Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy
 Share

Postări Recomandate

Salutari! Este vreun posesor de virago 750 prin Constanta sau Mangalia ori prin apropiere sau daca stiti pe cineva care are asa ceva si nu intra pe forum? Am niste probleme cu al meu si tot nu reusesc sa-i dau de cap, banuiesc ca ar fi aprinderea de vina si as vrea sa fac proba cu una de la o motocicleta care merge.... :cheers: numai bine!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

din ce an este? ceva probleme intampinate de-a lungul timpului cu ea?

ma intereseaza modelul asta in mod special, ca motor pentru incepator pentru 'plimbari de duminica' .

merci!

N-am mai intrat de cateva zile fiind plecat la mare...

Pe scurt este din '91 - 49000 km. Motivul vanzarii este fiindca vreau sa-mi cumpar alta si am nevoie de bani.Tot ce a fost defect/stricat, a fost inlocuit... majoritatea defectelor fiind cauzate de cazaturi. Chiar la ultimul drum a cazut stand la soare din cauza asfaltului(sa infipt cricul in el iar eu nu am fost atent cand am parcat-o), sa spart parbrizul, dar l-am inlocuit... Acum este in stare perfeca, functioneaza excelent si momentan nu are nevoie de nimic cu exceptia cauciucului fata care este inca bun dar este prea batran... Teoretic anul acesta nu trebuie facut nimic la ea, are totul facut. La anul trebe schimbat uleiul si filtrul. Bateria este inlocuita anul trecut, este Yuasa iar durata ei de viata este cam de 4-5 ani. ITP valabil 2014.

La capitolul fiabilitate XV-535 nu are moarte(pot confirma si alti posesori acest lucru), evident au fost si cazuri cu probleme aparute din cauza utilizarii defectuase sau a unor reparatii prost executate - la remontare toate suruburile din motor se strang cu dinamometrica utilizand obligatoriu blocator! - nu faci asta totul este compromis...

 

Vad ca eti din Brasov! Vineri o sa merg la Sambata de sus, la intrunirea de atase. O poti vedea acolo, unde putem discuta toate aspectele care te intereseaza.

Regulatorul este inlocuit, a crapat si la mine(ca la toata lumea) din cauze de conectica defectuasa... acum problema este rezolvata definitiv.

 

...daca le racesti cumva (ventilator sau schimbata locatia "in bataia vantului), nu mai ai probleme....

Sti tu ceva dar nu este tocmai corect, racirea fortata este buna dar nu rezolva cauza... efectul se v-a produce oricum. Am scris despre acest necaz chiar pe acest topic: cauze si modul de evitare... si nu este tipic doar la Virago, il gasesti si la alte modele care au o varsta trecuta de 10 -12 ani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu vad link-ul Cristi... unde anume ai scris? in scurt timp ma apuc si eu de electrica, mut si releul regulator in fata... incerc sa elimin si mufele, pe cat posibil... si mi-ar prinde bine orice sfat avizat ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am citit, multumesc :) In teorie, cam aceleasi lucruri incerc sa le aplic si eu... eliminarea mufei de la regulator, verificarea tuturor conexiunilor (la care am acces, pe cat posibil) sa nu am contacte imperfecte... si as vrea sa mut locul regulatorului in fata, pe cadru, cu sau fara ventilator.

Bateria pe care o am acum e aproape noua (are 2 luni) si are 12,75v in momentul asta, scazand intr-o saptamana cu 0,05v doar. Regulatorul e nou... mobra e demontata... deci nu prea am impedimente :D

O intrebare, ca in momentul asta nu stiu: e ok o baterie de 5Ah (cred ca de atat e) pt Virago 250? A fost montata pe un Bandit de 600, deci banuiesc ca are suficient curent de pornire...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:))))))))))))))...lumea strange la menghina,la banc ..nu pe mocheta ... :)))))

 

N-avem , facem ce putem. :)

 

Cum scot surubul asta fara sudura?

 

https://lh6.googleusercontent.com/-pfTxUaO2Qz4/UeQOXvMQmBI/AAAAAAAACEE/t5ZYCD_KJo8/w879-h659-no/IMG_0363.jpg

 

Am dat cu ancora chimica de metal pe piulita aceea . astept pana maine sa vedem daca sudeaza ca sa bag tubulara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 piulite puse pe el, stranse... incalzit bine de tot si tras cu o inelara de piulita din "spate".

