Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy
 Share

Postări Recomandate

Nu cred ca regulatorul este de vina! Ma rog, e dreptul tau sa strici cate poftesti...

Eu am releu de scuter - 75 ron (china - gasesti in Dragonul Rosu chiar si mai ieftin). De 3 ani am fix 14 V +/- 0,2V. Restul nu trebuie sa-ti mai spun, oricum le stii tu... Chestia asta am mai facut-o si pe alte mobre - merge pe toate 100%.(ultima pe mobra lui @Festina Lente care si-a cumparat inutil un alt regulator din acelasi motiv).

Ia legatura cu el, poate ti-l vinde...

 

Detaliaza, te rog... ce ar putea sa fie de vina? In afara de contacte imperfecte si regulator, care ar putea sa mai fie cauza scaderii incarcarii in turatie? Stiu ca la ralanti trebuie sa fie 13-14v, si sa creasca in turatie, dar putin. Nu spun ca e corect ce stiu eu, spun ca asta stiu... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vizitator MosRahao

Chestia asta am mai facut-o si pe alte mobre - merge pe toate 100%.(ultima pe mobra lui @Festina Lente care si-a cumparat inutil un alt regulator din acelasi motiv).

Ia legatura cu el, poate ti-l vinde...

 

Nu, nu-l vand, il tin de rezerva....

 

Man..nu trebuie decat o cheie de spite ,o creta si o ,,furca" sau ceva asemanator prins in menghina .FARA ciocan ..nu este voie .

 

PS-am gasit niste informatii dar sunt cam vechi ..un user ,,rabinul" daca stie cineva ceva de el ?

 

Nu e chiar asa. Pe langa creta, cheie si "furca" iti trebuie si foarte, foarte multa pricepere... si rabdare.

 

La Rabinul am fost si eu cu rotile, atat cu cele de Virago cat si cu cele de IJ. Le-a rezolvat excelent pe toate. Cu ocazia asta, am privit cum lucreaza. In aparenta, nu e mare smecherie dar cu ocazia asta m-am lamurit ca la treaba cu spitele nu faci nici o branza daca nu stii FOARTE bine cat, cum, de unde si in ce fel sa ajustezi spitzaraia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca tu nu citesti ce scriu, le stii pe toate... n'o sa mai pierd timpul! Iti urez spor la treaba!

===

Nu cred ca regulatorul este de vina! Ma rog, e dreptul tau sa strici cate poftesti...

Eu am releu de scuter - 75 ron (china - gasesti in Dragonul Rosu chiar si mai ieftin). De 3 ani am fix 14 V +/- 0,2V. Restul nu trebuie sa-ti mai spun, oricum le stii tu... Chestia asta am mai facut-o si pe alte mobre - merge pe toate 100%.(ultima pe mobra lui @Festina Lente care si-a cumparat inutil un alt regulator din acelasi motiv).

Ia legatura cu el, poate ti-l vinde...

Ma..ce stiu ,stiu..ce nu intreb pe altii si poate invat ceva .

 

De ce crezi ca nu regulatorul este de vina ? Am specificat : cu unul nu baga cu celalalt baga prea mult ..cina sa fie de vina .Am verificat infasurarile si sunt ok..nu dau la masa ..scot tensiunile specificate in manual deci am eliminat problema ,,statorului ". Ce mai ramane in afara conexiunilor si a acumulatorului?

Si daca tot pomenesti de relee chinezesti pune si tu modelul ,cod ..foto ceva ca sa stie omul ce sa cumpere .Sunt sigur ca se poate adapta ceva dar macar da un indiciu.

 

PS- Cristi,poti si tu macar o data sa nu te superi cand cineva nu este de acord cu tine sau are alte solutii ,pareri etc .? Suntem oameni in toata firea ce dracu ,nimeni nu detine adevarul absolut.

 

Nu, nu-l vand, il tin de rezerva....

