Sari la conținut

Jurnalul negru


Smokey
 Share

Postări Recomandate

CAND: 11 Mai 2008

UNDE: Cluj-Napoca, soseaua de iesire catre com. Baciu

CINE: Remus Maier

VARSTA: 29

MOTO: Yamaha R6

CUM: A intrat cu viteza in depasirea unui Peugeot 407, care a virat la stanga fara sa se asigure

URMARI: Decedat

 

Dumnezeul sa-l ierte!

CAND: 27 MAI

UNDE: Ilfov, Ciofiliceni (Snagov)

CINE:Alin (Virilu)forum

Varsta:18

MOTO: Honda VTR1000 firestom

CUM:A intrat cu viteza in depasirea unui Peugeot 407, care a virat la stanga fara sa se asigure

URMARI: Decedat

 

 

Accident tras la indigo

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 242
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

bai fratilor sunt de speriat ,deja sunt prea multe,eu unu nu am de mult timp permisu cei drept,decat vreo 2 luni ,si imi piere tot chefu d motor cand aud astfel d belele,deja sunt prea multi prosti in trafic,care de cele mai multe ori schimba benzile fara sa se asigure,p mn unu ma sperie, ...:|

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CAND: 10 MAI

UNDE: Turda

CINE:Milca Daniel

Varsta:21

MOTO:Yamaha R6

CUM:A a vrut sa depeasca o coloana de masini oprite si un "taran" a facut la stanga fara sa se asigure

URMARI: Decedat

 

Dumnezeu sa te odihneasca Dani... Noi familia o sa te iubim toata viata !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hehhhee. altul, tare de tot. de ce depasea o coloana de masini?

 

 

ca sa nu stea la coada ... parca citeam pe subforumul de la ALba de accident

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

krupp, la reactia pe care ai avut-o sa inteleg ca tu esti un atotstiutor...

Am sa-ti trimit raportul politistilor ... sa vezi ca vina a fost a celui din masina ...CULMEA!

Nu este uman sa razi de raul altuia .... dar .. NO COMMENT.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fratilor,cuvintele nu isi au sensu,ala saracu are vina lui ca poate a mers peste limita legala,insa mare vina ii apartine jegosului si inaptului care schimba sensurile de mers ca pe sosete,fara sa se asigure,70% soferi nu isi merita permisele

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand: iulie 2007

Cine: iollele

Unde: singura linie dreapta pe DN1A

Imprejurari: Sofer de Logan (vopsit ca de curse) merge cu 40 km /h - moto intra in depasire, ajunge la 120 km/h si masina nu se lasa depasita - din lipsa de inspiratie acumulata cu obeseala motociclistul franeaza pentru a se retrage in spatele loganului - motocicleta derapeaza si iese in decor; cauza principala ce a produs accidentul: MOTOCICLETA NOUA - INCA NU SE STABILISE LEGATURA PILOT - FIER

Urmari: Deplasare si tasare 3 vertrebe ale coloanei - imobilizare la pat 31 zile, motocicleta - aproape dauna totala, soferul de logan a sarit sa ma "ologeasca" nitel ca de ce il injur...el are voie sa accelereze cand vrea...

 

 

Urmari demne de tinut mine: MERG CU VITEZA LEGALA sau in cel mai rau caz cu cel mult 20 km/h peste

Editat de iollele
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si mortul unde e in toata istoria asta?? Fratilor respectati topicul!

 

 

The Cleaner

******

 

Group: Admin

Posts: 3.412

Joined: 22-July 03

From: Timisoara

Member No.: 6

Moto: Yamaha WR400

Numar: TM 63 MAY

Club: CMR

 

 

 

 

Axa cu Scame a facut o compilatie utila a accidentelor de anul acesta. Io nu fac decat sa-o pun aici, poate va da de gandit:

 

1

Cand: 2004, Octombrie 27

Cine: zahei

Unde: Bucuresti, Podul Ciurel

Motor: Yamaha FJ1200

Imprejurari: Derapat spate in curba, proiectat in parapetul de pe mijlocul strazii care separa sensul de mers de liniile de metrou usor.

Urmari: Fracturi deschise la gamba piciorului stang, disjunctie de bazin, motor varza, orgoliu distrus. 8 luni mai tarziu inca nu e complet recuperat.

