Avocatu Postat Octombrie 28, 2003 Share Postat Octombrie 28, 2003 Ma gandeam sa ma dau pe enduro si astept niste pareri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
v-twin Postat Octombrie 28, 2003 Share Postat Octombrie 28, 2003 pegaso e super faina.... acu banuiesc ca o sa scrie dan r si soso care iti vor da o parere competenta, right guys? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radupop Postat Octombrie 28, 2003 Share Postat Octombrie 28, 2003 La ciclistica si performante, pozitie in sea si consum este IDENTICA cu BMW F650. Doar ca modelele noi sunt pe injectie, ceea ce sucks in Romania. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan R Postat Octombrie 29, 2003 Share Postat Octombrie 29, 2003 Orice lucru e bun sau rau in functie de cati bani dai pe el si cat te tine dupa ce-l cumperi... Pegasso e cu motor austriac Rotax la fel ca la BMW F 650. Nu am auzit comentarii negative referitor la Pegasso. Nu am mers decat cu un Pegaso din 93 la care remarcasem furca fata cam prea moale (cobora cam mult botul cand franam) Motoare echivalente cu Pegasso ai europenele BMW F 650 si KTM 640 LC4, japonezele Yamaha XT/TT 600, Kawa KLR 650 sau Suzi DR 650. Mai conteaza cand o cumperi unde poti face intretinerea si cine iti aduce piese. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motorad Postat Octombrie 29, 2003 Share Postat Octombrie 29, 2003 SALVE!!! AM CITIT INTRUN NR MAI VECHI "AUTO EXPERT" DESPRE PEGASO SI NUMAI APRECIERI BUNE(AUTORUL ARTICOLULUI A ADUS UNA DIN GERMANIA IN RO). IN FRANTA AM STAT DE VORBA CU UN POSESOR AL MODELULUI DIN 93 SI AVEA IN JUR DE 40000 DE KM FARA PROBLEME TEHNICE ; SISTEMUL DE FRINARE CICA ESTE SUPER PT UN ENDURO ITALIAN....RESPECTIVUL ERA CAM NEMULTUMIT DE RIGIDITATEA SEII.AM VAZUT SI PRETURI ACCEPTABILE LA CONSUMABILE,DECI DE NU..!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Avocatu Postat Noiembrie 6, 2003 Autor Share Postat Noiembrie 6, 2003 Multam' fain... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreigin Postat Noiembrie 7, 2003 Share Postat Noiembrie 7, 2003 Multam' fain... e cam dezumflat motoru am mers pe una din 2000 si am ramas dezamagit zici ca e mulinex nu rotax Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edi Postat Noiembrie 10, 2003 Share Postat Noiembrie 10, 2003 Poate ai mers cu una stricata.In carte scrie ca prinde suta in 4.8s(Porsche se lauda cu un astfel de demaraj). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreigin Postat Noiembrie 18, 2003 Share Postat Noiembrie 18, 2003 Poate ai mers cu una stricata.In carte scrie ca prinde suta in 4.8s(Porsche se lauda cu un astfel de demaraj). nu era stricata moncher avea 3000 km iar noi vorbeam aici de MOTOCICLETE adevarate nu de masini la MOTO 2.7secunde e ceva bun pana la 4.8-5 e cale lunga Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edi Postat Noiembrie 22, 2003 Share Postat Noiembrie 22, 2003 Si cate enduro prind suta in 3 secunde? (Nu sustin ca n-ar exista dar eu nu stiu niciunul) Nu vad de ce trebuie comparat R6 cu Pegaso.Motorul este unul din punctele tari al Apriliei Pegaso. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Noiembrie 24, 2003 Share Postat Noiembrie 24, 2003 andrei, spui ca moto respectiv avea 3000km.poate mei avea inca limitatoare pe el(f probabil).in mod normal ar trebui sa impinga destul de bine motoreta respectiva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreigin Postat Decembrie 9, 2003 Share Postat Decembrie 9, 2003 Si cate enduro prind suta in 3 secunde? (Nu sustin ca n-ar exista dar eu nu stiu niciunul) Nu vad de ce trebuie comparat R6 cu Pegaso.Motorul este unul din punctele tari al Apriliei Pegaso. In comparatie cu alte 600 ENDURO e dezumflat asta e ! Nu o compar cu R6 iar motoarele ROTAX NU SUT DEOSEBITE unde e punctul forte? