theBD Postat Septembrie 1, 2005 Share Postat Septembrie 1, 2005 nu dom'ne am luat-o spre Piriu si m-am intors. Da' mai zi-o pe aia cu extazu'ca-mi place! 234916[/snapback] sa vezi fanele ce extaziate erau.. conserva.. faster then a speeding bullet ! coane data viitoare da si tu un telefon cand te mai rataceshti .. si ia-ti dreaq o motocicleta mai repede.. f650 ala e f bun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Septembrie 1, 2005 Share Postat Septembrie 1, 2005 Aloo, domnu zăbedeu, mai incitați domne multă lume să-Âşi ia capre?Lasă omu să aibă chopper, că e foarte bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
conserva Postat Septembrie 1, 2005 Autor Share Postat Septembrie 1, 2005 @bede pai tu iti schimbi nr de telefon cum mi-l dai mie. ps adevarul e ca am vrut sa-l iau la poiana dar imi cazuse bateria. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellryder Postat Septembrie 1, 2005 Share Postat Septembrie 1, 2005 @conserva: acum am citit topicul, de la cap la coada. Genial. Absolut extraordinar. Diferit de tot ce am citit pana acum, desi aduce oarecum cu povestirile oltencei, stilul e cu totul altul. Felicitari domnule! Si asteptam infrigurati restul episoadelor din "Aventura lui conserva" Ry. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bb_bike Postat Septembrie 1, 2005 Share Postat Septembrie 1, 2005 bravos dom'le! uuufff...am citit pe nerasuflate tot... jos palaria in fata talentatului nene conserva! la cat mai multi km ca sa aveti ce povesti!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dead_man_walking Postat Septembrie 1, 2005 Share Postat Septembrie 1, 2005 i've said it before i say it again: well done!!! ps: da etrusco nu mai servitzi??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
toply Postat Septembrie 3, 2005 Share Postat Septembrie 3, 2005 Super povestiri...nu m-am miscat din fata calculatorului pana nu am citit tot...sper sa mai continue povestirile. Bafta multa in continuare ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Septembrie 4, 2005 Share Postat Septembrie 4, 2005 dl. conserva, te-ai gandit sa-ti publici scrierile in motolife? cate-o poveste in fiecare numar.... asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
conserva Postat Septembrie 6, 2005 Autor Share Postat Septembrie 6, 2005 Hai sa mai facem un pas... Era toamna, aveam carnet, aveam moped,aveam un tata in spital, dar nu aveam motocicleta. Ezitam sa incep cautarile toamna - pina o sa dau de una convenabila vine iarna , o bag in garaj ...si daca pina la primavara nu o sa mai am curaj sa ma sui pe ea? Zic: acum sau niciodata! Asta a fost simplu de decis, ca stai in virful patului si te gindesti putin cum e sa te dai cu motorul si ce lucru mare'i. Dar nu prea stiam care-i partea 2-a; adica ce motor sa-mi iau de unde sa-l iau si cam cit sa coste? Atunci am constatat eu ce ingrata e munca de cumparator. Toata lumea te invata cum sa vinzi, clientul e considerat un punct amarit in haosul pitetei, pe care toti furnizorii vor sa-l atraga ca pe o musca beata pe lipiciul stralucitor al hirtiei lor asasine. Asta daca vrei sa optimizezi tranzactia. Dar dupa care parametri? Simt nevoia unui consilier: sa-mi gaseasca o motocicleta nu prea scumpa, usor de condus, fiabila, fara probleme cu actele, sau cu alte cuvinte sa te faca fericit daca se poate pe gratis. Un prieten de-al meu are un baiat in Italia -ma prind si eu ca pe-acolo motociclismul e la el acasa si il rog sa culeaga niste informatii - imi trimite un catalog si o parere personala: sa-mi iau yamaha de 400. Da' aici nu prea stiu unde se vinde yamaha. ramine si optiunea SH - aici trebuie sa te bagi intre cunoscatori. Ma mai uit pe internet la diverse site-uri de vinzari si impresia generala e ca ceva nu e in regula. Prea multe oferte cu un numar