nyky Postat Septembrie 30, 2009 Share Postat Septembrie 30, 2009 eu am pus k65 pe fata,am roata pe 18 si k76 pe spate,am rulat cam 5000km si sunt foarte multumit,uzura aprope zero si se comporta foarte bine pe ud pe asfalt si acceptabil pe drum de tara,la pretul asta nu gaseam ceva mai bun 170 fata si 240 spatele,pozele sunt facute cand am pus gumele noi sunt foarte multumit de gumele mele si in viitor tot din astea o sa cumpar,am cam 10mk si au uzura cam jumate numa bine,asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 30, 2009 Share Postat Septembrie 30, 2009 sunt foarte multumit de gumele mele si in viitor tot din astea o sa cumpar,am cam 10mk si au uzura cam jumatenuma bine,asfalt uscat. e off road cum se comporta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nyky Postat Octombrie 1, 2009 Share Postat Octombrie 1, 2009 e off road cum se comporta? pot sa spun ca mai bine ca cele de dinainte-metzeler-si le-am avut de noi si pe alea,dar erau mai de strada Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Octombrie 6, 2009 Share Postat Octombrie 6, 2009 pot monta k60 fara camera pe janta tubeless? Mesaj completat m-am bagat in namoale cu vaca incaltata cu cauciuce de strada si a fost chin. am pus-o odata jos. tre sa o echipez neaparat cu alte gume Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Octombrie 6, 2009 Share Postat Octombrie 6, 2009 K60 are doua designuri: tube-type sau tubeless. Daca iei tubeless, le poti folosi fara camera. Daca iei tube-type, musai camera. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Octombrie 6, 2009 Share Postat Octombrie 6, 2009 pot monta k60 fara camera pe janta tubeless? Mesaj completat m-am bagat in namoale cu vaca incaltata cu cauciuce de strada si a fost chin. am pus-o odata jos. tre sa o echipez neaparat cu alte gume La noroi nici TKC-urile nu fac fata. Un cauciuc mai cramponat pe motorul tau nu face decat sa-ti blocheze mai repede roata fata pentru ca aduna mult mai usor noroiul. Merge si vaca pe coclau dar pe uscat altfel iti bati joc de ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Betrayal Postat Noiembrie 22, 2009 Share Postat Noiembrie 22, 2009 Salut. Am auzit atatea despre cauciucurile Heidenau K-60 incat nu mai stiu ce sa cred. O ipoteza ar fi cum ca profilul difera enorm intre dimensiunile 120/90 si 140/80 . Si anume ca 140/80 sunt mai agresive. Altii spun ca e doar vorba de marcajul M+S. Guma Heidenau K60 (pt spate) poate arata in doua feluri: ASA (1) : sau ASA (2) : Problema mea ar fi: Exista guma Heidenau K60 pe dimensiunile 120/90 care sa arate ca in cea de-a doua poza? (Unii spun ca nu). Vreau guma pe dim. 120/90, dar varianta mai agresiva. Dar oare, caut eu acul in carul cu fan, ca ea chiar nu exista? Pozele de pe site-uri (ex. www.heidenau.ro) nu sunt fix-pix cu realitatea... de fapt si in posturile anterioare s-a mai plans lumea ca a cerut modelul M+S si a primit varianta standard. Romania noastra, cea plina de mistere. O exista, n-o exista... ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Noiembrie 22, 2009 Share Postat Noiembrie 22, 2009 (editat) Salut, viitor posesor de K60uri In poza pusa de tine (1), e profilul normal de spate. Normal adica nu M+S. In poza (2), ai doua gume K60, M+S de diferite dimensiuni (am impresia ca unu e pe 17 tzoli, de spate si celalalt e de 19 tzoli pt fatza). Pentru o dimensiune data (ex: 130/80-17 sau 100/90-19), exista un singur profil. Intre normal si M+S difera compozitia, insa profilul e aproape identic. Difera doar prin niste mici scobituri care apar doar la M+S. In poza (2) cred chiar ca e vorba de un SET de cauciucuri, gen 120/70-17 spate si 100/90-19 fata. Ambele M+S. Intre fata si spate exista clar o diferenta. Sfatul meu e sa iti iei linistit dimensiunile tale, cu specificatia clara M+S sau normal, fara sa te gandesti daca difera gumele intre ele la aceleasi dimensiuni si specificatii (fata/spate sau normal/M+S). Editat Noiembrie 22, 2009 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Betrayal Postat Noiembrie 22, 2009 Share Postat Noiembrie 22, 2009 Salut, viitor posesor de K60uri In poza pusa de tine (1), e profilul normal de spate. Normal adica nu M+S. In poza (2), ai doua gume K60, M+S de diferite dimensiuni (am impresia ca unu e pe 17 tzoli, de spate si celalalt e de 19 tzoli pt fatza). Pentru o dimensiune data (ex: 130/80-17 sau 100/90-19), exista un singur profil. Intre normal si M+S difera compozitia, insa profilul e aproape identic. Difera doar prin niste mici scobituri care apar doar la M+S. In poza (2) cred chiar ca e vorba de un SET de cauciucuri, gen 120/70-17 spate si 100/90-19 fata. Ambele M+S. Intre fata si spate exista clar o diferenta. Sfatul meu e sa iti iei linistit dimensiunile tale, cu specificatia clara M+S sau normal, fara sa te gandesti daca difera gumele intre ele la aceleasi dimensiuni si specificatii (fata/spate sau normal/M+S). Problema mea este ca "inaltimea crampoanelor" este semnificativ diferita in cele doua imagini (ma refer la gumele pt roata spate). Vreau o guma care sa muste bine din pamant. Am avut un set de Mitas E-09 si nu ma mai gandesc la gume de strada. E-09 imi dadeau, insa, mici emotii pe asfalt, si imi infigeau mereu un morcov pana la frunze daca prindeam asfalt ud pe serpentine. Asa am ajuns sa iau in calcul varianta unui mic "compromis", in a cauta gume doar un pic mai putin agresive, in scopul imbunatatirii un pic a aderentei pe asfalt. Guma Heidenau K60 de spate din poza 2 (M+S) mi se pare ideala. Guma de spate din poza 1 mi se pare prea stradala, seamana cu Mitas E-07.... Consider DR 650-ul un motor cat de cat greoi, dar nu vaca. As vrea mai mult decat un offroad uscat, si noroi accidental. Sunt genul care se abate de la drum forestier pt a intra intr-un santz, sau a urca un deal cu iarba, pt ca mi se pare provocator (dar nu atat de periculos incat sa cad rau). Mai intru si pe un traseu de motocross (cred ca abandonat), si ma plimb (inca nu am fost in stare sa parcurg tot traseul, sunt zone din care mi-ar fi frica sa cobor, asa ca nu le urc). Un cauciuc precum K60 din poza 1 nu cred ca mi-ar fi pe plac (PS - n-am nici skill-urile necesare sa ma dau bine offroad, asa ca niste gume mai cramponate m-ar mai ajuta un picutz). Am avut ocazia sa vad ambele tipuri de K60. 1 la un prieten cu transalp, si 2 la cineva cu africa twin. Diferenta intre ele mi s-a parut ff mare. Cele de pe transalp aratau a gume de strada, care sa faca un drum forestier ocazional, si atat. Cele de pe africana pareau sa muste bine din pamant. Imi cer scuze ca fac atatea mofturi.... si visez ca, odata, sa putem merge si in romania cateva zeci de km, sau poate 100, si sa ne alegem guma din magazin dupa ce o pipaim bine din priviri , si nu din poze si curier. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Noiembrie 23, 2009 Share Postat Noiembrie 23, 2009 la k60 intre compozitia normala si cele M&S exista vreo diferenta de durabilitate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Noiembrie 23, 2009 Share Postat Noiembrie 23, 2009 Problema mea este ca "inaltimea crampoanelor" este semnificativ diferita in cele doua imagini (ma refer la gumele pt roata spate). Vreau o guma care sa muste bine din pamant. Am avut un set de Mitas E-09 si nu ma mai gandesc la gume de strada. E-09 imi dadeau, insa, mici emotii pe asfalt, si imi infigeau mereu un morcov pana la frunze daca prindeam asfalt ud pe serpentine. Asa am ajuns sa iau in calcul varianta unui mic "compromis", in a cauta gume doar un pic mai putin agresive, in scopul imbunatatirii un pic a aderentei pe asfalt. Guma Heidenau K60 de spate din poza 2 (M+S) mi se pare ideala. Guma de spate din poza 1 mi se pare prea stradala, seamana cu Mitas E-07.... Consider DR 650-ul un motor cat de cat greoi, dar nu vaca. As vrea mai mult decat un offroad uscat, si noroi accidental. Sunt genul care se abate de la drum forestier pt a intra intr-un santz, sau a urca un deal cu iarba, pt ca mi se pare provocator (dar nu atat de periculos incat sa cad rau). Mai intru si pe un traseu de motocross (cred ca abandonat), si ma plimb (inca nu am fost in stare sa parcurg tot traseul, sunt zone din care mi-ar fi frica sa cobor, asa ca nu le urc). Un cauciuc precum K60 din poza 1 nu cred ca mi-ar fi pe plac (PS - n-am nici skill-urile necesare sa ma dau bine offroad, asa ca niste gume mai cramponate m-ar mai ajuta un picutz). Am avut ocazia sa vad ambele tipuri de K60. 1 la un prieten cu transalp, si 2 la cineva cu africa twin. Diferenta intre ele mi s-a parut ff mare. Cele de pe transalp aratau a gume de strada, care sa faca un drum forestier ocazional, si atat. Cele de pe africana pareau sa muste bine din pamant. Imi cer scuze ca fac atatea mofturi.... si visez ca, odata, sa putem merge si in romania cateva zeci de km, sau poate 100, si sa ne alegem guma din magazin dupa ce o pipaim bine din priviri , si nu din poze si curier. Din ceea ce stiu eu, cele din poza 2 (mai exact cel din stanga) se fabrica doar pentru dimensiunile 140 si 150. Pentru 130 exista doar varianta cu crampoanele mai scunde. Initial am vrut si eu k60 dar vroiam varianta cu crampoane inalte. Cand am aflat ca nu exista pentru dimensiunea 130 am ales cauciucul e07 care are inaltimea crampoanelor destul de mare. Am avut si eu e09. E07le asta si sunt sigur ca si k60ul nu urca niciodata cum o face e09. Nici fata nu are aderenta lui e09. Din ceea ce spui tu ca vrei sa faci cu motorul, ti-as spune sa-ti iei tot e09. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Noiembrie 23, 2009 Share Postat Noiembrie 23, 2009 E-09 ca e-09, dar ce faci in oras cand "ploo"? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Noiembrie 23, 2009 Share Postat Noiembrie 23, 2009 E-09 ca e-09, dar ce faci in oras cand "ploo"? Ai avut vreodata e09? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Betrayal Postat Noiembrie 23, 2009 Share Postat Noiembrie 23, 2009 (editat) Din ceea ce stiu eu, cele din poza 2 (mai exact cel din stanga) se fabrica doar pentru dimensiunile 140 si 150. Pentru 130 exista doar varianta cu crampoanele mai scunde. Initial am vrut si eu k60 dar vroiam varianta cu crampoane inalte. Cand am aflat ca nu exista pentru dimensiunea 130 am ales cauciucul e07 care are inaltimea crampoanelor destul de mare.Am avut si eu e09. E07le asta si sunt sigur ca si k60ul nu urca niciodata cum o face e09. Nici fata nu are aderenta lui e09. Din ceea ce spui tu ca vrei sa faci cu motorul, ti-as spune sa-ti iei tot e09. Salut Angy. Exact rationamentul tau il faceam si eu. Singura chestie era ca auzisem despre K60 ca e mai aderent pe asfalt ud decat un E-07, sa zicem. Probabil ca voi merge tot pe mana lui E-09, imi plac pe teren, iar pe strada Mitas-urile oricum nu-ti lasa senzatia ca se lipesc de asfalt. N-am testat E-07, dar am terminat acum un set de E-09 si nici E-08-ul care l-a precedat nu m-a lasat cu impresia ca stie ce-i aia lipici. Asa ca ... daca nu pot avea K60-urile din dreapta, ramane Mitas E-09. PS - Primele Mitas E-09 le-am vazut pe viu la tine, pe KTM LC4. PPS - Din cazaturile tale de anul trecut, iti amintesti de una luata ca sa nu treci peste dr-istul din fatza care a picat ca fraierul intr-o curba, pe asfalt uscat ? Celui c'estait moi ) Dar intre timp m-am adaptat cu gumele, incat imi creeaza emotii doar pe asfalt ud pe serpentine. Referitor la existenta K60-ului din poza (2) pe 120/90, asta am auzit si eu, ca nu ar exista (dar "sursele" din care am auzit asa ceva sunt Mihai Mirea, care a aflat asta de la Romulus Necsoiu = motofly, si ma intreb, nu cumva si tu stii asta din aceleasi surse?). Stiu ca suntem multi care vanam gumele alea pe latimi mici. Mai astept cateva zile, daca nu-mi spune nimeni ca a vazut asa ceva ma duc si bag Mitas-ul E-09. PPPS - As fi cel mai aiurit de aici daca as incerca combinatia ipotetica E-09 fatza si E-07 spate ? Ma tem sa nu imi alunece fatza pe iarba, iar cu E-09 nu am avut probleme pe asfalt cu fatza, mergand mereu cu presiunea un pic mai mica. Se incarca repede si rau E-07 in iarba sau prin noroaie (spatele)? Mesaj completat Angy, stiu ca te dadeai bine cu E-09, si acum am inteles ca ti-ai tras E-07. Cum ti se pare diferenta ? (A) Cat de mult castigi pe asfalt cu E-07 ? ( Cat de mult pierzi offroad cu E-07 ? Editat Noiembrie 23, 2009 de Betrayal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Noiembrie 23, 2009 Share Postat Noiembrie 23, 2009 Salut Angy. Exact rationamentul tau il faceam si eu. Singura chestie era ca auzisem despre K60 ca e mai aderent pe asfalt ud decat un E-07, sa zicem. Probabil ca voi merge tot pe mana lui E-09, imi plac pe teren, iar pe strada Mitas-urile oricum nu-ti lasa senzatia ca se lipesc de asfalt. N-am testat E-07, dar am terminat acum un set de E-09 si nici E-08-ul care l-a precedat nu m-a lasat cu impresia ca stie ce-i aia lipici. Asa ca ... daca nu pot avea K60-urile din dreapta, ramane Mitas E-09. PS - Primele Mitas E-09 le-am vazut pe viu la tine, pe KTM LC4. PPS - Din cazaturile tale de anul trecut, iti amintesti de una luata ca sa nu treci peste dr-istul din fatza care a picat ca fraierul intr-o curba, pe asfalt uscat ? Celui c'estait moi ) Dar intre timp m-am adaptat cu gumele, incat imi creeaza emotii doar pe asfalt ud pe serpentine. Referitor la existenta K60-ului din poza (2) pe 120/90, asta am auzit si eu, ca nu ar exista (dar "sursele" din care am auzit asa ceva sunt Mihai Mirea, care a aflat asta de la Romulus Necsoiu = motofly, si ma intreb, nu cumva si tu stii asta din aceleasi surse?). Stiu ca suntem multi care vanam gumele alea pe latimi mici. Mai astept cateva zile, daca nu-mi spune nimeni ca a vazut asa ceva ma duc si bag Mitas-ul E-09. PPPS - As fi