blu3yes Postat Octombrie 8, 2009 Share Postat Octombrie 8, 2009 Cumpar:- vitezometru virago/alt chopper, ceva sa se potriveasca; - crash-bar - parbriz (daca are prindere in 4 puncte e ok si fara suporti) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Megahertz Postat Octombrie 8, 2009 Share Postat Octombrie 8, 2009 Nu pot decat sa ma repet si ......sa va multumesc Voi alege in primul rand o casca integrala.... dar cred ca voi fi conditionat de pret si marimi Airoh sau Nolan...poate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Octombrie 8, 2009 Share Postat Octombrie 8, 2009 baga un ochi aici: gasesti niste casti ok la super pret: http://www.fc-moto.de/epages/fcm.sf/en_GB/...2789&Page=2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinflorinflorin Postat Octombrie 12, 2009 Share Postat Octombrie 12, 2009 Salutare Am si eu o problema cu viroaga mea. Am observat ca mi se incalzeste doar primul cilindru. Cel din spate se incalzeste doar dupa circa 20 de minute de mers. In mod normal ar trebui sa se incalzeasca in mers mai tare cilindrul din spate. Concluzia mea e ca merg intr un singur piston. Are cineva idee care ar fi problema? Am verificat bujia de la cilindrul si functioneaza. Din cate stiu eu daca merge numai intr un piston creste consumul. La ultima iesire mi a luat undeva la 4 litrii si un pic in afara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barna Postat Octombrie 12, 2009 Share Postat Octombrie 12, 2009 Salutare Am si eu o problema cu viroaga mea. Am observat ca mi se incalzeste doar primul cilindru. Cel din spate se incalzeste doar dupa circa 20 de minute de mers. In mod normal ar trebui sa se incalzeasca in mers mai tare cilindrul din spate. Concluzia mea e ca merg intr un singur piston. Are cineva idee care ar fi problema? Am verificat bujia de la cilindrul si functioneaza. Din cate stiu eu daca merge numai intr un piston creste consumul. La ultima iesire mi a luat undeva la 4 litrii si un pic in afara. Verifica asa: -cilindrul din fata - sa pui mana pe partea dr. si la cilindrul din spate- pune mana pe partea stg. nu cred ca va fi diferenta In caz ca nu merge cilindul din spate , nici motorul nu merge mai mult de 80 Km/h..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axicos Postat Octombrie 12, 2009 Share Postat Octombrie 12, 2009 In primul rand daca mergei intr-un piston ar fi trebuit sa simti ca nu trage bine, si zgomotul altfel si temperatura clar ultima. Pe de alta parte: verifica la cilidrul din spate temp pe stanga, nu pe dreapta si stai linistit, nu mergi intr-un cilindru. Mesaj completat din punctul meu de vedere, mai bine te protejezi mai mult in oras decat afara.... multi motociclisti fac invers, in oras merg cu braincap si afara pun integrala, dpmdv...WRONG! ai mult mai multe sanse de accident in oras decat la drum intins. Cea mai misto senzatie e fara casca si c-o pereche de ochelari, nu vajaie nimic dar auzi bine motorul, vezi tot imprejur, mirosi tot... dar tara in care traim nu prea ne lasam sa riscam asa. Ar parea ca ai dreptate, dar cateva probleme: 1) la peste 80-90 km/h braincap-ul pluteste pe cap 2) la peste 80-90 km/h daca ai braincap sau orice altceva, decat o casca "serioasa" si doamne fereste... ai bel... 3) la peste 80-90 km/h dupa cativa zeci de km cu braincap-ul te rup urechile de la vant. (da auzi motorul mai bine dar la viteze mari devine mai putin confortabil) Pe cealalta parte: 1) in oras, viteze mici, caldura mare, clar vara merge braincap-ul fata de o integrala sau altceva 2) in oras nu cazi la 80-90 km/h decat daca vrei sa pierzi carnetul (bine asta e aiurea ca toti motociclistii ii mai dau 80-90 pe bulevard) 3) in oras integrala vara este un chin Pe ultima parte : 1) ai dreptate in oras trebuie sa te pazesti foarte bine, vezi multi stalpi borduri masini etc... 2) dupa mine trebuie sa te protejezi foarte bine oriunde. Cum in oras sunt pericole mai multe ca in afara localitatilor asa si in afara creste riscul datorita vitezei. 3) pentru incepatori nu este recomandat braincap-ul nici pe luna Asfalt uscat sa fie! (ca vad ca a inceput ploaia) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
