Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Fiind prima toamna-iarna cu motoru, surprinzator porneste la sfert si merg cu socul cam 500 m dupa care il imping si merge foarte bine. Singura problema este aburirea vizorului si inghetatul mainilor :).Daca problema este numai la pornire este bosibil sa fie de la bujii. Dupa ce le-ai schimbat porneste bine?

Editat de M.I.B.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fiind prima toamna-iarna cu motoru, surprinzator porneste la sfert si merg cu socul cam 500 m dupa care il imping si merge foarte bine. Singura problema este aburirea vizorului si inghetatul mainilor :).Daca problema este numai la pornire este bosibil sa fie de la bujii. Dupa ce le-ai schimbat porneste bine?

 

Porneste imediat dupa ce am schimbat bujiile. Trag socul, apas pe start si porneste la sfert. Bujiile erau problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bucur ca s-a rezolvat. Mujahedd bine ai venit printre noi, eu tocmai am vandut unul :) si eu tot viroaga de 250 am, dar vezi ca face basty si chiar lucreaza bine. Gasesti anunt la accesorii choppere. Daca schimbi ghidonul nu trebuie sa schimbi si cablurile. Bafta.

Editat de M.I.B.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine v-am gasit, citesc postarile voastre de ceva vreme, pana acum nu am avut un motiv sa postez aici.

cablurile trebuiesc schimbate din cauza ca au cedat fizic, ghidonul original cu inaltatoarele vreau sa le schimb din cauza ca imi obosesc incheieturile de la maini la drumuri mai lungi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, de o saptamana am devenit si eu proprietar de Virago (xv250). Inca nu am adus-o acasa, e statuta, prafuita... dar e a mea si pana la primavara vreau sa o reconditionez. E primul motor, sunt entuziasmat, dar voi mai avea nevoie de sfaturi, idei, eventual chiar si piese... :)

Ce stiu sigur, in prezent: trebuie sa-i schimb releul de incarcare si sa-i refac 2 fire din instalatia electrica, sa repar o oglinda sau sa le schimb pe amandoua, la fel si pt semnalizarile fata + alte maruntisuri. Mai stiu si ca e statuta de 1 an si ceva si va trebui sa schimb consumabilele (mai putin bateria, care e noua, nemontata, kit-ul de lant si anvelopele), sa fac revizie la frane, motor... in concluzie, voi avea ce face la iarna, o voi demonta complet. Inmatricularea o voi face tot la primavara, deci nu ma grabesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, de o saptamana am devenit si eu proprietar de Virago (xv250)...

Salutare, bine ai venit printre noi. Vad ca se maresc randurile la clasa de 250 :)

Obligatoriu schimba uleiul si filtrul, oglinzile schimbale ca nu sunt scumpe. Cu releul, cumpara de pe ebay, daca vrei iti dau link de unde am luat eu, m-a dus undeva la 170 lei cu transport inclus (daca ai din acela cu 5 pini, daca este cu 4 este mai ieftin). Nu am inteles, trebuie sa schimbi kit-ul de lant sau nu, daca trebuie iti recomand sa schimbi si raportul de transmisie, adica numarul de dinti la pinioane. Ii iei din putere si dai viteza. Baga si tu o poza cu noua achizitie. :)

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine v-am gasit :)

Din ce am mai citit (recunosc ca nu ma pricep la moto, dar am "surubarit" destul de mult pe la masini, asa ca nu-mi fac probleme ca nu ma voi descurca), ar merge si releu mai ieftin, de scuter. Pt inceput, voi incerca sa-l desfac si sa verific electronica, daca e cazul sa schimb ce trebuie. Daca nu merge asa, o sa cumpar altul si va voi cere parerea la momentul respectiv. Inca nu stiu cati pini are, dar daca conteaza cu ceva, mobra este din '91 (Route 66).

Mobra este luata de la un prieten, am incredere in el si ceea ce stiu acum despre ea, stiu de la el. Kit-ul de lant e relativ nou, are maxim un sezon, dupa care s-a stricat electrica si mobra a fost trasa pe dreapta pana acum. Mecanicul la care a fost l-a speriat, l-a trimis dupa releu si instalatie electrica... total de vreo 350 euro la Yamaha, drept urmare a renuntat sa o mai faca, a preferat sa-si ia alta.

Oglinzile nu stiu inca daca merita sau nu reparate, cea de pe dreapta are tija (sau prinderea, ca nu se vede) rupta si a fost lipita de fostul proprietar cu un mare guguloi de poxipol :))

E primul meu motor si o iau usurel, prin oras, drumuri scurte pe afara... nu ma bag inca la viteze mai mari. Cred ca pt inceput un maxim de 100-120 km/h mi-e suficient. Sunt trecut de varsta teribilismului, vreau sa invat sa merg mai intai, si dupa aceea sa cresc usor, usor.