infim de km pentru niste motociclete cu o virsta venerabila. Parca toata lumea cumpara o motocicleta, se dadea doua ture prin fata blocului si gata o scotea la vinzare. Pina la urma mi-aduc aminte ca am vazut un magazin suzuki pe undeva,il gasesc si ma infiintez acolo. Erau niste motociclete si in vitrina - pareau cam mari si fioroase. Vad si scutere; n-ar fi mai bine un scuter? Nu ca n-are schimbator de viteze manual(mai bine zis pedal dar parca suna aiurea) si parca- ai un control mai bun la motocicleta; un vinzator imi da un pliant cu un tabel cu o oferta de moto pe tip de moto si un catalog cu poze. Iau oferta si plec. ma uit pe tabel si doua modele imi atrag atentia prin faptul ca erau facute in Europa si nu aveau incluse taxe vamale in pret Gz 250 si Gs 500. Incerc sa compar preturile de la SH cu una noua pe acelasi model; Gasesc GS500 la SH. Diferenta de pret insemnind o motocicleta noua, in garantie ... la cit ma pricep eu la motociclete parca merita, numai sa nu o scapi pe jos. Eu stiam ce soarta o sa aiba? Cealalta e cam micuta dar mai ieftina daca o busesti paguba e mai mica, in ideea ca scapi intreg, altfel e cam totuna. Las ofertele sa se coaca si intre timp incerc sa dau de un consilier local. Fac o analiza sociologica atenta si amanuntita si constat ca astia de se dau cu motoare sint destul tineri; in consecinta ma duc la fratele meu care e profesor la liceu si il intreb daca nu cunoaste un elev sau un fost elev care sa aibe motocicleta. Spune ca ar cunoaste unul dar nu stie ce sa-l intrebe; nici eu nu stiam concret ce sa-l intrebe, dar poate ar fi util sa-mi dea numarul lui de telefon - imi da pina la urma numarul - il sun, nu il gasesc revin dupa citeva zile (tocmai pleaca in america) - ii zic lasa ca vorbim cind te intorci. Cine credeti ca era? un element de pe acest forum - il cheama Baiazid. Baiazid ma convoaca la o crisma, imi spune parca si ceva despre motociclism.ro, are si o hondita de vinzare, vad si ceva motociclisti prin fumul din circiuma, galagie mare, eu plec cu capul si mai mare si astept sa mi se sedimenteze noile informatii, alaturi de cele achizitionate pina atunci. Aia cu motociclism.ro am cam ignorat-o, nu stiu de ce. Intre timp ca sa mai atenuez socul ce va urma printre colegii de servici ii spun unuia care stia ca mi-am luat moped, ca am luat carnetul si vreau sa-mi iau motor. Tipul fost motociclist care imi marturisise ca cea mai fericita zi din viata lui de motociclist a fost aceea cind i s-a furat motocicleta si a scapat de ea. Tipul ii da drumul unei peroratii anti-moto fara sfirsit. Ma face nebun, ce-mi trebuie mie moto ca e periculos, ce sint pustan care vrea sa agate gagici cu motocicleta (de parca vroiam sa-i suflu lui toate gagicile - doar stam in cartiere diferite), ca linii de tramvai, ca golani care-ti fac fite, ca n-am ce face cu banii,ca unde ma duc cu ea etc,etc. Eu nu ma las intimidat de ce spune, mai ales ca desi are permis si de cat B nu conduce nici masina - zice ca lovit odata un copil si s-a speriat asa de tare incit a renuntat. Trag concluzia ca niste defectiuni are tipul la bibilica sau in alta parte si imi vad minutios de treaba. Si mai zicea ca a luat carnetul cu piciorul in ghips vopsit cu crema de ghete ca sa nu-l vada militianul. Asa ca nu m-am ales cu sfaturi utile de la acel ex-motociclist rupt de mult de fenomen. Dar timpul trecea si toamna trecea si eu tot cautam informatii. Pina la urma sub presiunea timpului las balta toate investigatile si ma duc la magazinul suzuki si le spun sa-mi aduca un Gz 250. Negociez si un mic discount - ca e toamna, platesc un avans si imi pun aia un contract in brate; cica peste 2-3 saptamini vine motocicleta, ca doar nu ma asteptam sa aiba in stoc. Stiu e de vina piata. Urmeaza citeva saptamini de asteptare, in care vremea