cristi 57 Postat Septembrie 26, 2010 Share Postat Septembrie 26, 2010 ...Daca vopsesc tobele cu spray negru care rezista la temperatura mare, o sa mi se arda vopseaua ?... Pe coturile de esapament nu rezista nici un fel de vopsea, in special la iesirea din cilindri, am incercat mai multe variante(toate recomandate) si n-a rezistat nici una. Am incercat si cu sprayul negru special de tobe, la primul drum mai lung se arde(se arde si la drumuri scurte), tine pana speli motorul de 2-3 ori, apoi cate putin se duce. Pe tobe cred ca tine mai bine, sunt mai reci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prflorin2000 Postat Septembrie 26, 2010 Share Postat Septembrie 26, 2010 <<....Nu necesita garnitura deoarece spitele sunt, sa zic asa "cu capul in jos".Niplul spitei se afla pe butuc. Interesant.............. .....ceva de genu' ? : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
divizia Postat Septembrie 26, 2010 Share Postat Septembrie 26, 2010 la Virago anvelopele sunt cu camera. In 99.9% din cazuri la jantele spitate anvelopele sunt cu camera din cauza faptului ca altfel ai pierde aer pe la niplul spitei. Totusi, exista unele foarte putine moto cu jante spitate si anvelope tubless care au garnitura de etansare a fiecare spita (ceva modele de BMW). Ce pot face cu cele 5 puncte cistigate?? Ai grija de ele ca poate o sa-ti fie de folos intr-o zi... Sper ca pana la sfarsitul saptamanii sa ma alatus si eu acestei comunitati......dupa care o sa inceapa stresul deoarece vreau sa o aranjez putin si o sa am nevoie de sfaturile voastre: -toba trebuie golita.....se poate sau nu fara a fi "disecata" de-a lungul ei; mai precis ma intereseaza unde sunt sitele......trebuie sa devina o teava goala -stopul trebuie sa dispara.....am gasit ceva la Louis, dar orice idee e bine venita -ghidonul.....aici e o mica problema deoarece n-am prea gasit mare lucru; vreau sa fie drept si ridicat pe niste inaltatoare http://www.google.ro/imgres?imgurl=http://...366&bih=615 -abtibilde cu Yamaha si Virago unde gasesc sau cine face asa ceva? Ar mai fi multe, dar...... Apropo, scuze ca sunt taran si am dat buzna fara sa ma prezint.....Corneliu, am trecut de la scuter la vitezana, naked, iar la maxiscuter si acum chopper. Sper sa necunoastem mai bine la vreo intalnire (cred ca se practica si pe aici asa ceva) Toate cele bune si.....sa avem o iarna usoara cu zapada doar cand mergem la ski. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nelutu_10pin Postat Septembrie 26, 2010 Share Postat Septembrie 26, 2010 am si eu un virago 750 cu spite. am nevoie de spite pentru roata spate. de are cine rog sa ma contacteze. mersy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rhapsody Postat Septembrie 27, 2010 Share Postat Septembrie 27, 2010 Salut posesorii de Virago! Stiti pe unde as putea gasi un parbriz pentru virago 535? Ozzy buna! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barboge Postat Septembrie 27, 2010 Share Postat Septembrie 27, 2010 Avea viesparul unul de vanzare la un pret bun. Cauta la piese de schimb. Sau de la Louis, nou, dar mai scump. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prflorin2000 Postat Septembrie 27, 2010 Share Postat Septembrie 27, 2010 am si eu un virago 750 cu spite. am nevoie de spite pentru roata spate. de are cine rog sa ma contacteze. mersy Sal, de cat sun spitele ? Zi-mi lungime si grosime, poate, poate............ ..........stiu pe cineva care are spite dar nu stiu de cat sunt. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dnepr&Sidecar Postat Septembrie 27, 2010 Share Postat Septembrie 27, 2010 Salut,am un tovaras care mai are piese din dezmembrarea unui Virago 535,daca va intereseaza ceva dati-mi un PM,(nu mai are motorul ,instalatia electrica si furca cu roata fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabic 72 Postat Septembrie 28, 2010 Share Postat Septembrie 28, 2010 Salut,am un tovaras care mai are piese din dezmembrarea unui Virago 535,daca va intereseaza ceva dati-mi un PM,(nu mai are motorul ,instalatia electrica si furca cu roata fata. Ai pm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