judas Postat Octombrie 13, 2009 Share Postat Octombrie 13, 2009 Salut ! CE zici de parbrizul asta? Mesaj completat pt. blue3yes este anuntul cu parbrizul.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
camarro29 Postat Octombrie 13, 2009 Share Postat Octombrie 13, 2009 Salutare, am o problema mai veche nerezolvata cu viroaga.... dupa ce am banuit rezervor infundat, carburator infundat si altele pe care le-au mai banuit cativa mecanici, nimmic nu s-a rezolvat. Problema e ca in catva timp dupa ce am pronit motorul, s-a incalzit si am plecat la drum mobra ma lasa fara curent in baterie, aprinderea functioneaza cu totul aiurea(motorul se balbaie nu mai trage) si ajunge sa se opreasca. Acest lucru se intampla numai daca am farul aprins, daca il sting merge fara probleme mult si bine. Daca o las la relanti cu farul oprit merge f bine si daca il aprind se opreste imediat. Adevarul e ca si bateria e batrana, dar cred ca si daca as avea una noua mi-ar face la fel iar de incarcat, incarca... Am mai auzit de probleme cu aprinderea la modelul asta (XV250) Puteti sa imi dati un sfat? Thx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moromete Postat Octombrie 14, 2009 Share Postat Octombrie 14, 2009 Salutare,am o problema mai veche nerezolvata cu viroaga.... dupa ce am banuit rezervor infundat, carburator infundat si altele pe care le-au mai banuit cativa mecanici, nimmic nu s-a rezolvat. Problema e ca in catva timp dupa ce am pronit motorul, s-a incalzit si am plecat la drum mobra ma lasa fara curent in baterie, aprinderea functioneaza cu totul aiurea(motorul se balbaie nu mai trage) si ajunge sa se opreasca. Acest lucru se intampla numai daca am farul aprins, daca il sting merge fara probleme mult si bine. Daca o las la relanti cu farul oprit merge f bine si daca il aprind se opreste imediat. Adevarul e ca si bateria e batrana, dar cred ca si daca as avea una noua mi-ar face la fel iar de incarcat, incarca... Am mai auzit de probleme cu aprinderea la modelul asta (XV250) Puteti sa imi dati un sfat? Thx Stringe toate suruburile care tin de circuitul de masa(-).Am avut si eu o asemenea problema, dar nu la mobra ci la masina, cum aprindeam farurile mi se oprea motorul.Unul din suruburile de masa era slabit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinflorinflorin Postat Octombrie 14, 2009 Share Postat Octombrie 14, 2009 Stringe toate suruburile care tin de circuitul de masa(-).Am avut si eu o asemenea problema, dar nu la mobra ci la masina, cum aprindeam farurile mi se oprea motorul.Unul din suruburile de masa era slabit. Salutare Probleme asemanatoare am avut si eu. S a dovedit a fi releul de incare. Verifica daca are incarcare bateria. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin.titoc Postat Octombrie 14, 2009 Share Postat Octombrie 14, 2009 Salutare Probleme asemanatoare am avut si eu. S a dovedit a fi releul de incare. Verifica daca are incarcare bateria. Salutare la toata lumea ,m-ar interesa si pe mine un parbriz pt virago, ce model este cel mai potrivit (rezistenta si protectie) si niste preturi daca se poate.Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Octombrie 14, 2009 Share Postat Octombrie 14, 2009 (editat) Ca model de parbriz,depinde foarte mult,de gustul fiecaruia.Nu poti sa zici "care-i cel mai potrivit".Ca sunt transparente,sau fumurii,mici,inalte,inalte si late,sport (pt. chopper,nu de vitezana),cu prinderea pe furca sau pe ghidon,cu prinderea in 2 sau 4 puncte,etc...Vezi ce de variante sunt ...Eu,de ex.,am avut si fumuriu,si dupa ce m-am chinuit cu el,seara si noaptea, am trecut la transparent.Acuma am unul inalt,care trece de nivelul castii.Altora,nu le place sa vada prin el Preturi: intre 30-200 euro n-am inteles de ce ai dat "quote",la treaba cu incarcarea,cand pe tine te interesa parbriz?! Editat Octombrie 14, 2009 de darian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stiff Rider Postat Octombrie 15, 2009 Share Postat Octombrie 15, 2009 Multam de sfat... uite nu m-am gandit la asta acu stau in cumpana... daca sa dau Viroaga si sa-mi iau un touring adevarat, sau sa tin viroaga si sa mai chem un prieten cu o matura... varianta intai e mult mai buna, zic si eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axicos Postat Octombrie 15, 2009 Share Postat Octombrie 15, 2009 (editat) varianta intai e mult mai buna, zic si eu Eu zic sa pastrezi viroaga si sa iti iei un touring cand vei avea posibilitatea. Editat Octombrie 15, 2009 de axicos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moromete Postat Octombrie 15, 2009 Share Postat Octombrie 15, 2009 Verifica asa:-cilindrul din fata - sa pui mana pe partea dr. si la cilindrul din spate- pune mana pe partea stg. nu cred ca va fi diferenta In caz ca nu merge cilindul din spate , nici motorul nu merge mai mult de 80 Km/h..... Mie cind mi s-a pirlit bujia de la cilindrul din fata, nici macar nu mai vroia sa plece in treapta unu, bagam in viteza si murea motorul. Nu cred ca nu merge cilindrul din spate. Mesaj completat Salut ! Am Virago XV 535 2YL din '94. Am vrut sa scot filtrele, sa vad cum suna fara, dar am vazut ca sunt sudate. Ce pot face ca sa-i modific sound-ul ? Zi buna sa aveti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Octombrie 15, 2009 Share Postat Octombrie 15, 2009 Mie cind mi s-a pirlit bujia de la cilindrul din fata, nici macar nu mai vroia sa plece in treapta unu, bagam in viteza si murea motorul.Nu cred ca nu merge cilindrul din spate. Mesaj completat Salut ! Am Virago XV 535 2YL din '94. Am vrut sa scot filtrele, sa vad cum suna fara, dar am vazut ca sunt sudate. Ce pot face ca sa-i modific sound-ul ? Zi buna sa aveti. http://www.youtube.com/watch?v=J9B3OU0JyFE - ca sa obti sunetul asta scoti filtrele! e foarte simplu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moromete Postat Octombrie 16, 2009 Share Postat Octombrie 16, 2009 http://www.youtube.com/watch?v=J9B3OU0JyFE - ca sa obti sunetul asta scoti filtrele! e foarte simplu! Am spus ca sunt sudate, doar nu a sa ma apuc sa tai p'acolo, ca-i destul de greu de taiat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Octombrie 16, 2009 Share Postat Octombrie 16, 2009 Am spus ca sunt sudate, doar nu a sa ma apuc sa tai p'acolo, ca-i destul de greu de taiat ! Cu o bormasina rezolvi foarte usor problema, nu e asa goasa sudura ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moromete Postat Octombrie 16, 2009 Share Postat Octombrie 16, 2009 (editat) Cu o bormasina rezolvi foarte usor problema, nu e asa goasa sudura ! Ok, deocamdata reusii sa fac portbagajul, sissy bar-ul, si suportii de coburi, acu' e frig, la primavara bag bormasina. Suna prea fain in videoclipul ala, vreau si eu la fel. Dar, o intrebare, afecteaza cumva in mod negativ motorul ? Ma refer la uzura sau altceva. Si mai e o intrebare, pe