Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy
 Share

Postări Recomandate

eu am 190 cm si 110 kg. viroguta mea are comenzi avansate. stau foarte bine pe ea, ma duce bine - n-am motiv sa ma plang. viroaga e odorul meu (nu un accesoriu cu care sa ma admir in oglinda) si ma bucur de el de cate ori pot. pe cand cautam sa cumpar motor giaponez, as fi vrut o mobra mai mare (dimensiuni si cilindree) dar am avut buzunarul prea mic. nu regret in nici un fel achizitia viroagei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bujiile cum arata? Incearca cu bujii noi... daca merge verifica carburatia sau CT-ul bujiilor(pot fi prea reci).

 

Bujiile par ok, iar scanteie am din plin. Am schimbat bujiile intre ele ca dar merge tot doar pe cilindrul din fata.

De aici imi trebuie un mecanic care sa sape. Aveti recomandari in Bucuresti ? :diggin:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator MosRahao

Am Viroaga dar nu stiu sa pun poze :-L .

 

apesi more reply options. in stanga jos ai butonul choose files. gasesti poza in calculator, apoi dupa selectarea ei apesi attach this file (sub cel de choose files). cand poza e gata de postat, iti va apare sub feresatra de raspuns, intr-un mic icon. repeti operatiunea pentru toate pozele ce le vrei postate. la sfarsit, apesi butonul negru din centru jos, add reply. bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...Am schimbat bujiile intre ele ca dar merge tot doar pe cilindrul din fata...

Daca ai verificat ca ai scanteie, ai schimbat bujiile intre ele si defectul "sta pe loc"... ar trebui sa incerci si cu inlocuirea bobinelor de inductie (cu tot cu fise) intre ele.

Daca si atunci nu se schimba nimic, inseamna ca trebe sa mergi catre distributie si carburatie - cu toate ca pocniturile nu apar la o dereglare a distributiei. (eu continui sa cred ca problema este cauzata de aprindere)

Mai descrie inca o data simptomele, de cand a aparut necazul, a aparut brusc sau treptat, etc. Pocniturile sunt rateuri? Unde se aud in admisie sau evacuare? Cand apar? Daca accelerezi porneste si al doilea cilindru? Ce miros au gazele de esapament? Scrie tot ce ti se pare anormal...

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate ajuta povestea mea:

 

primavara trecuta, inainte de a scoate mobra pe asfalt, am zis sa-i fac o revizie. printre alte bibileli, am desfacut pt. prima data carburile. le-am curatat, le-am aranjat si le-am remontat. cand sa pornesc mobra, merge intr-un singur cilindru... simptomele seamana cu cele descrise de elmann. am inceput verificarile... apridere, pompa benzina... toate bune si frumoase. la un moment dat imi dau seama ca pe orificiul bujiei cilindrului mort, atunci cand invarteam motorul, nu iesea nici un fel de miros (ma asteptam sa iasa un iz de benzina) si ca bujia cilindrului respectiv, dupa pornirea motorului intr-un singur cilindru era perfect uscata. m-am gandit ca nu ajunge benzina in cilindru. asa a si fost - am desfacut capacul carbului aferent si surpriza: un fir de par din pensula cu care curatasem carbul bloca cuiul pontou pe pozitia inchis - carbul era uscat... dupa remedierea problemei, motorul a pornit la intreaga capacitate.

 

elmann, dupa ce pornesti mobra intr-un singur piston, o opresti si scoti bujia din cilindrul mort, aceasta e uda sau uscata? simti miros de benzina in cilindrul mort sau nu? poate ai si tu cine stie ce crocobaur instalat prin carb...

Editat de octa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prea simpla situatia! La tine defectul a aparut dupa demontare/remontare carburatoare - era normal sa verifici care-i cauza plecand de la ultima operatie facuta.

Pocniturile mentionate, ma fac sa cred ca sunt rateuri de aprindere... Cauzele posibile sunt multe, pana nu primim informatii facem discutii la presupuneri.

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai verificat ca ai scanteie, ai schimbat bujiile intre ele si defectul "sta pe loc"... ar trebui sa incerci si cu inlocuirea bobinelor de inductie (cu tot cu fise) intre ele.

Daca si atunci nu se schimba nimic, inseamna ca trebe sa mergi catre distributie si carburatie - cu toate ca pocniturile nu apar la o dereglare a distributiei. (eu continui sa cred ca problema este cauzata de aprindere)

Mai descrie inca o data simptomele, de cand a aparut necazul, a aparut brusc sau treptat, etc. Pocniturile sunt rateuri? Unde se aud in admisie sau evacuare? Cand apar? Daca accelerezi porneste si al doilea cilindru? Ce miros au gazele de esapament? Scrie tot ce ti se pare anormal...

