Sari la conținut

Manifest/Comunicat de presa/Scrisoare deschisa


Smokey
 Share

Postări Recomandate

  • 2 months later...
  • Răspunsuri 168
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

iak de la 01 vi s-au indeplinit parte din dorinte.... vesta, far ... dar si o suta de mii de motive pt a ramane foarte usor fara permis...indiferent cu ce esti conserva sau motoreta....... ma intreb retoric la ce bun atatea ore pierdute degeaba??mai departe de ideile de pe acest topic ati mai incercat ceva?? de ex o persoana destul de activa pe forum e SORINAVRAM o incercat savb cineva cu el in scopul producerii unui mic filmulet?? creca nu.......tot cu ajutorul catorva nume maricele din massmedia se poate obtine o aparitie de cateva minute la un post de stiri national( nu ma refer la 0tv).... se pare ca va bateti cu caramida in piept ( nu ma refer la cei care incearca sa faca ceva) degeaba

ps am si eu o idee :lol: pt a fi in ton cu majoritatea celor care au postat aici

sa se faca permise de conducere cu cupoane detasabile :crack: daca o comiti rau in trafic cu conserva sa iti decupeze un talon, sa nu mai ai voie la conserva o peroada (la fel ca si pana acum) tu sa poti sa mergi in continuare cu motoreta ( daca ai categorie)(ma refer la cei care au mai multe categorii pe abecedar :moron:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de ex o persoana destul de activa pe forum e SORINAVRAM o incercat savb cineva cu el in scopul producerii unui mic filmulet?? creca nu.......

SORINAVRAM a promis in toamna sa gandeasca un spot despre prevenirea accidentelor moto, dar se pare ca e cam magar. Se chinuie de ceva timp sa-i vina o idee si nu poate. Iata ca e si incompetent. Ce-i drept, a facut un filmulet cu deplasarea in haita la Ruse, dar asta nu-l scuza. Eu zic sa-i tragem niste suturi in poponeata, poate se dezmeticeste.

 

Nu, pe bune acum, o sa-mi vina mie o idee si atunci o sa va cer sa ma ajutati la filmari (figuratie, guest-stars, super-stars, stiti voi). In noiembrie si decembrie am muncit in draci (inclusiv de Revelion), iar de anul asta nu mai am in cap decat sa-mi schimb motorul, ceea ce se va intampla curand. Indurare, maria ta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu zic ca trebuie motificata practica la scoala moto.daca nu aveam cunostinte anterioare dupa scola nu as fi stiut nici sa bag a 2-a da sa ma mai descurc in trafic. poligonul e de doi bani si nu te ajuta aproape la nimic pt ce urmeaza prin trafic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SORINAVRAM a promis in toamna sa gandeasca un spot despre prevenirea accidentelor moto, dar se pare ca e cam magar. Se chinuie de ceva timp sa-i vina o idee si nu poate. Iata ca e si incompetent. Ce-i drept, a facut un filmulet cu deplasarea in haita la Ruse, dar asta nu-l scuza. Eu zic sa-i tragem niste suturi in poponeata, poate se dezmeticeste.

 

Nu, pe bune acum, o sa-mi vina mie o idee si atunci o sa va cer sa ma ajutati la filmari (figuratie, guest-stars, super-stars, stiti voi). In noiembrie si decembrie am muncit in draci (inclusiv de Revelion), iar de anul asta nu mai am in cap decat sa-mi schimb motorul, ceea ce se va intampla curand. Indurare, maria ta!

