Cavaleru Postat Septembrie 28, 2009 Share Postat Septembrie 28, 2009 nu am gasit in lista k60 marimea mea pe spate ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 28, 2009 Share Postat Septembrie 28, 2009 Cavalere, guma aia de-ai gasit-o tu are profil pentru spate: 110/90-18 e dimensiune de guma spate pt motoare enduro usoare. M-as mira sa gasesti gume enduro pentru vacuta ta de strada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Septembrie 28, 2009 Share Postat Septembrie 28, 2009 A doua cifra e talonul (inaltimea cauciucului). De acord, cifra aia reprezinta procentajul din latimea cauciucului. Insa, cu cat procentajul creste, respectiv a doua cifra, creste si inaltimea cauciucului. Avem: 110*90/100=99 mm si 110*80/100=88 mm Asta inseamna ca intre 110/90 si 110/80 e o diferenta de 11 milimetri inaltime, adica scade cu un centimetru si ceva pe axa fata si garda la sol cam cu juma' de centimetru, adica practic, insesizabil in dreptul seii. Daca la vitezometru nu prea conteaza abaterea, pentru ca oricum o are orice vehicul din fabrica, la kilometraj insa incepe sa fure. Ai o lungime mai mica cu aproape 7 centimetri la fiecare tura a rotii. Adica 1 km abatere la fiecare 30 km parcursi. Si cum zicea colegul de mai sus, daca pui cauciuc de spate, care e facut pt enduro usor, care rar sare de 120 km/h si mai pui si inaltimea crampoanelor o sa fie cam problematic pe sosea, insa off-road cred ca-s mult mai bune. Daca totusi ai vreun gand, sa-l montezi invers fata de sensul de rotatie, pentru o aderenta mai buna, mai ales la franare dar si la inaintare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Septembrie 28, 2009 Share Postat Septembrie 28, 2009 A doua cifra e talonul (inaltimea cauciucului). De acord, cifra aia reprezinta procentajul din latimea cauciucului. Insa, cu cat procentajul creste, respectiv a doua cifra, creste si inaltimea cauciucului.Avem: 110*90/100=99 mm si 110*80/100=88 mm Asta inseamna ca intre 110/90 si 110/80 e o diferenta de 11 milimetri inaltime, adica scade cu un centimetru si ceva pe axa fata si garda la sol cam cu juma' de centimetru, adica practic, insesizabil in dreptul seii. Daca la vitezometru nu prea conteaza abaterea, pentru ca oricum o are orice vehicul din fabrica, la kilometraj insa incepe sa fure. Ai o lungime mai mica cu aproape 7 centimetri la fiecare tura a rotii. Adica 1 km abatere la fiecare 30 km parcursi. Si cum zicea colegul de mai sus, daca pui cauciuc de spate, care e facut pt enduro usor, care rar sare de 120 km/h si mai pui si inaltimea crampoanelor o sa fie cam problematic pe sosea, insa off-road cred ca-s mult mai bune. Daca totusi ai vreun gand, sa-l montezi invers fata de sensul de rotatie, pentru o aderenta mai buna, mai ales la franare dar si la inaintare. Asa este! a2a cifra este % din prima. Prima este in mm. Diferenta pe inaltime/raza apare de 6,28... ori pe circumferinta. Diferentele aparute pot fi anulate prin schimbarea pinionului rotii +/- nr de dinti Mesaj completat Cavalere, guma aia de-ai gasit-o tu are profil pentru spate: 110/90-18 e dimensiune de guma spate pt motoare enduro usoare. M-as mira sa gasesti gume enduro pentru vacuta ta de strada. daca corespunde indicativul de greutate cu cel din cartea tehnica sau este peste, atunci e OK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 28, 2009 Share Postat Septembrie 28, 2009 (editat) daca corespunde indicativul de greutate cu cel din cartea tehnica sau este peste, atunci e OK ...mai putin ca e vorba de un cauciuc proiectat pt SPATE iar el vrea sa-l puna pe FATA. Chiar daca il intorci, nu-i aceeasi mancare de peste. Editat Septembrie 28, 2009 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 28, 2009 Share Postat Septembrie 28, 2009 pai atunci ce naiba sa pun pe fata?? k76 pun pe spate 100% , dar pe fata ce naiba fac? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 28, 2009 Share Postat Septembrie 28, 2009 Pui tot K76 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 28, 2009 Share Postat Septembrie 28, 2009 Pui tot K76 daca ar face de 18 ce bine ar fi, dar nu fac, tule muma-n c.ur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Septembrie 28, 2009 Share Postat Septembrie 28, 2009 Pai ia-l p-ala de spate, ca nu-i o avere, vezi cum merge si intre timp te mai gandesti la alte alternative... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 28, 2009 Share Postat Septembrie 28, 2009 Pai ia-l p-ala de spate, ca nu-i o avere, vezi cum merge si intre timp te mai gandesti la alte alternative... si sa-l montez invers cum zicea cineva mai sus? http://heidenau.ro/index.php?page=shop.pro...rt&Itemid=5 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Septembrie 28, 2009 Share Postat Septembrie 28, 2009 (editat) Pai tot eu ziceam E ca la tractoare. Au tractiune doar pe spate iar pe fata se pun invers V-urile, ca sa degajeze noroiul in lateral, nu sa-l bage sub roata. Spate: Fata: Editat Septembrie 28, 2009 de vis-a-vis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 28, 2009 Share Postat Septembrie 28, 2009 (editat) am inteles. asa o sa fac. am mai gasit tot pentru fata dar de spate michelin sirac dar e mai scump Editat Septembrie 28, 2009 de Cavaleru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 29, 2009 Share Postat Septembrie 29, 2009 Ce-mi place mie cum face lumea praf gumele astea. Ia de spate si pune pe fatza ca nu-i diferenta. Noh bine, cum vreti voi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 29, 2009 Share Postat Septembrie 29, 2009 pai cred ca e destul de complicat sa adaptez o janta de vstrom la TDM dar as face asta pentru ca castigul oferit de 19" este mare si in teren si dpdv al gamei de cauciucuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 29, 2009 Share Postat Septembrie 29, 2009 (editat) Cred ca ai iesi mai bine cu motor de TDM pe un Super-Tenere... Sunt si eu constient ca pentru roata fata de 18, optiunile de gume off-road sunt practic... zero. Editat Septembrie 29, 2009 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 29, 2009 Share Postat Septembrie 29, 2009 advdriver vad ca baietii pun michelin sirac de spate pe fata. probabil ca stiu ei ce stiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
faraonu Postat Septembrie 30, 2009 Share Postat Septembrie 30, 2009 Ieri am montat k60-ul pe spate si am facut o tura scurta. Prima impresie... se aude rontaitul de la crampoane dar numai la viteze mici. In curbe largi nici o problema, pe pietris simti cum musca din sol, in curbe mai stranse se simte cam ciudat, ca si cum ar vrea sa plece spatele, dar inca sub control. In week-end voi iesi la o endureala sa il simt mai bine. Una peste alta trebuie sa ma acomodez, dar stiu ca off va fi mai ok decat cu tourance (al meu oricum era tocit rau pe spate deci s-ar putea sa ma insel). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 30, 2009 Share Postat Septembrie 30, 2009 k65 a folosit cineva? http://www.heidenau.ro/index.php?page=shop...rt&Itemid=5 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 30, 2009 Share Postat Septembrie 30, 2009 Ia arunca un ochi acilea: http://heidenau.ro/index.php?page=shop.pro...rt&Itemid=5 Mie imi zice ochiu ca aia ii guma de 90-90 pe 18... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Septembrie 30, 2009 Share Postat Septembrie 30, 2009 k65 a folosit cineva?http://www.heidenau.ro/index.php?page=shop...rt&Itemid=5 Ala ti se pare un cauciuc dual? Adicatelea, on+off-road? Ia arunca un ochi acilea: http://heidenau.ro/index.php?page=shop.pro...rt&Itemid=5 Mie imi zice ochiu ca aia ii guma de 90-90 pe 18... E cam ingust pentru janta lui. Cauciucul o sa calce foarte putin pe margini si o sa se toceasca lateral destul de repede. Cavalere, daca vrei parerea mea... cam vrei sa faci din rahat, bici. Consoleaza-te cu faptul ca TDM-ul nu-i facut pentru off-road. Axeaza-te pe gume bune de sosea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Septembrie 30, 2009 Share Postat Septembrie 30, 2009 (editat) Daca-mi aduc bine aminte, Cavalere, ti-am dat un link de pe advrider cu un TDM facut pentru enduro. Uite parerea mea: - baga un Karoo T (150/70-17) pe spate. Ti-l recomand pentru ca e fenomenal pe strada si ai nevoie de aderenta buna. - pe fata baga linistit un K60 (asta de exemplu), doar sa-l pui invers ca sens de rotatie. Cu combinatia asta faci fata oriunde pe teren, doar sa pui si un scut la motor. Ca indice de viteza, daca nu sari prea des de 160km/h (ceea ce oricum nu e recomandat pe soselele noastre) e perfect. Inca ceva...Karoo T sint tubeless, fara nici o grija. Dar verifica si la K60, ca altfel va fi nevoie de camera. Si inca ceva: sper ca nu pui botul la sfaturi ca ala de mai sus, ca TDM nu e facuta pentru enduro. Ba chiar merge foarte bine, pentru ca are o arma secreta: MOTORUL. Nu cred ca exista altul care sa asigure atita progresivitate in situatii de aderenta proasta. Daca as fi in locul tau si as vrea mult enduro cu ea, as reduce putin raportul final (un pinion de atac putin mai mare). Editat Septembrie 30, 2009 de cristi-mic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Septembrie 30, 2009 Share Postat Septembrie 30, 2009 Despres isi da pumni in testicole ca nu s-a dat cu TDM-ul la Romaniacs. Vezi ca s-a mai zis aia cu sensul de rotatie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 30, 2009 Share Postat Septembrie 30, 2009 Daca-mi aduc bine aminte, Cavalere, ti-am dat un link de pe advrider cu un TDM facut pentru enduro. Uite parerea mea: - baga un Karoo T (150/70-17) pe spate. Ti-l recomand pentru ca e fenomenal pe strada si ai nevoie de aderenta buna. - pe fata baga linistit un K60 (asta de exemplu), doar sa-l pui invers ca sens de rotatie. Cu combinatia asta faci fata oriunde pe teren, doar sa pui si un scut la motor. Ca indice de viteza, daca nu sari prea des de 160km/h (ceea ce oricum nu e recomandat pe soselele noastre) e perfect. Inca ceva...Karoo T sint tubeless, fara nici o grija. Dar verifica si la K60, ca altfel va fi nevoie de camera. Si inca ceva: sper ca nu pui botul la sfaturi ca ala de mai sus, ca TDM nu e facuta pentru enduro. Ba chiar merge foarte bine, pentru ca are o arma secreta: MOTORUL. Nu cred ca exista altul care sa asigure atita progresivitate in situatii de aderenta proasta. Daca as fi in locul tau si as vrea mult enduro cu ea, as reduce putin raportul final (un pinion de atac putin mai mare). de unde iei tu karoo T si cu ce pret? de sarit peste 160 rar se intampla. cam cat rezista pe vaca ta. imi aduc aminte de acel TDM era ceva deosebit. Mesaj completat Ala ti se pare un cauciuc dual? Adicatelea, on+off-road? nu e on/off dar e dimensiunea buna. a folosit careva asa ceva? ma refer la model Mesaj completat despre METZELER 150/70R17 69R MCE KAROO ce stiti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Septembrie 30, 2009 Share Postat Septembrie 30, 2009 Karoo T gasesti la Romi, cam 80E. La mine tine cam 10.000km, in conditii destul de vitrege. Karoo simplu e prea enduro, nu merge bine pe strada si-l tocesti si cam repede. Mergi pe mina mea si o sa vezi ca am dreptate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 30, 2009 Share Postat Septembrie 30, 2009 bine maestre, avand in vedere ca ai inima de TDM pe ST primesc acest sfat. multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.