Va fi "cazata" in sufragerie si toata iarna voi surubari la ea. Cand mecanica si electrica vor fi rezolvate, o sa ma ocup si de estetica, cel mai sigur voi colanta elementele intr-o alta nuanta de rosu, eventual cu ceva modele (rock, goth, nu-mi bat capul momentan), polishate si lustruite partile cromate, revopsit cu negru mat cadrul si alte maruntisuri...

Inca nu am adus-o acasa pt ca nu e loc pt ea momentan, dar pana la sfarsitul lunii se rezolva. Am doar o poza, facuta acum vreo luna.

post-69984-0-87217500-1352275751_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca pt inceput un maxim de 100-120 km/h mi-e suficient. Sunt trecut de varsta .

Arata bine, sa o stapanesti sanatos. Regulatorul este sub capacul de langa contact, eu am pus de scuter 50 de lei, dar dupa o luna a crapat (nu stiu daca era de la el sau nu l-a dus ). Primul lucru trebuie sa o pornesti, apoi te apuci sa verifici. Daca vrei manual, da de stire. Cumpara pasta pentru crom si o sa iasa ca noua.

Bafta si nu ezita sa ne intrebi orice probleme ai.

A si 120 km/h ai vrea tu, cu pinioane originale nu ajungi. :) dar farmecul nu este la viteza, este placerea de a conduce.

Editat de M.I.B.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare si bine v-am gasit.

 

De 3 sapt sunt posesor de yamaha Virago xv 500 si pot spune ca sunt foarte incantat de ea. Am si facut primul drum mai lung Buc-Busteni-Platou Bucegi(Piatra Arsa) pe portiunea asfaltata. Merge impecabil. Rugamintea mea ar fi daca cineva are si manualul tehnic al ei si daca exista vreun atelier de cromare sau nichelare.

O sa atasez si poze

 

Va multumesc

 

I

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Arata bine, sa o stapanesti sanatos. Regulatorul este sub capacul de langa contact, eu am pus de scuter 50 de lei, dar dupa o luna a crapat (nu stiu daca era de la el sau nu l-a dus ). Primul lucru trebuie sa o pornesti, apoi te apuci sa verifici. Daca vrei manual, da de stire. Cumpara pasta pentru crom si o sa iasa ca noua.

Bafta si nu ezita sa ne intrebi orice probleme ai.

A si 120 km/h ai vrea tu, cu pinioane originale nu ajungi. :) dar farmecul nu este la viteza, este placerea de a conduce.

 

Merci, sper ca am facut o alegere buna, sa nu aiba si alte probleme ascunse. Am incredere in vanzator, dar nu se stie niciodata... oricum, faptul e consumat, e a mea si ma mandresc cu ea :D

De pornit, nu o pot porni pt ca nu are regulatorul, e statuta de ceva timp si a ramas cu uleiul vechi, rezervorul gol etc. Apropos: rezervorul e din metal sau plastic? Pt ca la metal va fi o mica problema: rugina pe interior.

Pt crom, exista solutie de curatat romaneasca, nu mai stiu cum se numeste, dar a fost buna. Si pt luciu, am gasit in carrefour la ~8 lei sticluta "metal polish". Produse exista oricum destule...

Nu ezit, voi avea intrebari in mod sigur dar cand ma voi apuca de ea, probabil de luna viitoare. Pe langa partea de reconditionare, m-ar mai interesa si optiuni de "tuning", marire a puterii etc.

Eh, eram si eu optimist... dar oricum voi circula mare parte din timp in Bucuresti, fara pasager, nu voi avea nevoie de viteza mare, mai ales ca incepator. Exact din motivul asta, placerea de a conduce, am ales chopper/cruiser. Virago a fost alegere de moment, dar nu imi pare rau pt ca imi place, a fost la un pret bun si de la cineva cunoscut.

Salutare si bine v-am gasit.

 

De 3 sapt sunt posesor de yamaha Virago xv 500 si pot spune ca sunt foarte incantat de ea. Am si facut primul drum mai lung Buc-Busteni-Platou Bucegi(Piatra Arsa) pe portiunea asfaltata. Merge impecabil. Rugamintea mea ar fi daca cineva are si manualul tehnic al ei si daca exista vreun atelier de cromare sau nichelare.

O sa atasez si poze

 

Va multumesc

 

I

 

Cauta pe net cromare, exista un atelier si pe la Policolor, iesirea spre autostrada, pe partea stanga. Daca tin bine minte, intrarea e chiar pe langa un restaurant, prin dreapta lui. Nu mai retin cladirea exacta unde era, dar poti intreba portarul sau altii pe acolo.. sunt diverse ateliere in complex, garaje, vopsitorii, mecanica etc. Stiu ca cei de acolo cromeaza si plastic si abs, gen capetele de dus, agatatoare de prosop etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-a retras la iernat viroaga me' dupa o cursa de 120 km ..asteptam un nou sezon cu noi provocari...

Regrete pentru cei care n-au mai apucat iarna ce vine,fara sa invinuiesc pe nimeni de nimic.

Drumuri bune si atentie in trafic!!

