BiroCatalin Postat Octombrie 14, 2010 Share Postat Octombrie 14, 2010 (editat) S-o calaresti sanatos si fara evenimente! PS Ziceai mai inainte ca este model american... Nu este model american, este european. Multumesc! Da? pai e cu 20 cm mai lung, parca... ce lungime are al tau? Editat Octombrie 14, 2010 de BiroCatalin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
divizia Postat Octombrie 14, 2010 Share Postat Octombrie 14, 2010 Azi i-am spart si eu finalele, dar nu e mare diferenta. Trebuie sa ajung la un sudor care sa-mi scoata "tulumba" de sub mobra si sa-mi faca evacuarea pe direct. Sper ca in felul asta sa ajung la un sunet mai ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prflorin2000 Postat Octombrie 14, 2010 Share Postat Octombrie 14, 2010 Azi i-am spart si eu finalele, dar nu e mare diferenta. Trebuie sa ajung la un sudor care sa-mi scoata "tulumba" de sub mobra si sa-mi faca evacuarea pe direct. Sper ca in felul asta sa ajung la un sunet mai ok. Sal, nu trebuia sa le spargi, hai ca ti le fac io pe direct sa vezi cum suna. Daca n-ai fi asa de departe ti le-as face eu moca, asa.....din placere. Mesaj completat Sal, pun niste poze cu tobele care le fac pt. viraga mea. sunt sudate deja, le-am taiat capetele, probat; urmeaza slefuit, filtre neaparat ca suna fffffffffffff tareeeeeeeee, la 2 metri in spatele motorului sufla praful de pe jos, dupa ce sunt gata urmeaza banda ceramica. din pacate nu am alte poze inca dar o sa fac, cu telefonul ca n-am aparat foto. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Octombrie 14, 2010 Share Postat Octombrie 14, 2010 (editat) Ahoi! @prflorin2000 iti recomand ceva filtre de sunet ca altfel la un drum mai lung o sa-ti duduie capul, asa e si la mine si i-am facut filtre de sunet iar totul e mult mai bine! @divizia acelasi lucru ce i-am zis si lui @prflorin2000 iti zic si tie, o sa fie mare bai cu galagia la drum lung! Acuma depinde cat de des calatoriti! Eu spre exemplu la un drum de 300-400 de km simteam ca imi rupe urechile asa ca va recomand sa va faceti filtre! Numa bine si sanatate! Editat Octombrie 14, 2010 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
divizia Postat Octombrie 14, 2010 Share Postat Octombrie 14, 2010 Toate mobrele detinute de mine pana acum au avut evacuare directa asa ca nu intra in discutie alta varianta. In plus, sunetul inseamna totul la un V. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Octombrie 14, 2010 Share Postat Octombrie 14, 2010 Toate mobrele detinute de mine pana acum au avut evacuare directa asa ca nu intra in discutie alta varianta. In plus, sunetul inseamna totul la un V. Nimic nu-i obligatori din punctul meu de vedere! E decizia ta, eu doar mi-am dat cu parerea! Numa bine si sanatate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Octombrie 15, 2010 Share Postat Octombrie 15, 2010 I-am facut si ceva poze dar nu am apucat sa il imbaiez inca Sa il stapanesti sanatos..Ce evacuare hoatza are !!!!! Frumos.. Cu evacuarile am vazut ca daca ai imaginatie si scule faci treaba buna DAR ....CU REZERVOARELE ????!!! Eu am butia cu buson pe mijloc..adica modelul mai mic .Este frumos dar este MIC.Fiind din fibra nici nu am cum sa-l ingras.Ceva solutii ca sa nu mai stau cu sticla cu benzina in coburi>>>??? Sau sa ma apuc sa imi fac un rezervor suplimentar metalic (fara sa-l conectez la instalatie ..pe post de ,,canistra") care sa intre perfect intr-un cob??? PS- daca are cineva o ,,canistra" rotunda de genul celor care se foloseau pe vremuri (manufacturate evident si care intrau perfect in janta rotii de rezerva..Ai mai batrani stiu despre ce vorbesc )...vreau sa cumpar . Mesaj completat Azi i-am spart si eu finalele, dar nu e mare diferenta. Trebuie sa ajung la un sudor care sa-mi scoata "tulumba" de sub mobra si sa-mi faca evacuarea pe direct. Sper ca in felul asta sa ajung la un sunet mai ok. Cred ca pana la urma este cea mai buna solutie confectionarea unei evacuari ep direct si pastrarea celei vechi in stare originala pe raft. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Orvo Postat Octombrie 15, 2010 Share Postat Octombrie 15, 2010 Cateva manuale puse la un loc si urcate pe tpb (torrent): Yamaha Virago XV535 Manuals Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix79 Postat Octombrie 15, 2010 Share Postat Octombrie 15, 2010 Sal, nu trebuia sa le spargi, hai ca ti le fac io pe direct sa vezi cum suna. Daca n-ai fi asa de departe ti le-as face eu moca, asa.....din placere.Mesaj completat Sal, pun niste poze cu tobele care le fac pt. viraga mea. sunt sudate deja, le-am taiat capetele, probat; urmeaza slefuit, filtre neaparat ca suna fffffffffffff tareeeeeeeee, la 2 metri in spatele motorului sufla praful de pe jos, dupa ce sunt gata urmeaza banda ceramica. din pacate nu am alte poze inca dar o sa fac, cu telefonul ca n-am aparat foto. Bafta. In primul rand felicitari pentru esapament, o sa iasa super. La sunet nu stiu ce sa zic... si eu am esapament gol, dar nu m-a deranjat niciodata. De fapt chiar imi place ca urla. Decand am schimbat, am si eu prioritate (ma rog, nu asta a fost motivul instalarii) In al doilea rand, nu sunt mare mester al motoarelor, dar stiu ca esapamentele trebuie sa aiba aceeasi lungime, pentru o buna functionare. Sau daca nu, atunci teava mai lunga trebuie sa aiba diametru mai mic. Dar cum am zis, nu sunt doctorul motoarelor. Intreaba de la profesionisti. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Octombrie 15, 2010 Share Postat Octombrie 15, 2010 (editat) Ziua intrebarilor .Tot nu am reusiot sa aflu Ce model de motor am ...TIP 3BR nu gasesc nicaieri..In nici un manual nu apare ,nici in USA (unde anul 1991 nu apare )...nici in UK...!!!!! Si cum al meu este fab in 1991,motor 3BR,32 kw,150km/h (si chiar poate)..rezervor mosdel ,,california,,,capac nichelat cu vulturul pe dreapta in dreptul carburatoarelor,sea dint-o bucata..doua discuri de frana .Sa am eu un ,,unicat "nu cred .Pana si capetele superioare ale suspensiei fata arata altfel decat la voi.Care stie ce si cum >>> Editat Octombrie 15, 2010 de SERGHEI42 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Orvo Postat Octombrie 15, 2010 Share Postat Octombrie 15, 2010 Ziua intrebarilor .Tot nu am reusiot sa aflu Ce model de motor am ...TIP 3BR nu gasesc nicaieri..In nici un manual nu apare ,nici in USA (unde anul 1991 nu apare )...nici in UK...!!!!! Si cum al meu este fab in 1991,motor 3BR,32 kw,150km/h (si chiar poate)..rezervor mosdel ,,california,,,capac nichelat cu vulturul pe dreapta in dreptul carburatoarelor,sea dint-o bucata..doua discuri de frana .Sa am eu un ,,unicat "nu cred .Pana si capetele superioare ale suspensiei fata arata altfel decat la voi.Care stie ce si cum >>> Uite aici, 3BR ... dar nu apare nicidecum 32 kW. Tu de unde stii ca motorul tau are 32 kW ? Daca din CIV ... atunci poate fi greseala. Ar trebui sa fie un 535 N sau SN ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Philip_HD Postat Octombrie 15, 2010 Share Postat Octombrie 15, 2010 Uite aici, 3BR ... De unde ai luat tabelul asta? Mesaj completat YAMAHA VIRAGO 1981-1999 / the Virago - vin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Orvo Postat Octombrie 15, 2010 Share Postat Octombrie 15, 2010 De unde ai luat tabelul asta? De pe www.motomike.eu. Versiunea in lb. romana aici: motomike.eu/autonet/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Philip_HD Postat Octombrie 15, 2010 Share Postat Octombrie 15, 2010 De pe www.motomike.eu. Eu am 3JC si la astia nu apare in lista. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prflorin2000 Postat Octombrie 15, 2010 Share Postat Octombrie 15, 2010 In primul rand felicitari pentru esapament, o sa iasa super. La sunet nu stiu ce sa zic... si eu am esapament gol, dar nu m-a deranjat niciodata. De fapt chiar imi place ca urla. Decand am schimbat, am si eu prioritate (ma rog, nu asta a fost motivul instalarii)In al doilea rand, nu sunt mare mester al motoarelor, dar stiu ca esapamentele trebuie sa aiba aceeasi lungime, pentru o buna functionare. Sau daca nu, atunci teava mai lunga trebuie sa aiba diametru mai mic. Dar cum am zis, nu sunt doctorul motoarelor. Intreaba de la profesionisti. Bafta! Sal, nu erau taiate cand am facut pozele..............le-am taiat dupa ce le-am sudat, le-am taiat drept. THX, bafta. Mesaj completat Ahoi! @prflorin2000 iti recomand ceva filtre de sunet ca altfel la un drum mai lung o sa-ti duduie capul, asa e si la mine si i-am facut filtre de sunet iar totul e mult mai bine! Sal, nici nu ma gandesc sa nu fac filtre, eu m-am invatat cu alea vechi pe direct, sunau destul de tare, dar astea te omoara la drum. Filtre neaparat. Tu ti-ai facut din teava gaurita, sau cum ? eu m-am gandit sa bag ceva "bureti" din inox in tobe si sa pun capace cu gauri de 12 cam la 15 cm de capatul tobelor (nu vreau sa se vada ca am capace in tobe)... THX, bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Octombrie 15, 2010 Share Postat Octombrie 15, 2010 Uite aici, 3BR ...dar nu apare nicidecum 32 kW. Tu de unde stii ca motorul tau are 32 kW ? Daca din CIV ... atunci poate fi greseala. Ar trebui sa fie un 535 N sau SN ... Pai este singurul tabel unde apare .Puterea este cea trecuta in acte de neamt,nu este t,,gresita" de RAR-ul nostru care stim ca face prostii..Daca avea doar 20 Kw nu ajungea ea la 140 ca vantul si sa mai poata inca...Am gasit pe undeva pe un site parca tot la nemti cum ca 3BR-ul vine limitat din fabrica ...in cazul asta nu sarea de 120 nici batut..Posibil sa fi fost inlocuit motorul,nu stiu ..sa fie facuta din bucati..etc ..Multumesc oricum.O sa mai sap. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Octombrie 15, 2010 Share Postat Octombrie 15, 2010 Sal, nu erau taiate cand am facut pozele..............le-am taiat dupa ce le-am sudat, le-am taiat drept. THX, bafta. Mesaj completat Sal, nici nu ma gandesc sa nu fac filtre, eu m-am invatat cu alea vechi pe direct, sunau destul de tare, dar astea te omoara la drum. Filtre neaparat. Tu ti-ai facut din teava gaurita, sau cum ? eu m-am gandit sa bag ceva "bureti" din inox in tobe si sa pun capace cu gauri de 12 cam la 15 cm de capatul tobelor (nu vreau sa se vada ca am capace in tobe)... THX, bafta. Eu asa ceva am facut: 1. 2. O teava gaurita cu burghiu', la un capat sudata iar la celalalt am bagat-o intr-un fel de saiba care are dimensiunea tevii gaurite in interior si in exterior dimensiunea esapamentului in interior dupa care le-am bagat inauntru si am dat cateva puncte de sudura! Spor la treaba! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Octombrie 16, 2010 Share Postat Octombrie 16, 2010 (editat) Am descoperit cum sta treaba cu limitarile ..pt cine este interesat ..: Modelele 3BR au iesit din fabrica la puteri de 20 Kw si 25 Kw.Cele de 25 de kw au iesit ,,strangulate pe aspiratie " si cu jiglere principale mai mici .Cele de 20kw au iesit cu aceleasi modficari dar in plus cu axe cu camer mai ,,blande".. Ca sa-l aduci la ,,normal " setul costa ceva peste 300 de euro si cuprinde urmatoarele:Camshaft 22U-12171-01 Camshaft 22U-12181-01 induction pipe left side 2GV-13586-01 (Galerie admisie) induction pipe right side 2GV-13596-00 mainjet 3G2-14231-27 2YL ..iesit din fabrica ,,limitat" are ,,sugrumare " pe evacuare. Din cate mi-a spus un neamt (care si el a avut BR limitat si l-a marit ) pot sta