Sari la conținut

DR BIG-uri !


remu1
 Share

Postări Recomandate

Fratilor cu DR Big-uri scrieti aici despre problemele care le aveti si despre rezolvarea lor . Poate asa ne mai ajutam unii pe altii sa tinem in viata vacile astea mari dar frumoase !

Ia sa vedem citi frati suntem ? Doi ii stiu : Ivan Dnepr si CMatei !

 

Va asteptam cu drag !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 193
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Fratilor cu DR Big-uri  scrieti  aici despre problemele  care le aveti si despre rezolvarea lor . Poate asa ne mai ajutam unii pe altii sa tinem in viata vacile astea mari dar frumoase !

    Ia sa vedem citi frati suntem  ? Doi ii stiu : Ivan Dnepr  si CMatei !

 

                      Va asteptam cu drag !

 

Pune-i un motor de HONDA sa vezi ce bine o sa mearga.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

                  Pune-i un motor de HONDA sa vezi ce bine o sa mearga.

Pai omu n-a spus ca nu-i merge ci vrea sa ajute pe ai cu probleme la :banana:

Si vezi ca nr e de la Ksawacii :what: :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca intrunirea Sea Riders nu a priit DR-urilor.

Ivan_Dnepr a patit-o cel mai rau, si apoi pe drum spre Bucuresti am oprit sa dam o mina de ajutor inca unui proprietar de DR.

La Ivan_Dnepr a fost ambreiajul, la celalalt nu ne-am dat seama ce avea, nu mai pornea deloc. Am chemat duba ...

P.S. Considerati asta ca un start, poate ii facem lui Ivan_Dnepr un serviciu si isi va cunoaste calul mai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ivane Dnepr cite discuri de ambreiaj ai stricate ca poate am eu 1-2 sa-ti dau !

 

Fratilor motociclisti : daca nu aveti DR-Big de ce scrieti aici tot felul de tampenii ca sunt destule alte locuri unde le puteti pune !!!

 

Unul din punctele slabe ale Big-urilor am observat ca este pornirea . Dupa ce porneste poate sa se intimple aproape orice in el ca nu simte . Mie mi s-a spart pistonul ca a dat in supape (distributia uzata) si am mers fara sa-mi dau seama de dandana !

Pornirea asta este influentata foarte mult de bobina de impuls . Daca aceasta bobina nu mai are intre 200-350 (chiar si 400) de ohmi nu mai da scinteie sau da dar slaba asa ca tineti cont si de acest aspect . O alta figura pe care ti-o face aceasta bobina (cind incepe sa-si piarda din valoarea optima dar inca nu e terminata) e ca nu se mai tureaza motorul peste un anumit numar de rotatii (cam 4000) .

Alt loc unde sa fiti atenti este sorbul pompei de ulei . Cind schimbi uleiul vezi ca sub motor este un capac prins cu 4 suruburi . Desfa acel capac si curata sita care este acolo . Daca sita aia nu este curata vei avea presiune mica de ulei in chiulasa si kaputt culbutori .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pornirea asta este influentata foarte mult de bobina de impuls . Daca aceasta bobina nu mai are intre 200-350 (chiar si 400) de ohmi nu mai da scinteie sau da dar slaba  asa ca tineti cont si de acest aspect .

 

NB, nu e bobina de impuls (senzorul). E o bobina pe alternator care asigura alimentarea aprinderii (circuit separat decat cel de baterie). La mine s-a manifestat prin pornire dificila, atat la cald cat si la rece, pe urma refuza sa se tureze peste 4000-4500rpm si daca insistai, rateuri la greu pe toba. Verificati prima data asta, inainte sa banuiti CDI, daca e ceva in neregula.

 

Alt loc unde sa fiti atenti este sorbul pompei de ulei . Cind schimbi uleiul vezi ca sub motor este un capac prins cu  4 suruburi . Desfa acel capac si curata sita care este acolo

 

Interesant, mersi.

