iacomia Postat Noiembrie 19, 2006 Share Postat Noiembrie 19, 2006 EU sunt genul de om care se plange ca vrea ceva nou dar imi place si asa. Eu doar vroiam sa imi iau un ghidon normal care sa-l montez pe inaltatoarele actuale. La plimbarici in afara orasului tot cu asta mare as merge pentru ca super comod si arata si bine. Bafta si sa auzim de bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Avent Postat Noiembrie 19, 2006 Share Postat Noiembrie 19, 2006 Da un telefon cand ajungi la Cluj!!! Si vedem noi cum facem! Tu de ce vrei ghidon Standard??? Al tau cum e? vbaga o poza!!! Vrea sa latesc rezervorul. Am mai vazut un 535 cu rezervorul latit, si arata mult mai bine.. mai sunteti care au facut aceasta modificare? M-am hotarat sa-l tai, pt ca mi se pare nasol de tot rezervorul ala mini, care nicium nu intra in estetica motocicletei, nu continua linia motocicletei. si sa nu vorbesc de capacitatea rezervorului Intr-adevar rezervorul e minuscul si ar arata mai bine cu una mai solida, dar pt. solutionarea capacitatii eu vreau sa-mi montez o canistra de 10 L in dreapta in loc de coburi. Am si facut rost de una, deja e si vopsita in culoarea motocicletei (kosz Szebi), i-am facut si un fel de suport dar: inca nu stiu exact cum sa-l montez (suportul) si unde as putea sa-l cromez. La voi in Cluj se poate croma undeva? Sau ar fi cineva in tara care sa ma poata ajuta (l-as trimite prin posta)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purghy Postat Noiembrie 19, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 19, 2006 Eu vreau sa mai inalt putin ghidonul. Credeti ca e ok? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Requiem Postat Noiembrie 19, 2006 Share Postat Noiembrie 19, 2006 Intr-adevar rezervorul e minuscul si ar arata mai bine cu una mai solida, dar pt. solutionarea capacitatii eu vreau sa-mi montez o canistra de 10 L in dreapta in loc de coburi. Am si facut rost de una, deja e si vopsita in culoarea motocicletei (kosz Szebi), i-am facut si un fel de suport dar: inca nu stiu exact cum sa-l montez (suportul) si unde as putea sa-l cromez. La voi in Cluj se poate croma undeva? Sau ar fi cineva in tara care sa ma poata ajuta (l-as trimite prin posta)? Parca se cromeaza pe undeva, dar nu mai sunt sogur in principiu ma interesez, ce stiu insa sigur este ca in Cluj sunt mesteri(nu Manole) care iti fac exact aceeasi chestie din inox Eu vreau sa mai inalt putin ghidonul. Credeti ca e ok? De OK e OK.. toata chestia e sa fie comoda pt tine! Incearca, si vei afla.. dar parerea mea este a ghdonul de fabrica nu mai trebuie inaltat. Probabil ar arata aiurea. daca vrei mai inalt trebuie sa schimbi ghidonul.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
old_scorpion Postat Noiembrie 19, 2006 Share Postat Noiembrie 19, 2006 @Avent,daca tot ai sa mergi cu canistra dupa tine(desi sincer imaginea e putin hilara,au trecut de mult vremurile alea) macar mascheaza intr-un cob de piele canistra...asa ar arata mai bine si nimeni n-ar sti ce porti cu tine...la varianta cu marirea rezervorului ma gandeam si eu pt iarna asta...ori latindu-l ,ori inaltandu-l...care trece-ti la treaba,anuntati...ca amatori sunt destui(cred)... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iacomia Postat Noiembrie 20, 2006 Share Postat Noiembrie 20, 2006 Eu vreau sa mai inalt putin ghidonul. Credeti ca e ok? Inaltatoarele ridica ghidonul cu vreo 10 cm . Eu am ghidonul drept si fara inalatatoare nu s-ar fi putut monta dar daca te uiti din lateral la motocicleta, mai ales dupa ce i-am pus si sissybar-ul iti da senzatia de de scurta si inalta. Ai senzatia ca e turtita . Cel putin asa mi se mai pare mie cand ma apuca privitul la motocicleta mea . