vlad58 Postat August 30, 2014 Share Postat August 30, 2014 (editat) Of... Stiu, ma minteam singur ca poate vine cineva cu o solutie miraculoasa ) glumesc O bobina sh de 250 are cineva? Ca noua nu imi permit Sa inteleg ca le-ai inversat deja si ai decis ca ai bobina defecta? Nu-ti trebuie neaparat de 250 merge si de 535 ca ambele sunt pe TCI, incearca la WildRider 0753080789 care a dezmembrat un 535 Atentie oricum nu lua ceva de CDI ca au principii de functionare diferite. Editat August 30, 2014 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat August 30, 2014 Share Postat August 30, 2014 Nu, nu am apucat inca sa le inversez... am ajuns acasa intr-un piston si am tras-o pe dreapta, dupa care m-am dus la bere ) Dar banuiesc ca altceva nu are ce sa fie... am verificat tot, mai putin bobinele si TCI-ul. Dar nu cred ca TCI-ul da scanteie bine pe o bobina si pe a 2a o da haotica si slaba... Oare la 125 nu sunt la fel? Ca e aproape identica cu 250-ul. @Cristi: nu am zis sa vina, doar intrebam daca are de vanzare cineva, pt ca tind sa cred ca asta e buba. Una noua nu-mi permit, sa o schimb pe cea de la cilindrul din fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat August 30, 2014 Share Postat August 30, 2014 Daca 125 e pe TCI si cred ca asa e ,bobina-i bobina nu conteaza marimea motorului ea trebuie sa dea scanteie, deci merge. Apropo de mersul intr-un cilindru, nu ti-a dat rateuri? Si daca da te-ai uitat la tobe sa vezi daca nu s-au "copt" ca eu asa am patit din cauza unui contact imperfect la bobina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat August 30, 2014 Share Postat August 30, 2014 Ba da, a dat rateuri tot drumul spre casa, vreo 60 km... e ok evacuarea, la 250 cel putin evacuarea cromata e doar o "imbracaminte" a tevii de evacuare. » Post actualizat in 31 Aug 2014 12:33Acum am venit de la mobra, am verificat bobinele si TCI-ul (cu un altul pe care il am acasa). Bobina e dusa, nu da scanteie deloc, indiferent cum o mut. Cablajele sunt ok, le-am verificat si pe alea pt continuitate. In concluzie: vinde cineva o bobina de xv250? Este Denson 129700. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat August 31, 2014 Share Postat August 31, 2014 Virago 535 de la Custom Show Romania (Brasov) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladisto Postat August 31, 2014 Share Postat August 31, 2014 (editat) In ce zona locuiesti? Stii cumva care din cele 2 regulatoare de incarcare de Virago 535 e cel original? Sau stie cineva? Editat August 31, 2014 de Vladisto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raisa creata Postat Septembrie 1, 2014 Share Postat Septembrie 1, 2014 Ma bucur sa aud ca ti-ai rezolvat problema, acum daca nu te deranjeaza cat te-a costat si unde ai facut-o ca sa stim si noi, eventual un nr de telefon ca daca cu asta se ocupa oamenii nu se supara.Pilitura poate sa provina din multe locuri nu neaparat din cuzineti. La urmatorul schimb de filtru urmareste daca mai apare. cu mare placere..tipul se numeste Cristi..asa cum am spus este pasionat de motoare.. are atelierul la Vitan,Piata Bobocica telefon . 