Sari la conținut

Posesorii Yamaha Wr 400/426/450


ekkemu
 Share

Postări Recomandate

unde pot sa vin si eu cu yamaha mea sa se uite cineva la carburator ca imi pisa benzina pe furtunasu de evacuare...(cred ca este problema la garnitura de la cuiul ponto) dar vreau sa fiu sigur si eventual un pret exact pe PM nu de alta dar pe mine m-a lovit criza intre picioare rau de tot

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 338
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

mai nou adica azi am inceput sa am si probleme cu el da sa moara cand o turez putin mai tare treptat e cat de cat ok dar putin mai brusc nu vrea ( cu motoru fierbinte)

m-am jucat pe la avans ...la relanti da sa moara efectiv si daca o turez putin ramane inca turata 2-3 secunde si abia revine daca maresc relantiul putin nu da sa mai moara dar cand o turez nici ca mai vrea sa isi revina ramane turata ce dreaq sa ii fac?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am inteles thx o sa incerc asta sa vad ce si cum iese daca nu cred ca fac o mica pauza din mers cu mobra si il iau acasa si il desfac pe tot imi iau solutie ceva si il curat pe tot

 

alta intrebare...daca vreau sa schimb lantul de distributie trebuie sa iau si patine si intinzator obligatoriu noi, este o regula asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Buna tuturor, sunt un membru "proaspat" pe forum si doresc sa achizitionez un wr 400. Problema este ca motocicleta asupra careia m-am hotarat sa o cumpar este defecta. Defectul constatat este la clapeta de acceleratie, rupta, (sper sa ma exprim corect) mai exact, reperul nr 11 din attach si oringul 12. Are cineva piesa sau poate cineva sa ma ajute cu info de unde as putea sa o achizitionez.

Sunt din Cluj iar la reprezentanta mi-au dat un pret de aproximativ 200 eur. ceea ce mi se pare enorm de mult pentru acea piesa.

post-46719-1238765231_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna tuturor, sunt un membru "proaspat" pe forum si doresc sa achizitionez un wr 400. Problema este ca motocicleta asupra careia m-am hotarat sa o cumpar este defecta. Defectul constatat este la clapeta de acceleratie, rupta, (sper sa ma exprim corect) mai exact, reperul nr 11 din attach si oringul 12. Are cineva piesa sau poate cineva sa ma ajute cu info de unde as putea sa o achizitionez.

Sunt din Cluj iar la reprezentanta mi-au dat un pret de aproximativ 200 eur. ceea ce mi se pare enorm de mult pentru acea piesa.

 

 

mai ieftin iei un carb SH de pe ebay..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare la Radio Erevan:

"Este adevarat ca Ivan Ivanovici are acum o motocicleta enduro, marca Yamaha?"

Raspuns:

"Este adevarat. Dar: Motocicleta nu este Yamaha. Este KTM. Si nu este enduro. Este motocross."

 

PS @Radautrust: Sa o stapanesti sanatos si, acum te muti la rubrica Motocross, nu?

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

motoreta are vreo 6 mii de km fara sa fie umblat in motor ....iar ce se vede pe filtru e pilitura ...cum ar fi sarea fina de bucatarie , sa zci asa. Nu e multa, dar este ...mi s-a spus ca ar putea fi de la pinioanele din cutia de viteze ( e vorba de o motoreta pe care as vrea sa o cumpar)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

A mai pus cineva de pe aci distributia de la WR400/426 ca la Yz400/426? la mine axul cu came de pe admisie este pus cu un dinte in fata. Asa a fost pusa distributia de cand am luat motorul, asta iarna cand a fost desfacut motorul am vrut sa pun distributia cum este normal dar m-am razgandit.

Singurul lucru care nu prea-mi place la WRul asta e ca nu prea are cuplu la turatie f mica (daca dau drumu la ambreiaj putin mai brusc ii moare motorul si ma cam dispera mai ales cand is rupt de oboseala pe cate coclauri). Oare daca ii pun distributia cum trebuie o sa mearga altfel motorul, ii schimba curba de cuplu?

 

folosesc WRul 90% pt hard enduro, restu supermoto si nu ma intereseaza sa aiba putere asa mare ci mai degraba cuplu. pinioanele sunt standard pe fata si -1 pe spate, tr1 este mult prea brutala si in tr2 "moare".

 

astept un raspuns de la cei care o avut pusa distributia in aman2 feluri, daca nu este nimeni pe aci va zic eu cum ii(da` nush cand). nu ma intereseaza pareri teoretice.

 

foto

post-8006-1242470090_thumb.jpg

Editat de crysssz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
A mai pus cineva de pe aci distributia de la WR400/426 ca la Yz400/426? la mine axul cu came de pe admisie este pus cu un dinte in fata. Asa a fost pusa distributia de cand am luat motorul, asta iarna cand a fost desfacut motorul am vrut sa pun distributia cum este normal dar m-am razgandit.