cel mai aiurit de aici daca as incerca combinatia ipotetica E-09 fatza si E-07 spate ? Ma tem sa nu imi alunece fatza pe iarba, iar cu E-09 nu am avut probleme pe asfalt cu fatza, mergand mereu cu presiunea un pic mai mica. Se incarca repede si rau E-07 in iarba sau prin noroaie (spatele)? Mesaj completat Angy, stiu ca te dadeai bine cu E-09, si acum am inteles ca ti-ai tras E-07. Cum ti se pare diferenta ? (A) Cat de mult castigi pe asfalt cu E-07 ? ( Cat de mult pierzi offroad cu E-07 ? -Eu n-am avut k60, dar Mihai zicea ca nu prea e multumit de ele pe ud si se mai si tocesc in 10k. Macar e07le tine de te plictisesti -Atunci am cazut amandoi pe dara aia de nisip..... Nu cauciucul a fost de vina. -De k60 stiu din aceleasi surse. -Nu inteleg de ce e09 fata si e07 spate? De ce nu e09 fata-spate??? -Din punctul meu de vedere, e07 si e09 sunt cam la fel de proaste pe asfalt ud. Diferenta ar fi ca e09 sunt mai bune pe coclau. Singurul + pentru e07 este ca tin foarte mult. Am 10k cu e07 si nici la jumate n-au ajuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Betrayal Postat Noiembrie 23, 2009 Share Postat Noiembrie 23, 2009 -Eu n-am avut k60, dar Mihai zicea ca nu prea e multumit de ele pe ud si se mai si tocesc in 10k. Macar e07le tine de te plictisesti-Atunci am cazut amandoi pe dara aia de nisip..... Nu cauciucul a fost de vina. -De k60 stiu din aceleasi surse. -Nu inteleg de ce e09 fata si e07 spate? De ce nu e09 fata-spate??? -Din punctul meu de vedere, e07 si e09 sunt cam la fel de proaste pe asfalt ud. Diferenta ar fi ca e09 sunt mai bune pe coclau. Singurul + pentru e07 este ca tin foarte mult. Am 10k cu e07 si nici la jumate n-au ajuns. - Am auzit (pe langa topicuri pe net) de la cineva care a avut E-09 pe africa twin si acum are K60, cum ca Heidenau-ul are aderenta mai buna pe strada si pe asfalt ud, ca sunt mai moi, au alta compozitie. - Nu dau vina pe guma la tranta aia. Am franat in curba in loc sa franez inainte, si am pus frana fix pe dara de nisip. Vina mea Imi aduc aminte ca si ceilalti baieti spuneau ca le-au alunecat rotile acolo, desi unii aveau gume de strada. - Ziceam de o ipotetica combinatie stranie E-09 fatza si E-07 spate, ca sa nu fie E-07 pe ambele, pt ca m-as teme mereu sa nu imi alunece fata pe iarba si sa musc din gazon [PS - nu voi face corcituri intre gume, decat daca as pune vreodata gume care nu au pereche de la fabricant) - Cu faptul ca se comporta la fel de "bine" pe ud si E-09 si E-07, ma face sa aleg din nou E-09 fara a privi inapoi. M-a tinut mai mult decat ma asteptam E-09. Daca nu castig aderenta pe ud, sau cand ma inclin pe uscat pe ultimul rand de crampoane (acolo unde E-09 e unu da, unu ba, si nu am curajul sa-l tin acolo), nu as renunta la tractiunea lui E-09 in off pt niste km in plus. Pana la urma, si d-aia iau Mitas, ca-s cele mai ieftine. MS mult pt sfat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Noiembrie 23, 2009 Share Postat Noiembrie 23, 2009 la k60 intre compozitia normala si cele M&S exista vreo diferenta de durabilitate? anyone? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Noiembrie 23, 2009 Share Postat Noiembrie 23, 2009 anyone? Cum am mai zis, indicativul M+S exista doar pe dimensiunile 140-150 (sper sa nu gresesc). Legat de durabilitatea lor, intreaba utilizatorul svgobi. Parca el are M+S pe motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PUTZUBIKER Postat Noiembrie 23, 2009 Share Postat Noiembrie 23, 2009 SALUTARI IN IARNA ASTA AM HOTARAT SA SWCHIMB GUMELE LA JUNCA MEA,SI AM PARCURS APROAPE TOT TOPICUL SI MAI RAU M-AM AMETIT IN ATATEA MARCI,DIMENSIUNI,INCAT NU STIU CE SA-MI ALEG ASA CA VA ROG SFATUITI-MA CE MODEL DE GUMA SA-MI CUMPAR AVAND IN VEDERE CA MERG 95% PE ASFALT,PE ORICE FEL DE VREME(ploaie,frig,noroi) SI VREAU CEVA MIXT CU O ADERENTA BUNA PE ASFALT ,SI SA FACA FATA SI PE FORESTIERELE PATRIEI (pe munte).....VARIANTE MAI IEFTINE ,CA NU PREA MAI SUNT DINERO DIMENSIUNILE 150/70/17 =110/80/19 ASTEPT SFATURILE DVS. MULTUMIRI ANTICIPATE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Noiembrie 23, 2009 Share Postat Noiembrie 23, 2009 Tourance. 25.000km and still going Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Noiembrie 23, 2009 Share Postat Noiembrie 23, 2009 SALUTARIIN IARNA ASTA AM HOTARAT SA SWCHIMB GUMELE LA JUNCA MEA,SI AM PARCURS APROAPE TOT TOPICUL SI MAI RAU M-AM AMETIT IN ATATEA MARCI,DIMENSIUNI,INCAT NU STIU CE SA-MI ALEG ASA CA VA ROG SFATUITI-MA CE MODEL DE GUMA SA-MI CUMPAR AVAND IN VEDERE CA MERG 95% PE ASFALT,PE ORICE FEL DE VREME(ploaie,frig,noroi) SI VREAU CEVA MIXT CU O ADERENTA BUNA PE ASFALT ,SI SA FACA FATA SI PE FORESTIERELE PATRIEI (pe munte).....VARIANTE MAI IEFTINE ,CA NU PREA MAI SUNT DINERO DIMENSIUNILE 150/70/17 =110/80/19 ASTEPT SFATURILE DVS. MULTUMIRI ANTICIPATE TOURANCE sunt niste gume super dar nu se prea impaca cu Varadero(40-60km/h apare "shimmy") !!varianta mai ieftina care o sa o incerc si eu(am dat comanda) sunt HEIDENAU K76 au fost special proiectate pt "vaci" si au profilul mai adanc decat Tourance-ul!!mai multe nu stiu astept sa vina si mai vorbim!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nyky Postat Noiembrie 23, 2009 Share Postat Noiembrie 23, 2009 SALUTARIIN IARNA ASTA AM HOTARAT SA SWCHIMB GUMELE LA JUNCA MEA,SI AM PARCURS APROAPE TOT TOPICUL SI MAI RAU M-AM AMETIT IN ATATEA MARCI,DIMENSIUNI,INCAT NU STIU CE SA-MI ALEG ASA CA VA ROG SFATUITI-MA CE MODEL DE GUMA SA-MI CUMPAR AVAND IN VEDERE CA MERG 95% PE ASFALT,PE ORICE FEL DE VREME(ploaie,frig,noroi) SI VREAU CEVA MIXT CU O ADERENTA BUNA PE ASFALT ,SI SA FACA FATA SI PE FORESTIERELE PATRIEI (pe munte).....VARIANTE MAI IEFTINE ,CA NU PREA MAI SUNT DINERO DIMENSIUNILE 150/70/17 =110/80/19 ASTEPT SFATURILE DVS. MULTUMIRI ANTICIPATE recomand heidenau k 76 , 299lei spate,230lei fata numa bine.asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Noiembrie 23, 2009 Share Postat Noiembrie 23, 2009 (editat) recomand heidenau k 76 , 299lei spate,230lei fatanuma bine.asfalt uscat. s-au mai scumpit un pic si a mai crescut si euro(preturile de pe heidenau.ro nu sunt valabile) fata 75euro si spate 90 euro..oricum si aceste preturi sunt aproximative!! Editat Noiembrie 23, 2009 de rul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PUTZUBIKER Postat Noiembrie 23, 2009 Share Postat Noiembrie 23, 2009 recomand heidenau k 76 , 299lei spate,230lei fatanuma bine.asfalt uscat. PRETURILE SUNT INTRADEVAR BUNE DAR UNDE POT FACE COMANDA IMI PUTETI SPUNE??? RESPECTE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Noiembrie 23, 2009 Share Postat Noiembrie 23, 2009 (editat) PRETURILE SUNT INTRADEVAR BUNE DAR UNDE POT FACE COMANDA IMI PUTETI SPUNE???RESPECTE incearca heidenau.ro .sunt curios daca preturile afisate sunt reale!! Editat Noiembrie 23, 2009 de rul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.