 

ca de obicei nota bene macar recunosti ca nu ai avut timp si nu o dai in diverse...

pt casting acting si alte dracovenii cu ..ting da un chiot so venim... :crack:

 

 

inca unu

sorine ... baga ochiu aici ca idee..:lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca de obicei nota bene macar recunosti ca nu ai avut timp si nu o dai in diverse...

pt casting acting si alte dracovenii cu ..ting da un chiot so venim... :crack:

sorine ... baga ochiu aici ca idee..:lol:

 

Uite, vezi, sutul in c#u#r# (la postul precedent am scris fara precautii si mi s-a schimbat in "poponeata", cuvant pe care il urasc din frageda pruncie. C#u#r# este in dictionare, fratilor!!!) mi l-ai dat tu si deja mi-au venit doua idei de spoturi. Mai am de rumegat la imbinarea dintre story-uri si sloganele de final.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite, vezi, sutul in c#u#r# (la postul precedent am scris fara precautii si mi s-a schimbat in "poponeata", cuvant pe care il urasc din frageda pruncie. C#u#r# este in dictionare, fratilor!!!) mi l-ai dat tu si deja mi-au venit doua idei de spoturi. Mai am de rumegat la imbinarea dintre story-uri si sloganele de final.

ai sa spunem ca eu am fost picatura care o umplut paharul...suna mai altfel (nu prea ma vad in masura sa trag shuturi in c#u#r# )

:crack:

http://www.thinkroadsafety.gov.uk/campaign...ia/howclose.mpg

merita vazuta (ai grija la sonor)

Editat de tiranspider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu ocazia comemorarii din fata guvernului s-a pus o problema delicata: ce vrem?. Luati repede la intrebari se pare ca nu stim exact ce vrem.

 

M-am gandid sa punem tot cap la cap un document in care sa expunem cat mai clar si mai concis ce vrem defapt. Acest document sa-l avem la indemana si cand vine vorba de o actiune sa-l inaintam autoritatilor, sa-l putem folosi ca suport de comunicat de presa in anumite cazuri, chiar sa-l trimitem sub forma de scrisoare deschisa guvernului, presedintelui, etc.

 

Propun urmatorul mode de lucru:

- incepem cu o sesiune de brainstorming (1 saptamana) in care fiecare scrie pe scurt ce-ar vrea imbunatatit

- dezvoltam ideile, argumentand cu diverse legi/situatii de prin Europa/US, rapoarte, etc (1-2-3 saptamani)

- punem documentul cap la cap, rugam un artist literar sa-i de o forma

- ne hotaram ce facem cu el, il trimitem, etc

 

In functie de cat de multe idei strangem, vom organiza cerintele pe termene (scurt, mediu, lung).

 

Folositi limbajul care va vine la indemana, ne vom ocupa mai incolo de "forma".

 

Foarte important, in aceasta faza ideile nu se comenteaza. Dupa ce le strangem le analizam si sortam.

 

---------------

Incep eu:

- reglementarea mersului motocicletelor oriunde pe banda de mers (nu doar langa bordura)

- reglementarea (pozitiva) trecerii motociclceltelor printre coloanele OPRITE la semafor, autostrada, sosea

- inasprirea pedepselor pentru intoarcerile peste linie continua a autovehiculelor

- inasprirea pedepselor pentru prioritate (intrare de pe un drum lateral, iesire din parcare)

- modificarea/perfectionare/inasprirea examenului cat.A, inclusiv inasprirea regulamentului scolilor de soferi

- obligativitatea reperatarii examenului auto (legisltatie) odata la x ani, in functie de varsta

- inasprirea controalelor asupra mopedelor, cat A1, cat A in primii 2 ani - verificarea limitei de kW

- reglementarea omologarii castilor

- alocarea unui buget mai mare (de x) FRM, asigurarea transparentei fondurilro

- alocrea de resurse pentru un inceperea si urmarirea unui proiect finantat din fonduri europene pentru construirea a 1 circuit vitea moto/auto de nivel mondial (F1, motogp) si a inca 5 pentru plan local (localizate undeva in zonele timisoara/iasi/constanta/craiova/cluj)

- la fel pentru circuite de motocross

- inasprirea si definirea clara a legislatiei care reglementeaza wheelie, stoppie in trafic

- acordarea de facilitati firmelor care importa motociclete < 500 cmc (si nu supersport - vedem o formula bazate pe kW/kg )