Singurul lucru care nu prea-mi place la WRul asta e ca nu prea are cuplu la turatie f mica (daca dau drumu la ambreiaj putin mai brusc ii moare motorul si ma cam dispera mai ales cand is rupt de oboseala pe cate coclauri). Oare daca ii pun distributia cum trebuie o sa mearga altfel motorul, ii schimba curba de cuplu?

 

folosesc WRul 90% pt hard enduro, restu supermoto si nu ma intereseaza sa aiba putere asa mare ci mai degraba cuplu. pinioanele sunt standard pe fata si -1 pe spate, tr1 este mult prea brutala si in tr2 "moare".

 

astept un raspuns de la cei care o avut pusa distributia in aman2 feluri, daca nu este nimeni pe aci va zic eu cum ii(da` nush cand). nu ma intereseaza pareri teoretice.

 

foto

 

mane nu prea se simtea diferenta problema e cu timingul pt ca trebuie sa fie f atent ca supapa de admisie sa se inchida perfect cand ii da explozia ! scoate bujia vezi daca e ff neagra si mai vezi daca ai un fel de calamina in ulei (raman urme negrepe axe spre ex) asa am facut eu un test cu distributia ...si 1 nu era pusa exact la punct si dadea scanteia mai tarziu fata de pozitia la piston si pornea ceva mai greu si faza asta cu intake-ul deschis f putin inainte de explozie parerea mea e sa il pui pe semne :) si vezi ce se intampla si asa dureaza fix 40 de min sa o pui la loc si sa inchizi:P

 

 

app daca are cineva un carburator de yamaha (keihin 39mm fcr) de vanzare sau ma poate ajuta cu un dubiu sa il montez si eu pe moto si apoi sa il dau jos doar sa vad eu niste chestii :D (1 nu imi ia nici un reglaj de aer sau benzina de la amestec pur si simplu ignora aceste reglaje si 2 la relantii moare practic nu primeste aer destul si nu stiu de unde e problema)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Domnilor...am o oferta de a cumpara o Yamaha WR400F, din 1998, cu acte, la un super-pret.

 

Problema ar fi ca proprietarul ii admite un defect (la telefon cel putin zice ca doar unul are), si anume la carburator - ar fi uzat/stricat "sibarul"...

 

sincer...habar nu am ce e ala, nici de unde se procura, nici macar cum arata nu stiu, sau ce implicatii are daca il iei second hand sau nou.

 

va rog dati-mi o mana de ajutor...si eventual niste sfaturi, la ce sa ma mai uit cand merg sa o vad, precum si ce probleme specifice are in mod special WR400F-ul, etc.

 

Mersi

Dan

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
A mai pus cineva de pe aci distributia de la WR400/426 ca la Yz400/426? la mine axul cu came de pe admisie este pus cu un dinte in fata. Asa a fost pusa distributia de cand am luat motorul, asta iarna cand a fost desfacut motorul am vrut sa pun distributia cum este normal dar m-am razgandit.

Singurul lucru care nu prea-mi place la WRul asta e ca nu prea are cuplu la turatie f mica (daca dau drumu la ambreiaj putin mai brusc ii moare motorul si ma cam dispera mai ales cand is rupt de oboseala pe cate coclauri). Oare daca ii pun distributia cum trebuie o sa mearga altfel motorul, ii schimba curba de cuplu?

 

folosesc WRul 90% pt hard enduro, restu supermoto si nu ma intereseaza sa aiba putere asa mare ci mai degraba cuplu. pinioanele sunt standard pe fata si -1 pe spate, tr1 este mult prea brutala si in tr2 "moare".

 

astept un raspuns de la cei care o avut pusa distributia in aman2 feluri, daca nu este nimeni pe aci va zic eu cum ii(da` nush cand). nu ma intereseaza pareri teoretice.

 

foto

 

 

vezi ca am citit distributia pusa ca la yz iti mareste puterea in turatii medii si inalte deci jos de tot se schimba ......pune-o normal si vezi ce iese...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Sunt proaspatul posesor al unui WR400F din '98.

 

Mi-am facut rost si de manual...asa ca....

 

Sugestii pt "revizie"? Piese de inlocuit obligatoriu? Sfaturi in general? Loviti-ma... :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

Proaspat posesor de WR 450 2006. Cumparata de la dealerul Yamaha de noua in 2008, si plimbata 300 km timp de un an, pana in 2009. Ajunsa la mine in 2009 cu cei 300 de km la bord, in calitate de al doilea proprietar. Fostul proprietar nu prea s-a inteles cu enduro si a hotarat sa-l vanda. Practic motorul este nou. Pozele spun totul.