0722851263 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucsaadi Postat Septembrie 1, 2014 Share Postat Septembrie 1, 2014 Stii cumva care din cele 2 regulatoare de incarcare de Virago 535 e cel original? Sau stie cineva? Au fost si modele cu regulatorul fixat cu suruburi de carcasa de aluminiu, si modele mai noi, cu regulatorul 'turnat' direct in carcasa. Cel putin eu le-am vazut pe ambele venind ca si originale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladisto Postat Septembrie 1, 2014 Share Postat Septembrie 1, 2014 (editat) Au fost si modele cu regulatorul fixat cu suruburi de carcasa de aluminiu, si modele mai noi, cu regulatorul 'turnat' direct in carcasa. Cel putin eu le-am vazut pe ambele venind ca si originale. Multumesc pentru raspunsul tau. Acum Lifan, firma chinezeasca produce LF 400, din 2008, de 400 cmc si 27 CP, chiar pentru americani, fosta Virago 400 facuta de japonezi (Virago 535 a fost produs pana in 2000), careia i-au vandut licenta (patentul) chinezilor, ca si modelelor de 125 cmc si 250 cmc (dar nu si la modelul 535 cmc), are cu regulatorul turnat. Banuiam ca cele prinse in 2 suruburi sunt modelele mai vechi, produse de japonezi mai la inceput (asa are si a mea, care e Virago 535 din 1991, de 44 CP; am mai avut un Virago 535 din 1993, de 46 CP). » Post actualizat in 01 Sep 2014 07:06 123 euro fara TVA costa un regulator original, adica 690 lei. Sper sa-l mai aibe in stoc la Lifan. » Post actualizat in 01 Sep 2014 07:07 Sper sa fie mai ieftin la Lifan decat la Yamaha. » Post actualizat in 01 Sep 2014 07:26 Da, multumesc. Chiar si la Adalmotors Service e 780 lei un stator nou, original, de Yamaha Virago XV 535. 0730.490.165 e nr meu. Sau zi-mi nr tau si te sun eu. Ori nr. mecanicului moto care se pricepe si la electrica moto. Editat Septembrie 1, 2014 de Vladisto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Septembrie 1, 2014 Share Postat Septembrie 1, 2014 Stii cumva care din cele 2 regulatoare de incarcare de Virago 535 e cel original? Sau stie cineva? Amandoua sunt pentru virago, facute de producatori diferiti. Celelalte raspunsuri care le astepti nu pot sa ti le dau decat dupa ce fac verificari personal... ai vazut ca verificarile anterioare facute de amicul tau nu au fost tocmai corecte. Pana atunci nu cumpara nimic! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Septembrie 1, 2014 Share Postat Septembrie 1, 2014 Amandoua sunt pentru virago, facute de producatori diferiti. Celelalte raspunsuri care le astepti nu pot sa ti le dau decat dupa ce fac verificari personal... ai vazut ca verificarile anterioare facute de amicul tau nu au fost tocmai corecte. Pana atunci nu cumpara nimic! Vladisto m-a contactat si mi-a spus ca ai masurat-o si dadea bine, in cazul asta i-am replicat ca am incredere in ce faci si nu mai e nevoie sa verific si eu. Omul a insistat pentru " a second opinion" si atunci l-am chemat la mine. Am facut masuratoarea si era destul de ok parca 13,8 v in sarcina mediu turata. Vladisto mi-a cerut sa pun regulatorul pe direct si cum avea papucii destul de oxidati am acceptat, i-am taiat mufele si i-am lipit firele, Atunci a inceput si bucuria.regulatorul nu mai incarca deloc.Am pus clestele de curent pe cele trei fire si toate bagau la mediu turat 17A. Am pus ampermetrul sa vad cat furnizeaza regulatorul si nu trecea de 0.2 A. Am pus mana pe el, frigea. Ca sa-l conving pe Vladisto ca de la regulator i se trage l-am pus pe al meu.Mergea perfect. Am masurat si statorul ca rezistenta si izolare fata de masa totul ok. Tensiunea in gol la ralanti 16V si turata 50, pe toate cele 3 faze.Concluzia era una singura regulator defect.Cum omul isi punea intrebari ca de ce incarca si acum nu merge am luat regulatorul la intrebari. O faza mi s-a parut suspecta si atunci l-am conectat doar la 2 fire, incarcarea a ajuns din nou la valorile masurate de tine si de mine. Explicatia mea este ca atunci cand ai masurat-o tu si eu prima oara conductorul