alexrider Postat Iunie 8, 2008 Share Postat Iunie 8, 2008 am patit si eu asta , cand am intins lantu nu am centar roata bine de la inatinzatoare( nu era egala in parti) deci roata era cativa mm stramba , cebtreaza roata bine . pe fata nu ai aceeasi uzura? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Iunie 9, 2008 Autor Share Postat Iunie 9, 2008 am patit si eu asta , cand am intins lantu nu am centar roata bine de la inatinzatoare( nu era egala in parti) deci roata era cativa mm stramba , cebtreaza roata bine . pe fata nu ai aceeasi uzura? pai era vorba de roata fata , cauciucul fata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat Iunie 9, 2008 Share Postat Iunie 9, 2008 stai relax..si eu am patit la fel...la inceput ...noi suntem de vina pt uzura din aia nu mobra..daca iei mainile la viteze mici si nu trage intr o parte nu are nimik..la mine era ceva de genul ca si cum ai fi taiat cu flexul..nu mai era rotund la profil ci avea mai multe treceri ca sa zic asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PanD@ Postat Iunie 9, 2008 Share Postat Iunie 9, 2008 Sal Nu stiu cat de off-topic sunt cu asta..dar daca aveti ceva timp puteti sa studiati un pic link-ul asta: http://www.gwocgb.co.uk/documents/tgw_mc-tyres.pdf eu cred ca merita. bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BaresiK Postat Iunie 10, 2008 Share Postat Iunie 10, 2008 SalNu stiu cat de off-topic sunt cu asta..dar daca aveti ceva timp puteti sa studiati un pic link-ul asta: http://www.gwocgb.co.uk/documents/tgw_mc-tyres.pdf eu cred ca merita. bafta Multumesc mult de link.Chiar merita timpul acordat citirii.Si dupa citire iesi doctor in cauciucuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator lznicu Postat Iunie 10, 2008 Share Postat Iunie 10, 2008 e vb de roata din fata......abia azi am bagat de seama . de la jumatatea cauciucului spre stanga acesta este uzat complet pe cand de la jumatea cauciucului spre dreapta e uzat fff putin in comparatie cu cealalta parte a cauciucului....ce trebuie sa fac, din ce cauza poate fi? tin sa mentionez ca motocicleta are directia buna, e ''dreapta''. thx E normal, pe stanga te apleci mai si mai in forta, nu esti singurul care s-a lovit de asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Iunie 10, 2008 Autor Share Postat Iunie 10, 2008 azi i-am luat pirelli dragon exact aceleasi dimensiuni pe care le avea celalalt. uzura 20% 70 ron Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BaresiK Postat Iunie 10, 2008 Share Postat Iunie 10, 2008 azi i-am luat pirelli dragon exact aceleasi dimensiuni pe care le avea celalalt. uzura 20% 70 ron Pai da ca sunt ieftine in provincie.... in Bucuresti cer la jumatate din pretul de nou..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Iunie 11, 2008 Share Postat Iunie 11, 2008 cauciucul care inca il mai am e de 120/60/17, am gasit 120/70/17 mai peste tot. la ce diferenta trebuie sa ma astept dupa ce il montez pe janta, ca nush ce reprezinta cifrele astea 60,70?....ms iti recomand sa pui exact dimensiunile ei din talon. am mers cu un monster care avea pe spate cu 2 numere mai mari cauciucul, si pe fata cu un nr mai mare. dupa ce i s-au schimbat cauciucurile cu unele adecvate, i s-a schimbat total comportamentul. a devebit ciudat de manevrabila, prima oara crezand ca nu este ceva strans, sau pus la locul lui... punand o alta dimensiune de cauciuc si bagandu-l pe janta, acesta nu va mai avea forma corecta pe janta. si eu pe spate mi-am pus de nevoie o guma cu talon mai mare, dar fiind si putin mai ingust, este cam la fel cum era celalalt... ca anvelope ieftine...iti recomand Maxxis. sunt destul de bune. numai bine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leon Postat Iunie 20, 2008 Share Postat Iunie 20, 2008 e vb de roata din fata......abia azi am bagat de seama . de la jumatatea cauciucului spre stanga acesta este uzat complet pe cand de la jumatea cauciucului spre dreapta e uzat fff putin in comparatie cu cealalta parte a cauciucului....ce trebuie sa fac, din ce cauza poate fi? tin sa mentionez ca motocicleta are directia buna, e ''dreapta''. thx Am aceeasi problema la cauciucul pe fata! Ma gandeam sa-i fac geometria la roti,dar vazand ca si altii le au tocite pe partea stanga...ii schimb doar cauciucul(si eventual o echilibrare,ca geometria la motociclete....n-o face oricine si banuiesc ca-i scumpa). Astept cu interes si alte sfaturi la problema mentionata in topic! Nimeni? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat Iunie 20, 2008 Share Postat Iunie 20, 2008 (editat) Am aceeasi problema la cauciucul pe fata!Ma gandeam sa-i fac geometria la roti,dar vazand ca si altii le au tocite pe partea stanga...ii schimb doar cauciucul(si eventual o echilibrare,ca geometria la motociclete....n-o face oricine si banuiesc ca-i scumpa). Astept cu interes si alte sfaturi la problema mentionata in topic! Nimeni? echilibr nu i scumpa...se face cam la 15 ron de roata....uzura aia se poate face din zeci de cauze atat tehnice cat si dpv al conducatorului dar daca stii ca dpv tehnic moto e impecabila ...ramai tu cauza ) si eu ca inceppator am uzat pneurile inegal pe suprafata de rulare..o parte mai tare ....mijlocul oricum se duce ca merg mult in oras....alta mai putin..atat pe fata cat si pe spate Editat Iunie 20, 2008 de cata_30 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Inger`Albastru Postat Iunie 20, 2008 Share Postat Iunie 20, 2008 (editat) La un cauciuc nu conteaza numai uzura. Fabricantul specifica si un nr de ani in care compozitia cauciucului este in parametri. Este posibil ca nr de ani sa scada in functie de cum a fost depozitat cauciucul respectiv. Incearca sa te uiti la noul tau cauciuc uzat doar 20 % si cand e fabricat - nu de alta dar cu un cauciuc imbatranit risti sa iti faci si mobra bucati la o frana mai serioasa. Pacat ca multi ignora asta si zic ca era nisip pe jos - nu ca aveau cauciucuri de 6 ani si au franat prea brusc. Succes iar cat despre uzura e foarte posibil sa fie asa din cauza calitatii proaste a cauciucului si a structurii de rezistenta care probabil s-a slabit si a devenit mai bombat pe dreapta si de acolo si uzura - am mai vazut cauciucuri uzate in modul asta. Editat Iunie 20, 2008 de Inger`Albastru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat Iunie 20, 2008 Share Postat Iunie 20, 2008 (editat) la mine avea 2 ani vechime pneul cand era gata(michelin pilot sport)....nici nu se pune probl ca e imbatranit ..din ce stiu garantia e pana la 5 ani ..depinde in ce conditii si nu toti garanteaza asa mult si oricum nu ma joc cu ele, cand ajung la 4 mm de semnul de uzura ..altul Editat Iunie 20, 2008 de cata_30 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Iunie 20, 2008 Autor Share Postat Iunie 20, 2008 cauciucul e uzat f putin si nu e copt deloc, nici o crapatura nicaieri. punct. mai mult de atat ce vrei sa fac? cine are bani de cauciucuri noi sa-si cumpere. eu pana una alta merg cu s-h uri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leon Postat Iunie 20, 2008 Share Postat Iunie 20, 2008 echilibr nu i scumpa...se face cam la 15 ron de roata....uzura aia se poate face din zeci de cauze atat tehnice cat si dpv al conducatoruluidar daca stii ca dpv tehnic moto e impecabila ...ramai tu cauza ) si eu ca inceppator am uzat pneurile inegal pe suprafata de rulare..o parte mai tare ....mijlocul oricum se duce ca merg mult in oras....alta mai putin..atat pe fata cat si pe spate Nu e o problema a mea,poate a cauciucului. Ciudat este ca se toceste in continuare doar pe stanga. Centrul si mai ales dreapta cauciucului arata f.bine! Nu stiu ce sa mai cred(cauciucul e Metzler Tourance din 2005,pare cam imbatranit). Problema este urmatoarea: mi-am luat deja alte cauciucuri(fata-spate)insa ezit sa le schimb....daca problema persista??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Iunie 20, 2008 Share Postat Iunie 20, 2008 la mine avea 2 ani vechime pneul cand era gata(michelin pilot sport)....nici nu se pune probl ca e imbatranit ..din ce stiu garantia e pana la 5 ani ..depinde in ce conditii si nu toti garanteaza asa mult si oricum nu ma joc cu ele, cand ajung la 4 mm de semnul de uzura ..altul 5 ani garantie de stat pe dreapta in conditii optime de depozitare, nu 5 ani pe strada... Nu e o problema a mea,poate a cauciucului.Ciudat este ca se toceste in continuare doar pe stanga. Centrul si mai ales dreapta cauciucului arata f.bine! Nu stiu ce sa mai cred(cauciucul e Metzler Tourance din 2005,pare cam imbatranit). Problema este urmatoarea: mi-am luat deja alte cauciucuri(fata-spate)insa ezit sa le schimb....daca problema persista??? te inclini pe stanga mai mult. scurt. indiferent ca e imbatranit sau nu, indiferent de alinierea rotilor. daca erau rotile aiurea vedeai pe centru dungi oarecum in orizontala spre stanga. sau macar uzura ca se pronunta spre stanga dinspre centru nu doar intr-o parte. PT toti: nu luati cauciucuri SH, sutn o falsa economie. nu numai ca le schimbati mai des dar ganditi-va ca nimeni in afara de voi, romanii chitrosi, nu schimba cauciucurile de bune!