motortrash Postat Iunie 29, 2005 Share Postat Iunie 29, 2005 Ideea e in felul urmator: As vrea sa-mi iau un motor de vreo 90 CP si sa-l limitez pe la 60, ca apoi, dupa ce prind ceva experienta sa il readuc la puterea initiala( a se observa putera 90:60:90 ). Se poate face asa ceva? Cam cat costa? etc. etc. Ca nu prea as vrea sa mi-l schimb dupa un an sau doi ca nu o sa-mi mai ajunga calutzii, daca tot ma chinui atat sa mi-l iau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Iunie 29, 2005 Share Postat Iunie 29, 2005 Intr-adevar, interesant subiect, stie cineva cum se face? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UncleFester Postat Iunie 29, 2005 Share Postat Iunie 29, 2005 Interesant, dar se muta la sectiunea "Service". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-WERNER- Postat Iunie 29, 2005 Share Postat Iunie 29, 2005 Eu asi slabi cablul de acceleratie in asa fel incat sa nu poti sa-l turezi numai pana la anumita turatie, si in acest fel scade si puterea..dar cam greu de nimerit 90-60-90 ... poate va fi 90-70-90 sau 90-40-90 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wabit Postat Iunie 29, 2005 Share Postat Iunie 29, 2005 E buna ideea cu cablul de acceleratie. Asa am avut eu limitare la scuter si mergea numai 65-70. A scos-o la service si merge 75-85, si pleaca mult mai bine (atunci am simtit cel mai bine, pana m-am obisnuit cu schimbarea). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitorul din oz Postat Iunie 29, 2005 Share Postat Iunie 29, 2005 Problema la o motocicleta de putere mare nu e numai puterea in sine, ca mori si la 80. Mai sint si frinele foarte sensibile, manevrabilitatea, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Iunie 29, 2005 Share Postat Iunie 29, 2005 Chiar nu se gaseste un cunoscator sa ne lumineze? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitorul din oz Postat Iunie 30, 2005 Share Postat Iunie 30, 2005 pai nu e nevoie sa fii cunoscator, se restrictioneaza admisia si evacuarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Iunie 30, 2005 Share Postat Iunie 30, 2005 Cel mai simplu mod de a limita un motor e sa-i tragi un "plumb" pe cablul acceleratiei. Sa nu poti sa deschizi gazul decat jumate sau 3 sferturi. Dar oricum, garantat, vei da jos limitarea dupa 2 zile. Daca ti-e frica nu-ti lua motor asa rau " Limitarea" de care ai nevoie e sus in creier Nu inteleg fratilor ce va tot feriti sa schimbati motorul dupa un an.Asa e la inceput, ti se pare ca iti iei un motor si ramai cu el toata viata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motortrash Postat Iunie 30, 2005 Autor Share Postat Iunie 30, 2005 Ok, am inteles, dar acum as avea o intrebare: Am pus ochii pe un RS 250. Ce stiti despre el? E bun sau ba? Cum sunt astea in 2 timpi? Se strica mai repede? E, n-a fost chiar o intrebare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UncleFester Postat Iunie 30, 2005 Share Postat Iunie 30, 2005 Vezi topicurile la sectiunea "Incepatori". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wabit Postat Iunie 30, 2005 Share Postat Iunie 30, 2005 Uite aici (legat de RS) : /index.php?showtopic=21820 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebby Postat Iulie 18, 2005 Share Postat Iulie 18, 2005 Va rog daca aveti timp aruncati un ochi si la acest topic asemanator: /index.php?...36entry204736 Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MVTarts Postat Iulie 18, 2005 Share Postat Iulie 18, 2005 Sa se strice in comparatie cu ce mai repede? Nu are rost limitatea,mai bine conduci preventiv... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
egobrain Postat Iulie 26, 2005 Share Postat Iulie 26, 2005 Stiu k nu prea are legatura cu subiectul , dar stie careva cum delimitez un cbr de 125? Am fost p la mai multi si nu au stiut sa-mi spuna , iar la service o sa-mi ceara o gramada. Deci... stie careva? va multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_virusd Postat Noiembrie 16, 2005 Share Postat Noiembrie 16, 2005 Ok, am inteles, dar acum as avea o intrebare: Am pus ochii pe un RS 250. Ce stiti despre el? E bun sau ba? Cum sunt astea in 2 timpi? Se strica mai repede? E, n-a fost chiar o intrebare RS-ul de 250 ii super super.. Si-a luat finul meu. Merge de rupe (daca te intereseaza ). Eu stiu ca i-a dat finul meu in viteza a 4-a 180 sau ceva de genul ala. M-a lasat si pe mine sa fac o tura, nu cred ca ii altceva in 4 timpi mai calumea decat asta (la 250 cmc ma refeream). Daca ai posibilitatea/ocazia sa-ti iei, ia-ti ca merita! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.