- descurajrea vanzarilor de motociclete foarte puternice (super sport > 1000 cmc)

- instruirea autoritatilor care au contact cu motociclistii (politie, etc) in aprecierea obiectiva a situatiilor (eliminarea prejudecatior "merge ca nebunul") eventual prin organizarea de intalniri mixte cu demonstratii (motor care depaseste la 100 la ora masina care merge la 50 la ora, etc)

- la fel pentru mass-media

- inmultirea numarului de politisti pe motociclete

- reducerea tarifului vamal la motocicletele japoneze (sau doar la cele care nu sunt super-sport)

 

-----------------------

 

va rog continuati

 

Fratilor, omul asta isi spune biker? Si face parte din comunitate? Eu zic ca-i doar un parvenit in randul biker-ilor! De cand un biker adevarat face dicriminare intre mobre? Indiferent ca ai o Mobra 50 , un scuter , un chopper sau un supersport, te chemi ca esti biker. De unde tot apar toti smenarii astia care habar n-au de cum era in era "comunistelor", care n-au cunoscut niciodata spiritul de grup si ajutorare al motociclistilor, si vin ei acum sa faca propuneri privind cine ce sa-si cumpere? Eu zic ca ar trebui marginalizati si exclusi din comunitate toti acesti dezbinatori!

Maine , poimaine o sa ajunga sa ceara si taxa de pericol ptr circulatia bikerilor pe strada, sau mai stiu eu, sa n-ai voie cu moto decat pe circuit.

Sa auzim de bine, asfalt uscat s-aveti!

 

 

 

Eventual se poate face o gradare a puterii motocicletei in functie de experienta. Primii doi ani max 24 kW, apoi inca doi ani maxim... 34... etc. Astfel incat sa se evite aparitia unor newbie pe monstri supersport. Iar sanctiunile sa fie la sange.

AI perfecta dreptate! Uite un caz real: vine un tasti-basti intr-o zi la o firma care aduce motoare de afara (nu dam nume, ca nu-i frumos, desi au la randul lor o parte din vina, ca vand oricui), si isi face rezervare la o honda 1000 RR. Ma uit la el, si ma intreb oare cati ani sa aiba, de vrea omul un RR? Si pun si eu intrebarea mai pe ocolite: "Nu te supara, de cand ai permisul de conducere?" Raspunsul m-a lasat fara replica: "Luna viitoare dau examenul" !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fratilor, va dati sema? Incepator direct pe un RR? Pe un motor cu mai mult de 1cal ptere per kilogram?

Mi s-ar parea de bun simt o ierarhizare in functie de pterea motoarelor/vechime in conducere.

Sa auzim de bine, asfalt uscat s-aveti!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

nu stiu daca ii spune instigare la violenta dar as vrea ca de fiecare data cand iese vreun conservar nenorocit pana in banda a doua sau te sicaneaza sa ai dreptul sa ii tragi una in freza de sa ii invartzi teasta......dar e numa un vis.....bafta multa si asflat uscat!! :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- Obligarea motociclistilor ca pe timp de noapte sa utilizeze macar partial echipament reflectorizant. Orice ati zice, dar diferenta dintre unul in geaca de piele neagra si unul in geaca de piele neagra cu ceva reflectorizant pe ea (sau chiar o vesta d-aia verde de 200 de mii) este imensa pe timp de noapte.

 

 

eu nu pricep o chestie.....unde dracu va e mintea?sa ceri modificari de lege, in detrimentul tau?

cum adica sa fiu obligat sa port geaca reflect sau vesta?

asta e ca si cu casca!!!

e ALEGEREA MEA!!!