"ancora chimica" ce vrea sa insemne, poxipol?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 piulite puse pe el, stranse... incalzit bine de tot si tras cu o inelara de piulita din "spate".

"ancora chimica" ce vrea sa insemne, poxipol?

 

Salut! Am incercat metoda cu piulitele azi dimineata dar aluneca pe filet (cea din exterior).

 

Am incercat si poxipol metal ieri . Am lipit un prelungitor de biti pentru surubelnita electrica:

 

https://lh4.googleusercontent.com/-ZKccknbm8cU/UeQfmhERnhI/AAAAAAAACEk/gyzdoNNJjLA/w925-h694-no/IMG_0353.jpg

 

Desigur n-a functionat (dupa 24h de intarire).

 

 

Azi am incercat aceeasi metoda cu adezivul Bison dar se intareste mai greu si am pus piulita sa vedem ce iese maine.

http://www.adimag.ro/materiale-de-constructii/spume-silicoane-adezivi/bison/adeziv-metal-epoxy-bison-2x12ml-lf-2

 

Daca nu merge nici asa o sa-i dau cu flexul subtire pe centru si o sa incerc sa-l desfac cu o surubelnita dreapta.

Editat de adovis77
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut. in ultima instanta rezolvi cu sudura... doar sa nu-l tai/retezi de tot. nu stiu daca cu surubelnita ai vreo sansa, nu prea ai forta in ea plus ca e posibil sa se rupa capatul pe care-l fortezi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator MosRahao

Multumiri lui Cristi 57.

 

Pe un drum complet tampit, abrupt si cu pietris (dar cu un peisaj uluitor de frumos, undeva in Apuseni), mobra mea a gasit de cuviinta sa se opreasca, din cauza motorului prea incins. Dar cu ajutorul telefonic al lui Cristi, care m-a invatat ce sa verific si ce sa fac plus cu ajutorul unui camarad motociclist ungur din Bihor (membru Hawks M.C.) care a oprit sa ma ajute si am verificat impreuna tot ce trebuia verificat, am plecat mai departe, cu bine.

 

Multumesc, Cristi! Multumesc, Orban Csike!



 

Vand XV-535, stare buna. O vand pentru a o inlocui cu o sora mai mare.

Pret 1600€ cu suport, topcase si sidecase.

 

Si da, cunosc aceasta motocicleta. Este intr-o stare excelenta, mentinuta astfel de un om priceput si atent cu motocicleta lui. Indraznesc sa spun, prin prisma experientelor personale, la fel de atent si cu pricepere s-a ocupat si de problemele inerente ale motocicletelor prietenilor lui. ..

 

Nu multi oameni isi ingrijesc motocicleta asa cum o face Cristi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebare la voi posesorii mai vechi ai virago 535, la cati kilometri este recomandat schimbul de ulei la modelul asta ? mentionez ca am achizitionat un virago recent si tocmai am ajuns la 3000 km de la schimbul de ulei si nu stiu daca trebuie sa schimb acum sau cand mai exact. multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu sunt posesor mai vechi, dar stiu un lucru: uleiul nu se schimba la 3000 km, fie el si mineral. Un ulei mineral sigur duce 6000-7000km, si unul sintetic 10000km. Acum mai depinde si de perioada de timp... cam la 1 an, zic eu. in cazul moto, la sezon.

de schimbat, il poti schimba si la fiecare 1000km, dar dai banii degeaba...

oricum, esti sigur ca a fost facut schimbul cand spune fostul proprietar? bine e sa-l schimbi (si filtrul) imediat ce o iei, sa fii sigur.

Editat de Geo_ZGA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... la cati kilometri este recomandat schimbul de ulei la modelul asta ? ...

 

Respecta programul de intretinere dat de fabricant si nu te doare capul! Nu utiliza alt ulei decat cel indicat - indiferent de producator.

Indicatiile date de "specialisti" de cele mai multe ori te vor costa inzecit...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut. in ultima instanta rezolvi cu sudura... doar sa nu-l tai/retezi de tot. nu stiu daca cu surubelnita ai vreo sansa, nu prea ai forta in ea plus ca e posibil sa se rupa capatul pe care-l fortezi.