nu se hotarise in ce parte sa o ia si ma temeam ca o sa trebuiasca sa-mi iau motocicleta cu sania. Avea sa soseasca pe la sfirsitul lui noiembrie. Eu imi faceam ginduri cum am sa o aduc acasa. Intr-un fel sau altul o s-o aduc. Ajunsesem aici practic de unu singur toate deciziile imi apartineau - nu poate fi decit bine daca nu se termina rau. Si cum partea adoua a concluziei o excludeam, ca un om care mai respira inca, asteptarea era una optimista. Uf ma simt foarte usurat. De acum nu trebuie sa va mai povestesc cum e sa nu ai motocicleta. Data viitoare o sa am una. Cel putin o sa fiu on-topic. Felicit userii care au rezistat pina acum, eu cam greu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dead_man_walking Postat Septembrie 6, 2005 Share Postat Septembrie 6, 2005 Felicit userii care au rezistat pina acum, eucam greu. 238113[/snapback] ne-a furat stilul povestirii, coerentza in exprimare e ca o doza zilnica de telenovela pentru o gospodina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellryder Postat Septembrie 6, 2005 Share Postat Septembrie 6, 2005 ne-a furat stilul povestirii, coerentza in exprimare e ca o doza zilnica de telenovela pentru o gospodina 238140[/snapback] Nu chiar zilnica, poate saptamanala ar suna mai corect, dar oricum, abia astept cate o notificare de la topicul asta. Imi face o placere deosebita sa-l citesc. Ry. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lt. Navarro Postat Septembrie 7, 2005 Share Postat Septembrie 7, 2005 Super! M-am abonat si eu la topic! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theBD Postat Septembrie 7, 2005 Share Postat Septembrie 7, 2005 don conserva.. lasa mai GeZeul ala.. zii cand te dai pe endurache? hai ca te dau o tura cu kapra sa simti diferenta.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
conserva Postat Septembrie 7, 2005 Autor Share Postat Septembrie 7, 2005 @bd:mai amortizez ceva la imobilizare si dupa aia... daca se scumpeste benzina sa vezi ce bun e si gz'u Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xander Postat Septembrie 7, 2005 Share Postat Septembrie 7, 2005 eu tot cred ca te-ai la cap ... daca nu acum, atunci inainte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
conserva Postat Septembrie 8, 2005 Autor Share Postat Septembrie 8, 2005 (editat) Atentie! Acest mesaj este foarte plictisitor! Nu se recomanda cardiacilor si persoanelor depresive! -> Editat Septembrie 8, 2005 de conserva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dead_man_walking Postat Septembrie 8, 2005 Share Postat Septembrie 8, 2005 Atentie! Acest mesaj este foarte plictisitor! Nu se recomanda cardiacilor si persoanelor depresive! -> 239186[/snapback] cat respect pentru publicul nerabdator de noi episoade!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
conserva Postat Septembrie 8, 2005 Autor Share Postat Septembrie 8, 2005 a fost un raspuns la mesajul de mai sus din care eu nu am inteles nimic face si el parte din public. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Septembrie 8, 2005 Share Postat Septembrie 8, 2005 more storys please Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
conserva Postat Septembrie 8, 2005 Autor Share Postat Septembrie 8, 2005 Si se apropia ziua de 26 noiembrie, caci atunci va fi sorocul; cei de la suzuki au mai intirziat livrarea - ba ca n-a plecat masina sa o aduca - ba ca nu merg calculatoarele in vama, eu cu inima cit un purice eram cu ochii pe vreme. Si mai mult decit atit, nestiind un termen precis, nu puteam sa-mi fac nici un plan. Am ramas cu logistica la pamint. Imi stabilisem trei scenarii posibile si fezabile: 1. Il rog pe fostul instructor sa mi-o aduca - se oferise in principiu. 2. Il rog pecolegul meu, de la servici - si el se oferise sa ma ajute - vedeti ce grijuliu eram, pregateam terenul din vreme. 