Placebo Postat Iunie 22, 2005 Share Postat Iunie 22, 2005 Dupa cum vad ai trecut de la choper la enduro touring oare de ce? cred ca-ti da mai multa satisfactie genul asta de moto ca poti face mai multe smecherii si tricuri cu ea decat cu Choperul. Vad ca eshti tare indulgent cu motorul meu numindu-l enduro. Dupa 1000 de Km mers cu el pot sa-tzi spun ca este un turing cu un slab miros de enduro (shi ala soft). Acum am sub fund 100 de cai shi tot cu 60 km/h merg maxim in localitate shi 90-100 afara. Eu asta consider ca este motociclismul stradal. Pe pista sau coclauri este alta situatzie. Scuze pentru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ninja_skija Postat Iunie 23, 2005 Share Postat Iunie 23, 2005 Si eu sunt tot pampalau, da nu stiu cum e la feminin... Pe drumul de la mare spre casa n-am auzit decat: mi-e somn , m-am plictisit, ba da incet mergi, si tot asa...Ma irita ma enerveaza da stiu ca merg cat si cum ma simt bine si in siguranta....daca eram un el si probabil c-as fi dat tot ce puteam eu riscand mai mult ca sa bravez.... Asa ca cui ii place viteza si-l tine - bravo lui Cine merge calm si lejer - iarasi bravo Enduro - idem Atat timp cat totul este egoist pt propria placere si nu pt a fascina, soca, indurerea prietenii, gagicile, privitorii, pasagerii, familia,etc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arunescu Postat Iunie 23, 2005 Share Postat Iunie 23, 2005 s7e6e, cum si in viata de zi cu zi exista tipuri de oameni cu varii caractere, si in motociclism gasim acelasi ghiveci. pentru unii singurul lucru care ii incanta e enduro, pe altii viteza, acceleratia, curbele, cascadoriile, touring-ul sau toate la un loc. nu inteleg de ce trebuiesc judecati toti prin prisma timpilor mici pe circuit de ce esti frustrat? eu cred ca invidia e problema ca multi altii ce dau replici asemanatoare in loc sa dea un sfat civilizat pe motocicleta, in cazul unui accident e mai greu sa faci alte victime in afara de tine deci nu-i mai poti reprosa unuia ca e iresponsabil si ca pericliteaza siguranta altor participanti la trafic prin actiunile sale, fie ele cascadorii, strecurat printre masini, viteze peste 100km/h sau ambalarea motorului la semafor. este numai problema lor iar daca intr-adevar sunt "pampalai" o vor pati si disparea sau vor ramane incapabili de a mai pilota o motocicleta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Luc_zxr Postat Iunie 23, 2005 Share Postat Iunie 23, 2005 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Hairy Poker Postat Iunie 23, 2005 Share Postat Iunie 23, 2005 Mi se pare mie sau 80% din accidente o au ca protagonista pe r1.... pai daca nu mai e la moda busa.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitorul din oz Postat Iunie 23, 2005 Share Postat Iunie 23, 2005 Te cotrazic arune, poti face accidente foarte grave si cu motocicleta, poti provoca accidente fara sa atingi pe nimeni, si nu in ultimul poti sa te strivesti in masina unuia care nu are o vina prea mare si care ajunge ori la dosar penal ori macar are probeleme mari si viseaza urit noaptea din cauza unuia care avea chef sa-si riste viata. Iar chestia cu ambalatul motorului la semafor sau mersul cu tobe urlatoare pe stradute e chestie de cocalari: aceeasi idee ca la manelistul care isi scoate boxa pe geam sa-l auda lumea mincati-as. Si uite asa te alegi cu o injuratura de la ala care vrea sa asculte muzica sau sa vorbeasca cu nevasta sau il doare capul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Iunie 23, 2005 Share Postat Iunie 23, 2005  Vad ca eshti tare indulgent cu motorul meu numindu-l enduro. Dupa 1000 de Km mers cu el pot sa-tzi spun ca este un turing cu un slab miros de enduro (shi ala soft). Acum am sub fund 100 de cai shi tot cu 60 km/h merg maxim in localitate shi 90-100 afara. Eu asta consider ca este motociclismul stradal. Pe pista sau coclauri este alta situatzie. Scuze pentru Cred ca sunt mai mult cu tine si ai circumstante atenuante ca nu va-ti cunoscut bine inca. Nici nu visezi tu pe unde poate sa intre motorul tau si in ce conditii poate sa mearga. Oricum e bine ca esti prudent se poate sa nu fii asa dependent de Adrenalina,eu de cand nu mai conduc am inceput sa ma joc din astea cu impuscaturi cu sange cu sperieturi din astea naspa rau de tot eu care jucam numai Age of Impaire. scusati de offf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