 

2

Cand: 2004

Cine: Eugen

Unde: Timisoara, Stadionul Dan Paltinisanu

Motor: Scuter Aprilia modificat de curse

Imprejurari: Facea intrecere cu un DNA 125 cand sa lovit frontal cu un piaggio

care venea din fata, e aruncat intr-un far de dacie, fara casca

Urmari: Decedat in urma taieturii de la gat si datorita faptului k ambulanta nu a crezut copii care au sunat

 

3

Cand: 22/03/05

Cine: MOTOBRAND-Galati

Unde: Galati, intersectie semaforizata

Motor: Jawa TS 350

Imprejurari: Dacie intrata in intersectie pe roshu

Urmari: Umar dizlocat, rupturi de muschi la picioare, recuperabil.

 

4

Cand: 31/03/05

Cine: "RaceR", Cluj

Unde: in oras, Cluj

Motor: Vitezan

Imprejurari: lipsa casca, viteza motor peste 100kmh, Audi A4 nu s-a asigurat

Urmari: Decedat

 

5

Cand: 31/03/05

Cine: Florin,35 ani

Unde: Bistrita

Motor: ?

Imprejurari: Din cauze necunoscute a cazut si a ajuns pe contrasens sub o Raba

Urmari: Pasager decedat,14 ani; motociclist la spital in stare grava

 

6

Cand: 01/04/05

Cine: ? Agent BGS

Unde: Lic. Lazar, Bucuresti

Motor: Vitezan

Imprejurari: Wheelie scapat de sub control,(?160km/h?) motocicleta proiectata intr-un Matiz pe care l-a rasturnat

Urmari: Motociclist ajuns la spital, se pare ca nu grav

 

 

 

 

ce bine ca nu sunt toti morti...

deci nu este despre morti...

este sa citim si sa bagam la cap

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Cand: 27.06.2008

Cine :Czine Szabolcs (29 ani)

Unde: Iernut (inainte sa intre in Iernut dinspre CJ)

Motor: Honda Shadow

Imprejurari: Intr-o curba a pierdut controlul, la 100kmh, a cazut, si s-a izbit de un stalp ce sustinea un indicator de circulatie. Tocmai venea in Ms la nunta unui fost coleg de facultate...

Urmari: Splina rupta, organe interne distruse, decedat. ...daca nu era stalpu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa nu fiu rau si sa te intreb cati km ai tu pe motor si ce motor, sa revin la ce ai zis tu:

 

1. totusi sa te dai cu scuterul cu 160 la ora + pasager si fara echipament tre sa fi tampit

 

Ce conteaza la un impact frontal la 120 sau la 160 sau la 200? Consecintele sunt cam aceleasi.

Mai conteaza daca mori daca ai avut sau nu echipament la viteza asta?

Stiu pe cineva care a lucrat la schubert. Testa la ce impact de deformeaza polistirenul expandat. Ei le testau cu diferite greutati suspendate la o anumita inaltime si dupa aia le 'scapau'. Mi-a zis ca de la greutate de 3KG incolo, deformarea e la fel: maxima.

 

2. daca stai sa te uiti atent cei care aveau 40-50 km/h sunt bine mersi

 

Nimeni nu isi ia motor sa mearga cu 40-50. O consider regula.

 

3. multi mor din cauza masinilor care nu acorda prioritate dar ala cand vine cu 200 la ora ala din masina ce sa faca ?

 

Aici sunt de acord cu tine. Omul cand se asigura, motorul e departe. Dar vine repede.

Ideea ca unii chiar nu se asigura.

 

 

Adventix a avut 100% dreptate in tot ce a spus, uneori am senzatia ca vb doar ca sa-ti creasca nr de post-uri.

 

1. .. care ar fi propunerea ta? sa ne lasam de echipament dc tot avem de gand sa ne izbim frontal?

2. poti sa consideri ce vrei tu---> consideri prost! pt ca aventix se referea la faptul ca atat timp cat ai 40-50 km/h esti oarecum safe cand tregi pragul tre sa te gandesti ca in caz de orice risti un damage mai mare... atat si nimic mai mult

3. ma bucur ca intelgi si tu ce-i aia culpa comuna...