suspendat de mine nu facea contact in mufa si de aceea mergea. I-am recomandat sa-si schimbe regulatorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Septembrie 2, 2014 Share Postat Septembrie 2, 2014 (editat) Asa este! Am probat si celalalt regulator, pe la 16V l-am deconectat... daca-l mai lasm, urca si mai mult. Experienta cu Geo_ZGA se repeta... se prare nu doar regulatoarele de scuter au probleme cu stabilizarea tensiunii... poate ne ajuta cu experienta lui! Concluzia este clara: alt regulator. Pana atunci merge cu o singura infasurare, adica 33% din capacitatea maxima... Spuneai ceva de regulatoare cu mosfet, poate-i sugerezi ceva! Editat Septembrie 2, 2014 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iceset Postat Septembrie 2, 2014 Share Postat Septembrie 2, 2014 Cat a costat sissybarul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Septembrie 2, 2014 Share Postat Septembrie 2, 2014 Asa este! Am probat si celalalt regulator, pe la 16V l-am deconectat... daca-l mai lasm, urca si mai mult. Experienta cu Geo_ZGA se repeta... se prare nu doar regulatoarele de scuter au probleme cu stabilizarea tensiunii... poate ne ajuta cu experienta lui! Concluzia este clara: alt regulator. Pana atunci merge cu o singura infasurare, adica 33% din capacitatea maxima... Spuneai ceva de regulatoare cu mosfet, poate-i sugerezi ceva! Este fantastic Vladisto, nu a avut incredere desi credeam ca a inteles ca are regulatorul defect, dar daca stau sa ma gandesc eu i-am zis sa ia legatura cu tine ca stiam ca ai regulator de scuter si poate-i recomandai ceva.Despre mosfet nu am ce sa-i recomand ca eu am abandonat subiectul asta in momentul in care am vazut ca regleaza tot prin sunt plus ca al meu nu se incige.Pe al meu cel mai ieftin l-am vazut la 83$. Apropo omul isi regla ralantiul din surubul de sincronizare.i-am sincronizat carburatoarele si i-am aratat surubul de ralanti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Septembrie 2, 2014 Share Postat Septembrie 2, 2014 Pai eu ce sa mai zic? Nu am nici pe departe cunostiintele voastre in domeniul electricii Dar ce pot spune clar este ca daca statorul e bun, cablajul e bun si bateria e buna... Regulatorul sigur e defect. Experienta mea a fost prin incercare si eliminare a regulatoarelor. Originalul (de alt model de virago) fiersese baterie si arsese cablaje, China OEM quality cica 15.5v, China pt mobra chinezeasca 16v... Honda CBR probat si cu garantie verbala 14.4v maxim, isi face treaba f bine. P.s: inca caut bobina mor de ciuda sa trec pe langa mobra zi de zi. Si cea de 125 se potriveste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Septembrie 2, 2014 Share Postat Septembrie 2, 2014 (editat) Poti pune orice tip de bobina care provine de la un CDI - (drujba, motor de barca sau deltaplan... iti dai seama dupa impedanta de intrare care este > sau egala cu 3-4 ohmi) Editat Septembrie 2, 2014 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Septembrie 2, 2014 Share Postat Septembrie 2, 2014 TCI. Sa ma risc cu o pereche de xv400? Sunt ceva mai mari, nu prea stiu cum sa le montez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Septembrie 2, 2014 Share Postat Septembrie 2, 2014 Poti pune orice tip de bobina care provine de la un CDI - (drujba, motor de barca sau deltaplan... iti dai seama dupa impedanta de intrare care este > sau egala cu 3-4 ohmi) Difera ca principiu de functionare cele pentru TCI sunt adevarate bobine de inductie pentru ca se bazeaza pe autoinductie adica atunci cabd se intrerupe curentul acesta