 

 

B.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratilor, omul asta isi spune biker? Si face parte din comunitate? Eu zic ca-i doar un parvenit in randul biker-ilor! De cand un biker adevarat face dicriminare intre mobre? Indiferent ca ai o Mobra 50 , un scuter , un chopper sau un supersport, te chemi ca esti biker. De unde tot apar toti smenarii astia care habar n-au de cum era in era "comunistelor", care n-au cunoscut niciodata spiritul de grup si ajutorare al motociclistilor, si vin ei acum sa faca propuneri privind cine ce sa-si cumpere? Eu zic ca ar trebui marginalizati si exclusi din comunitate toti acesti dezbinatori!

Da, e biker si e normal la cap. O vitezana iti permite sa prinzi 70kmh in viteza I-a si sa te ridici pe o roata (sau sa fuga de sub tine, daca nu te pricepi), astfel incat poti sa faci un accident in oras fara ca macar sa te obosesti sa schimbi viteza...

Eu am 46 ani, conduc un moped, nu aveam planuri sa-mi schimb motorul cel putin pana spre vara, dar cu noul regulament la noul cod rutier am aflat (intre Craciun si Anul Nou) ca pentru a conduce un moped - daca nu ai carnet - trebuie sa prezinti politistului pe langa actul de identitate si certificatul de inregistrare al vehicolulului si o copie dupa certificatul de absolvire al cursului de legislatie rutiera eliberat de o scoala autorizata pentru instruirea de soferi/motociclisti. Pe de o parte mi se pare normal - dupa cati bivoli care circula pe scooter fara casca si fara sa cunoasca cele mai elementare reguli de circulatie am vazut -, pe de alta parte abuziv - pentru ca regulamentul a aparut cu 2-3 saptamani inainte de aplicarea noului cod rutier -, dar se pare ca nimeni nu aplica pe loc aceste schimbari bruste; oricum eu am luat imediat masurile de rigoare - adica m-am inscris cat de repede posibil la scoala de soferi.

Rezultatul: Pe langa semnele de circulatie pe care in general le stiam, m-au invatat numai tampenii relativ la codurile de conduita de mers pe doua roti. Concret, legea spune ca daca o intersectie e nedirijata, trebuie sa reduci viteza la 30km/h, de unde la curs te invata ca daca e dirijata prin semnale luminoase (semafoare) sau prin alte indicatoare (drum cu prioritate, etc.) nu trebuie sa reduci viteza; pe de alta parte codurile de conduita moto spun (mult mai destept) sa nu scoti "nasul" acolo unde nu poti sa vezi si unde nu poti sa fii vazut.

Eu mergand pe Colentina (spre iesirea din oras), dupa ce am depasit un vehicol oprit (cu asigurare, semnalizare, etc.), am constatat ca prima banda este libera, asa ca am semnalizat, m-am asigurat, etc, si am vazut cateva masini stand la stop pe benzile 2 si 3; am lasat gazul, m-am uitat dupa pietoni care ar putea traversa pe rosu (lucru obisnuit in Bucuresti, in special in acest cartier), si dat fiind ca n-am vazut pietoni am dat gaz dupa care dupa ultima masina de la stop (Dacia Logan) am vazut ca din stanga venea o Dacia 1310; nu am mai apucat sa franez la timp (si nici el), asa ca masina a intrat in plin in carenele mele (si un pic in glezna piciorului meu stang), dupa care motorul meu a lovit cu sasiul in bara masinii si eu am fost proiectat circa 3 metri. Dupa toata nebunia am aflat ca de fapt respectivii soferi de pe contrasens erau fugariti de un tramvai si ca soferii care mergeau in acelasi sens cu mine (despre care eu credeam ca nu apucasera sa bage in viteza si sa plece) le faceau semnt cu faza lunga celor de pe linia de tramvai sa treaca.

Dupa lege, omului ar fi trebuit sa i se suspende carnetul pentru 2 luni, pentru ca nu a dat prioritate pentru vehicolele care veneau pe aceeasi directie cand el facea stanga (un sub-punct separat in lege pentru prioritatea de dreapta); in realitate, nici el nu m-a vazut pe mine, nici eu nu l-am vazut pe el, astfel incat nici unul din noi nu am putut frana la timp.

