Sari la conținut

Manifest/Comunicat de presa/Scrisoare deschisa


Smokey
 Share

Postări Recomandate

@ s7e6e :

 

Sa ti explic eu cum sta treaba cu circuitele ..

NU cere nimeni circuite pentru mofturi ..

Dar pe un circuit se invata foarte multe si foarte sigur .. Acolo daca cazi nu da nici o masina peste tine .. pe strada nu sta treaba chiar asa ..

Daca poti sa ti descarci adrenalina pe un circuit adecvat .. nu ti mai trebuie " forja " ( cum zic unii ) pe sosea ..

 

Asa ca mai gandeste te ..

 

- Sa se acorde A-ul fara a fii nevoit sa mai fac scoala inca odata .. din moment ce am mai facut o odata pentru A1 .. examen da .. dar nu sa mai dau banii pe scoala inca odata ..

 

Eu mi-am luat A-ul din prima (ca am 46 de ani) dar eram sigur ca schimbatul lui A1 in A inseamna doar sa platesti un plastic nou; sa dai examen din nou in cazul asta mi se pare o absoluta cretinatate care tine de birocratia de tip sovietic, dar sunt categoric pentru limita actuala de 25kW la motor pentru aia care au sub 21 de ani, ca al meu are 20,9kW si cred ca stie sa se urce pe o roata si intr-a 6-a, drept sa va spun nu am incercat sa "decolez" din intersectii ca pe scuter...

 

--- Mesaj completat în 13 Aug 2007 00:05 -------------

chestia cu descurajarea importului de motoare peste 1000cc mi se pare o tampenie crunta. Eu am un touring de aceasta capacitate si nu-s deloc mai inconstient decat unul cu ZX6R sau R6... unde mai pui aspecte legate de stabilitate etc. In fond, ma dau cu ce vreau, si cu Triumph Rocket... unde e problema? Hai sa interzicem si Porschanele si Lamborghini... sa fie doar Lastunuri , ce mama draq

 

Cred ca ar trebui analizat in functie de cc si de cutia de viteze, ca depinde ce pinioane aia acolo. Partzaitoarea mea e genul recomandat pentru incepatori (dupa carte schimbi vitezele la 20, 25, 30, 35, 40km/h), asa ca sub 15km/h (tipic pentru urnitul lent in coloana in Bucuresti) nu pot sa ma misc decat cu ambreiaj, dar peste 40km/h merg ca pe scuter numai din acceleratie...

 

Dar la o vitezana de 1000cc (nu am condus personal asa ceva, dar am auzit de instructorul meu care are un Suzuki de 1000cc) in viteza I-a prinzi aproape jumatate din viteza maxima (el spunea ca nu a incercat mai mult de 120km/h, dar ca in principu se poate), ca in a II-a tremura sub 60km/h, asa ca a lui consuma 7l/100km in oras si 5l/100km in afara... Cu un asemenea monstru (pe la 140hP comparat cu al meu de 29hP) categoric daca nu ai experienta in a misca gazul milimetric ca la farmacie poti sa ai mari probleme si o groapa in care iti scapa mana in gaz din greseala poate insemna inaltatul maiestuos pe o roata pe la 100km/h...

 

--- Mesaj completat în 13 Aug 2007 00:30 -------------

Vad ca s-au propus niste idei bune.

Eu as sublinia:

- anularea taxelor la echipament specific moto ( buna idee )

- reglementarea depasirii coloanei la semafor ( doar la moto fara atas-no offense atasisti - dar ele au voie si 2 parcate alaturi pe o banda etc... si ar fi usor de adaptat..)

- obligatoriu neurmarea scolii de soferi A pt cei cu A1 -doar examen, scapi de 3 milioane pe care ii dai degeaba.

- Urmarirea atenta de catre autoritati a perioadei de scolarizare( eu am facut fix juma' de ora de practica inainte de examen...unde-s restul orelor? pe foaie or fi, dar daca aduna la toti cursantii, nu poate scoate instructorul atatea ore intr-o zi..- verificat la sange ar fi depistat imediat)

- Filmele educative in scoli de soferi/licee, dar mai ales la TV , campanii sustinute de guvern.

- amendarea drastica a nr indoite....vazut personal moto cu nr indoite sa nu se vada nr, cu scopul evident de a se sustrage de la radar etc...banui ca nu merge cu 50 km/h daca a procedat asa

- oricat ar durea orice motociclist - radare fixe multe.Va fi greu la inceput, dar dupa ce dai vreo 2-3 amenzi si mai stai pe tusa vreo 3 luni, cred ca te mai linistesti...

 

Eu nu sunt vitezoman, dar chestia aia cu radarele mi se pare exagerata. Adica eu cnduc preventiv si nu intru intr-un loc in care nu vad fara sa fiu sigur ca pot sa franez orice s-ar intampla, inclusiv ca vine "blonda" din straduta laterala, imi zambeste larg si nu-mi acorda prioritate, ca mi-a zambit si asta inseamna ca eu o las pe ea sa treaca....

 

Pe de alta parte, daca merge pe cheiul garlii de la Popesti-Leordeni spre Bucuresti pe loc pustiu si drept si vad o tabla care imi spune ca am intrat in Bucuresti si ca trebuie sa merg cu maximum 60km/h mis se pare o cretinatate atata timp cat merg cu 90-100km/h si masinile ma depasesc de parca stau peloc...

 

--- Mesaj completat în 13 Aug 2007 00:51 -------------

Mi se pare normal ca limitarea de putere sa se aplice si la auto si la moto. In mod proportional, evident. In acest moment la moto nu ai voie sa conduci peste 22KW in primul an, iar la auto nu sunt restrictii. Poate unui pustan de 18 ani nu ii place Kawasaki R1 GSXR Hayabusa si primeste de la mami si tati un Lamborghini, sau mai frecvent un BMW sau un gipan zdravan si sa te tii nene! Daca la moto e voie 22 KW, adica cca 30 de cai putere, la auto sa se dea voie cu 90 de cai putere maximum.

 

Ry.

 

Sunt de acord, mai ales daca soferita e "vedeta", si nu stie ca in pretul bolidului de 300hP i s-au inclus niste oglinzi care folosesc si la altceva decat la machiat....

 

Chestia asta nu e generica, pe mine era sa ma striveasca insasi Monica Barladeanu pe Mosilor (ea in Toyota decapotabila si eu in scuter) pentru ca probabil toanta nu stia ca in pretul masinii sunt incluise si semnalizatoare, sau nu stia de unde se pornesc (desi cam la toate masinile se pornesc din acelasi loc, dar mitocanii cu masini fie nu le folosesc, fie din lene misca respectivul comutator simultan cu volanul)...