3. Il rog pe baiazidul sa idem. Nu vorbisem cu el pe tema asta, dar aveam nr. de telefon. Iata-ma in fata unei game variate de servicii, sa tot alegi. Cele trei posibilitati faceau parte din planul A = sa aduc motocicleta intreaga acasa (ma rog,exista intodeauna posibilitatea unui esec). Aveam si un plan B care presupunea sa ma prezint barbateste la ghiseu, sa-mi ridic marfa si s-o iau tiptil catre casa calare, adica varianta prin care parca mai trecusem cindva - ehe numai ca acum aveam plastice si 2k km de mopezi pe mine. Intre timp ca totul sa mearga ca la carte, incepusem sa port geaca peste tot ca sa ma obisnuiesc cu ea, iar pentru pantaloni manusi,ghete si casca am mai iesit de vreo 2 ori cu mopedina. - testul integral fusese facut. Mai era si planul C, in caz de ninsoare, ii rog pe cei de la suzi sa caute o solutie sa mi-o aduca acasa. In zilele acelea de toamna tirzie, dupa lasarea intunericului uneori mai ingheta, asfaltul capata un luciu care nu as fi vrut sa se intilneasca cu frinele mele, idiferent cine ar fi fost pilotul, asta se putea evita numai la un transport diurn. Era ziua de 26 intr-o vineri, ultima zi de ciomageala in campania electorala, a doua zi urma marea liniste iar duminica votul. Tv-ul era plin de basesti, nastasi si alti candidati - parca era lupta pentru presedintie. Pe la 4 suna tel. Buna ziua suntem de la suzuki, puteti sa veniti sa luati motocicleta. Eu: a da, in sfirsit, bine, vin s-o iau, inchid telefoul dupa care imi dau seama ca realitatea se schimba in jurul meu. Aveam motocicleta, era de parca venise mos craciun, desi pe banii mei. Brusc imi aduc aminte ca mos craciun intoarce pe Banu Manta si tinta era cam pe la vestitii 10 km departare. Nu e cazul sa-i fac pe cei de la suzuki sa ma astepte prea mult, si ca sa pun in practica incep sa analizez ce aveam la indemina: planul A. Dar planul e o abstractie construita in lipsa ipotezei de lucru ca se aplica vineri dupa ora 4. Nu indeplinea toate standardele de calitate - cum naiba sa suni pe cineva vineri la ora aia si sa-l tirii prin traficul ala nebun sa-ti aduca motocicleta? Scanez alternativele: A1: - n-am mai vorbit de mult cu el, poate nici nu e in bucuresti, da ce-o sa zica?...,A2: da daca nu mai stie sa conduca o motocicleta? o fi zis si el asa, poate mi-o buseste - mai bine o busec eu. A3:nici nu il cunosc bine, l-am vazut o data, o fi si el la o bere, sau cine stie unde. Incerc sa stabilesc prioritatile (A1,A2,A3),(A1,A3,A2),(A2,A1,A3)...stiu ca sunt 6, daca nu te incurci. Fiecare rotatie ia un timp de ns, pe urma telefoanele, timpu' trece. La dracu' planul A, planul C cade de la sine si atunci ce ramine? da planul B. Da' asta o fi ISO 9xxx? sa verificam: am terminat scoala acum vreo doua luni, cam de multisor. Vitezele mai stiu sa le schimb? 1,N,2,3; 3,2,N,1 mai mult nu incercasem. aveam si o angoasa: oare la moto nu poti trece din orice treapta in punctul mort? ar fi util, poate modelele astea mai noi au vreo smecherie, mai vad eu. Echipament am? am! Comenzile le invat la fata locului daca o fi vreo diferenta de cele pe care le stiu. Asta e imi trag uniforma pe mine, ma urc in masina si-i dau drumul- pornesc spre necunoscut. Ba, daca vad ca nu tine, o opresc si reactivez planul A. Intru in traficul de pe bd. Muncii - stefan cel Mare -vineri la 4.30-5 ce nebunie. Ma gindesc in timp ce stateam pe loc intre claxoane - 10 km/h -inseamna 1h pina la magazin; pare de neatins; dau sa plec - toate masinile vroiau sa treaca pe unde treceam eu, urmaream cu coada ochiului sensul celalalt. Arata la fel; pe acolo , printre masinile alea o sa fiu eu la intoarcere; ma iau valuri de calduri. Nu mai e cale de intors, macar de s-ar termina asta de dus. In sfirsit am ajuns. Debarc, intru in magazin, formalitati, restul