 

Ai avut dreptate. Nu merge asa. Se rup marginile. Am incercat si cu doua mox-uri. Aluneca pe surub. Nu vrea sa iasa.

 

Incercand sa scot un surub rupt cu un mox am uitat ca prostu' de riscul zgarierii blocului motor :

 

https://lh5.googleusercontent.com/-Gj7qrAX7x-M/UeVUpM_1UbI/AAAAAAAACFs/CijViBtLq04/w925-h694-no/20130716_170919.jpg

 

 

E ok daca pun doar garnitura cu pasta de eransare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu sunt posesor mai vechi, dar stiu un lucru: uleiul nu se schimba la 3000 km, fie el si mineral. Un ulei mineral sigur duce 6000-7000km, si unul sintetic 10000km. Acum mai depinde si de perioada de timp... cam la 1 an, zic eu. in cazul moto, la sezon.

de schimbat, il poti schimba si la fiecare 1000km, dar dai banii degeaba...

oricum, esti sigur ca a fost facut schimbul cand spune fostul proprietar? bine e sa-l schimbi (si filtrul) imediat ce o iei, sa fii sigur.

uleiul si filtrele aer/ulei impreuna cu cauciucurile au fost schimbate impreuna cu mine la garaj, deci sunt sigur de numarul de km parcursi. motorul il am de la un prieten ce a avut parte de un accident "minor" 40km/h dar cu efecte majore pentru el(ambele picioare rupte) dar nu si pentru motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai avut dreptate. Nu merge asa. Se rup marginile. Am incercat si cu doua mox-uri. Aluneca pe surub. Nu vrea sa iasa.

 

Incercand sa scot un surub rupt cu un mox am uitat ca prostu' de riscul zgarierii blocului motor :

 

https://lh5.googleusercontent.com/-Gj7qrAX7x-M/UeVUpM_1UbI/AAAAAAAACFs/CijViBtLq04/w925-h694-no/20130716_170919.jpg

 

 

E ok daca pun doar garnitura cu pasta de eransare?

 

parerea mea e ca nu... surubul ala lipsa strangea capacul, siliconul nu suplineste un surub. acum nici nu-mi dau seama cum si cat ar strange surubul respectiv... stiu ca e cam nasol sa ajungi cu ea la un meserias, dar nu stiu ce alte optiuni ai. nici cu 2-3-4 piulite insurubate nu merge? botezat bine cu un spray antigripant cu o seara inainte, incins bine si incercat cu inelara, eventual cu socuri, dat cu ciocanul in cheie... daca nici sudura nu e o solutie, mai ai varianta extractoarelor, a gaurii cu bormasina (bine centrata), a refacerii filetului... astea se pot face si acasa, dar cu scule. eu n-am gasit inca surub sa nu-l pot scoate, cel mai greu a fost la cel al oglinzii, care era retezat, ruginit si, mai ales, infiletat in aluminiu (suportul de pe ghidon). data gaura mai mica cu bormasina si rupt bucata cu bucata cu o daltita mica, pana a iesit. am stricat fff putin filetul... si daltita la gunoi.

totusi incearca sa rezolvi cu piulite puse pe el sau cu sudura. nu ai nici un vecin cu aparat de sudura? in ce zona stai? un tig se poate lua "in spate" usor...

 

uleiul si filtrele aer/ulei impreuna cu cauciucurile au fost schimbate impreuna cu mine la garaj, deci sunt sigur de numarul de km parcursi. motorul il am de la un prieten ce a avut parte de un accident "minor" 40km/h dar cu efecte majore pentru el(ambele picioare rupte) dar nu si pentru motor.