 

Eu as fi multumit ca pur si simplu sa se aplice noul cod rutier, si de exemplu tuturor de bezmeticilor care blocheaza intersectiile pentru ca ei cred ca incap (ca se cred pe scuter, nu in masina, si chipurile intra "pe langa") sa le friga alea 6 puncte la carnet.

 

Si as propune o schimbare radicala a codului rutier: soferii care vorbesc la telefonul mobil fara hands-free sa fie impuscati pe loc, ca deja era sa fiu dat de pamant de zeci de blonde si alti imbecili (nici o suparare, nu sunt misogin, dar numarul "vedelor" care umbla in blanita vara ca sa arate ca au blanita de nu stiu ce animal interzis la vanat la volanul unui bolid de cel putin 200 CP si care nu-si pun semn de incepator, si vorbesc la telefon prin intersectii si conduc cu o mana m-au innebuinit)...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • Răspunsuri 168
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

- alocrea de resurse pentru un inceperea si urmarirea unui proiect finantat din fonduri europene pentru construirea a 1 circuit vitea moto/auto de nivel mondial (F1, motogp) si a inca 5 pentru plan local (localizate undeva in zonele timisoara/iasi/constanta/craiova/cluj)

 

si cine crezi tu ca e uniunea europeana sa iti dea bani de asa ceva? ei nu dau bani decat pentru "refacerea" infrastructurii nu pentru circuite si etc....

 

Daca vii cu un proiect coerent iti dau bani si pentru ca sa pictezi cai verzi pe pereti la blocuri facute din prefabricate, totul e sa stii cum sa faci dosarul si pentru asta iti trebuie un consultant priceput, si consultantul trebuie platit de cineva, asa ca trebuie sa avem o organizatie cu cotizatie ca sa avem bani si o conducere entuziasta, ca banii pot sa vina si de la EU...

 

- descurajrea vanzarilor de motociclete foarte puternice (super sport > 1000 cmc)

 

ce ar fi de maine sa nu mai intre in tara wv si ferrari si porche ca fug prea tare....

 

Dupa parerea mea ar fi o idee buna sa se interzica sa conduci masini mai puternice de 100CP daca nu ai 21 de ani sau macar 2 ani de condus efectiv o masina (desi mi se pare extraordinar de greu sa demonstrezi cat ai condus efectiv in ultimii 2 ani)...

 

- inasprirea si definirea clara a legislatiei care reglementeaza wheelie, stoppie in trafic

 

e definita clar...ai 2 roti, re sa le folosesti pe toate in trafic, asta chiar daca esti idiot si pleci pe o roata pentru ca mai sunt si alti participanti la trafic.

- inasprirea controalelor asupra motociclistilor incepatori, cu posibilitatea verificarii limitei de kW legale (tot mai multi incepatori morti pe 1000cmc)

 

daca tu iei maine b-ul sa zic, nu ai voie sa conduci un porche? ce haios esti. mori si pe scuter daca esti idiot si trag de gaz la maxim, eu am 750 si n-am avut motor in viata mea, diferenta nu o face motorul, ci creierul aluia de sta pe sa.

 

Da, ar fi nemaipomenit sa nu ai voie sa conduci Porche pana nu faci macar 6000km in Bucuresti, 30,000km

pe sosele sau nu stiu cat in alte orase (in orice caz mai mult decat in Bucuresti)...

Ca motociclisti, ar trebui sa cerem restrictii echivalente si pentru conservari la incepatori... Adica orice "vedeta" proasta (si eventual blonda ca in bancuri, desi mie mi se par la fel de periculoase si "vedetele" brunete) poate sa conduca o masina de peste 300CP vorbind la telefonul mobil si facandu-si unghiile cu cealallta mana daca primeste o asemenea masina cadou de la "sponsorul" ei in primul an de conducere, dar motociclistul trebuie sa-si ia sub 40CP (la mana a doua, ca in magazin nu gasesti decat Suzuki Marauder care sa fie peste 125CC, dar asta e o mizerie de 19CP, greu, greoi, cu racire pe aer si cam scump - ~4000EUR).

 

 

- incepem cu o sesiune de brainstorming (1 saptamana)

 

asta trebuia sa faci inainte sa scrii aici

 

nu vreau sa fiu rautacios dar sunt unele lucruri care nu se pot face indiferent cine ai fi si ce ai vrea sa fi, nici chiar basescu nu poate reglementa lucrurile cum vrei tu...

 

mai bine s-ar oraniza demonstratii de ce poti patii daca pleci pe o roata, daca alergi ca nebunu prin oras, ... daca ai merge cu 40-50 km/h in oras sigur poti evita, sau cel putin nu dai ortu popii daca te loveste o masina... asa ca ....mai bine educi intai motociclistii si pe urma conservarii ca nu sunt chiar mereu de vina ei... am vazut azi unu pe un enduro mergea pe dunga continua si facea slalom printre masinile de langa axul drumului... vrei sa spui ca pe ala daca il calca masina imi pare rau? no shit!

 

 

<small>--- Mesaj completat în 25 Aug 2007 23:05 -------------</small><br/>

Sunt de acord cu tine. Cine vrea sa conduca un speed n-are decat, o face pe carnea si banii lui. Ar fi o idee pentru cei ce sar direct de la scoala de soferi la un speed de 1000 cmc (dar nu reglementata de lege): incercati motoare mai usoare inainte pentru a va dezvolta reflexele!!! Pana si Valentino Rosi a inceput cu clasa de 125 cmc !!!

Eu as opta pentru respectarea legii actuale (adica maximum 25kW pentru motiociclistii incepatori) dar si pentru introducerea de restrictii echivalente pentru conservari...

Motociclerta mea are 29CP si un cuplu de ~21NM, ceea ce la cat cantaresc eu (54,5kg) si nevastea-mea (putin mai mult) imi ofera o putere si un cuplu cam cu 10% mai mult decat al unui autoturism Reanalt Megane din cea mai tare specie in care ne-am afla noi amandoi, dar cam tot ce depaseste 3000cc cu 4 valve pe cilindru si pe benzina la masini iti da putere si cuplu mai mari decat la orice motocicleta "beginner legal", asa ca aici legea discrimineaza...

 

<small>--- Mesaj completat în 25 Aug 2007 23:19 -------------</small><br/>

Sper ca acest mesaj sa fie citit de cat mai multa lume. Sunt multe persoane care au scris lucruri destul de idioate si care fac in mod clar DISCRIMINARI!!!!