de plata,iau o mina importanta, sa vad utilajul mda seamana cu ala din poze, nu puteau sa-mi aduca si mie unul mai mare. Ma mai gindesc un pic e suficient de mare. Si ma apuca o panica totala. Fiecare celula din mine era moarta de frica. Ce o sa fac eu cu chestia asta acum? Ma refeream la viitorul strict apropiat. Vinzatorul pare ca nu baga de seama, iese din magazin, porneste motorul, zice ca e calda - nu-i trebuie soc, dar socul e acolo, bine zic eu cu voce destul de pierita,aici ambreiajul - trebuie apasat la pornire, becurile, semnalizatorul,cricul sa nu uitati sa-l ridicati inainte de a baga in viteza, aha zic eu si mai terminat; ricosau explicatiile tipului pe linga mine, noroc ca nu au lovit vre-un pieton. Mai erau si vreo 2 admiratori in tranzit - aa ce frumoasa-i dom'ne, da va place? Eu nu-mi dadeam seama daca e frumoasa sau nu; asta mai imi lipsea imi zic -spectatori. Imi dau seama ca am in mina niste manuale, niste hirtii, si un nr. provizoriu. Uf mai trag de timp citeva minute - trebuie sa duc astea la masina zic- de ce am pus eu masina asa de aproape? Poate mi se mai limpezesc mintile - deschid tacticos portiera, arunc pe unde se nimereste tot ce aveam in mina, mai putin manusile si vrind nevrind ma intorc linga motorul pornit. Trebuie sa ma urc in sa. N-am ce face. Ma urc, nu prea gasesc o pozitie comoda, o caut indelung, parca am gasit-o, mai verific un pic - imi zic merg vreo 100 de m si ma opresc, incerc s-o pornesc din nou ca sa fiu sigur ca merge treaba. Ala vorbea asa de repede, ca poate mi-a scapat ceva - aiurea imi scapase tot. Brusc imi vine in minte mopedul de alta data si niste imprejurari similare: Dom'ne da' benzina are? Unu' zice ca da altul ca nu prea. E clar. O opresc unde am zis si ma duc dupa benzina,cu masina, tot se intunecase deja. Multumiri, urari de bine, bezele de la spectatori, semne de ramas bun, etc. Rasucesc casca cu ce se mai afla in ea in mod superprofesionist, sa ma asigur la plecare, las un autobuz sa se prelinga pe linga mine, Ce autobuz mare? parca erau mai mici. Or fi marit astia autobuzele? Pai daca sunt asa de mari ce naiba mi-am mai luat eu motocicleta? Acu daca am luat-o asta e. Baga a 1 a si da-i. Hopa uite si adoua - cam sensibila, Prrrrrm si cu ochii pe dreapta dupa un loc de parcare. Ce numai sint locuri de parcare in orasul asta,n-am stiut. mai merg nitelus si vad o gaura o plombez. O asez cit mai aproape de bordura si cad in admiratia ei. Sefu da' tu ai o treaba aici. Lasa' ca in magazin n-am putut s-o vad deloc. O dezmierd un pic si sa vedem cum fac cu benzina. N-am nici o canistra la mine - pai stii ce fac? ma intorc acasa, ca tot e aglomeratie infernala, cu masina in aglomeratie am mai servit, las jucarica aici ca sta bine, (o sta?) intotdeauna exista un risc! si ma duc si revin cu bezina - cit o dura. Dar stai, imi propusesem sa testez pornirea, ca sa ma asigur - in caz ca nu porneste baietii de la magazin mai sunt inca acolo. Gata o pornesc - oprirea imi iesise, scos din viteza,buton rosu,contact si.. demaror - pauza. De ce nu porneste? Mai incerc nimic. Stiam eu - macar bine ca am oprit aici aproape. Las motocicleta si ma indrept spre magazin. Ii spun vinzatorului:dom'le, am oprit si eu putin mai incolo sa fumez o tigara si cind sa pornesc ce sa vezi? n-o mai ia. Cum asa? Uite asa nu vrea. Nuse poate. Butonul rosu l-ati apasat? Da. E scoasa din viteza? Da. Ati apasat ambreiajul? Aoleu ce nerod sunt ; si stiam. Inca odata la revedere, drum bun,ne revedem sa-i aduc numerele dupa inmatriculare si prezentza la utilaj. Reiau procedura facind si gestul suplimentar si spre inexprimabila mea bucurie o ia. Ha!, stiu sa pornesc o motocicleta. Mai incerc de vreo doua ori si ma declar pe deplin specializat. La plecarea dupa benzina vad asa ca din intimplare ca locul pe care