divizia Postat Septembrie 28, 2010 Share Postat Septembrie 28, 2010 Am tot citit despre Virago 535 si foarte multe pareri inclina catre Virago dupa 1997.....dar sincer, n-am inteles de ce.....care-i diferenta, ca banuiesc ca vechimea nu are nicio treaba in cadrul acestor pareri. Merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
octa Postat Septembrie 28, 2010 Share Postat Septembrie 28, 2010 divizia, daca iti iei viroaga 535 si chiar vrei sa renunti la lampa de stop, ma arat interesat de aceasta lampa. in schimb iti pot oferi un ghidon drept (ceva brand pe care nu-l stiu acum), fara inaltatoare. daca esti interesat, te rog contacteaza-ma. iti las nr. de tel. in mesaj privat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dnepr&Sidecar Postat Septembrie 30, 2010 Share Postat Septembrie 30, 2010 Salut,am un tovaras care mai are piese din dezmembrarea unui Virago 535,daca va intereseaza ceva dati-mi un PM,(nu mai are motorul ,instalatia electrica si furca cu roata fata. Poze aici: http://www.bikeshop.ro/handler.php?src=db&...c&ID=112140 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
octa Postat Septembrie 30, 2010 Share Postat Septembrie 30, 2010 te rog sa-mi rezervi seile. am incercat sa dau de tine la numarul de tel afisat in linkul de mai sus. incerc si mai tarziu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dealer Postat Septembrie 30, 2010 Share Postat Septembrie 30, 2010 Pentru cei interesati anunt ca dezmembrez Yamaha Virago 535 2YL din 1994.Am absolut toate piesele,mai putin janta fata care este pe 16.Motorul merge brici,are ambreiaj nou.In linkul de mai jos este anuntul. /index.php?showtopic=587167 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prflorin2000 Postat Septembrie 30, 2010 Share Postat Septembrie 30, 2010 Pentru cei interesati anunt ca dezmembrez Yamaha Virago 535 2YL din 1994.Am absolut toate piesele,mai putin janta fata care este pe 16.Motorul merge brici,are ambreiaj nou.In linkul de mai jos este anuntul. /index.php?showtopic=587167 Sal, o mai ramas ceva? .....suspensii spate, cumva..........? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stasi Postat Octombrie 2, 2010 Share Postat Octombrie 2, 2010 Are cineva suporti pentru coburi de 535 din 1999 ???? Multunesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sarazin Postat Octombrie 2, 2010 Share Postat Octombrie 2, 2010 (editat) thx tuturor scuteristilor 4 da quick replies.problem solved. Editat Octombrie 3, 2010 de sarazin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dnepr&Sidecar Postat Octombrie 3, 2010 Share Postat Octombrie 3, 2010 Poze aici:http://www.bikeshop.ro/handler.php?src=db&...c&ID=112140 S-au dat,se poate inchide. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondini Postat Octombrie 4, 2010 Share Postat Octombrie 4, 2010 Stie cineva daca merge 90/90/19 la janta fata de Virago 535? Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
divizia Postat Octombrie 4, 2010 Share Postat Octombrie 4, 2010 Cine poate sa-mi raspunda la urmatoarele intrebari legate de sistemul de evacuare? 1. cum se aude daca scot sitele din tobele finale? 