Ceea ce propun eu :

- orice om are libertatea de alege, indiferent daca e vorba de masina sau motocicleta. Deci NIMENI nu are dreptu de a alege pt. altu ce motocicleta sa conduca si ce echipament sa poarte( totusi sunt pentru obligativitatea purtarii unei casti).

- trebuie sa fie corectate amenzile si sanctiunile atat pentru motociclisti cat si pentru cei cu automobile.

-NU trebuie marite in nici un caz taxele la clasa super-sport . Acest lucru ar insemna clar DISCRIMINARE !!

Si acum cateva cuvinte catre cei care au idei tampite ( si nu exagerez, is idei tampite , AAABERATIIIIIII ): Nimeni nu vrea marirea taxelor (decat cei care au afaceri ilegale si alte astefel de kestii ) , nimeni nu are dreptul sa ii limiteze altuia accesul la o super-motocicleta. EX: Zicea cineva pe aci (in mod clar un om care e super ofticat si e un invidios din fire ! ) ca ra pune limite pe cmc . Sau mai zicea careva ca trebuie impuse limite deoarece i se face "mila " cand vede tineri morti pe 1000 cmc. BUN OMULE daca tot gandesti asa limpede , te-ai gandit vreodata ca poate omu ala are voie sa aleaga ce VREA si sunt probabil un MILION de soferi cu MASINI de sute de CP ,dar uite ca numeni nu zice nik de genu : vad multi morti cu MBW-ul sau Mertzanu' . Si tu vii ca nush ce mare jmeker sa pui regulile tale proaste altuia , de parca nu stie ce vrea si ce sa aleaga .

:agree: :smoke: :ok: Adik in romania abia incepe sa se simta ceva miscare si voi veniti cu astfel de aberatii !! :) cand ar trebui sa ne ajutam intre noi , nu sa incercam sa BAGAM BETE IN ROATE ALTORACARE VOR SA SE APUCE DE SPORTU' ASTA. Pai da omu se vede bine cu saci in caruta ( cu motocicleta si ceva vechime ) si GATA HAI SA-I BLOKEZ PE ALTI , SA NU AIBA VOIE AIA , NICI CMC , NICI TAXE MICI , NICI NIK :P :ok: :) Pai in felu asta ce dracu facem ?

Daca sunt tineri care vor sa se apuce de sportul asta, sa se duca in poligonul din Tunari, nu sa se exerseze pe Magheru sau pe diverse alte bulevarde din Titan sau Berceni sau alte cartiere ce poseda bulevarde largi...

 

Legat de vitezane, da si eu sunt de acord sa ii arda la buzunar, dar nu sa le puna taxe suplimentare, ci sa ii arda la taxe cum deja fac azi cu masinile...

Ideea e ca in acest moment noi avem o legislatie copiata dupa cele mai "pro-bike" tari europene - adica cu o gramada de facilitati -, unde de exemplu nu se plateste taxa de prima inmatriculare, unde pentru talon platesti taxa la jumatate fata de masini, unde taxa anuala la circa financiara e ridiocola (eu platesc 17RON/an pentru 249cc pentru motor care cred ca e non-Euro), etc...

 

Nu m-ar deranja ca sa se bage o taxa progresiva in functie de cilindree ca la masini, ca eu oricum as fi in partea de jos a grilei.... Adica nu putem sa pretindem ca "ale noastre" consuma mult mai putin ca masinile cand "ale noastre" nu pot merge intr-a II-a la mai putin de 60km/h si consuma tipic 7l in oras (la condus cuminte), dar intre 5 si 14l in afara, in functie de cum iti intra mana in gaz la intersectii...

 

Sigur aici deja eu as vedea o discriminare in functie de tipuri de motoare, ca un chopper sau un cruiser (ceea ce am eu) nu poate oricum prinde viteza unei "vitezane" la aceeasi capacitate cilindrica (de exmplu al meu "poate" doar 135km/h desi are acelasi motor ca si pe Kawasaki Ninja 250 care in principiu poate prinde cam 280km/h)...

 

Pana la urma daca legislatia si Politia nu pot face ordine in nebunia asta, exista totusi selectie naturala, dar din pacate ea actioneaza mult mai violent in tabara motociclistilor decat in tabara celor care umbla in D'acia de pe vremea lui Noe si care cand vad un singur far aprins isi spun "Sigur e o bicicleta si tampitul si-a uitat dinamul pornit ziua"...

Editat de pmoldovan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

MAI...cat am stat afara...(spania)..printre toate reclamele de la televizor se desfasura o caqmpanie promovata de ½directia generala de trafic½...apropos de folosirea castii..de condusul....mai cu cap...oricum...se ridica parul pe mine cand vedeam promourile alea....si te pune câta pe ganduri.....asa ceva se poate face si la noi...

 

http://www.nopodemosconducirporti.com/casco/index.asp

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

ca sa nu patim ca data trecuta (si anume cind a fost intilnirea cu politia si s-au aflat detalii abia cu vreo citeva ore inainte) iarasi zgirm in forum si zic: pe 20 sept e "ziua bucurestiului si miting moto" ( /index.php?...=134859&hl= )

o sa ziceti " si care-i legatura?". pai ideea este ca se pornesc diverse discutii cu diverse ministere, consilii, prefecturi si n-ar strica sa le aducem aminte ce pot ei sa faca pentru noi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa purtam steaguri cu "ASIGURA-TE! NU VREAU SA MOR DIN CAUZA TA".

Sa cerem primariei capitalei sa monteze panouri mari, reflectorizante, din 500 in 500 de metri cu "ATENTIE SOFERI! IN TRAFIC EXISTA SI MOTOCICLETE, MOPEDE SI SCUTERE! ASIGURA-TE CA SA AI CONSTIINTA CURATA!"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imi permit sa vin si eu cu o parere si sper sa nu deranjez pe nimeni...mai ales in conditiile in care nu detin permis categoria A..dar ma intristeaza sa vad ca pe zi ce trece tot mai multi oameni mor in accidente rutiere..cu atat mai mult motociclistii pt care am un respect deosebit!cu putin noroc...si curaj...la anul voi face si eu scoala si imi doresc sa ma simt cat de cat in siguranta in trafic!sunt convinsa ca niste spoturi tv...cu poze ale victimelor accidentelor cu motciclete ar putea schimba un pic situatia...sau cel putin asa vreau sa cred...poze...cat mai multe poze...cu tinerii ucisi...fie de viteza...fie de vreun "conservar" cum spuneti voi si un text sub acea poza...X-ulescu...varsta ...mort in accident de motocicleta...cauza:neacordarea de prioritate...etc...in ziua de azi televiziunea...presa in general are o putere mai mare de "luminare" a populatiei decat orice autoritate...lege..Sper sa nu fi suparat pe nimeni cu interventia mea .imi doresc sa ia atitidine..atat comunitatea de motociclisti..cat si autoritatile....PARTICIPANTII LA TRAFIC