imi pusesem motocicleta era marcat. Era si un lant pe acolo, si un semn; ce semn e asta - un carucior. Era un loc rezervat pentru un handicapat. Ei lasa ca se cam potriveste; daca o veni poate incape linga o motocicleta. Ma intorc la masina ma urc la volan - ce bine e la volan- si din nou in traficul ala dens ,spre casa dupa canistra. Pai ce credeati ca ma duc sa iau benzina cu motocicleta? aveam si alibi -daca se termina benzina pina la statie? Am cam obosit oare cit am scris? Abia acum imi dau seama ce zi plina am avut atunci. S-o termina ea odata si odata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
conserva Postat Septembrie 11, 2005 Autor Share Postat Septembrie 11, 2005 Ajung in cele din urma acasa, pun o canistra de 10l in masina si urc sus sa meditez la ce am de facut in continuare. Deschid televizorul - nu vad nimic. Adica erau doua personaje care se combateau de zor, dar eu ma uitam prin ele. Disparuse orice urma de de civism din mine; Vorbele zburau fara sens. Oare asa fac de obicei astia? N-au treaba acasa? Nu-si cumpara motociclete? Problemele patriei nu erau de loc si ale mele. Operatiunea cu numele de cod motocicleta absorbea toate resursele disponibile din mine. Ba mai mult, resurse nebanuite erau gata sa li se alature. Stau tolanit pe canapea imbracat din cap pina in piciare in costumul de piele, ma uit la TV fara sa inteleg nimic si incerc sa-mi imaginez cum va fi drumul calare. Actiunea se desfasura intr-o clandestinitate totala; oare n-ar fi cazul sa ma demasc? Mai aveam totusi planul A. De ce am renuntat? Mi-a fost lene sa dau un telefon. Asa iti trebuie. La ora asta nu mai poate fi vorba de nici un telefon. Oare cit o fi ceasul? Nu mai conteaza. Mai stau putin, ca sa pacalesc timpul si o iau din loc. Chiar o iau. Tipii aia de la TV vorbeau in continuare - cred ca nu ajunsesera la nici o concluzie. Refac drumul inspre motocicleta. Trebuia sa fi fost mai atent cind am venit dupa canitsra. Trebuia sa studiez asfaltul crapatura cu crapatura. Ce fac? trec prin pasaje sau o iau pe deasupra? Aglomratie in continuare. Oricum am o treaba - sa pun benzina. Ajung la motocicleta. Revederea e emotionanta. Statea cumintea acolo - nu o ciordise nimeni - fraierii n-au stiut ca nu are roata blocata si nici alarma de la baiazid. Exersez deschiderea capacului de la benzina, torn cei 10 l, primii ei litri de benzina - e ca un botez. I-as zice niste incatatii, dar nu ma pricep - ii urez cit mai multa benzina in pintece si inchid busonul - dupa unele opinteli. Aglomeratia pe strazi era parca in toi. Oare unde or mege atitia oameni vineri seara cu masinile? Mai stati oameni buni si la TV, ca e soarta voasta in joc. Trec la o abordare stiintifica. Titlul temei: Maximizarea sperantei de viata ale inculpatului (daca ar sti astia de la asigurari ce frumos gindesc as avea reduceri substantiale) Continutul Temei: Din cite stiu eu vinzoleala asta nu se termina pina la 12 noaptea. Dupa ora 1 incepe frigul ala nasol - posibil sa inghete. Concluzie: Evenimentul trebuie sa aiba loc intre 12 si 1 noaptea. Mai e timp destul. Ce fac? stau aici linga ea de pomana? Parca nu-mi vine sa plec. Mai testez odata pornirea. O opresc sa nu atrag atentia locatarilor din blocul de alaturi si ma hotarasc sa plec. Cel putin in masina nu-mi era frig. Cind sa plec apre un vehicol pe patru roti care sugera ca vrea sa faca niste manevre, dar nu prea avea loc de suzana mea. Studiez un pic aratarea si ce spuneti ca era: Un trabant. Imi aduc brusc aminte de trabanturile hicomat, modificate pentru persoane cu dizabilitati si fac legatura cu marcajul in dreptul caruia imi parcasem motocicleta. Am o scurta conversatie cu pasagera (era o doamna), ma arat foarte indatoritor, trag motocicleta mai in spate, incape si trabantul, totul se termina cu bine. Ce