2. cum se aude daca scot sitele din tobele finale si elimin "tulumba" de sub mobra?.....practic tai tevile si le sudez direct in tobele finale Pentru cei din Bucuresti.....voi aveti o zi in care va intalniti sau ceva de genul asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Octombrie 4, 2010 Share Postat Octombrie 4, 2010 (editat) daca scoti sitele din tobele finale se aude ..hm ..mai mishto...Daca scoti si sitele si ,,vaca " intermediara (toba de foc) se aude si mai misto ...La ITP se va auzi foarte scump ...Eu dupa indelungi documentari si ,,auditii" am ajuns la concluzia ca daca vreau sa sune altfel musai sa imi iau un HD..restul este imitatie ieftina.Nu intele de ce va este rusine cu sunetul de 535 ??? Suna frumos,placut..ca o curva in calduri...Cam greu sa-i treci sunetul pe bariton cu n-shpe oua..Voi tot nu realizati ca traim in romanica si9 singura solutie este setul de evacuari...: un set pt ,,suflet" si unul pt ITP + 30 minute de munca la inlocuire. Editat Octombrie 4, 2010 de SERGHEI42 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rados Postat Octombrie 4, 2010 Share Postat Octombrie 4, 2010 Cine poate sa-mi raspunda la urmatoarele intrebari legate de sistemul de evacuare?1. cum se aude daca scot sitele din tobele finale? 2. cum se aude daca scot sitele din tobele finale si elimin "tulumba" de sub mobra?.....practic tai tevile si le sudez direct in tobele finale Pentru cei din Bucuresti.....voi aveti o zi in care va intalniti sau ceva de genul asta? cea mai cunoscuta metoda de a schimba sunetul este acela de a da 5 gauri exact ca la zar in basica de sub motoreta , este simplu de dat si nu te mai complici cu toate nebuniile de mai sus . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
judas Postat Octombrie 4, 2010 Share Postat Octombrie 4, 2010 cea mai cunoscuta metoda de a schimba sunetul este acela de a da 5 gauri exact ca la zar in basica de sub motoreta , este simplu de dat si nu te mai complici cu toate nebuniile de mai sus . Hmmm, de metoda asta n-am stiut...Gaurile unde le dai exact in susul tulumbei sau dedesubt? in spate, fata, lateral? Si de cat sa fie gaurile ? De 6-8-10-12? Scuze de insistenta, dar chiar ma intereseaza metoda.Am de gand sa o aplic.Se poate totodata reface sunetul initial daca omul s-a saturat de sunetul" custom", prin 5 mici suduri, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
divizia Postat Octombrie 4, 2010 Share Postat Octombrie 4, 2010 (editat) 5, 7, 15 gauri n-o sa dau niciodata. Prefer sa ma duc la un sudor bun si sa fac treseul pe direct (eliminarea "basicii" de sub mobra). Ideea e alta, finalele reusesc sa redea un sunet cat de cat respectabil pentru un motor in V? Apropo, domnul cu HD.....daca cresteau banii in pom ne luam cu totii HD, dar sincer.....din punctul meu de vedere nu-si merita banii. Ideea e simpla.....merita eliminarea basicii si golirea finelelor? Pentru cei care au altfel de tobe (aftermarket) isi pot expune parerea.......preturi, sunet, calitate, etc Rados, daca esti amabil as dori sa-mi spui cat m-ar costa un set de tobe construite de tine si daca ai posibilitatea de a confectiona coturile, prinderile in cilindru, etc. Multumesc. Editat Octombrie 4, 2010 de divizia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rados Postat Octombrie 4, 2010 Share Postat Octombrie 4, 2010 Hmmm, de metoda asta n-am stiut...Gaurile unde le dai exact in susul tulumbei sau dedesubt? in spate, fata, lateral? Si de cat sa fie gaurile ? De 6-8-10-12? Scuze de insistenta, dar chiar ma intereseaza metoda.Am de gand sa o aplic.Se poate totodata reface sunetul initial daca omul s-a saturat de sunetul" custom", prin 5 mici suduri, nu? ele sa fac chiar dedesubtul basicii dispuse ca 5 ul de la zar , acum despre gauri majoritatea au dat cu 10 , normal ca se poate reface . Mesaj completat Rados, daca esti amabil as dori sa-mi spui cat m-ar costa un set de tobe construite de tine si daca ai posibilitatea de a confectiona coturile, prinderile in cilindru, etc. Multumesc. detaliile comerciale doar pe pm sau mess sau email si da putem face pentru choppere evacuari pornind de la cilindru , evacuarile se fac din inox un material net superior fierului cromat prin faptul ca nu isi pierde stralucirea si nu rugineste .pentru restul motocicletelor facem adaptari pentru montajul tobelor aftermarket . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.