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Noiembrie 20, 2006 Share Postat Noiembrie 20, 2006 Avent, vorbeste cu Klaus... Ciudata idee, merge mai degraba la un rat, dar in final o sa hotarasti daca ramane cand il vezi sus. Sa pui si poze... Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barna Postat Noiembrie 20, 2006 Share Postat Noiembrie 20, 2006 am si eu virago 535 stie cineva 2 telescoape spate cu arc cu tot.mail pe cj25har@yahoo.com .merci,si am in plus un ghidon Sal.Telescoape noi ORIGINALE cu TVA cu tot : Stg.734,02 Ron Dr.732,43 Ron In caz de comanda 8-9 zile si le ai. am si eu virago 535 stie cineva 2 telescoape spate cu arc cu tot.mail pe cj25har@yahoo.com .merci,si am in plus un ghidon Daca aveti nevoie de orice piese noi originale sau pe producator va stau la dispozitie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barna Postat Noiembrie 20, 2006 Share Postat Noiembrie 20, 2006 Intr-adevar rezervorul e minuscul si ar arata mai bine cu una mai solida, dar pt. solutionarea capacitatii eu vreau sa-mi montez o canistra de 10 L in dreapta in loc de coburi. Am si facut rost de una, deja e si vopsita in culoarea motocicletei (kosz Szebi), i-am facut si un fel de suport dar: inca nu stiu exact cum sa-l montez (suportul) si unde as putea sa-l cromez. La voi in Cluj se poate croma undeva? Sau ar fi cineva in tara care sa ma poata ajuta (l-as trimite prin posta)? Nu ar trebui sa faci asemenea modificari mai ales ca vrei sa pui numai intr-o parte, partea dreapta + 12-13 kg. cand ti plin canistra!?La un drum mai lung,in curbe o sa simti ca ai + kg. in partea dreapta.Eu cand umblam la intruniri in srainatate ducieam cu mine benzina dar lam inpartit la fel pe ambele parti in gentile laterale,dar si asa poti sa ai probleme daca cazi nu neaparat din cauza ta! din vina altuia. La noi in SM este o firma care cromeaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purghy Postat Noiembrie 22, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 22, 2006 Daca aveti nevoie de orice piese noi originale sau pe producator va stau la dispozitie. Bine ca ai zis, ca sa te bat la cap sa gasesti solutii pt. mine. Deci, fii atent: 1 - eu am o chestie la motor, nu stiu ce s-a intamplat dar asa am luat-o, cu gaura in loc de flash si vreau sa nu mai fie gaura aia acolo, sa o astup sumva, ori cu un buton de flash functional ori cu altceva . 2 - tot acum doi ani cand am luat-o nu mai avea capatul de ghidon din dreapta si pana acum nu am reusit sa il pun desi am alte capete noi acasa pt. ca se pare ca ii lipseste ceva din interior pe care sa stea capatul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iacomia Postat Noiembrie 22, 2006 Share Postat Noiembrie 22, 2006 Eu as avea nevoie de membranele de la carburatoare ca imi zise si mie omul priceput ca sunt cam imbatranite (are 12 ani jucaria deja ) si ca ar fi bine sa imi iau unele noi sa nu ma lase cumva in drum cand mi-o fi lumea mai draga. Se poate?? multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barna Postat Noiembrie 23, 2006 Share Postat Noiembrie 23, 2006 Eu as avea nevoie de membranele de la carburatoare ca imi zise si mie omul priceput ca sunt cam imbatranite (are 12 ani jucaria deja ) si ca ar fi bine sa imi iau unele noi sa nu ma lase cumva in drum cand mi-o fi lumea mai draga. Se poate?? multumesc anticipat Sal, menbrana cu subar, original are cod:YA41R1494009; Pret:453,46 Ron / buc.- termen de livrare 8-9 zile.Din pacate pe producator nu se fabrica. www.autonet.ro Bine ca ai zis, ca sa te bat la cap sa gasesti solutii pt. mine. Deci, fii atent: 1 - eu am o chestie la motor, nu stiu ce s-a intamplat dar asa am luat-o, cu gaura in loc de flash si vreau sa nu mai fie gaura aia acolo, sa o astup sumva, ori cu un buton de flash functional ori cu altceva . 