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poze de la accident nu te lasa CNA-ul sa bagi (trebe cu "blurr" deasupra si nu faci nimic.

lista d-asta de care zici tu exista chiar pe fluturasii pe care incercam sa-i impartim la mitingul din 20.(defapt fluturasul, cind a fost conceput avea pe spate o lista, actuala atunci, si acum se incearca reeditarea cu accidente din zilele noastre)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu ma refeream la poze de la accident...totusi...sa se tina de cont de faptul ca se uita si oameni slabi de inima la tv...si copii...pur si simplu poze cu victimele..poze de buletin..poze de la nunti..poze cu cei decedati...in momentele in care chiar erau fericiti...cred ca ar impresiona cel mai mult...sa se vada de unde s-a plecat si unde s-a ajuns...eventual un colaj cu poze din viata celor ce au cazut victime accidentelor.sunt convinsa ca ar avea un efect mai mare asupra populatiei...decat o imagine a accidentului..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum adica domne e brainstorming si nu comentam nimic???? pai in cazul asta eu zic sa decideti voi cine e motociclist si cine nu si sa luati voi deciziile in ceea ce priveste masurile pentru scaderea numarului de accidente. oricum vad ca ati decis deja..... motociclisti sunt aia care merg pe 125 cmc nu supersport si care au 10000000 de ani de experienta. nu?

 

nu stiu voi cum ganditi in ceea ce priveste experienta ca banuiesc ca voi sunteti cei care ies seara la mc la romana, aia tari si smecheri, rossi cu totii da stau si ma intreb... unu cu carnet de 2 ani si care are peste 21 de ani... se urca pe un supersport de 1000 cmc dupa ce in 2 ani are 5000 km parcursi.... si vine unu cu carnet de 1 luna care deja are 5000 km care are mai multa experienta?????????? ala cu 2 ani pe carnet care se urca pe motoreta aproape cand a uitat cum se baga in viteza sau cel care doarme pe motocicleta? plus ca nu stiu daca voi stiti da se da un examen de comportament pentru a merge pe orice tip de motor inca de la 21 de ani.... cum ma verifica pe mine garcea ca nu am dat acel examen???

 

 

imi place.... tipic romanesc. ne uitam in curtea vecinului si facem la fel daca ne place, nu? adica daca in us trebuie sa fii milionar in dolari ca sa ai un super sport sa facem si noi la fel nu? exista totusi o mica problema. propunerile voastre i-ar putea afecta pe toti motoristii asa ca ganditi-va bine inainte sa le trimiteti. nu ai cum sa ceri ceva care sa se ridice la standardele unor tari "civilizate" pe care voi le apreciati atata vreme cat noi ne scaldam in (cuvant urat). drumuri proaste, salarii mici, impozite mari... etc, se vrea taxe mari pe super sport. ce cretinatate. nu imi vine sa cred. ca de obicei. prostie curata. nu faceti decat sa ii avantajati pe cei cu bani nu sa reduceti numarul de accidente. sau la voi a avea bani e echivalent cu a fi un sofer bun??? tocmai cea mai mare problema voi vreti sa o incurajati. nu o sa vedeti pe unu fara bani ca face wheelie pe magheru, nu o sa vedeti pe unu fara bani ca nu stie ce e aia viteza sub 100 la ora, nu o sa vedeti pe unu fara bani ca trece pe rosu... de ce? simplu NUUUUUUUUUUUUU AAAAAAAAAAAAAAAAAREEEEEEEEEEE BAAAAAAAAAAAAANI. va suna cunoscut. doamne cat cap iti trebe sa intelegi asta?

 

eu propun sa se mearga fara casca si in slipi ca in carolina de nord ca tot vroiati exemple din afara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum adica domne e brainstorming si nu comentam nimic???? pai in cazul asta eu zic sa decideti voi cine e motociclist si cine nu si sa luati voi deciziile in ceea ce priveste masurile pentru scaderea numarului de accidente. oricum vad ca ati decis deja..... motociclisti sunt aia care merg pe 125 cmc nu supersport si care au 10000000 de ani de experienta. nu?

 

nu stiu voi cum ganditi in ceea ce priveste experienta ca banuiesc ca voi sunteti cei care ies seara la mc la romana, aia tari si smecheri, rossi cu totii da stau si ma intreb... unu cu carnet de 2 ani si care are peste 21 de ani... se urca pe un supersport de 1000 cmc dupa ce in 2 ani are 5000 km parcursi.... si vine unu cu carnet de 1 luna care deja are 5000 km care are mai multa experienta?????????? ala cu 2 ani pe carnet care se urca pe motoreta aproape cand a uitat cum se baga in viteza sau cel care doarme pe motocicleta? plus ca nu stiu daca voi stiti da se da un examen de comportament pentru a merge pe orice tip de motor inca de la 21 de ani.... cum ma verifica pe mine garcea ca nu am dat acel examen???

imi place.... tipic romanesc. ne uitam in curtea vecinului si facem la fel daca ne place, nu? adica daca in us trebuie sa fii milionar in dolari ca sa ai un super sport sa facem si noi la fel nu? exista totusi o mica problema. propunerile voastre i-ar putea afecta pe toti motoristii asa ca ganditi-va bine inainte sa le trimiteti. nu ai cum sa ceri ceva care sa se ridice la standardele unor tari "civilizate" pe care voi le apreciati atata vreme cat noi ne scaldam in (cuvant urat). drumuri proaste, salarii mici, impozite mari... etc, se vrea taxe mari pe super sport. ce cretinatate. nu imi vine sa cred. ca de obicei. prostie curata. nu faceti decat sa ii avantajati pe cei cu bani nu sa reduceti numarul de accidente. sau la voi a avea bani e echivalent cu a fi un sofer bun??? tocmai cea mai mare problema voi vreti sa o incurajati. nu o sa vedeti pe unu fara bani ca face wheelie pe magheru, nu o sa vedeti pe unu fara bani ca nu stie ce e aia viteza sub 100 la ora, nu o sa vedeti pe unu fara bani ca trece pe rosu... de ce? simplu NUUUUUUUUUUUUU AAAAAAAAAAAAAAAAAREEEEEEEEEEE BAAAAAAAAAAAAANI. va suna cunoscut. doamne cat cap iti trebe sa intelegi asta?