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zahei Postat Iunie 20, 2008 Share Postat Iunie 20, 2008 (editat) e vb de roata din fata......abia azi am bagat de seama . de la jumatatea cauciucului spre stanga acesta este uzat complet pe cand de la jumatea cauciucului spre dreapta e uzat fff putin in comparatie cu cealalta parte a cauciucului....ce trebuie sa fac, din ce cauza poate fi? tin sa mentionez ca motocicleta are directia buna, e ''dreapta''. thx nu e anormal. in tarile cu circulatie pe partea dreapta a soselei cauciucul fata al motocicletei se uzeaza mai mult pe stanga, din cauza felului cum sunt "desenate" soselele. curbele de stanga sunt mai largi decat cele de dreapta, deci parcurgi distante mai mari, aproape duble cu latura stanga a cauciucului decat cu cea dreapta. in plus, curbele de stanga fiind mai largi, le negociezi si cu o viteza mai mare, punand si mai mult stres pe cauciuc. curbele de stanga se iau mai tare oricum pentru ca stresul psihic e mai mic decat la curbele de dreapta, care te pot arunca pe contrasens. mai mult de atat, chiar si intr-o intersectie roata parcurge un traseu de doua ori mai lung cand faci la stanga, decat daca ai face la dreapta. in cazuri extreme ajunge sa se vada bine de tot diferenta de uzura, ca in cazul tau, mai ales daca ai o compozitie moale. apleaca motocicleta cu ajutorul cuiva pana se aliniaza zona de uzura cu asfaltul si ai sa vezi ca este exact pozitia tipica a motocicletei pe curba. la roata din spate nu e cazul, pentru ca ea se uzeaza mult mai rapid pe centru, din cauza stresului permanent la accelerare, franare, frana de motor, chiar si la schimbarea vitezelor in sus si in jos se mananca putin cauciucul in zona de contact din momentul respectiv. nu te mai panica. schimba-ti cauciucurile Editat Iunie 20, 2008 de zahei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat Iunie 21, 2008 Share Postat Iunie 21, 2008 (editat) 5 ani garantie de stat pe dreapta in conditii optime de depozitare, nu 5 ani pe strada... pai am zis 5 ani...depinde in ce conditii e pastrat(dar uitasem sa continuu ideea, deh batranetile astea )...ca pe strada in max 3 ani sa zic e gata si ar trebui schimbat, cel putin eu l as schimba...stiu ca unora le e mai greu sa puna noi dar faza e ca avem doar 2(doua) roti... Editat Iunie 21, 2008 de cata_30 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Iunie 21, 2008 Share Postat Iunie 21, 2008 anvelopa "coapta" -> schimb-o daca are destui ani la activ sau descentrate rotile, rulmentii, etc. Fapt pt care recomand vizita la un service bun. sunt de acord ..guma aia de mult trebuia schimbata ..are deja cateva muchii probabil a rulat mai mult pe partea respectiva ..nu e prima data cand vad o uzura de genul ..schimb'o Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Iunie 21, 2008 Autor Share Postat Iunie 21, 2008 sunt de acord ..guma aia de mult trebuia schimbata ..are deja cateva muchiiprobabil a rulat mai mult pe partea respectiva ..nu e prima data cand vad o uzura de genul ..schimb'o am schimbato de mult iti dai seama Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Freelancer Postat Iunie 21, 2008 Share Postat Iunie 21, 2008 apropo de sosele, sunt mai inalte pe centru ( pentru apa, etc ) , nu stiu cata importanta are asta, dar motorul nu sta intotdeauna perpendicular pe asfalt nu cred totusi sa afecteze asa de mult un cauciuc, mai ales ca e ceva aproape insesizabil de cele mai multe ori Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Iunie 21, 2008 Share Postat Iunie 21, 2008 PT toti: nu luati cauciucuri SH, sutn o falsa economie. nu numai ca le schimbati mai des dar ganditi-va ca nimeni in afara de voi, romanii chitrosi, nu schimba cauciucurile de bune!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BaresiK Postat Iunie 22, 2008 Share Postat Iunie 22, 2008 (editat) Chitrosi nechitrosi , nu toti au 150 E sa dea pe un cauciuc nou de spate.Asta e realitatea.Si cand nu ai bani de unul nou ce faci, stai si te uiti la ea sau ii pui unu sh ??? Editat Iunie 22, 2008 de BaresiK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Iunie 22, 2008 Share Postat Iunie 22, 2008 eu schimb fata-spate la 2500 km ca si uleiu + filtru, dar nu e scump, max 250 euro cauciucurile si vreo 3 mil uleiul, pe ansamblu, cam de doua ori pe an....si cu toate ca am GSX-F, merg doar pe pilot power 2ct! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leon Postat Iunie 24, 2008 Share Postat Iunie 24, 2008 eu schimb fata-spate la 2500 km ca si uleiu + filtru, dar nu e scump, max 250 euro cauciucurile si vreo 3 mil uleiul, pe ansamblu, cam de doua ori pe an....si cu toate ca am GSX-F, merg doar pe pilot power 2ct! Cam des,imi vine greu sa cred ca le tocesti la doar 2500 km. Pt.multi dintre romani este un efort financiar imens.......nu oricine se poate scarpina in buzunar de aproximativ 700 euro pe an(pt.2 schimbari de caucioace si 2 de ulei).De-aia la noi SECONDUL e in floare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.