 

Am schimbat bobinele intre ele ( fara fise ) si merge la fel.

Bujiile, cand le-am scos, erau putin ude. Le-am sters si le-am bagat pe rand in cilindrul din fata ca sa verfic daca sunt ok. Ambele porneau motorul.

 

> de cand a aparut necazul, a aparut brusc sau treptat - Primul drum pe ploaie, dupa o scurta oprire la benzinarie motorul a pornit greu si fara vlaga. Drumul pana la benzinarie a fost fara probleme.

> Pocniturile sunt rateuri? - Pocniturile cred ca reprezinta scurte aprinderi (asa dupa mintea mea de nepriceput)

> Unde se aud in admisie sau evacuare? - Eu as zice in evacuare.

> Cand apar? - Apar doar cand turez motorul. In relanti merge rotund. Am reglat relantiul ceva mai sus ca sa ajung de la benzinarie acasa.

> Daca accelerezi porneste si al doilea cilindru? - Am observat ca usor usor se incalzeste (cu mult mai putin decat cel din fata) , deci cand o turez el probabil se aprinde, bubuie si se incalzeste.

> Ce miros au gazele de esapament? - Nu stiu de miros, dar am observat ca : pe o teava iese aer cald, pe cealalta aer rece; una este neagra, alta nu asa neagra.

 

Eu am rezervorul superior un pic ruginit si este posibil sa mai ajunga mizerii in carb. Cu toate astea am scurs benzina din carburatoare ieri si era curata ca lacrima.

Editat de Elmann
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu adica fara fise? Ti-am scris sa le schimbi impreuna cu bobinele, pentru a elimina posibilitatea unei fise defecte.

Bujiile ude confirma faptul ca nu din carburatoare pleaca necazul sau nu acestea sunt cauza principala. Faptul ca defectul apare dupa o alimentare la benzinarie, inseamna o neconformitate a acesteia(posibil sa fie amestecata cu alt tip de combustibil sau altceva. Rateurile de aprindere fac ca in evacuare sa se acumuleze gaze nearse care se aprind la prima ardere ce se produce in cilindru. Mizeria din rezervor nu ajunge in carburatoare, este acumulata in filtrul de benzina, acesta este transparent si poti verifica vizual starea lui. Vezi ca filtrul de benzina are sens(marcat cu o sageata), daca a fost montat invers nu vezi mizeria din el!

Nu inteleg de ce tobele nu sunt identice!!?? Nu ai tobele originale? Daca sunt separate pe cea afumata ve-i simti un miros de benzina nearsa.

 

In final cred ca este vorba de o scanteie mai slaba combinata cu un amestec mai bogat pe cilindrul II. Daca pui o bujie transparenta ai sa observi o scanteie anemica, incapabila sa aprinda un amestec prea bogat. Scanteia in motor este total diferita de cea in aer liber, uneori exista afara si dispare in interior!

Trebuie sa refaci reglajul carburatiei si o sincronizare cu aparate specializate. (cu vacuumetre te pot ajuta)

====

Eu am inlocuit bujiile ce au R, toate necazurile anterioare au disparut. Aveam BPR7ES si am pus BP7ES.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-a cam spus ce vroiam si eu sa spun... raman la parerea (de amator) ca din aprindere e problema. Posibil sa fie si CDI-ul de vina...

Crezi ca s-a dereglat si carburatorul pe amestec mai bogat?

Cristi, care e diferenta la bujii, ce e acel R?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Au o rezistenta interna de cca 5K. La injectie este ok, dar la carburatie sunt mai bune cele fara. Eu am facut carburile varza, m-am chinuit timp de cateva saptamani - aveam niste intreruperi ce se produceau in anumite conditii. Faptul ca bujiile aratau ok m-au facut sa orbecai aiurea. Cum le-am schimbat totul a reintrat in normal. Mai mult, am fost surprins si de scaderea consumului - facut la drumul de la bulgari - 3,96%, niciodata nu a fost atat de mic!

=============

Din cauza timpului ploios nu mai merg anul acesta la SEAWOLVES. In schimb merg la Focsani peste o saptamana. Pentru cine vrea sa mearga, o putem face impreuna. Iau si vacumetrele la mine... colo avem timp de teste si povesti.

 

PS. Geo, facem pariu pe o bere ca CDI-ul nu are nimic?

PPS. Nu, carburatorul a fost reglat prost de la inceput, a mers cat a avut o scinteie buna...

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Facem, facem ;) Nu ma deranjeaza daca pierd, castig o bere bauta impreuna, ne si cunoastem cu ocazia asta.

Am inteles acum, ma gandeam ca ar fi fost prea mare coincidenta sa se deregleze si carburatorul, si aprinderea in acelasi timp...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, cred ca este bine sa va reamintesc...