 

@remu1: lasa-i bre, ii roade invidia :drink:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca intrunirea Sea Riders nu a priit DR-urilor.

Ivan_Dnepr a patit-o cel mai rau, si apoi pe drum spre Bucuresti am oprit sa dam o mina de ajutor inca unui proprietar de DR.

La Ivan_Dnepr a fost ambreiajul, la celalalt nu ne-am dat seama ce avea, nu mai pornea deloc. Am chemat duba ...

P.S. Considerati asta ca un start, poate ii facem lui Ivan_Dnepr un serviciu si isi va cunoaste calul mai bine.

191386[/snapback]

Nu te referi la modul general DR-uri ca te contrazic.L-am dat si la drive-test pe plaja...(DR 650)

P.S.rusinica celor care n-au venit duminica spre Periboina la o plimbare pe plaja :(

P.S. 2 referitor la acea bobina care da curent la CDI...si io am avut probleme cu ea.

Manifestari: pornea greu la rece, dadea rateuri in toba, nu se tura brusc.Avea scanteie f. slaba.Am scos bobina..am gasit-o putin innegrita si am rebobinat-o cu sarma de 0.14 pana am facut-o de 250 de OHMI.Mai recent am masurat-o si are 520 de OHMI.Cum e posibil? :laugh: Mentionez ca motorul porneste si merge OK.

P.S. 3 Pana va inmultiti astia cu DR-BIG, uitati-va si la astia mai mici :baldy: ...ca nu suntem multi si ne DOMINEAZA ceilalti cu Honda. :drink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai ...nu va mai satura dracu...v-ati luat japoneze dar tot le desfaceti in fiecare ca pe vechile comuniste....v-a intrat uleiu'n sange..pe cuvantul meu :laugh: :drink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce vrea omul asta de fapt ca nu am inteles ? Bai fratilor , care nu aveti de spus nimic legat de subiektu acesta , taceti naibii din goarna , nu va mai bagati in seama aiurea ! Hau ab !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

salut.

am un dr big din '97 la care la temperaturi scazute curg carburatoarele. :(

are supra-plin, asa ca benzina se scurge pe jos, si nu ajunge nici in motor si nici in filtrul de aer.

in clipa in care motorul merge sau este cald, nu se mai intampla evenimentul.

presupun ca trebuie sa desfac carburatoarele si sa vad ce se intampla.

am citit ca niste o-ring-uri uzate in carburator pot cauza asa ceva.

a mai intampinat cineva o astfel de problema? stie cineva cum sau unde se poate face asta?

thx

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca desfaci carbul si nu stii ce sa-i faci mai bine nu te apuca ca e greu de pus la loc . Suna la 0722.659.618 Victor (Dragonu Albastru) si du-te la el.

Pina atunci incearca sa bati cu ceva in partea de jos a carburatorului si vezi daca se opreste scurgerea . Daca da , inseamna ca sunt ceva impuritati la duza cuiului poantou sau poate fi cuiul uzat .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://home.arcor.de/avehrenb/DR800maintenance.html

 

--------------------

 

Fuel incontinence / Fuel inside airbox or motor oil

 

Most Big drivers will live to see their bike pissing fuel (SR43) or fuel inside their air box or motor oil (SR41 and SR42). Worst case: you take off the oil dip stick and out shoots oil-fuel mixture. In most cases those symptoms have the same simple cause: a worn O-ring of a float valve seat. The float valves are there to keep the fuel level in the float bowls constant. If a valve leaks the carb overflows and fuel spills into the cylinder (in case the intake valves are open) and into the air box. Only the SR43 model has a overflow valve which leads the overflowing fuel outside through hoses.