 

Si acum pareri... Fiind noua si avand un fost proprietar nu prea experimentat a ramas practic in varianta stock, adica nici unul din vestitele "free mods" facute( detalii cat cuprinde pe : http://www.thumperfaq.com/index.htm ). In varianta stock ai impresia ca ai aruncat banii pe geam, pentru ca este sub 50% din ce poate mobra. Facut urmatoarele modificari: scos "muffler" din toba; taiat plasticul din partea dreapta(pe marcaj) a filtrului de aer, pentru a trage mai mult aer ; scos firul gri care mergea la CDI pentru a avea map ca la YZ ; surubul care bloca acceleratia sa se deschida complet fusese deja scos, fara sa fie pus in loc surubul de YZ( am inteles ca nu e foarte ok asta, dar incerc sa fac rost de surubul de YZ).

 

Cu modificarile astea intr-adevar si-a dat drumul si merge complet diferit dar inca se simte ca mai exista o rezerva de putere in ea. Dupa multele ore petrecute pe thumpertalk ( http://www.thumpertalk.com/forum/archive/i...p/t-314522.html ) se pare ca mai este absolut necesar sa achizitionez AIS removal kit(care bineinteles ca pentru dealerii din Romania este ceva total necunoscut). Practic kit-ul contine: AIS removal(air induction system - nu face decat sa injecteze aer pentru a arde gazele nearse, pentru respectarea normelor de poluare ; inutil) , surub de YZ pentru acceleratie, si cel mai important pentru carburator: adjustable needle si 48 Pilot jet. Spun cel mai important pentru ca intr-adevar dupa ce am facut modificarile de mai sus se simte ca amestecul este sarac. La turatie mica, in special in a 2-a, care e vitala la enduro, nu prea are cuplu. Cand urci un pic in ture intr-adevar isi da drumul. Explicatia ar fi ca din standard vin reglate pentru nivelul marii(eu ruland la 800-1400 m) si cu amestecul de carburant mai sarac, pentru a respecta normele de poluare, modelul acesta fiind inmatriculabil. Parerea generala pe thumpertalk ar fi ca sa se foloseasca jicloarele din kitul JD jetting impreuna cu zip-ty fuel screw si inlocuirea finalului la toba cu Pro Moto Billet insert. Daca cineva are vreo parere avizata referitoare la modificarile de mai sus o astept.

 

Din cei aproximativ 300 de km pe care i-am facut cu ea la enduro pot sa zic ca este intr-adevar foarte reusita si mi se potriveste manusa. N-as mai trece inapoi pe KTM cu care am avut numai probleme si care cred ca este sub orice critica la fiabilitate. Din ce se aude WR-ul ar fi net superior la fiablitate si costuri reduse de intretinere. Sper sa fie asa. In calitate de endurist de weekend mi se pare ca WR-ul este mai manevrabil si are o suspensie mai buna decat EXC-urile pe care le-am avut inainte. Asa cum am spus singurul inconvenient pe care-l pot gasi este lipsa cuplului la turatie mica, care cred ca se va remedia in momentul in care-i voi face re-jetting. Ah.. Ar mai fi lipsa ambreiajului operat hidraulic.

 

si niste poze din teren:

http://picasaweb.google.ro/DJsven24/20091003#

 

http://picasaweb.google.ro/DJsven24/20091004#

post-35346-1254835704_thumb.jpg

post-35346-1254835720_thumb.jpg

post-35346-1254835731_thumb.jpg

post-35346-1254835745_thumb.jpg

post-35346-1254835765_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

desi se scrie destul de rar pe topicul acesta pun si eu o intrebare .

de ce se inneaca asa repede WR 426 F si cum altfel o pot porni fara sa dau jos bujia de fiecare data ca sa o usuc sau schimb?

 

precizez ca motocicleta porneste la prima pedala in conditii normale si la cald si la rece .

daca i-am ratat insa pornirea cu primele 3-4 pedale am pus-o de fiecare data , nu a vrut sa o mai ia indiferent ce i am facut .

cum la bujie ajung foarte greu , dupa ce-i dau jos rezervorul si plastice ma intreb daca nu exista vreo metoda sa o pornesc si fara a-i schimba bujia .

nu o gadil , stiu sa-i dau temeinic la pedala dar tot nu inteleg cum de se inneaca asa repede dupa cateva pedale (de cateori am patit asta am demontat si am gasit bujia leoarca) si mai ales mi-e greu sa cred ca trebuie sa demontez atatea ca sa o pot porni .

 

mai precizez ca de cate ori am patit-o astfel , motorul era rece .

ce dreq am sa fac cand voi incepe sa dau pe jos cu ea , o demontez de fiecare data?

multumesc ptr raspunsurile voastre !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...