 

atunci e bine, daca stii motorul :) bine intr-un anumit sens, insanatosire grabnica prietenului tau. in cazul asta, stai linistit cu uleiul, nu e cazul sa-l schimbi... a confirmat si Cristi asta, cu pozele cu graficul dat de producator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

parerea mea e ca nu... surubul ala lipsa strangea capacul, siliconul nu suplineste un surub. acum nici nu-mi dau seama cum si cat ar strange surubul respectiv... stiu ca e cam nasol sa ajungi cu ea la un meserias, dar nu stiu ce alte optiuni ai. nici cu 2-3-4 piulite insurubate nu merge? botezat bine cu un spray antigripant cu o seara inainte, incins bine si incercat cu inelara, eventual cu socuri, dat cu ciocanul in cheie... daca nici sudura nu e o solutie, mai ai varianta extractoarelor, a gaurii cu bormasina (bine centrata), a refacerii filetului... astea se pot face si acasa, dar cu scule. eu n-am gasit inca surub sa nu-l pot scoate, cel mai greu a fost la cel al oglinzii, care era retezat, ruginit si, mai ales, infiletat in aluminiu (suportul de pe ghidon). data gaura mai mica cu bormasina si rupt bucata cu bucata cu o daltita mica, pana a iesit. am stricat fff putin filetul... si daltita la gunoi.

totusi incearca sa rezolvi cu piulite puse pe el sau cu sudura. nu ai nici un vecin cu aparat de sudura? in ce zona stai? un tig se poate lua "in spate" usor...

 

 

atunci e bine, daca stii motorul :) bine intr-un anumit sens, insanatosire grabnica prietenului tau. in cazul asta, stai linistit cu uleiul, nu e cazul sa-l schimbi... a confirmat si Cristi asta, cu pozele cu graficul dat de producator.

 

 

Din pacate s-a rupt extractorul in interior. Si nu l-am folosit pe cel mai mic. L-am bagat pe cel mai mare cu putinta . Al dracu surub e atat de fragil ca se rupe la orice stres dar extractoare e in stare sa manance.

 

Motorul a mers fara surubul ala de cand l-am cumparat . vreo 8000km . Acum imi dadui seaman ca lipseste cu ocazia bulirii starter clutchului.

 

Io zic ca merita sa incerci sa sudezi o piulita (M8?) pe capatul surubului.

Am incercat cu sudura s-a rupt piulita in surub.

Editat de adovis77
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca a mers fara probleme, fara acel surub, banuiesc ca poate sa mearga si in continuare :P Garnitura si/sau silicon (recomand Victor Reinz, dar merge si unul mai ieftin) si asta e.

Din fata monitorului nu-mi dau seama cat de important e acel surub... tu stii mai bine.

Ultima varianta ar fi cea cu datul gaurii si refacutul filetului, daca se poate pe aceeasi dimensiune, daca nu, mai mica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca a mers fara probleme, fara acel surub, banuiesc ca poate sa mearga si in continuare :P Garnitura si/sau silicon (recomand Victor Reinz, dar merge si unul mai ieftin) si asta e.

Din fata monitorului nu-mi dau seama cat de important e acel surub... tu stii mai bine.

Ultima varianta ar fi cea cu datul gaurii si refacutul filetului, daca se poate pe aceeasi dimensiune, daca nu, mai mica.

 

Mersi , o sa pun capacul fara surubul ala , pun si garnitura si pasta siliconica . Decat la Cezar de pe forum m-as duce da el e departe si n-am cum sa car motorul. Si mi-a zis ca e plecat din tara. In rest , in altcineva n-as avea incredere sa-mi dea vreo gaura p-acolo, la cati melteni sunt cine stie ce-mi mai buleste la motor. Daca a mers 8000km + cine mai stie cat fara surubul ala. + ca avea pe capac doar pasta siliconica nu si garnitura.

 

Daca a mers fara probleme, fara acel surub, banuiesc ca poate sa mearga si in continuare :P Garnitura si/sau silicon (recomand Victor Reinz, dar merge si unul mai ieftin) si asta e.

Din fata monitorului nu-mi dau seama cat de important e acel surub... tu stii mai bine.

Ultima varianta ar fi cea cu datul gaurii si refacutul filetului, daca se poate pe aceeasi dimensiune, daca nu, mai mica.

 

Pasta am Mannol Gasket Maker red. dau pe capac , pun garnitura apoi dau si pe bloc dupa ce se intareste pe capac .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu fac de obicei altfel... las 5 minute siliconul pus pe ambele suprafete in strat subtire si cat mai uniform, cu atentie sa nu se reverse pe interior... le pun la locul lor, strang suruburile la mana... si abia dupa cateva ore, eventual a 2a zi, strang pana la capat. Vorbesc de auto, la moto inca n-am umblat la capace, dar urmeaza...

Daca folosesti garnitura, stratul sa fie f subtire.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...