bine ca am fost aici, imi zic. Acum ca s-a rezolvat problema pot sa plec ceva mai linistit. Ma intorc din nou acasa. Studiez pe drum capcanele care ar putea sa-mi iasa in cale. Cele mai multe capcane sunt pe 4 roti, ce-o mai fi si dedesubt - dumnezeu cu mila. Ajung din nou acasa - astia la TV continuau sa se bata cu pumnul in piept - cica de la anul vor fi nu stiu cite autostrazi in Romania. Ca sa vezi - au auzit ca imi iau motocicleta si vor sa ma cumpere. Mai vorbim noi miine - le zic -si inchid televizorul. Mai stau putin si ma intorc din nou la motocicleta. Era in jur de 12. Ma apropii de ea. Fac niste manevre s-o scot din parcare. Imi pun casca si manusile incalec si dupa ce incalzesc putin motorul demarez fara sa ma mai gindesc prea mult, nu de alta dar unele idei defetiste ma pindeau din umbra. A 1-a,a 2-a, a 3-a brr ce frig, la asta nu ma gindisem. Parca ma dezbracase cineva brusc de haine. Ajung pe 1Mai. Opresc. Pina aici am ajuns cu bine, schimbatorul merge foarte usor. Gata - pornesc mai departe; urmatoarea pauza - Piata Victoriei. Mai exersez putin gasirea punctului mort. Plec din nou, traversez ana ipatescu si o iau de-a lungul parapetului de la pasajul din zona. Mai opresc odata dupa pasaj si incerc sa-mi planifi drumul. Nu ma decid daca s-o iau prin pasaje sau pe deasupra - vad eu. Imi mai propun o oprire pe la Obor. Plec. Aderenta pare destul de buna, mai frinez usor ca sa incerc frinele; merg intins inainte; semafoarele mai mergeau inca - rosu. Ce trebuie sa fac? O opresc. Mi-a iesit si asta. Din urma mai vin masini care se aliniaza cu mine la stop. Ma uit spre soferi sa vad dac ma baga in seama. Nici nu se uitau la mine. Nu-mi vine sa cred. N-am facut nici o prostie pina acum? Nu simt pericolul? Ce le pasa nu sint ei in pericol. Reconfortat de atitudinea partenerilor de trafic, exersez pornirea la comanda (comanda verde), ma apropii de Obor. Pe sensul celalat -o masina de politie; ma uit in oglinda sa vad daca nu se ia dupa mine. Isi vede de treaba. N-am atras atentia cu nimic? Nu. O motocicleta oarecare in trafic. Chiar asa? Daca-i asa o iau prin pasaj zic io. Imi place ecoul motorului, accelerez un pic sa-l aud mai bine, ies din pasaj trec liniile de tramvai si nu mai opresc. Nu simt decit frigul. Trebuie sa scap mai repede de gerul asta. solutia? Baga mare. Si mare am bagat. Nu m-am mai oprit pina acasa, trecind si prin al doilea pasaj. Am reusit sa termin o treaba pentru care ma pregatisem o jumatate de zi. Am parcat motocicleta in spatele blocului, unde am fereastra si m-am dus de vreo 5 ori sa vad cum se mai simte. Numai de n-ar ninge miine ca s-o pot duce la garaj. Ma culc multumit de treaba si de mine. Ma gindesc si la masina abandonata pe banu manta. Ce om ingrat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
conserva Postat Septembrie 13, 2005 Autor Share Postat Septembrie 13, 2005 astazi conserva aniverseaza 10.000 km parcursi de el si suzi mic. Masa, maneaua, si berea se amina pina la 100.000 km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lt. Navarro Postat Septembrie 13, 2005 Share Postat Septembrie 13, 2005 Felicitari! SI la cat mai multi, fara probleme! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theBD Postat Septembrie 14, 2005 Share Postat Septembrie 14, 2005 astazi conserva aniverseaza 10.000 km parcursi de el si suzi mic. Masa, maneaua, si berea se amina pina la 100.000 km. 242608[/snapback] felicitari domnule!!! poti sa dai si tu macar a 10a parte dintr-o bere.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
conserva Postat Septembrie 14, 2005 Autor Share Postat Septembrie 14, 2005 @bd: Tie iti dau ca meriti. N-am uitat ca m-ai invatat sa blochez roata si sa opresc semnalizatorul. PS - alege-ti si maneaua! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.