2 - tot acum doi ani cand am luat-o nu mai avea capatul de ghidon din dreapta si pana acum nu am reusit sa il pun desi am alte capete noi acasa pt. ca se pare ca ii lipseste ceva din interior pe care sa stea capatul. Sal, -buton de flash separat nu pot sati aduc dar bloc intrerupator elecrtic ghidon stg. comlect, pot sati aduc original cu cablu cu tot:Cod:YA3DM8397211 Pret:579,03 Ron.Pe producator pot sati aduc de la louis (www.louis.de) daca te uiti in catalog si iti gasest buton flash care corespunde cu originalul (dimensiunile) im dai codul si rezolvam in cateva zile. -presupun ca ai nevoie de dopul ala de cauciuc (Dampfungslager 1) cu care vine montat Pret:29,94 Ron.Daca poti pune terog o poza sa vad ce fel de capete de ghidon ai tu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iacomia Postat Noiembrie 23, 2006 Share Postat Noiembrie 23, 2006 LA scorurile astea merg pana cedeaza ca nu ma tine. Oricum am inteles ca nu mai trage motorul cand se sparg si nu te lasa in drum doar ca nu mai treci de 50 cu ea. Pai sa-mi iau membranele de carcurator insemana sa dau 10 % din motor lol NU imi permit asa ceva Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barna Postat Noiembrie 24, 2006 Share Postat Noiembrie 24, 2006 LA scorurile astea merg pana cedeaza ca nu ma tine. Oricum am inteles ca nu mai trage motorul cand se sparg si nu te lasa in drum doar ca nu mai treci de 50 cu ea. Pai sa-mi iau membranele de carcurator insemana sa dau 10 % din motor lol NU imi permit asa ceva Bafta Da, la piesele originale la virago preturile sunt cam mari .Daca te gandesti ca piesa originala a tinut 12 ani atuncia ? nu te pune pe ? Nu te lasa viraga pe marginea drumului sa nuti fie frica,depinde cat de tare se sparge,multi nici nu opsearva ca are membranele sparte,schimba bujiile mai des,se ineaca in benzina.Eu am umblat cam 2 luni cu membrana sparta si am mers cu 130 lejer,numai ca bujiile tot curatam,curatam ,....... si nici schimbatul bujiilor asa de des nu face bine,daca se distruge lumenul din cilindru unde vine bujia?etc.etc.Sunt o gramada de probleme care pot sa apare din cauza membranelor sparte. Incearca sa cumperi second-hend,cam 25-30 euro/buc asa am auzit dar nui garantat ca tine.Imi pare rau ca nu te pot ajuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iacomia Postat Noiembrie 24, 2006 Share Postat Noiembrie 24, 2006 Acu 2000 de km nu erau sparte dar erau coapte si mecanicul mi-a spus ca nu stie cat mai tin. De schimbat bujiile nu le-am schimbat ca porneste la sfert de buton si pe frig si pe cald si nu am pb, de tras trage asha ca presupun ca sunt inca intacte. Nu le-am vazut eu cu coschi mei pana acum si nici nu m-ash baga ca nu ma pricep. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barna Postat Noiembrie 24, 2006 Share Postat Noiembrie 24, 2006 Acu 2000 de km nu erau sparte dar erau coapte si mecanicul mi-a spus ca nu stie cat mai tin. De schimbat bujiile nu le-am schimbat ca porneste la sfert de buton si pe frig si pe cald si nu am pb, de tras trage asha ca presupun ca sunt inca intacte. Nu le-am vazut eu cu coschi mei pana acum si nici nu m-ash baga ca nu ma pricep. Bafta Daca te intereseaza cum arata carburatorul: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iacomia Postat Noiembrie 24, 2006 Share Postat Noiembrie 24, 2006 (editat) Am si eu o intrebare de gaga prostu' : Membranele astea care se sparg sunt cumva chestiile astea 10043057 de pe louis ?? Sau astea sunt alceva Siinca ceva de luat second hand unde as gasi?/ Multumesc anticipat Editat Noiembrie 24, 2006 de iacomia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barna Postat Noiembrie 24, 2006 Share Postat Noiembrie 24, 2006 Am si eu o intrebare de gaga prostu' : Membranele astea care se sparg sunt cumva chestiile astea 10043057 de pe louis ?? Sau astea sunt alceva Siinca ceva de luat second hand unde as gasi?