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nicole Postat Decembrie 11, 2003 Share Postat Decembrie 11, 2003 Am mers vara asta o data pasagera pe un Pegaso, si ceea ce iti spun e d.p.v. al pasagerului, dar sunt sigura ca le simte si cel care conduce. Daca vrei sa mergi pe strada, trebuie sa tii minte ca la viteze mari motorul are vibratii puternice, care nu sunt foarte comode daca e vorba sa conduci mult. Cel putin ala pe care am mers eu, de la 90 km/h incepea sa trepideze destul de tare. Suspensia fatza era destul de moale, dar prin gropile bucurestiului era totusi o placere de mers cu ea. Am vazut cum a urcat cu destula usurinta niste scari (5-6 trepte). Depinde ce vrei sa faci cu ea, nu e totusi indicata pt teren f accidentat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scuterica Postat Decembrie 11, 2003 Share Postat Decembrie 11, 2003 vezi daca poti sa iei legatura cu Dan Nastase, de la Univers Moto, el a testat una.... ...am vazut la Milano noul motor aprilia V twin, ce va echipa aceste modele...si promitea ....vechiul motor DOHC avea in jur de 49 CP cu 5 valve ( 3 admisie si una evacuare) si injectie electronica Sagem. tranmisia e in 5 trept ...Ceva mai intresante au fost modelele ca aveau aceasi motorizare Rotax ca si Bmw de 650, mai ales ca fiabilitate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dobrescu Postat Decembrie 11, 2003 Share Postat Decembrie 11, 2003 .... cu 5 valve ( 3 admisie si una evacuare) si injectie electronica Sagem.... Nene, mai calculam odata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scuterica Postat Decembrie 11, 2003 Share Postat Decembrie 11, 2003 scuze....3 admisie....doua evacuare.... ....dar niciodata nu prea m-am descurcat cu matematica.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Edgji Postat Decembrie 11, 2003 Share Postat Decembrie 11, 2003 Eu am fost f.multumit de Pegaso 650 '94 (cu motor Rotax cu 5 supape) am luat-o la 47000km si am vandut-o la 54700km fara sa am nici macar o problema. Vit. max. a fost de 175km/h (eu aveam aprox.92kg.),la demaraj trebuia sa nu ma "dau" prea tare ca se ridica pe o roata (la intalnirea de la Bacau am saltat-o de cateva ori dar fara intentia de a brava) . In ziua cand am fost la Bacau m-am intors pe Cheile Bicazului pana la Ploiesti am facut in total(Ploiesti-Bacau-Cheile Bicazului-Brasov-Ploiesti) 720km. din care aproape 200 pe ploaie si nu m-a deranjat decat apa care stiti voi dragi colegi de sex masculin unde se strange(de "plutesc" toate cele de taina).Nu am avut probleme cu suspensia nici cu frana singura problema era cricul care daca nu eram atent se "plia" cand descalecam (am "luat-o" de doua ori) si credeti-ma ca nu este usor sa ti baritai "animalul" mai ales ca are centrul de greutate destul de sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Edgji Postat Decembrie 11, 2003 Share Postat Decembrie 11, 2003 Pe drum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Postat Martie 8, 2004 Share Postat Martie 8, 2004 Tot felul de comentarii la motor ca e asa si pe dincolo , oare nemtii au fost prosti cand au pus Rotax-ul pe F650 ??? Diferenta intre italieni si germani e la instrumentatie si la finisaje (care lasa de dorit la italieni )! Am vazut pe cineva spunand ca are vibratii puternice! La ce te astepti la un motor cu un singur cilindru? Crezi ca BMW F650 e diferit? Diferenta o vezi pe un CapoNord sau Varadero Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_andrei_ Postat Martie 8, 2004 Share Postat Martie 8, 2004 io am avut pegaso3 din '97. la capitolul acceleratii nu e nici prea prea nici foarte foarte ... este totusi o moto destul de greoaie. parerea mea ca pt. mono de 50cai, 175 la gol e o greutate maricica ... iar motorul nu e un `nervos` ... ce m 'a impresionat la moto asta e calitatea fabricatiei. nu e cu nimic mai prejos decat bmw 'ul (care pana de curand se facea tot in noale ...). este foarte bine si ingrijit lucrata si cu spirit de raspundere. tanc ! nicole, vibratii la viteza mare ??? nici vorba ! se simt totusi ceva vibratii la accelerari bruste si puternice. una peste alta mie mi s 'a parut o moto fiabila; te poti baza pe ea. andreigin, de ce ma rog nu 's `deosebite` (adica bune, sau ce ?...) motoarele rotax ? zi 'mi si mie te rog ca m 'ai facut curios ... teribil kiar ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Postat Martie 8, 2004 Share Postat Martie 8, 2004 Asa este are cam 182kg la gol. E destul de grea, eu am 1,70 si pot sa zic ca e cam mare ! Pentru un enduro-stradal e numai buna. Daca o cumperi doar pentru oras o sa cam ai de furca cu ea, e obositoare in oras. Cine are bani sa-si cumpere Africa Twin , un enduro de legenda! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SPV13R Postat Martie 19, 2004 Share Postat Martie 19, 2004 eu nu sunt adeptul unei africa twin,pegasso e ok pt strada,dar daca vrei sa faci enduro ceva mai serios nu prea ai ce face cu ea,parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.