 

"Ca sa nu fiu rau si sa te intreb cati km ai tu pe motor si ce motor, sa revin la ce ai zis tu:"

 

asta-i spiritu' :kali:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand: 25 iunie 2007, ora 05.00

Nume: Robert Popescu din B ucuresti

Varsta: 28 de ani

Motor: Kawasaki

Loc: pe bifurcatia de la COSTINESTI

Circumstante: mergea intr-o roata,asfalt umed,la repunerea pe 2 roti a motocicletei a pierdut controlul ghidonului si a fost aruncat cativa metri distanta în niste tufe de pe marginea drumului, iar motocicleta a alunecat pe sosea 250 m.

Motociclist: DECEDAT pe loc la impactul cu solul

 

R.I.P. :kali: :kali:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dumnezeu sa-i ierte pe toti cei plecati dintre noi :P

 

cand citesti o astfel de lista te gandesti cu ce or fi gresit acei oameni, si apoi iti vine parca sa te lasi de acest viciu. dar oare se poate?!

chiar asa de crud sa fie Dumnezeu, sau oare noi sa fim atat de pacatosi, incat sa ne meriatm soarta?

 

eu zic ca cel mai important lucru e sa invatam ceva din aceasta lista, si sa nu uitam ca in trafic nu te fereste nimeni.

daca tu n-ai grija de tine(prin echipament - indiferent de vreme, e sfant, printr-o mai mare atentie, sa lasam mersul pe o roata, depasirea coloanei - chiar si pe contrasens), nimeni in trafic n-o va face, ei se vor gandi, poate, doar dupa... si atunci e prea tarziu

 

Iarta-ne Doamne

:jump:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand citesti o astfel de lista te gandesti cu ce or fi gresit acei oameni

 

departe de a dori sa fiu condescendent sau sa fiu jignitor, te intreb? faci parte din grupul celor care Chiar Nu Inteleg Nimic din zecile de accidente?

 

unu merge pe asfaltul ud pe-o roata - derapeaza, se izbeste si moare

altul cade in cap la 70 la ora - pentru ca nu are casca, moare

altul merge cu viteza MUUUULT mai mare decat ar fi cea mai larga limita in anumite locuri - apare neprevazutul in ecuatie, se izbeste si moare

 

cu asta gresesc oamenii astia (sariti-mi in cap cati vreti, aici e vorbad e adevar si nu de prietenii)...iar la asta se adauga elementul cel mai nasol in toata treaba: partea de vina a soferilor auto in CULPA COMUNA.

 

poate zbiera oricine ca are prioritate... cand vii pe drum cu 230, omul cu masina care vrea sa faca stanga are 1% sanse sa isi dea seama ce se intampla....la fel cum ar avea si motoristul daca ar fi in locul lui, la volan.

 

si eu incalc prevederile legii circulatiei, ca noi toti... dar exista niste limite fizice dincolo de care totul e probabilitate...recte "Cand" si "Cat de Nasol" in loc de "Daca".

 

My 2 pennies...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai dreptate si sunt de acord cu tine in tot ceea ce zici

si constientizez faptul ca din pacate marea majoritate nu invata nimic din aceasta lista

 

sa sti ca fac parte din "grupul celor care Chiar Inteleg ceva din zecile de accidente"

eu nu ma refer la cei care o cauta cu lumanarea, ma refer la cei care saraci n-au nici-o vina

 

cum am scris si in mesaj mai sus:

"eu zic ca cel mai important lucru e sa invatam ceva din aceasta lista, si sa nu uitam ca in trafic nu te fereste nimeni.

daca tu n-ai grija de tine(prin echipament - indiferent de vreme, e sfant, printr-o mai mare atentie, sa lasam mersul pe o roata, depasirea coloanei - chiar si pe contrasens), nimeni in trafic n-o va face, ei se vor gandi, poate, doar dupa... si atunci e prea tarziu"

 

e trist cand citesti aceasta lista, dar mai trist e cand teribilismul unui biker(fara suparare) ia cu el si sufletul nevinovat al unui pasager, care din dorinta(poate) de adrenalina a ajuns acolo unde noi toti dorim sa ajungem doar de batranete.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand: 29.06.2008 -- 12.30

Cine : Mihai Niculescu (60 de ani)

Unde: Sos. Bucuresti - Ploiesti in dreptul aleii de acces PETROM Miorita

Motor: Aprillia

Imprejurari: Circula pe contra-sens (sensul de iesire) cand nu a mai putut evita impactul cu un autoturism marca OPEL ce a efectuat schimbarea directiei de mers peste linia dubla continua