/ Multumesc anticipat Da sunt membrane de virago.Daca faci comanda poti sati aduc la pret :300,26 Ron deci foarte apropiat de pretul din catalog,dar nu pot sati dau garantie numai la piesele comandate din fabrica. Second-hand poti sa faci rost din germania sau din ungaria. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iacomia Postat Noiembrie 28, 2006 Share Postat Noiembrie 28, 2006 Nu mai iesisem de o sapt si ceva si azi mi-am facut 2 ore libere si am tulito la plimbarica. Mi-am luat geaca de ski peste armura si dus am fost. Am fost surprins sa plece la 3-4 grade cat erau afara la sfert de buton . In schimb am observat ca cand se incalzeste mai rau pleaca parca putin mai greu. ADica pleca si porma moare uneori daca nu o accelerez nitel dupa ce am pornit-o . Am inteeles ca la viraga e bine sa o pornesti fara acceleratie ca altfel nush ce se toceste la demaror (sau ceva de genul asta ) . Aveti idee care e problema sau daca e vreo problema l?? Multumesc anticipat,bafta si sa auzim de bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZeeN Postat Noiembrie 30, 2006 Share Postat Noiembrie 30, 2006 Probabil ca se toceste ceva, sau sufera cumva, dar daca altfel nu vrea? A mea porneste mai bine de cand s-a racit afara, ca ma si mir: asta vara trebuia sa o accelerez, acum nu mai e nevoie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pijama Postat Noiembrie 30, 2006 Share Postat Noiembrie 30, 2006 Nu mai iesisem de o sapt si ceva si azi mi-am facut 2 ore libere si am tulito la plimbarica. Mi-am luat geaca de ski peste armura si dus am fost. Am fost surprins sa plece la 3-4 grade cat erau afara la sfert de buton . In schimb am observat ca cand se incalzeste mai rau pleaca parca putin mai greu. ADica pleca si porma moare uneori daca nu o accelerez nitel dupa ce am pornit-o . Am inteeles ca la viraga e bine sa o pornesti fara acceleratie ca altfel nush ce se toceste la demaror (sau ceva de genul asta ) . Aveti idee care e problema sau daca e vreo problema l?? Multumesc anticipat,bafta si sa auzim de bine O intrebare stupida dar nu se stie niciodata, dupa pornire ai lasat-o vreo 5 minute la relanti? sau te-ai urcat pe ea si dus ai fost? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iacomia Postat Noiembrie 30, 2006 Share Postat Noiembrie 30, 2006 O incalzesc tot timpul ce putin 5 min,de obicei 10 min. O pornesc dupa care ichid garajul,porma ma imbrac porma fumez o tigare si deabia porma plec la drum . Bafta si sa auzim de bine. PS: apropo viragii mele nu-i placea deloc asta vara ,cam dupa juma de ora incepea sa ceara sa trag pe dreapta(asta in oras vorbind) si voi patioti la fel ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexxx Postat Decembrie 1, 2006 Share Postat Decembrie 1, 2006 Da` shocu ? Trageti si shocu ? Sau ce inseamna fara acceleratie ? A mea nu porneste fara soc daca e frig. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iacomia Postat Decembrie 2, 2006 Share Postat Decembrie 2, 2006 Eu trag socul ca altfel nu cred ca porneste. Dupac e o pornesc il bag cam la jumate si porma dupa vreo 30sec-1 min il bag de tot si o tin din acceleratie pana se incalzeste si sta calumea pe ralanti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
milica Postat Decembrie 3, 2006 Share Postat Decembrie 3, 2006 PS: apropo viragii mele nu-i placea deloc asta vara ,cam dupa juma de ora incepea sa ceara sa trag pe dreapta(asta in oras vorbind) si voi patioti la fel ? Cum adica nu-i placea , vara ? Cum se manifesta si ce-i faceai? Nu am mai auzit ca dupa juma' de ora sa tragi pe dreapata. Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.