linistit ca la ei daca ai scris in carte un nr de kw sigur aia sunt pt ca motorul a fost facut la reprezentanta care are obligatia sa modifice daca umbla la putere.Mi-a mai explicat ca daca ajunge usor la 140 si mai am ,,manson" si consumul se situeaza intre 5 si 7 % este sigur delimitata. De altfel se simte si la plecarea de pe loc sau la accelerari bruste ca o ridica mult din furca.Adica are cuplu mai mare decat la 20kw.Omul a tinut sa ma intrebe cum am avut curaj sa merg cu o mobra facuta in 91 cu 140km/h..El cu viroaga nu a mers niciodata cu mai mult de 120 pt ca vrea sa ,,guste" drumul nu sa se chinuie pe ea. Adevarul este ca placerea se duce dracu daca sari de 100...clar..In concluzie la cum merge mobra mea chiar nu mai are importanta de cat este motorul.. Cel mai mare ajutor este la cuplu pt ca in mers normal nu foloseste nimeni mai mult de 15-16 cai .. Editat Octombrie 16, 2010 de SERGHEI42 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Orvo Postat Octombrie 16, 2010 Share Postat Octombrie 16, 2010 Am descoperit cum sta treaba cu limitarile ..pt cine este interesat ..: Interesant ... ma bucur ca ai reusit sa gasesti informatia. Al meu este 2YL dar inca habar nu am daca-i limitat sau nu, in CIV sunt trecuti 34 kW dar mai tare de 100 n-am incercat inca. Tot in CIV apar insa si 531 cmc ... Toate cele bune ! PS: Si cetave poze cu a mea Virgo din '91 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Octombrie 16, 2010 Share Postat Octombrie 16, 2010 (editat) Frumoasa foc..2YL de regula nu este limitat iar daca este am inteles ca este limitat pe evacuare...(ca la unele atv-uti sau scutere..) si nu este o regula..doar loturi pt anumite tari am inteles.In Finlanda imozitul este acelasi si la 29kw si la 30 shi...In Germania chiar am uitat sa intreb daca difera. Stai linistit ca peste 100 incepe chinul.Ideea este sa ajunga repede la 100 ,sa urce in ture ,,la cerere" si sa iti ,,intinda mainele" in orice treapta ai fi cand dai gaz.Nu o fi ea o supermoto dar daca ii suporti ,,saua" este o placere sa mergi cu ea.Sa vezi cum se simte la 100 cand incasezi in casca un ,,gandac" ..Asta in cazul fericit in care ai o integrala. PS-si au un gust ,,gandacii astia striviti" ..o nebunie..miam miam. Editat Octombrie 16, 2010 de SERGHEI42 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nelutu_10pin Postat Octombrie 16, 2010 Share Postat Octombrie 16, 2010 Am nevoie de: - 10 spite pentru janta din imagine - ornament (carcasa) nichel pentru turometru - ghidon cat mai drept de 22 mm grosime - suport lateral numar cu stop frana Totul pentru virago 750 mesaj sau la tel 0723207480 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sarazin Postat Octombrie 17, 2010 Share Postat Octombrie 17, 2010 Sa il stapanesti sanatos..Ce evacuare hoatza are !!!!! Frumos.. Cu evacuarile am vazut ca daca ai imaginatie si scule faci treaba buna DAR ....CU REZERVOARELE ????!!! Eu am butia cu buson pe mijloc..adica modelul mai mic .Este frumos dar este MIC.Fiind din fibra nici nu am cum sa-l ingras.Ceva solutii ca sa nu mai stau cu sticla cu benzina in coburi>>>??? Sau sa ma apuc sa imi fac un rezervor suplimentar metalic (fara sa-l conectez la instalatie ..pe post de ,,canistra") care sa intre perfect intr-un cob??? PS- daca are cineva o ,,canistra" rotunda de genul celor care se foloseau pe vremuri (manufacturate evident si care intrau perfect in janta rotii de rezerva..Ai mai batrani stiu despre ce vorbesc )...vreau sa cumpar . Mesaj completat Cred ca pana la urma este cea mai buna solutie confectionarea unei evacuari ep direct si pastrarea celei vechi in stare originala pe raft. ma gandesc ca la 1 rezervor de virago 535 standard, dupa 96 te-ai gandit, nu? nu cred sa fie f scump 1 second. respect Mesaj completat si o intrebare