aer - pilot screw). Daca tot nu vrea, atunci schimbi jicloarele cu unele mai mici. In primul rand jiclorul de aer (pilot jet in engleza).

Link to post
Share on other sites

Ok așa o sa fac...Mi-a mai zis cineva sa schimb cdi sau bobina că da scânteie prea puternica

» Post actualizat in 01 Feb 2017 20:45

E posibil și asta?

E posibil pt bobina. CDI nu da scanteie. El doar comanda bobina sa dea scanteia mai devreme sau mai tarziu.

Inainte sa schimbi bobina, mai bine masoar-o. Daca e in parametrii, nu are rost sa o schimbi. Dar intai vezi aspectul bujiei in mers. Opresti motorul din mers tragand si ambreiajul, fara sa lasi motorul la relanti.

Edited by andrei belcic
Link to post
Share on other sites
  • 1 year later...
  • 4 months later...
  • 1 year later...
  • 5 months later...
La 18.09.2019 la 9:25, Marius Jucos a spus:

Buna ziua , sunt posesor la o Yamaha wrf 400 din 2000, se aude un tăcăitpe la motor Dar nu tare, si mai O problemă , după o tură de carat mi se duce bujia si nu mai da scanteie până nu o schimb 

Ceva idei ? Mar ajuta 

Salut  filmeaza " tăcăit pe la motor" si pune sa auzim   ca asa se aude la multe   si inca merg.....  , bujia probabil carburatorul  nu e reglat   prea bine... fa si la aia o poza cand o scoti dupa o tura sa vedem cum arata.  Dupa ce schimbi bujia cum porneste ? prima pedala ?

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...