Sari la conținut

Gixxer 750 K8


ray
 Share

Postări Recomandate

da, mai greu mai putin manevrabil si mai consumator.. dar in plus 20-30 de cai pe care oricum nu-i foloseam decat in 1% din cazuri. Si mai scump cu 1500! Nici gand sa-mi iau miar :laugh:

 

cat despre drive selector (S-DMS), el se reseteaza in modul A (max power) de cate ori scoti cheia din contact.. chestie care mi se pare cam periculoasa..daca te obisnuiesti cu "trasul de gaz" pe modul C si uiti sa-l setezi cand pleci de-acasa.

 

iaca si poza cu strumfu cocotat in pom :) :D

 

:laugh: Ba Adi ce privire de om panicat aveai in poza... B) Ray...s-o calaresti sanatos :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 81
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

180/50/zr17. misto oferta cu echipament!

180/55/17

:D Ba Adi ce privire de om panicat aveai in poza... :)

O singura data am mai mers in spate si am fost k.k.t. tot atunci. Parca intrau toti in noi, la semafor aveam reflexul sa pun piciorul jos si chiar l'am pus de 2 ori, din spate!! (zorro poate confirma :) )

Asa ca mi'am luat fata de om speriat pentru poza, realitatea a fost ca Ray a mers ok si nu m'am panicat. Noroc ca o are in rodaj, ca altfel... B)

E misto rau motorul, dar e motor pentru rider, nu pentru pasager. Mi'a intrat in c.ur Âşaua aia, e ca Âşipca de tare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

180/55/17

 

O singura data am mai mers in spate si am fost k.k.t. tot atunci. Parca intrau toti in noi, la semafor aveam reflexul sa pun piciorul jos si chiar l'am pus de 2 ori, din spate!! (zorro poate confirma B) )

Asa ca mi'am luat fata de om speriat pentru poza, realitatea a fost ca Ray a mers ok si nu m'am panicat. Noroc ca o are in rodaj, ca altfel... :D

E misto rau motorul, dar e motor pentru rider, nu pentru pasager. Mi'a intrat in c.ur Âşaua aia, e ca Âşipca de tare.

 

E special design pt fete :laugh: :) Daca ti s-e parea comoda...ceva nu era in regula :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut. sa o stapanesti cu placere, e superba. eu mi-am luat acum 2 luni un k8 de 600 (alb cu negru). poate facem un mic club al posesorilor de k8 :P.

 

am o intrebare: unde vrei sa iti pui kit de xenon, ca ma bate si pe mine gandul? nu pierzi garantia pe partea electrica? cand am luat motocicleta dealerul mi-a zis ca daca vreau sa pun alarma pierd garantia; mi se pare putin cam absurd; dar baniesc ca ptr xenon situatia e similara.

 

ce chestie. tocmai am observat ca esti din Focsani. si eu tot din Focsani sunt, dar stau in bucuresti.

Editat de kebbius
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea fara incidente.

Grija mare in ture ca e nervoasa. Eu am ales varianta pe negru dar se zgarie si murdareste instant ..

post-10837-1213124701_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bravo, Ray. Sa te poarte cat mai mult si fara incidente.

 

Te admir pentru felul cum ai evoluat de la o motorisca de 50 cmc, ai tot schimbat numai vitezane cat china si la cat esti tu de firav.... sincer cand ma chinui cu gs-ul sa-l scot din parcare ma gandesc la tine...." Ray cum poate" :cheers:

 

 

Felicitari inca o data.

Editat de myando79
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ieri am iesit din rodaj definitiv! este intr-adevar super super nervoasa, nu imi vine sa cred inca.

 

toate motoarele care le-am avut (SH) nu se pot compara cu ceva NOU, impecabil ca frane, cutie de viteze, chiar si motor (toti calutii prezenti, nu martoage)

 

ieri de curiozitate am facut testul "suprem", blana maxima in padure la Tartasesti ("autostrada").. la 13000rpm in tr6 m-am uitat cu coada ochiului, aveam 275, si mai urca ea incetisor asa dar s-a terminat padurea :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da da, io eram :cheers:

 

aaa... nu v-am zis cum a fost cu revizia de 1000.

mecanicul elfilor (sorin) pare foarte priceput, miscari rapide si precise, parca-i ceasornicar :)

schimbat ulei+ filtru, strans suruburi, intins lant.. n-a durat mai mult de juma de ora.

ce mi s-a parut foarte interesant (nu stiu cate service-uri fac asta la revizie) - omul a terminat, s-a suit pe ea, a dat o tura "pe centura" sa vada ca totul e ok.. si asta nu ca "vrea el sa se dea pe toate mobrele", ci e politica firmei (mi-a explicat), sa fie siguri ca totul e ok cu mobra si nu imi rup EU gatul cu ea. Facand o comparatie, exista un topic pe motoretizm in care unu se plangea ca a luat mobra de la UM si i-au picat placutele fata (sau etrierii cu totul) dupa cativa km,ca aia uitasera sa stranga suruburile, si a cazut cu ea...

 

tot juma de ora a si facturat manopera. in total revizia a costat 280 RON, sunt multumit :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ieri am iesit din rodaj definitiv! este intr-adevar super super nervoasa, nu imi vine sa cred inca.

 

toate motoarele care le-am avut (SH) nu se pot compara cu ceva NOU, impecabil ca frane, cutie de viteze, chiar si motor (toti calutii prezenti, nu martoage)

 

ieri de curiozitate am facut testul "suprem", blana maxima in padure la Tartasesti ("autostrada").. la 13000rpm in tr6 m-am uitat cu coada ochiului, aveam 275, si mai urca ea incetisor asa dar s-a terminat padurea :)

 

 

apropo de rodaj... producatorii castiga mai mult din consumabile decat din vanzari: http://www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stiam topicul dar nu m-am pus la mintea lui.. intre cateva zeci sau sute de ingineri (de la toate marcile de motoare) si un tip cu un site de pe net, tu ce ai alege? :)

Editat de ray
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intr-adevar una din cele mai reusite motociclete in raport putere/manevrabilitate.

 

Sa mergi sanatos cu ea Ray si cu grija maxima .

 

E super ca ai ales motorul asta avand in vedere evolutia ta pe diferite motoare de la 50 cm la 900 cm.

 

Succese !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ti-a luat super bine. unui prieten (dragos, este si el pe aci pe forum) i'a luat parca 6 mil pt revizie. asta nu ar fi niic o proble,a problema grava este ca cei de la B & S au uitat sa'i puna uleiul. au facturat dar nu i l'au pus. si acum si-a calat motorul :) de aceea e bine sa stai cu ochii pe ei cand umbla la motoreta!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...