incearca sa se pastreze si tensiunea pe primar creste iar potrivit raportului de transformare creste si in secundar pe cand la CDI se aplica din start o tensiune care este ridicata cu raportul de transformare si acestea sunt defapt transformatore ridicatoare.Constructiv cele cu TCI sunt mai voluminoase. » Post actualizat in 02 Sep 2014 21:39 TCI. Sa ma risc cu o pereche de xv400? Sunt ceva mai mari, nu prea stiu cum sa le montez Alea de 400 banuiesc ca sun identice cu alea de 535 ca e aceeasi mobra dar cu capacitatea redusa pentru piata japoneza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Septembrie 3, 2014 Share Postat Septembrie 3, 2014 sunt mai mari si cu alta prindere cele de 400... incerc azi sa-l sun si pe WildRider, sa vad cum e cu cele de 535 » Post actualizat in 03 Sep 2014 08:36 WildRider nu mai are bobinele de 535, drept urmare mai am doar 2 solutii: bobinele de xv500 (am gresit eu, nu era de 400, era de 500 virago-ul si pe TCI), mai mari si cu alta prindere... trebuie sa vad daca am loc de ele pe pozitia originala si sa le fac un suport cumva. Sau bobina noua, ne-originala si cica compatibila cu multe alte modele de moto, adica asta http://motomus.ro/piese-accesorii/electronica/aprindere/bobina-inductie/bobina-inductie-moto-guzzi-12v-cc-4-ohm-0010551?CarVehicleId=166313 Voi ce spuneti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Septembrie 3, 2014 Share Postat Septembrie 3, 2014 Ti-am raspuns pe face... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Septembrie 3, 2014 Share Postat Septembrie 3, 2014 Poate ar fi mai bine sa astepti duminica si sa mergi in Vitan cu multimetrul in buzunar. Cristi are dreptate cam la 4 ohmi pe primar e buna fiind pentru TCI ca cele de CDI au rezistente foarte mici si pe primar si pe secundar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Septembrie 6, 2014 Share Postat Septembrie 6, 2014 Am montat bobinele de atv Linhai, se potrivesc si functioneaza perfect. Pt cine mai are nevoie, pe viitor, sa stie ca poate sa puna de atv Linhai de 300cmc. Eu le-am luat de la atvrom, pret bun, pe stoc si f ok oamenii. Multumesc pt sfaturi si ajutor. p.s: daca vrea cineva, bobina originala care mi-a ramas e de vanzare cu 100 lei. Mie mi-a cerut cineva 40 euro pe una sh...si e 83 euro una noua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Septembrie 6, 2014 Share Postat Septembrie 6, 2014 Am montat bobinele de atv Linhai, se potrivesc si functioneaza perfect. Pt cine mai are nevoie, pe viitor, sa stie ca poate sa puna de atv Linhai de 300cmc. Eu le-am luat de la atvrom, pret bun, pe stoc si f ok oamenii. Multumesc pt sfaturi si ajutor. p.s: daca vrea cineva, bobina originala care mi-a ramas e de vanzare cu 100 lei. Mie mi-a cerut cineva 40 euro pe una sh...si e 83 euro una noua. Te-ai scos, ai scapat ieftin cu 50lei sau 100 daca ai luat doua ca vad ca o dai pe a ta.M-am uitat de curiozitate in schema de Linhai si vad ca e pe TCI desi cei de la atvrom vindeau pentru el CDI. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Septembrie 7, 2014 Share Postat Septembrie 7, 2014 Da, pai am intrebat inainte, la telefon. Si am cerut pt tci, 4 timpi. S-au cam mirat si ei ca iau pt virago, dar au fost ok. Da, am luat pereche, sa fie la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tmdmitza Postat Septembrie 7, 2014 Share Postat Septembrie 7, 2014 Ma bucur ca pana la urma ai tinut cont si de sfaturile noastre (eu marius si cristi) sa le folosesti sanatos si fara incidente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.