 

eu propun sa se mearga fara casca si in slipi ca in carolina de nord ca tot vroiati exemple din afara.

 

mi se pare destul de corect postul ,ala fara bani de abia se lupta cu pompa de benzina... sa nu mai vorbim de schimba anvelope ,si dat spaga sau platit amenzi ! si NU te gandesti ,nu trag domnule de ea ca poate imi iese unu si mor ,ci prima oara te gandesti merg 80 90 si ma prinde garcea cu radaru si de unde dau eu 140 RON?! educatia si informarea sunt cheia! eu unu abia imi ajung de benzina ,nici echipament complet nu am momentan, tre' sa imi cumpar cat de curand... d'apoi sa mai dau bani pe gume etc

Editat de Luc1f3r
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sincer sa fiu am rasfoit pe aici topicul si mi se par diverse pareri interesante, dar ca de obicei se intra in diverse polemici, oricum ideea este ca trebuie luate masuri pt. disciplinarea soferilor indiferent de categorie, masina si statut social etc.... trebuie arsi tare de tot cei care incalca legea indiferent ca e Basescu sau unu care abia a avut 5 mil sa ia un moped, de ce? simplu pt ca trebuie sa fim disciplinati la modul serios... si eu sunt si "conservar"(detest uneori termenul asta) dar sunt si motociclist si am inceput sa inteleg destul de multe si apreciez ceea ce a spus cineva pe aici si cred ca asta se impune sa fie respectata de toti "ĂN TRAFIC RESPECTA SI VEI FI RESPECTAT" cunduceti mai preventiv si nu dati "SANDA" la maxim intre doua semafoare ca oricum ai casca si nu te recunoaste nimeni cine esti, plimbati-va cu motorul si respectati-va pe voi si ideea de a fi motociclisti, daca vrei viteza si adrenalina mergeti pe circuit cu echipament complet si acolo ai adrenalina si arati cumva si ceea ce stii; plimbati-va in mod constant cu motocicleta si repetati lucrurile uzuale chiar daca vi se par banale si deja vrei sa mergi pe-o roata fie ea fata sau spate si aici chiar daca nu ai respect pt tine, viata ta si a celor din jurul tau care te iubesc si te apreciaza, atunci esti liber sa mergi undeva departe de a putea face rau altcuiva total nevinovat care isi plimba copilu'mama bunica prietena sau este un simplu pieton sau participant la trafic si fa toate cascadoriile pe care vrei sa le faci, dar pe drumurile publice fii un om constient si NORMAL.!!!!!

SI ASTA ESTE PT. POLITIA ROMANA SI CEI DE LA DRUMURI SI PODURI; PRIN CARE LE TRANSMIT MULTA SANATATE SI II INTREB CAND OR SA FACA DRUMURI DE CALITATE, CAND OR SA SEMNALIZEZE EVENTUALELE DEFECTE PE DRUM, CAND OR SA DEA AMENZI USTURATOARE LA AIA CARE ISI REPARA MASINA IN DRUM SI LASA O DARA DE ULEI SAU CARBURANTI PE SOSEA SAU CARE LE CURGE NISIP PIETRIS PAMANT BETOANE PE ASFALT SI II EXPUN PE ALTII LA MARI PERICOLE SI CREDETI-MA CA AS MAI AVEA MULTE INTREBARI PT SUMNEAVOASTRA DOMNILOR..... ?????

Asfalt usca ne doresc, sa plecam si sa ajungem sanatosi si teferi inapoi acasa la familiile noastre !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

:blink: :blink:

sincer sa fiu am rasfoit pe aici topicul si mi se par diverse pareri interesante, dar ca de obicei se intra in diverse polemici, oricum ideea este ca trebuie luate masuri pt. disciplinarea soferilor indiferent de categorie, masina si statut social etc.... trebuie arsi tare de tot cei care incalca legea indiferent ca e Basescu sau unu care abia a avut 5 mil sa ia un moped, de ce? simplu pt ca trebuie sa fim disciplinati la modul serios... si eu sunt si "conservar"(detest uneori termenul asta) dar sunt si motociclist si am inceput sa inteleg destul de multe si apreciez ceea ce a spus cineva pe aici si cred ca asta se impune sa fie respectata de toti "ĂN TRAFIC RESPECTA SI VEI FI RESPECTAT" cunduceti mai preventiv si nu dati "SANDA" la maxim intre doua semafoare ca oricum ai casca si nu te recunoaste nimeni cine esti, plimbati-va cu motorul si respectati-va pe voi si ideea de a fi motociclisti, daca vrei viteza si adrenalina mergeti pe circuit cu echipament complet si acolo ai adrenalina si arati cumva si ceea ce stii; plimbati-va in mod constant cu motocicleta si repetati lucrurile uzuale chiar daca vi se par banale si deja vrei sa mergi pe-o roata fie ea fata sau spate si aici chiar daca nu ai respect pt tine, viata ta si a celor din jurul tau care te iubesc si te apreciaza, atunci esti liber sa mergi undeva departe de a putea face rau altcuiva total nevinovat care isi plimba copilu'mama bunica prietena sau este un simplu pieton sau participant la trafic si fa toate cascadoriile pe care vrei sa le faci, dar pe drumurile publice fii un om constient si NORMAL.!!!!!

SI ASTA ESTE PT. POLITIA ROMANA SI CEI DE LA DRUMURI SI PODURI; PRIN CARE LE TRANSMIT MULTA SANATATE SI II INTREB CAND OR SA FACA DRUMURI DE CALITATE, CAND OR SA SEMNALIZEZE EVENTUALELE DEFECTE PE DRUM, CAND OR SA DEA AMENZI USTURATOARE LA AIA CARE ISI REPARA MASINA IN DRUM SI LASA O DARA DE ULEI SAU CARBURANTI PE SOSEA SAU CARE LE CURGE NISIP PIETRIS PAMANT BETOANE PE ASFALT SI II EXPUN PE ALTII LA MARI PERICOLE SI CREDETI-MA CA AS MAI AVEA MULTE INTREBARI PT SUMNEAVOASTRA DOMNILOR..... ?????

Asfalt usca ne doresc, sa plecam si sa ajungem sanatosi si teferi inapoi acasa la familiile noastre !!!

 

SUPER!!!