 

Ce trebuie sa stim despre scanteia bujiei?
Scanteia pentru aprinderea amestecului carburant se produce sub forma unui arc electric intre electrozii unei bujii la sfârşitul cursei de compresie, cand presiunea in camera de ardere este crescuta. Deasemeni trebuie stiut faptul ca la mersul la relanti a motorului, presiunea in camera de ardere este mica(uneori chiar sub presiunea atmosferica de1 bar).
Valoarea tensiunii care trebuie creata intre electrozii bujiei pentru producerea scanteii depinde de mai multi factori, cei mai importanti fiind :distanta dintre electrozii bujiei, presiunea si temperatura amestecului carburant. Valoarea tensiunii este cuprinsa intre 10 000 si 25 000V.
Puterea scanteii trebuie sa asigure aprinderea amestecului carburant in orice condiţii de funcţionare a motorului.
Cum se produce scanteia? In momentul in care intre cei doi electrozi ai bujiei se aplică o tensiune electrică, va lua nastere si un camp electric, care va dirija miscarea ionilor si a electronilor. Astfel, ionii pozitivi vor fi atrasi de electrodul negativ al bujiei, iar cei negativi de electrodul pozitiv. Prin msrirea tensiunii intre electrozi, viteza ionilor va creste foarte mult, astfel incat vor sparge moleculele cu care se intalnesc. Moleculele sparte se disociaza in ioni si electroni, care vor fi atrasi si ei de electrozii bujiei. In modul acesta, se obtine ionizarea aerului si a particulelor de combustibil dintre electrozii bujiei. Amestecul ionizat isi pierde proprietatile de izolator, iar circuitul intre electrozi se va inchide printr-o scinteie de strapungere.
Conditii:
- cu cat distanta dintre electrozi este mai mare si tensiunea trebuie sa fie mai mare.
- cu cat presiunea aerului/amestecului este mai mare si tensiunea trebuie sa fie mai mare.
- cu cat temperatura aerului/amestecului este mai scazuta, tensiunea trebuie sa fie mai mare.
- cu cat amestecul este mai bogat, tensiunea trebuie sa fie mai mare.
Daca una singura din aceste conditii este indeplinita, scanteia nu se va produce sau este prea mica pentru a initia strapungerea.

Verificarea scanteii in lipsa unor dispozitive adecvate se poate face "la ochi", urmarind cu atentia marimea si culoarea. In aer liber trebuie sa fie plina, sa fie de culoare violet si sa se produca la minim 10 mm intre eclatori. O scanteie alba - este prea rece - nu initiaza aprinderea amestecului, una rosie - este prea slaba - la cresterea presiunii nu se produce.

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu adica fara fise? Ti-am scris sa le schimbi impreuna cu bobinele, pentru a elimina posibilitatea unei fise defecte.

Bujiile ude confirma faptul ca nu din carburatoare pleaca necazul sau nu acestea sunt cauza principala. Faptul ca defectul apare dupa o alimentare la benzinarie, inseamna o neconformitate a acesteia(posibil sa fie amestecata cu alt tip de combustibil sau altceva. Rateurile de aprindere fac ca in evacuare sa se acumuleze gaze nearse care se aprind la prima ardere ce se produce in cilindru. Mizeria din rezervor nu ajunge in carburatoare, este acumulata in filtrul de benzina, acesta este transparent si poti verifica vizual starea lui. Vezi ca filtrul de benzina are sens(marcat cu o sageata), daca a fost montat invers nu vezi mizeria din el!

Nu inteleg de ce tobele nu sunt identice!!?? Nu ai tobele originale? Daca sunt separate pe cea afumata ve-i simti un miros de benzina nearsa.

 

In final cred ca este vorba de o scanteie mai slaba combinata cu un amestec mai bogat pe cilindrul II. Daca pui o bujie transparenta ai sa observi o scanteie anemica, incapabila sa aprinda un amestec prea bogat. Scanteia in motor este total diferita de cea in aer liber, uneori exista afara si dispare in interior!

Trebuie sa refaci reglajul carburatiei si o sincronizare cu aparate specializate. (cu vacuumetre te pot ajuta)

====

Eu am inlocuit bujiile ce au R, toate necazurile anterioare au disparut. Aveam BPR7ES si am pus BP7ES.

 

Cristi , poti sa vii pe la mine sa ma ajuti/inveti. Nu am sculele necesare si nici cunostintele necesare si mi-e ca stric ceva in loc sa repar. Platesc , dau bere , tot ce trebuie ca sa ma plimb cu "Bestia" decat sa stau sa ma uit la ea. :D

 

Merci!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mah, sa vin pan' la tine nu-i problema, nu ma dor rotile dar precis n-o sa am la mine exact scula care-mi trebe(asa se intampla de obicei) ...si cel mai nasol este ca in deplasare, nu pot bea o bere :what:

Am inteles ca motorul totusi merge. Chiar daca merge prost, eu zic ca-i mai eficient sa tragi tu o fuga pan' la mine... de facut o facem oricum!