de incepator: Ce faceti cand va moare viroaga in trafic si nu porneste decat dupa ce o scoti la neutru (care in anumite momente nu e de gasit) ? respect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Octombrie 17, 2010 Share Postat Octombrie 17, 2010 (editat) ma gandesc ca la 1 rezervor de virago 535 standard, dupa 96 te-ai gandit, nu? nu cred sa fie f scump 1 second.respect Mesaj completat si o intrebare de incepator: Ce faceti cand va moare viroaga in trafic si nu porneste decat dupa ce o scoti la neutru (care in anumite momente nu e de gasit) ? respect Ahoi! Se poate sa ai probleme cu cricul ca acolo e un intrerupator care detecteaza daca cricul e sus sau e jos si poate face figuri ca normal nu poti porni motorul daca cricul e pus numa pe liber il poti porni ! I-a incerca sa vezi ! O zi buna! Editat Octombrie 17, 2010 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Octombrie 17, 2010 Share Postat Octombrie 17, 2010 (editat) ma gandesc ca la 1 rezervor de virago 535 standard, dupa 96 te-ai gandit, nu? nu cred sa fie f scump 1 second.respect Mesaj completat si o intrebare de incepator: Ce faceti cand va moare viroaga in trafic si nu porneste decat dupa ce o scoti la neutru (care in anumite momente nu e de gasit) ? respect Simplu : O pornesti cu ambreiajul ,,tras" ...Motoreta are un ,,microcontact " la maneta care daca este ,,stransa" poti porni motorul si cand este intr-o treapta de viteza.La mine cand se incalzeste neutrul este foarte usor de gasit din treapta a doua ..mergi pana la capat in jos apoi ridici o data ..daca nu s-a aprins becul esti intr-a doua si apoi un ,,tac" in jos si gata ..a iesit..La mine clar iese mai usor dintr-a doua decat din treapta 1..Mai sunt niste smecherii din acceleratie si ambreiaj care sigur ti-o arunca la zero din treapta 1 sau 2.. dar asta mai tarziu ..Eu am deprins chestia asta in scoala.. pS- acum vad si rasunsul Lordului..Corect...posibil sa se opreasca motorul in mers din cauza ca ,,balangane" cricul si intrerupe contactul ...Asta pateam la Marauderul din scoala ,dar ma-am invatat sa ,,ridic" cricul din mers in acea ora ..pe urma s-a remediat dar a fost buna ca experienta.dupa ce mergi cu ea o sa te inveti cu multe chestii...Si eu faceam la fel la inceput ..intrebari..fuga la ea ..intrebari ..si iar la ea,nici o intrebare nu este ,,idioata" cu totii avem de invatat....Toate au o rezolvare . Mesaj completat ma gandesc ca la 1 rezervor de virago 535 standard, dupa 96 te-ai gandit, nu? nu cred sa fie f scump 1 second.respect Mesaj completat si o intrebare de incepator: Ce faceti cand va moare viroaga in trafic si nu porneste decat dupa ce o scoti la neutru (care in anumite momente nu e de gasit) ? respect Simplu : O pornesti cu ambreiajul ,,tras" ...Motoreta are un ,,microcontact " la maneta care daca este ,,stransa" poti porni motorul si cand este intr-o treapta de viteza.La mine cand se incalzeste neutrul este foarte usor de gasit din treapta a doua ..mergi pana la capat in jos apoi ridici o data ..daca nu s-a aprins becul esti intr-a doua si apoi un ,,tac" si gata ..a iesit..Mai sunt niste smecherii din acceleratie si ambreiaj care sigur ti-o arunca la zero din treapta 1 sau 2.. dar asta mai tarziu ..Eu am deprins chestia asta in scoala.. Editat Octombrie 17, 2010 de SERGHEI42 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Octombrie 17, 2010 Share Postat Octombrie 17, 2010 Interesant ... ma bucur ca ai reusit sa gasesti informatia.Al meu este 2YL dar inca habar nu am daca-i limitat sau nu, in CIV sunt trecuti 34 kW dar mai tare de 100 n-am incercat inca. Tot in CIV apar insa si 531 cmc ... Toate cele bune ! PS: Si cetave poze cu a mea Virgo din '91 Ahoi! Faina jucarie. Proiectoarele le-ai luat separat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.