 

:kick: :) :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

treaba sta in felul urmator : daca vrei sa porti chestii reflectorizante le porti ca doar e in joc viata ta (am vazut conducatori de scutere cu vesta reflectorizanta , si grupuri de nemti pe motoare , toti purtau vesta), daca nu te intereseaza prea mult de siguranta ta iti iei o geaca neagra ,un motor negru si mergi seara la 1 cu faru stins. serios acum , nu cred ca trebuie sa te oblige cineva sa-ti pese de viata ta .

interdictia la cc exista din cate stiu eu in Germania dar cred ca mai de graba tre sa ne scoatem din cap aerele de piloti si nu va mai fi nevoie de interdictie .au murit destui care au luat carnetul (mergand in scoala cu vit. 1 si cand au iesit pe sosea cu R6 au ajuns pe asfalt acoperiti cu patura )trebuie sa ne evaluam la modul cel mai serios limitele si sa nu trecem de ele .

legat de ce am scris mai sus, scoala de soferi e de toata jena la categoria A. daca nu aveam prieteni motociclisti care sa ma invete probabil ca "dormeam" si eu prin cine stie ce sant . cei de la scoala nu incearca de loc sa-ti explice cum sta treaba pe motor , ca dovada orele de legislatie se fac la comun cu toate categoriile. cum sa invat sa franez daca la scoala imi e interzis sa schimb din viteza 1 . la 20 la ora si cel mai (cuvant urat) reuseste sa franeze . ca sa fac o paranteza am intalnit un dement in scoala care isi cumparase un cbr600f si prin primele ore imi povestea mie cum a mers el cu scula lui pe o strada din Sibiu , imi venea sa-i crap capu acolo , si ne mai miram ca mor pe capete , pai mor ca-s prosti si inconstienti , de aia mor , nu pentru ca le-a vandut x sau y motoru , mai bine sa se introuduca in scoala un test mai amanuntit pentru cap ca de acolo pot pleca multe probleme .

daca scrie 50 cu 50 se merge chiar daca esti in viteza 1 .

accidentele nu se produc din cauza neatentiei soferilor , mai de graba din cauza ca nu inteleg cum e cu motoru, ca tre sa se uite mai atent si ca luminita din in oglinda se materializeaza intr-o motocicleta care trece ca racheta pe langa tine si asta se intampla in cateva secunde . prima regula care mi s-a spus in germania cand am condus masina pe autostrada a fost exact treaba asta. acolo nu vezi pe nimeni sa depaseasca daca are in spate un motociclist chiar daca e la un kilometru distanta (pe autostrada) . cred ca pe noi ne caracterizeaza mai de graba inconstienta si teribilismul decat bunul simt si grija fata de alt participant la trafic. am mers si cu motor(mai putin) si cu masina (peste 100000km) si in ambele cazuri am intalnit aceiasi oameni care nu dau prioritate indiferent ca e masina sau moto . cred ca multi se ghideaza dupa : daca-i mic trec ca franeaza el , daca-i mare stau ca ma omoara .

cei care prim neatentia lor sau prin asigurarea superficiala omoara un alt participant la trafi ar trebui bagati la racoare multi ani , poate asa ne vom disciplina toti indiferent de ce conducem macar de frica inchisorii.

desi pare exagerat , lipsa unor circuite , chiar de dimensiuni mici ne face pe multi dintre noi sa mergem mai repede decat ar trebui si asta poate tocmai pentru ca soseaua e singura alternativa . orice sofer, fie ca tine in mana volan sau ghidon e tentat sa mearga repede ca doar de aia a dat o caruta de bani pe un super sport sau pe o conserva cu cai de ordinul sutelor .

scutirea de tva a echipamentului si poate chiar reducerea impozitului pentru magazinele care comercializeaza asa ceva mi se pare o idee excelenta si aplicabila , pana una alta s-au sters o gramada de datorii de la diverse fabrici , macar atat se poate face. inteleg ca motociclismul e un risc pe care si-l asuma fiecare dar asta nu inseamna ca ne-am saturat de viata sau ca preferam sa ne hranim printr-un tub .

redactarea unui indrumator ca sa zic asa (aici pe forum) in care sa se prezinte diverse tipuri de echipamente si casti (in functie de pret si gradul de protectie pe care il ofera) .a nu se testa casca+tricou+pantaloni scurti +slapi ca a fost deja testat de destui pe viu.

aparitia unor noi indicatoare nu cred ca ar ajuta atata timp cat cele deja existente nu se respecta. totusi cred ca solutia ar fi o instruire mai serioasa in scoala de soferi a tuturor elevilor .

 

In concluzie cine vrea sa tariasca mult si bine stie ce tre sa faca si daca nu stie arunca o privire aici ca sincer eu am gasit toate informatiile de care am avut nevoie. pe aceasta cale tin sa le multumesc celor care si-au impartasit experientele si experienta cu noi cei mai nou veniti ca asa o sa putem si noi sa pasim cu dreptul in lumea mersului pe 2 roti

 

am auzit multe replici de genul pai nemtii sunt mai civilizati ca noi . corect . sta in puterea fiecaruia dintre noi sa ne dorim sa fim mai buni si nu sa ne eschivam ca aia au 100 de ani inaintea noastra .pana una alta Romania e inca la faza de inceput din multe puncte de vedere , iar cat despre motociclete care s-au inmultit foarte mult in ultimii 5 ani va mai trece timp si vor mai muri multi pana se va schimba ceva , nu stiu de ce dar in tara asta totul se pune greu in miscare si cand in sfarsit se misca se gaseste unu sa puna bete in roate .

Asfalt uscat , fara gropi sau praf si zmei la volan .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

... daca vrei viteza si adrenalina mergeti pe circuit cu echipament complet si acolo ai adrenalina si arati cumva si ceea ce stii ...

 

aici ai intrat bine pe ideea initiatorului topicului: restrictionarea cumva a comercializarii moto sport si/sau SS, pentru altceva decat competitii.

 

nu prea vad ce se poate face cu un SS in trafic (urban/extraurban) in afara de a te da mare si/sau de a fi un pericol public, pentru tine in primul rand si apoi pentru ceilalti.

nu, nu contest, poate ca esti Rossi in persoana, cu zeci de ani de motociclism la activ... dar toti aia din trafic sunt Rossi sau Schumacher? :ok:

 

chiar tipul de motocicleta se numeste "sport" sau "super-sport, dar ce sport poti face cu el in trafic???!??!?!???

vrei sa pleci primul de la semafor? poti sa o faci si cu un scuter.

vrei sa mori inainte inainte sa iesi din intersectie? poti sa o faci usor cu un SS.

 

exact asa cum ii spune numele, e un utilaj dedicat unei anume activitati.