 

PS: inca sunt in cautare de roata spate sau completa sau fara cauciuc/camera.. :mexicanwave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De pornit, nu o pot porni pt ca nu are regulatorul, e statuta de ceva timp si a ramas cu uleiul vechi, rezervorul gol etc. Apropos: rezervorul e din metal sau plastic? Pt ca la metal va fi o mica problema: rugina pe interior...

Salut, vezi ca regulatorul nu are nici o treaba directa cu pornirea, doar stabilizeaza tensiunea pentru incarcare. Nu il poti verifica decat dupa ce o pornesti, doar trebuie sa ai bateria incarcata (il masori inainte sa nu fie in scurt). Sa nu ai alte probleme, releul de pornire sau cdi-ul, de regulator te ocupi la final. Rezervorul de regula este de fier, doar daca la inlocuit vechiul proprietar.

bafta.

Pentru marire putere nu ai multe optiuni, filtru de aer, jiglere de la cardurator... cam atat, mai multe detalii cauta pe viragotechforum.com (si Cristi nu cred ca se referea la a face racheta din ea, gandestete ca noi avem cam 15 kw, un calut doi acolo nu strica :) )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum a spus si M.I.B, nu am mari asteptari, sa o fac "racheta"... nici nu vreau asta. Dar, cum spune si el, la 24 cp, unul in plus se simte :)

Dar, in general, tuning = modificare, imbunatatire. Nu obligatoriu pt viteza sau putere... ci si pt frane, directie, suspensie etc. Nu am testat inca mobra, dar sunt sigur ca se pot face mici imbunatatiri la mai multe capitole. Intotdeauna am avut "boala" asta, de la prima masina.

Nu e o alegere gresita pt ca asta am vrut, asta am ales. Oricum, astea sunt planuri de viitor care poate nu se vor materializa niciodata :) Dar am zis ca, daca tot o desfac, e mai usor cu ea demontata sa si fac mici modificari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Geo, fa o poza la cum ar trebui sa arate regulatorul (firele/mufa) si daca se potriveste ce am eu in plus, incerc sa pornesc honda sa il testez si daca am siguranta ca merge il dau pe un suc... ca am 2 primite cand am luat honda. Yamaha-u' meu e cam mort in papusoi, cred ca mi-a cedat garnitura de chiuloasa, fara sa dea nici un semn inainte: am lasat-o in stare de functionare si cand am pornit-o dupa o saptamana, a inceput sa bata motorul si baga apa in ulei. Mama lor de fiare :-L

Editat de banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand o aduc acasa, il desfac si ii fac si poza :) Momentan n-am loc de ea, abia m-am mutat... cutii, dezastru...

Merci mult pt ajutor, dau si sucul, indiferent ca e bun sau nu regulatorul.

Pai si ce, e asa mare inginerie sa-i schimbi garnitura si sa-i planezi chiulasa? Ma gandesc ca am facut chestii din astea la masini, la mobra e mult mai usor...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e, o las pe mana yamaha c-ta, ca pe ei nu i-am incercat, in rest cam tot ce am incercat mecanici de C-ta, am zis ca nu ma mai intorc (mai am totusi cativa de testat) :) Oricum, motivul nu il cunosc pt ca de incins nu se incingea, antigel nu disparea din borcan, batai in motor nici atat...Chestia e ca tot am in lucru de ceva vreme si honda aia si m-am cam saturat de surubarit eu :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...nu cred ca se referea la a face racheta din ea, gandestete ca noi avem cam 15 kw, un calut doi acolo nu strica :) )

Sefu', "calutii" ii obtii doar din bezina, evident arsa in totalitate - nu aruncata pe toba si performantele tehnologice ale motorului, transmisiei, etc. In general anumiti posesorii moto isi doresc sa faca mai mult decat a facut fabrica, majoritatea nu obtin nimic, isi strica doar motoarele... apoi le place sa creada ca au obtinut "ceva"(dar nu au cum sa dovedeasca), de regula aproape toti incearaca dupa un timp sa le readuca la starea anterioara. Pentru a obtine o performanta maxima trebuie sa-i dai motorului putin mai mult decat poate sa consume. Asta inseamna un consum mare de care toata lumea fuge.

Trebuie sa sti ca nu toate motoarele "inghit upgrade-uri", iar in general motorul de chopper este limitat prin destinatie: cuplu mare, turatie mica, sunet specific... motor de agrement cu sunet si infatisare impunatoare...

...sa o fac "racheta"... nici nu vreau asta. Dar, cum spune si el, la 24 cp, unul in plus se simte ...

Prima data ti-am raspuns exact la ce ai scris, nu citisem postarea anterioara, credeam ca-i vorba de un 535... acum m-am lamurit. Ce am scris mai sus este foarte valabil si pentru tine. Invata sa-ti faci singur reglajele, lucrarile de intretinere, sa-ti cunosti bine motorul... apoi ve-i fi foarte multumit de el. Axeazate in special pe aspectul exterior, acolo mereu este ceva de facut. Tuning-ul ramane pentru mai tarziu cand te ve-i fi saturat de viata linistita si vrei probleme...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...