Urmari: DECEDAT la impactul cu autoturismul (comotie cerebrala); pasagera in varsta de 39 de ani in stare critica cu fractura coloana vertebrala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand: 29.06.2008 -- 12.30

Cine : Mihai Niculescu (60 de ani)

Unde: Sos. Bucuresti - Ploiesti in dreptul aleii de acces PETROM Miorita

Motor: Aprillia

Imprejurari: Circula pe contra-sens (sensul de iesire) cand nu a mai putut evita impactul cu un autoturism marca OPEL ce a efectuat schimbarea directiei de mers peste linia dubla continua

Urmari: DECEDAT la impactul cu autoturismul (comotie cerebrala); pasagera in varsta de 39 de ani in stare critica cu fractura coloana vertebrala.

 

 

foarte foarte gresit ceea ce spui...am fost acolo...si am vazut....iesire pe contrasens pt a evita conserva marca opel care taia linia continua pt a intra in peco.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

fff gresit ceea ce spui tu ... daca nu ma cunosti ( si nu cred ca ai 28 de post-uri desi esti inregistrat anul trecut) atunci reciteste zona de Accidente si iti vei face o idee despre ce e vorba. Daca am spus un lucru inseamna ca asa este. Nu sunt un civil care a ajuns acolo la 30min dupa producerea accidentului si vorbesc din auzite. Si ca sa-ti dau exemplu cel mai concret ca aberezi si sa vada lumea cat de bine informat esti tu, daca acel OPEL vroia sa intre in PECO impactul era pe partea dreapta nu pe stanga ... dar vorbiti sa va aflati in treaba cu remarci tampite menite sa bage lumea in ceata.

 

P.S.: Si dupa aia "veteranii" se intreaba unde dispar si dc nu mai postez ... iata dovada !!!

 

P.P.S: Nu am chef sa nasc o polemica cu tine dar pana una alta nu cred ca ai la activ nici un mort masurat pe strada pe cand eu .... dar asta e alta poveste!

 

 

Cand: 11.07.2008 -- 19.10

Cine : Cristea Daniel (26 de ani)

Unde: Sos. Luica in dreptul spalatoriei auto

Motor: HONDA

Imprejurari: Nu a adaptat viteza la conditiile de drum si deplasare, lipsa de experienta si condusul fara categoria de permis aferenta spunandu-si cuvantul. A pierdut motorul care a intrat in voblaj, a lovit bordura si a cazut lateral dreapta

Urmari: DECEDAT in jurul orei 21.15 datorita fracturilor craniene deosebite. Nu purta casca in momentul accidentului

Editat de Nightwolf
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mori pe orice...nu conteaza...mori si in masina, si pe motor...numai ca sansele sa mori pe motor sunt mult mai mari si implica si cele mai mici amanunte...gandeste te cum e sa dai peste un caine...cu masina n ai nimic, o bara indoita, vopsea sarita etc, depinde...dar cu motorul???vaai, nici nu vreau sa ma gandesc...de evitat daca vrei sa eviti e in scurt si de farami si dc dai peste el faci ca rila-iepurila...e aiurea rau...mi se face pielea gaina..nu cred ca ma mai plimb pe undeva in afara de oras...macar la 40la ora nu e la fel ca la 120..:( pacat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mori pe orice...nu conteaza...mori si in masina, si pe motor...numai ca sansele sa mori pe motor sunt mult mai mari si implica si cele mai mici amanunte...gandeste te cum e sa dai peste un caine...cu masina n ai nimic, o bara indoita, vopsea sarita etc, depinde...dar cu motorul???vaai, nici nu vreau sa ma gandesc...de evitat daca vrei sa eviti e in scurt si de farami si dc dai peste el faci ca rila-iepurila...e aiurea rau...mi se face pielea gaina..nu cred ca ma mai plimb pe undeva in afara de oras...macar la 40la ora nu e la fel ca la 120..:( pacat

 

inseamna ca eu pot sa ma consider cel mai norocos cand la 120 de la ora, aplecat pe curba si cu pasager in spate m-am trezit cu in caine in piciorul stang, care saracul a murit pe loc, si eu decat am intrat in voblaj si cu mare noroc am redresat moto.

 

@nightwolf mai eu nu inteleg pe uniii .. eu dupa 3 posturi d-ale tale m-am prins ca esti in cadrul politiei, si vad ca peste tot lumea te cam contrazice. sper sa nu ne parasesti din cauza lor.

Editat de Fulguletz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...