Editat de jonlup
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

jonlup,nu te supara,nu e topicul potrivit,nu sunt artagos de fel,dar ai aberat la maxim. Ce te intereseaza pe tine pe ce "ma dau eu"? Sunt unii care pur si simplu nu au stare si trebuie sa comenteze cumva placerile cuiva. Uite,eu am CBR F3,e sport-touring,deci nu SS,si totusi trage tare...destul pt mine. Sunt si oameni cerebrali printre noi,si daca mie imi place forma unei anumite motociclete nu cred ca ar trebui sa existe cineva/ceva care sa ma opreasca sa o folosesc. In fond,pt libertate au murit atatia oameni. Ce ar fi sa se interzica SV-urile ca sunt urate in viziunea mea si ca trag de jos si sunt periculoase dom'le ,ca doar e si ele motociclete?!

 

 

 

Legat de topic,sunt foarte multe idei bune,dar cam greu de pus in practica pt ca in Romania treaba merge pe principiul "lasa ma ca merge-asa". Si pt ca totul sa fie mai bine,cel mai corect ar fi sa se aplice legea actuala inainte de a se face iar modificari

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Le-ati spus pe toate Fratilor...mai am si eu o linie...

 

-Examenul de conducere:

 

-Grila standard pe un traseu prezentat elevului in prealabil.

-Ma refer la un "Check List" pe care Agentul care supravegheaza examenul, sa-l bifeze pe masura desfasurarii examenului...de la apropierea de...si intrarea in vehicol, pana la revenirea automobilului in zona de unde a plecat.

-In masina de scoala nu trebuie sa se afle decat Elevul si Agentul iar traseul sa fie efectuat dupa cum considera elevul fara a i se indica ce sa faca si cum sa faca.(nu 4 elevi...si schimbati dupa cum...vrea Examinatorul) ;) Fara maini pe volanul elevilor sau frana de mana...si picioare prin pedaliera...domnilor.

-Problema coruptiei si a spagilor trebuie rezolvata si ea...ca inca mai exista...de aceea Agentii care se ocupa de examene sa fie persoane Integre, cu salarizari superioare, care sa faca un curs special de Examinator, in urma caruia sa obtina un Atestat de Examinator ptr categoria respectiva. :10: Fara Nepotisme domnilor e vorba de viata Noastra si a altora.

-Pe timpul examenului Examinatorul este observator neutru...avand dreptul sa ceara Elevului...oprirea in diferite situatii si parcarea in diferite locuri sub diferite motive...(iese sa...isi cumpere un pachet de tigari...la toaleta...sau altele...).Se vor puncta sau depuncta toate greselile pe Grila standard....

-Examenul sa dureze pana intr-o ora in traficul infernal al orasului.

-Limitarea nr de elevi examinati pe zi la nu mai mult de 6 per Examinator (un om normal munceste 8 ore pe zi.) Nervii trebuiesc si ei temperati...nu?

-Carnetul va fi dobandit doar de cei care vor lua 95% din punctajul total(nimeni nu e perfect) :)

-La terminarea traseului, cei care nu respecta anumite cerinte ale Grilei, vor fi reprogramati ptr o alta examinare...la o data ulterioara. :cheers:

-Elevul poate fi depunctat daca la noua examinare, va face alte greseli. :)

-Tineri peste 16ani sa aiba dreptul de a conduce masina sub indrumarea si directa raspundere a parintilor in fata legii. Aceasta ii ajuta pe tineri sa-si dezvolte reflexe si sa cunoasca legislatia cu mult inainte de dobandirea carnetului. Orice accident sau incident sa fie solutionat de catre parinte, minorii ne fiind responsabili in fata legii. (O sa se mai educe si parintii cu ocazia aceasta...ca dhe...sunt destui parinti indisciplinati in trafic ) :moto:

* tinerii invata mai bine de la parinti...relatia parinte/copil este mai stransa decat relatia copil/adult necunoscut!

**in plus copii o sa devina mai disciplinati si mai intelegatori pe perioada "uceniciei".

-La motociclete examenul sa se desfasoare in conditii similare...Examinatorul (obligatoriu pe 2 roti) urmarind traseul motociclistului prin oras...grila se poate Bifa prin sistem radio de comunicare cu o unitate stationara care va asista examenul.

 

:D Sa vedem cati vor lua examenul si cati vor sta la coada ceva ani...

 

Fie ca Cei mai buni sa reuseasca :lol:

 

PS: In aceste conditii scolile de soferi trebuie sa ii invete pe elevi "Grila Standard" si nu sa le ia bani si...sa ii alunge...pe soselele tarii ca dhe... si-au terminat orele platite...trebuie si ei stransi cu usa ca...saracii copii nu le dau bani degeaba...si nu numai copii...

 

Dumnezeu sa-i odihneasca in pace pe cei cazuti datorita greselilor si ignorantei sistemului...

 

Cele Bune...Iarna usoara :lol: nu uitati o iarna nu seamana cu cealalta :lol:

Editat de CaptainBusa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

jonlup,nu te supara,nu e topicul potrivit,nu sunt artagos de fel,dar ai aberat la maxim. Ce te intereseaza pe tine pe ce "ma dau eu"? Sunt unii care pur si simplu nu au stare si trebuie sa comenteze cumva placerile cuiva. Uite,eu am CBR F3,e sport-touring,deci nu SS,si totusi trage tare...destul pt mine. Sunt si oameni cerebrali printre noi,si daca mie imi place forma unei anumite motociclete nu cred ca ar trebui sa existe cineva/ceva care sa ma opreasca sa o folosesc. In fond,pt libertate au murit atatia oameni. Ce ar fi sa se interzica SV-urile ca sunt urate in viziunea mea si ca trag de jos si sunt periculoase dom'le ,ca doar e si ele motociclete?!

Legat de topic,sunt foarte multe idei bune,dar cam greu de pus in practica pt ca in Romania treaba merge pe principiul "lasa ma ca merge-asa". Si pt ca totul sa fie mai bine,cel mai corect ar fi sa se aplice legea actuala inainte de a se face iar modificari

Din pacate jonlup cred ca are dreptate, tu vrei sa ne pacalesti si sa creezi impresia ca e acelasi lucru sa mergi pe sport-touring ca pe super-sport. Din cate stiu eu un sport-touring arata la fel ca un super-sport doar pentru automobilisti si pietoni, dar cam orice motociclist stie ca are ghidonul mai inalt si scaritele mai in fata (ca sa nu stai in patru labe si daca nu te trage vantul la macar 100km/h sa te doara mainile si salele dupa jumatate de ora), de obicei un motor ceva mai moale si intotdeauna cutie de viteza mai in genul chopper/cruiser decat in genul de curse...