Asa ca da, sunt de acord cu schimbarea legii spre bine in cazuri de astea, dar nu cu tampenii din lege actuala de genul:

- Toatre referirile la motocicleta sunt despre cum o depaseste masina (in legislatiile celor mai multor tari vest-europene se mentioneaza ca e aceptabil ca o motocicleta fara atas sa stea pe aceeasi banda cu o masina - indiferent daca in stanga sau in dreapta - daca banda are cel putin 3.5 metri si cele doua vehicule pot sa incapa pe aceeasi banda fara sa jeneze vehiculele care se deplaseaza pe celelalte benzi, dar la noi se spune numai despre cum masina Trabant 610 depaseste motocicleta Honda CBR1000Repsol);

- Legea spune ca motocicleta e autovehicol, iar regulamentul spune ca autovehicolele trebuie sa fie dotate obligatoriu cu triunghiuri reflectorizante, trusa medicala si stingator de incendiu; poate sa-mi explica cineva de la MAI unde se tin astea pe o Honda CBR 125, de exemplu? Ca daca tii un stingator de incendiu mititel in rucasc si tragi o tranta risti sa-ti rupi coastele rau de tot si cred ca in cazul asta nu-ti mai pasa prea mult daca motorul arde sau nu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

cum poate cineva sa propuna inasprirea examenelor moto in moment ce s-au scurtat si asa putinele ore de scoala si scolile s-au scumpit (acum sc moto e alcatuita din 20 sedinte pe moto - 1 sedinta fiind de o jumatate de ora) asa ca abia daca reusesti sa inveti cat de cat sa te tii pe moto... mai bine ar marii durata sedintelor si numarul acestora iar abia apoi sa ne gandim la inasprirea examenelor moto !!!!!!!!!!!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu sunt de acord cu inasprirea examenelor, dar la TOATE categoriile (A,B,C,D...). Mai mult propun in cazul pregatirii viitorilor motociclisti sa fie obligatori si orele(la sc. de soferi) de conducere in trafic(la inceput pe str. cu circulatie mai putina, apoi in trafic din ce in ce mai aglomerat). Nu este bine ca in momentul de fata faci opturi in poligon(scuze...bine ptr. fete :D ), iti iei examenul si apoi in trafic ESTI ........PA!!!!!!!

Pe la vecinii nostrii europeni se face scoala si in trafic cu instructor si cu dubla comanda(exact moto cu dubla comanda).

Ar mai trebui ceva si anume cei cu mopeduri, cu biciclete, care nu au nevoie de carnet sa fie obligati sa sustina un examen din reguli elementare de prioritate(sa invete acasa , dar sa invete..) si sa aiba un fel de adeverinta de circulatie.

De ce sa nu luam si noi modele de legislatie de la cei mai civilizati ca noi?(ex. Germanmia, Italia...etc ) de ce trebuie sa inventam noi roata dinnou? Mai bine am adapta acele modele la cerintele traficului romanesc si nu am mai incerca sa fim mai destepti decat ei. :cheers:

Editat de nightRider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 5 weeks later...
  • 3 weeks later...

Inca un topic fara rezultate, doar ptr show.

Pacat.

 

Daca ar fi sa se faca ceva... spun DACA... ar trebui pur si simplu copiata legislatia unei tari cu traditie in moto...si care tara a ajuns la concluzia singura valabila ca fara coercitie nu se poate face nimic.

 

Daca este cineva interesat, sa arunce o privire pe legislatia din Franta si Germania, foarte dure dar extrem de pragmatice, sau pe cea din Japonia... care dupa parerea mea este in top. Examenul de moto in Jap este o adevarata olimpiada... ceva atat de dur incat la prima vedere te descurajeaza sa pui vreodata fundul pe un motor. Dar care in mod evident da rezultate.