samolapraga Postat Iunie 24, 2005 Share Postat Iunie 24, 2005 Nu de putine ori am vazut motociclisti dandu-se in petec cu fiare de 10kE pe care se vede de la o posta ca nu le pot stapani. Pusti idioti in short, slapi si casca doar, alergand cu 200+ pe bulevardul unirii, speriand pe toti cei angajati in trafic. Tot timpul ii vezi primii la stop, tot timpul ambaleaza puternic, tot timpul fac pe durii. Tot pentru aia mergem la inmormantari si sincer nu prea imi pare rau. Cand traiesti atat de periculos, fii sigur ca de la asta ti se va trage. Nu consider ca a fi motociclist, inseamna a fii maniac si a face slalom. Consider doar ca trebuie sa fii sofer de ceva pe 2 roti. Simplu. Si in loc sa asculte de aia batrani si "pampalai" ( pe care apropo, nu ii faci pe circuit ), isi cumpara super fiare si se dau rotunzi, dupa care emit pareri neavizate pe forumuri. stege, poate ca dupa ce o sa ai si tu motor si o sa lasi invidia la o parte, ai sa cunosti pe unii dintre "baietii" astia rai, si poate o sa-ti iasa din cap ideile de genul "nu-mi pare rau de ei daca mor". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unnamed Postat Iunie 24, 2005 Share Postat Iunie 24, 2005 mersul cu tobe urlatoare pe stradute e chestie de cocalari poate ca ai dreptate, dar parca cineva zicea ca e bine sa ai tobe galagioase ca sa fii mai usor observat in trafic. un pic mai sus scrie alb pe negru: "laud pipes save lives" ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andyatf Postat Iunie 24, 2005 Share Postat Iunie 24, 2005 Vraja marii'n portu garii Un amic si-a pus un rahat de toba care urla ca toti dracii de arnca lumea dupa noi pe strada si pornesc toate alarmele de masina ba o data a reusit sa o porneasca si pe a CEC-ului din Targoviste, dar alaltaieri a depasit-o pe mama care era cu masina si efectiv nu l-a auzit decat foarte tarziu, cand era aproape in paralel cu ea. Morala este ca daca vi din spate cu 150+/h poti sa ai si megafoane ca nu se aude...poate la un 70-80...da, dar in rest e frectie la un picior de lemn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALO Postat Iunie 25, 2005 Share Postat Iunie 25, 2005 am citit topicu' cap coada si am un singur lucru de zis: mergeti cat va simititi in siguranta, nu fortati pe strada (mergi pe circuit si da-te cat vrei ca e mai bine pentru toata lumea, si mai ales pentru tine; totodata ai parte si de statistici si vezi cat poti). imi pare rau pentru luci si pentru motorul lui; totusi, ii recomand circuitul si daca la targoviste nu e unul, sa vina la tunari si o sa se bucure mai mult de motor decat o poate face pe strada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitorul din oz Postat Iunie 25, 2005 Share Postat Iunie 25, 2005 poate ca ai dreptate, dar parca cineva zicea ca e bine sa ai tobe galagioase ca sa fii mai usor observat in trafic. un pic mai sus scrie alb pe negru: "laud pipes save lives" ! Poate ca asa e, dar unii exgereaza de-a dreptul si e vorba de zgomotul ala la turatii joase cine mergi linistit cu 30kmh prin zone rezidentiale si dai geamurile jos. E totusi o granita intre a atrage atentia si a speria si enerva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zahei Postat Iunie 27, 2005 Share Postat Iunie 27, 2005 Exemplu. Gigel merge, o idee cam tare intr-adevar cu 160 pe dn1. La 150m in fata, un 301 intoarce pe linia dubla fara sa se asigure. Evident este taiat in 2 de motociclistul care de altfel mergea regulamentar..mai putin viteza. CIne e de vina? Evident ca amandoi. Evident ca soferul autobuzului are o vina mai mare, dar totusi daca si motociclistul ar fi mers mai incet, s-ar fi evitat nenorocirea. Caz real. 1. nu ma cheama gigel 2. nenorocirea nu s-a intamplat. 3. daca ma mai dai de exemplu negativ fac efortul supraomenesc de a strabate cei 40 de metri care ne separa locuintele si-ti trag o mama de casca-n gura. HUO! sau vorbesti de alt 301? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.