Nici eu nu inteleg de ce e permisa inmatricularea motocicletelor de curse (ca asta inseamna de fapt super-sport, motocicletele de stoc cu care echipele mai sarace participa probabil mai putin la MotoGP dar destul de mult la campionatele mai sarace gen SuperBike fara sa schimbe mare lucru pe ele in afara de gume) in timp ce masinile de curse de formula 1 nu pot fi inmatriculate... Adica vorbim de motoare care la 1000cc au de cativa anisori buni pe la 140CP, prind intr-a-intaia prind 120-140km/h, in a VI-a 280-320km/h, motorul de obicei le tremura in a II-a la mai putin de 60km/h, si daca vantul nu te trage bine de piept sunt deosebit de incomode (ca in MotoGP viteza I-a se foloseste o singura data - la start)... Pai si sa vrei nu poti sa respecti limitele legale cu asa ceva...

De tras trage destul de tare si a mea la 250cc, oricum pana pe la 110km/h mai tare decat 3/4 din automobile, dar uneori cand imi intra rotile prin "proiectele" lui Videanu si mai scap din greseala mana in gaz sunt foarte multumit ca nu trage mai tare cand nu vreau eu...

 

Ontopic, principala realizare pentru motociclisti ar fi daca legislatia rutiera s-ar aplica macar asa cum e ea azi, ca cel putin in Bucuresti eu pe politistii de la Brigada Rutiera ii vad mai mult pe post de ajutor de semafor sau de protectie antiprost impotriva blocarii intersectiei, dar sanctiuni mai nimic...

 

Si cred ca la furturi, sectiunea (predominanta) de scutere s-ar diminua simtitor daca inregistrarea aia la Primarie ar fi pe bune. E adevarat ca eu am fost oprit de 3 ori in ultima jumatate de an pe scuter ca sa vada daca am acte (am si RCA chiar si la cacao-ul ala), dar eu vad ca majoritatea tot fara numar sunt... Adica in lege scrie ca e obligatoriu sa inmatriculezi autovehiculele si sa inregistrezi vehiculele (in afara de biciclete si carucioare de mana), la partea cu inmatriculatul pedeapsa e penala dar la aia cu inregistratul sanctiunea nu numai ca nu e penala, dar e cam lipsa, asa ca daca nu ai numar probabil iei amenda jumate din cat iei daca nu porti casca...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...
  • 2 weeks later...

Cred ca vrem urmatoarele lucruri:

 

1.Siguranta rutiera care este asigurata de conditiile asfaltului si ale obiectelor din preajma acestuia care ar putea aduce decesul motociclistului in caz de accident cum ar fi bornele kilometrice. Ar trebui si drumul semnalizat corespunzator ca sa-ti dai seama de obstacole din timp precum si de starea acestuia.

 

2.Educatie rutiera corespunzatoare. Mai ales in scoli.

 

3.Politia sa ne protejeze si nu sa intre in noi cum a fost cazul de la hirlau-iasi. Si sa nu ne lase sa murim pe trecerea de pietoni cum a fost cazul studentei care a decedat langa politistii care nu au chemat ambulanta si care nu au acordat primul ajutor. Evenimentul s-a intamplat cu ocazia summit-ului nato.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are you for real ??

 

cica se incearca o eliminare a discriminarii intre auto vs. moto ... din cate vad incerci TU PERSONAL o discriminare supersport vs. restul motociclistilor ...

 

sincer imi pare o idee total deplasata sa tratezi motocicletele supersport in mod diferit (implicit persoanele care agreeaza mersul pe supersportive fata de restul motociclistilor)

 

intr-adevar, ar fi o idee ca SCUTERELE japoneze sa nu mai aiba vama (motive evidente, poluare, diminuarea traficului, etc) ... dar nu toate motocicletele mai putin supersport

 

:angryfire:

CORECT ! Bine spus DKZ :angryfire: :angryfire: :angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce as vrea? :angryfire:

1)legea cu sicanarea motociclistului..(a fost data si la tv)

2)no tva pentru echipamente..

2)in primii 2 ani dupa ce a fost luat A-ul nu este voie cu +800cc

3)cei ce trec pe rosu si accidenteaza pe cineva de la +1an de inchisoare la 25 daca e cu morti

4)la scoala de soferi sa fie mai multa seriozitate

5)drumuri cat se poate fara nisip si pietris de la cei care lucreaza(asta e chestie de bun simt din partea muncitorilor)

6)puscarie si pentru cei care arunca gunoaie din masini sau din alte tipuri de conserve(am auzit de motociclist care a primit o tigara in casca cand avea viziera putin deschisa..urmaril sunt clare

7)cei ce parasesc locul accidentului sa ramana fara permis si 5 ani de puscarie

cam atat as vrea eu :angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
are you for real ??

 

sincer imi pare o idee total deplasata sa tratezi motocicletele supersport in mod diferit (implicit persoanele care agreeaza mersul pe supersportive fata de restul motociclistilor)

 

 

:crack:

 

 

 

la statistici NEGRE marea majoritate sunt SS.... nu vreau sa supar pe nimeni......

 

@ s7e6e :

 

 

Dar pe un circuit se invata foarte multe si foarte sigur .. Acolo daca cazi nu da nici o masina peste tine .. pe strada nu sta treaba chiar asa ..

Daca poti sa ti descarci adrenalina pe un circuit adecvat .. nu ti mai trebuie " forja " ( cum zic unii ) pe sosea ..

 

 

- Sa se acorde A-ul fara a fii nevoit sa mai fac scoala inca odata .. din moment ce am mai facut o odata pentru A1 .. examen da .. dar nu sa mai dau banii pe scoala inca odata ..

 

 

 

Taticu' nu te supara pe Lucica... ori esti copil la minte, ori ai multi km pe SS si ai ce-ti trebuie sa o stapanesti ( experienta).... Cum sa dai unuia cu A1 , permis de A? Ala ( persoanele de fata sunt excluse ) te omoara cu zile cand da si el de moto..... nu te supara pe mine, dar trebuie facuta o diferentiere intre 14-16-18 ani.....

Pana la faza cu circuitul...mai ete drum lung...( NU ESTE POLIGON ) .... ADRENALINA? CRED ca stiu ce vrei... te visezi pe un gixer 1300, cu 7 colege de liceu care te aplauda....

Editat de Lucianggg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

faceti o mica scrisorica cu ideile voastre (mai cenzurati si voi din alea too-good-to-be-done) si trimiteti-o la adresa office @ asociatiamotociclistilor. ro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...