 

However, the bad guy is usually not the float valve needle, although dirt on the needle can also cause carb overflow. It is the O-ring of the float valve seat, the small brass tube you put the valve needle into. You can pull the valve seat off the carb body, then you see the O-ring. You probably wont see the wear, just replace it, its life cycle usually is about 10-12 years. The dimensions are 7 x 1,5mm.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca desfaci carbul si nu stii ce sa-i faci mai bine nu te apuca ca e greu de pus la loc . Suna la 0722.659.618 Victor (Dragonu Albastru) si du-te la el.

Pina atunci incearca sa bati cu ceva in partea de jos a carburatorului si vezi daca se opreste scurgerea . Daca da , inseamna ca sunt ceva impuritati la duza cuiului poantou sau poate fi cuiul uzat .

multumesc de sfat.

daca nu e de la impuritati, o sa-l sun pe respectiv si sa vad cum o rezolvam.

:P

cmatei Posted Today, 04:59 PM

 

http://home.arcor.de/avehrenb/DR800maintenance.html

 

--------------------

 

Fuel incontinence / Fuel inside airbox or motor oil

 

Most Big drivers will live to see their bike pissing fuel (SR43) or fuel inside their air box or motor oil (SR41 and SR42). Worst case: you take off the oil dip stick and out shoots oil-fuel mixture. In most cases those symptoms have the same simple cause: a worn O-ring of a float valve seat. The float valves are there to keep the fuel level in the float bowls constant. If a valve leaks the carb overflows and fuel spills into the cylinder (in case the intake valves are open) and into the air box. Only the SR43 model has a overflow valve which leads the overflowing fuel outside through hoses.

 

However, the bad guy is usually not the float valve needle, although dirt on the needle can also cause carb overflow. It is the O-ring of the float valve seat, the small brass tube you put the valve needle into. You can pull the valve seat off the carb body, then you see the O-ring. You probably wont see the wear, just replace it, its life cycle usually is about 10-12 years. The dimensions are 7 x 1,5mm.

 

de asta am zis si eu ca e de la o-ring-uri :banana: , dar parca tot nu m-as baga in carburator de unul singur :banana:

thx

Editat de adybai
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Heh, suna mai inspaimantator decat e in realitate. Daca ai multa rabdare si te enervezi greu, desfa-le singur (salvezi timp daca dai jos cutia bateriei si a filtrului de aer, altfel e un chin demontatul/montatul carburatoarelor). Daca te stii ca nu ai rabdare, nu te apuca :P

 

Parerea mea e ca cel mai bine iti faci intretinerea singur, dar daca crezi ca nu te descurci, poti apela cu incredere la Victor, e destul de metodic si a mai vazut cateva BIG-uri ...

Editat de cmatei
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu se mai poate repara e grav ! De ce ? Pentru ca e scump (la Suzuki e vreo 450 de eurei , la Hessler vreo 200) . Dar daca ai fonduri nu mai e !

Poate nu e decit bobina de impuls . Aia se mai poate repara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-a spus pretinul asta al meu ca l-a dat de vreo doua ori la bobinat. Eu nu l-am vazut dar presupun ca altenatorul e destul de compromis. Deci sa-i spun sa se pregateasca de vreo 200 de euro. Hessler ce e? O firma? Un tip care aduce piese de afara? Cum se poate lua legatura din Bucuresti cu "Hessler"?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu riscul sa fiu offtopic:

Incercati sa porniti un Dr de 800 pe asfaltul ud, impins.

Prietenii stiu de ce.

 

 

Noroc de Maniax ca a daruit curent de la baterie precum lumina de Pasti, ca ramaneam naibii intr-un spatiu nedefinit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

L-am pornit si "impins",adica am urcat cu el pe un deal si am mai rugat pe cineva sa se urce cu mine pe el si a luato la sfert de "pedala". Merge si cu tine singur (daca nu esti de 60Kg) cu conditia sa stai cat mai pe roata din spate, ca decompresorul lucreaza, decompresorul automat decupleaza in momentul in care forta centrifuga e mai mare de cat ar fi daca invarte demarorul sau impinsa (ca nu o impingi tu in asa fel incat sa fie 1000RPM).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...