PS. ...bere are si la mine, la parter. Si oricum eu dau prima bere... :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine stie cum trebuie sa fie configurata seaua, pentru a nu-ti crea un disconfort dupa 2-3 ore de mers pe motor? De cate ori fac un drum mai lung, ultima parte devine un chin(...ba pe-o buca, ba pe alta :splat: ). Probabil trebe modificat ceva la forma sau la duritate... vreau ceva mai ergonomic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o imbunatatire ce ajuta mult:

demontezi invelitoarea scotand cu grija capsele, tai in burete un sant atat cu sectiunea in forma de V cat si ca forma cu deschizatura mai mare inspre spatele seii, in dreptul unde vine noada (sacrul coloanei vertebrale). remontezi invelitoarea cu capse noi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator MosRahao

Probabil trebe modificat ceva la forma sau la duritate... vreau ceva mai ergonomic.

 

Cristi, eu as lasa-o exact cum e, sa nu cumva s-o strici mai rau... insa incearca cu o perna de-aia cu silicon asezata peste sha. Cica face toti banii. Cele de moto sunt scumpe insa am inteles ca la decathlon au pt bicicleta, la vreo 100 de ron.

 

Am încercat să pun poza și nu vrea choose files???

 

choose files, da. alegi, apoi dai attach. la sfarsit, apesi post. Exact in pasii descrisi acum cateva posturi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai linistit, deocamdata nu stric nimic. Incerc sa ma informez, poate exista cineva care a facut ceva in acest sens. De perna cu slicon am auzit ceva, dar singura informatie scrisa de un utilizator(tot pe acest topic) este faptul ca nu-i multumit - a pierdut siguranta si aluneca pe sa, a renuntat dupa juma' de ora si nu poate spune cum se simte dupa 4 ore. Apoi nu cred ca merita sa dau banii pe ea doar pentru incercari.

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa arata seile mele refacute si retapitate ...multumesc lui ena dan din timisoara pentru lucratura daca mai vrea careva sincer merita sa incercati si are pretui mai mult decit decente las si un numar de telefon pentru contact 0761326424

Editat de augustin31
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator MosRahao

Asa arata seile mele refacute si retapitate ...

 

arata super!

 

- ce e materialul acela gri cu care se pare ca a inlocuit o parte din buretele original bej?

- pe la cusaturi intra apa? cum sunt izolate?

- materialul negru cu care sunt retapitate este durabil? de care este?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa arata seile mele refacute si retapitate ...

Da, vad... asa arata si ale mele! Pe mine insa ma intereseaza cum te simti pe ele fata de inainte? Ce diferenta este? Ce sa inlocuit la ele si ce schimbari ergonomice ai realizat? Sunt mai moi sau mai tari, mai inalte/joase, mai bombate/plate, etc... Baniesc ca tu le-ai refacut fiindca erau degradate/uzate!

 

Cred ca fabricantul a insistat mai mult pe design, moto fiind conceputa pentru plimbari scurte, de agrement unde nu stai toata ziua calare. Iar cand sta mult timp in ploaie patrunde apa prin cusaturi, se imbiba buretele si dupa aceea timp de o saptamana te uda foarte elegant la c#r...

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imi pare rau ca nu pot sa va dau mai multe detalii ...azi dimineata au ajuns la mine inapoi ...cert e ca dupa cei 25 de km parcursi azi eu o simt mai bine ..dar ramane de vazut pe viitor la plimbarimai lungi ... iar cu apa printre cusaturi .. nu pot sa dau nici o explicatie ...eventual revin cu detalii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, vad... asa arata si ale mele! Pe mine insa ma intereseaza cum te simti pe ele fata de inainte? Ce diferenta este? Ce sa inlocuit la ele si ce schimbari ergonomice ai realizat? Sunt mai moi sau mai tari, mai inalte/joase, mai bombate/plate, etc... Baniesc ca tu le-ai refacut fiindca erau degradate/uzate!

 

Cred ca fabricantul a insistat mai mult pe design, moto fiind conceputa pentru plimbari scurte, de agrement unde nu stai toata ziua calare. Iar cand sta mult timp in ploaie patrunde apa prin cusaturi, se imbiba buretele si dupa aceea timp de o saptamana te uda foarte elegant la c#r...

 

Darian (e si pe aici pe grup) se mai ocupa de sei. /index.php?/topic/291524-reparatii-sei/page-80 , dar din cate am citit e cam "ocupat". Poate macar poti sa obtii cateva raspunsuri la cum ar trebui facuta asa incat sa fie mai confortabila la drum lung.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...