 

Din pacate asta este... nu se face nimic. Poate si pentru ca nu exista in Ro ceva asemanator lobbyului institutionalizat cum este in State...si probabil nici parlamentari pe forum, parlamentari care poate ar putea propune o oarecare completare a Codului Rutier.

 

Parerea mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

chestia cu descurajarea importului de motoare peste 1000cc mi se pare o tampenie crunta. Eu am un touring de aceasta capacitate si nu-s deloc mai inconstient decat unul cu ZX6R sau R6... unde mai pui aspecte legate de stabilitate etc. In fond, ma dau cu ce vreau, si cu Triumph Rocket... unde e problema? Hai sa interzicem si Porschanele si Lamborghini... sa fie doar Lastunuri , ce mama draq

Corect si la obiect.Din pacate se observa tendinta de a opri ,a interzice,a limita.E mult mai usor sa spui:nu face asta,decit sa spui :sa facem asta.E tara lui "sa interzicem"nu tara lui sa construim.Regret aceasta tendinta si apreciez pe cei care doresc libertate si nu incorsetari si regimentari.Aceasta bineinteles fara sa deranjez pe ceilalti.Personal nu folosesc elemente de protectie decit la limita si anume ,casca manusi si protectie la genunchi.Vine cineva si spune sa fie obligatoriu sa ne protejam cu achipamente.Altu vine si spune sa purtam vesta reflectorizanta,altul mai stiu eu ce alte impuneri.Pai atunci dispare ideea de libertate si de uitare a tot ce inseamna viata de zi cu zi.Viata de constringeri si de inregimentare in norme foarte stricte pe care ti le impune existenta diurna.La ce mai imi trebuie motoru?De asta sunt motociclist.Pentru ca atunci cind plec cu motoru ,intru in tara lui OZ.

Andrei,trebuie sa ne intilnim la un drum.bunu. :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Eu sunt de parere ca:

 

-ai vitezana cu disp. de bruiat radar si nu vrei sa fi vazut decat din spate? OK, pune pe tine carapace, cisme bune si casca tzapana ca nu-i de glumit

-ai comunista si o folosesti strict sa poti misca de colo-colo; pune 'reacu o casca atestata pe cap 'ca aia e obligatorie.

-ai un chopper customizat si plete lungi sa moare femeili; tine-le in vant si ai grija la gaborii locali

-ai o motoreta restaurata si indelung surubarita; poarta ceva in ton cu ea

-ai un tourer..... plm si etc

 

Alegerea tre sa fie a aluia de incaleca 2 roti, nu a idiotului de se trezeste vorbind si pen'ca masa i-a platit o scoala are si cutzitu'n mana ca e posesor de job la stat...

 

De cand fac musculitzele de otzet propuneri Frantz?

 

Eu va urez cat mai multi Km pe cat mai putzine roti, iar cand vor fi destui, mai postati odata pe acelasi topic. Asta de nu va loveste intre timp o jena... :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

propun initiatorului topicului sa puna toata treaba cap la cap si sa-i dea o forma finala. propun de asemeni sa va gasiti un sponsor maaaaare, pentru spotul publicitar. Facand abstractie de ce e-n semnatura mea, va ofer creierashul meu spre coacerea unei campanii ca lumea. Asta daca mai e valabila ideea de comunicat de presa, de spot publicitar si de campanie. Apropo, tot ceea ca e scris @oldschool la incepatori este material demn de spot publicitar, mai multe chiar... :D

 

toate cele bune si nu-l considerati inca topic pierdut. totul e sa stii la ce usi sa bati :welcome:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...defapt, totul e sa bati al acea "usa".

 

Si chiar de te balbai sa nu lasi usa sa fie inchisa pana nu esti sigur ca te-ai facut inteles.

 

:moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Urmaresc de vreun an forumul asta, cu pauze evident, si am vazut ce s-a scris pe aici.

Eu nu am motor si nici carnet, planuiesc sa fac scoala in august si sa-mi iau un motor anu asta.