 

 

Nu e chiar asa. Pe langa creta, cheie si "furca" iti trebuie si foarte, foarte multa pricepere... si rabdare.

 

La Rabinul am fost si eu cu rotile, atat cu cele de Virago cat si cu cele de IJ. Le-a rezolvat excelent pe toate. Cu ocazia asta, am privit cum lucreaza. In aparenta, nu e mare smecherie dar cu ocazia asta m-am lamurit ca la treaba cu spitele nu faci nici o branza daca nu stii FOARTE bine cat, cum, de unde si in ce fel sa ajustezi spitzaraia.

Pune si tu modelul de releu china ..sa stiu ce sa caut .Si da si tu din casa ,ce a avut mobra ta pana la urma de nu a fost regulatorul vinovat ?

 

Ma..ce stiu ,stiu..ce nu intreb pe altii si poate invat ceva .

 

De ce crezi ca nu regulatorul este de vina ? Am specificat : cu unul nu baga cu celalalt baga prea mult ..cina sa fie de vina .Am verificat infasurarile si sunt ok..nu dau la masa ..scot tensiunile specificate in manual deci am eliminat problema ,,statorului ". Ce mai ramane in afara conexiunilor si a acumulatorului?

Si daca tot pomenesti de relee chinezesti pune si tu modelul ,cod ..foto ceva ca sa stie omul ce sa cumpere .Sunt sigur ca se poate adapta ceva dar macar da un indiciu.

 

PS- Cristi,poti si tu macar o data sa nu te superi cand cineva nu este de acord cu tine sau are alte solutii ,pareri etc .? Suntem oameni in toata firea ce dracu ,nimeni nu detine adevarul absolut.

 

Pune si tu modelul de releu china ..sa stiu ce sa caut .

Am reusit sa aranjez cu un prieten din Irlanda sa imi trimita releul . Sunt deschis totusi si experientei cu ceva chinezesc ca nu strica la casa omului.

 

Am gasit un releu de pe un Quad ...identic si la fel.:))

 

Dupa masuratori a reiesit :

 

-12.4 v acumulator in stationare fara consumatori

-13.8 v ------ralanti fara consumatori (lumini )

-13.8v ------ralanti cu consumatori

-12.8-13.0 v ----in ture fara consumatori

-13.3-13.4 v---- in ture cu consumatori

 

 

 

Iesiri stator ...in ralanti am 10 v pe oricare dintre ele ...iar in ture (cat m-a lasat inima ) am urcat pana la 50 ...

 

La regulatorul original in momentul in care cuplam consumatorii cu bateria incarcata nu dadea nici un semn de incarcare (statea pe 12.2....12.3 maxim ...cu mufe curatate,contacte verificate etc ) si doar fara lumini urca la 13 v NUMAI la ralanti .Fara consumatori cand o turez scade la 12.2...12.3 .Deci ceva lucreaza el dar nu cum trebuie .

 

Nu are rost sa mai pomenesc de cel care urca in draci si fierbe bateria. Cine-l vrea de ,,piesa de muzeu" sau sa-l faca bucati ,daca reuseste ca sa vada ce este prin el ..renunt la el cu drag.Celalalt se pastreaza pana imi vine cel nou ..macar merg pe baterie sau fara far..drumuri scurte.Apoi ..se doneaza .

 

Am pus datele ca termen de comparatie pentru orientare .Regulatorul de pe quad este identic si la forma si la cod ,radiatorul este diferit (un dreptunghi 16cm/12cm cu aripioare maricele pozitionat sub sea langa rezervorul de ulei .

Editat de SERGHEI42
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...Cristi,poti si tu macar o data sa nu te superi cand cineva nu este de acord cu tine sau are alte solutii ,pareri etc .? Suntem oameni in toata firea ce dracu ,nimeni nu detine adevarul absolut..