talon ii de 25KW, adica undeva la 36CP, cum imi dau seama daca e limitata in putere ? Ca daca e limitata as vrea sa-i scot limitarea, sa ajunga la 45CP. Editat Octombrie 16, 2009 de moromete Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Octombrie 16, 2009 Share Postat Octombrie 16, 2009 Ok, deocamdata reusii sa fac portbagajul, sissy bar-ul, si suportii de coburi, acu' e frig, la primavara bag bormasina.Suna prea fain in videoclipul ala, vreau si eu la fel. Dar, o intrebare, afecteaza cumva in mod negativ motorul ? Ma refer la uzura sau altceva. Si mai e o intrebare, pe talon ii de 25KW, adica undeva la 36CP, cum imi dau seama daca e limitata in putere ? Ca daca e limitata as vrea sa-i scot limitarea, sa ajunga la 45CP. Ceea ce ai vazut tu in video-ul pe care l-am postat era sunetul cel vechi, eu acuma mi-am taiat si toba intermediara si are sunet si mai gros acuma! Nu e nici o problema daca scoti filtrele, faci dupa aia o sincronizare de carburatoare ca sa fi sigur ca nu-i nici un bai, oricum iti creste un pic puterea motorului daca scoti filtrele! ! Ma gandesc ca limitarea respectiva ori e in toba intermediara ori in carburatoare ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moromete Postat Octombrie 16, 2009 Share Postat Octombrie 16, 2009 Ceea ce ai vazut tu in video-ul pe care l-am postat era sunetul cel vechi, eu acuma mi-am taiat si toba intermediara si are sunet si mai gros acuma!Nu e nici o problema daca scoti filtrele, faci dupa aia o sincronizare de carburatoare ca sa fi sigur ca nu-i nici un bai, oricum iti creste un pic puterea motorului daca scoti filtrele! ! Ma gandesc ca limitarea respectiva ori e in toba intermediara ori in carburatoare ! Ok, multzam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csdexter Postat Octombrie 16, 2009 Share Postat Octombrie 16, 2009 (...) Si mai e o intrebare, pe talon ii de 25KW, adica undeva la 36CP, cum imi dau seama daca e limitata in putere ?Ca daca e limitata as vrea sa-i scot limitarea, sa ajunga la 45CP. Daca scrie in talon 25kW (si nu e fals si uz de fals), atunci e limitata. Vezi legaturie dintre carburatoare si cilindri, ar trebui sa aiba lumenul mic. De asemenea, vezi garniturile de imbinare dintre cilindri si esapament -- tot asa, ar trebui sa aiba diametrul interior mic. @Dexter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moromete Postat Octombrie 16, 2009 Share Postat Octombrie 16, 2009 Daca scrie in talon 25kW (si nu e fals si uz de fals), atunci e limitata. Vezi legaturie dintre carburatoare si cilindri, ar trebui sa aiba lumenul mic. De asemenea, vezi garniturile de imbinare dintre cilindri si esapament -- tot asa, ar trebui sa aiba diametrul interior mic. @Dexter Sper sa nu fie fals, ca asa scria pe talonul ei din Germania, sunt primul proprietar in Ro. Desi fiind mileniul III totul e posibil. O sa ma lamuresc cind o sa o duc la nenea mecanicu' sa vada ce si cum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barna Postat Octombrie 16, 2009 Share Postat Octombrie 16, 2009 Sper sa nu fie fals, ca asa scria pe talonul ei din Germania, sunt primul proprietar in Ro.Desi fiind mileniul III totul e posibil. O sa ma lamuresc cind o sa o duc la nenea mecanicu' sa vada ce si cum. Diferenta intre modelul cu 25KW si 34KW este doar la galeria de admisie vezi pozele: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moromete Postat Octombrie 16, 2009 Share Postat Octombrie 16, 2009 Diferenta intre modelul cu 25KW si 34KW este doar la galeria de admisie vezi pozele: Multzam, ramine sa ajung la mecanic, si o sa ma lamuresc atunci, daca e limitata sau nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.