 

In fine... referitor strict la acest thread as vrea sa va ajut daca credeti ca va pot fi de folos

Lucrez la o firma de comunicare destul de mare si binevazuta in Ro, la departamentul de PR. Am scris comunicate de presa, lucrez la campanii pentru brand-uri mari, am facut evenimente de PR. Am o lista de presa cu tot ce inseamna presa semnificativa din Ro (cotidiane, lunare, presa auto, lifestyle, presa locala, cam tot...) si cand zic lista de presa, ma refer la numerele de telefon personale, si mailurile personale ale redactorilor sefi, redactorilor, sefilor de departamente... contactele astea le folosesc si eu des cand mai trimit comunicate.

 

 

In legatura cu sponsorii, asta e greu de gasit. O firma sponsorizeaza daca imaginea ei are ceva de castigat in urma sponsorizarii. Tot ce se poate sponsoriza in cazul de fata este o campanie de comunicare, nu? Aici costurile nu ar fi mari deloc.

 

Din ce am citit pe threadu asta, imi dau seama de un lucru:

politia nu va fi miscata de orice miscare si manifest care il vor face motociclistii. Deci, nu trebuie sa va adresati direct politiei. Idea e de a comunica presei ce vreti, dar si aici, sub o anumita forma, nu gen: vrem sa fim respectati in trafic". In momentul in care in presa se scrie despre anumite probleme, si lucrurile despre care vbesti tu au trecut pe la urechile multora, atitudinea pe care o primesti e alta. Pretexte de comunicate de presa ar fi multe, sub care se poate baga defapt informatia care vreti sa ajunga la urechile cui trebuie.

 

In fine, sunt foarte multe de vbit ds treaba asta, sunt convins ca am zis lucruri care s-au mai spus aici, dar daca credeti ca as putea sa va ajut in vreun fel, vbim aici

 

Numa bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salut!

Urmaresc de vreun an forumul asta, cu pauze evident, si am vazut ce s-a scris pe aici.

Eu nu am motor si nici carnet, planuiesc sa fac scoala in august si sa-mi iau un motor anu asta.

 

In fine... referitor strict la acest thread as vrea sa va ajut daca credeti ca va pot fi de folos

Lucrez la o firma de comunicare destul de mare si binevazuta in Ro, la departamentul de PR. Am scris comunicate de presa, lucrez la campanii pentru brand-uri mari, am facut evenimente de PR. Am o lista de presa cu tot ce inseamna presa semnificativa din Ro (cotidiane, lunare, presa auto, lifestyle, presa locala, cam tot...) si cand zic lista de presa, ma refer la numerele de telefon personale, si mailurile personale ale redactorilor sefi, redactorilor, sefilor de departamente... contactele astea le folosesc si eu des cand mai trimit comunicate.

In legatura cu sponsorii, asta e greu de gasit. O firma sponsorizeaza daca imaginea ei are ceva de castigat in urma sponsorizarii. Tot ce se poate sponsoriza in cazul de fata este o campanie de comunicare, nu? Aici costurile nu ar fi mari deloc.

 

Din ce am citit pe threadu asta, imi dau seama de un lucru:

politia nu va fi miscata de orice miscare si manifest care il vor face motociclistii. Deci, nu trebuie sa va adresati direct politiei. Idea e de a comunica presei ce vreti, dar si aici, sub o anumita forma, nu gen: vrem sa fim respectati in trafic". In momentul in care in presa se scrie despre anumite probleme, si lucrurile despre care vbesti tu au trecut pe la urechile multora, atitudinea pe care o primesti e alta. Pretexte de comunicate de presa ar fi multe, sub care se poate baga defapt informatia care vreti sa ajunga la urechile cui trebuie.

 

In fine, sunt foarte multe de vbit ds treaba asta, sunt convins ca am zis lucruri care s-au mai spus aici, dar daca credeti ca as putea sa va ajut in vreun fel, vbim aici

 

Numa bine

 

 

:burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...