Nu m-am suparat, stai linistit. Am crezut ca ai nevoie de ajutor: " centrat roti scris cu majuscule de 10 mm!!! ... doua vulcanizari... sa repare unul ce a stricat altul... anvelopa noua! ...roata topaie... etc..." apoi compari janta de bicicleta cu cea de moto! Ce pot sa zic? Pentru cineva care le-a avut pe amandoua in mana, este o mare diferenta. Apoi daca ajut pe cineva o fac profesional, chestia cu "merge si asa" este valabila doar pentru mine :lol:

 

De ce cred ca nu este regulatorul de vina? Simplu, ai scris ca daca accelerezi scade tensiunea! Ramane sa te convingi. Poze nu am, trebuia sa fac la inceput cand totul era demontat. Am schimba pozitia regulatorului(sub capacul din stanga de sub rezervor) si nu stau acum sa demontez... daca tot primesti unul de afara. Iar daca m-am inselat, sunt convins ca ai sa-mi spui!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Efectul pompei de repriza(sprit)... Nu are legatura cu aprinderea, cu rezervorul(are pompa de benzina) si nici cu sincronizarea. Eu cred ca este doar carburatie saraca(din descrierea ta - umblat la carburatoare)... cum si cand a apartut fenomenul? ...poti sa ne povestesti?

Istoria este destul de simpla......pana acum vreo 2 ani si ceva, totul era OK motoara mergea brici nici o problema,

La un moment dat s-a rupt surubul care prinde rotorul magnetoului, a prins pe con pana si a rupt o bucata din vibrochen

Am luat vibrochen nou, cuzineti noi, segmenti noi, garnituri si tot tachimul noi si am fost la un "MARE MECANIC" moto pe la Chibrit pe undeva....

Si de atunci s-a terminat treaba.....pe moment nu mi-am dat seama ca am zis sa nu o turez prea tare fiind in rodaj , si am observat abia dupa cateva luni

pe partea de carburatie, am fost, la vreo 5 ateliere moto si nicaieri nu i-au dat de cap

De aia ma gindeam acum sa incerc orice, sa elimin din posibilitati

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator MosRahao

Pune si tu modelul de releu china ..sa stiu ce sa caut .Si da si tu din casa ,ce a avut mobra ta pana la urma de nu a fost regulatorul vinovat ?

 

Eu am un regulator identic cu cel original, ca si cod, forma si mufa. E cumparat de la Razvan - Metricmotion si a costat 200 de ron. Cel pentru 535 este diferit un pic, la mufa.

 

Mobra mea avea pierderi de curent pe fire, din cauza uzurii acestora, cat si pe la mufa ce intra in releul regulator, contactul fiind imperfect. Cristi 57 a eliminat firele arse cu unele noi, a eliminat mufa inlocuind-o cu papuci si a mai eliminat o mufa intermediara, unde de asemenea se creea pierdere si chiar scurt (ca am gasit-o arsa). Toate conexiunile le-a realizat cu cleste profesional de sertizat, imbinarile fiind izolate electric cu tub dinacela de plastic termoformabil.

 

Asta a avut in rezumat mobra mea, pierdea curent pe la mufe si firele coapte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu m-am suparat, stai linistit. Am crezut ca ai nevoie de ajutor: " centrat roti scris cu majuscule de 10 mm!!! ... doua vulcanizari... sa repare unul ce a stricat altul... anvelopa noua! ...roata topaie... etc..." apoi compari janta de bicicleta cu cea de moto! Ce pot sa zic? Pentru cineva care le-a avut pe amandoua in mana, este o mare diferenta. Apoi daca ajut pe cineva o fac profesional, chestia cu "merge si asa" este valabila doar pentru mine :lol:

 

De ce cred ca nu este regulatorul de vina? Simplu, ai scris ca daca accelerezi scade tensiunea! Ramane sa te convingi. Poze nu am, trebuia sa fac la inceput cand totul era demontat. Am schimba pozitia regulatorului(sub capacul din stanga de sub rezervor) si nu stau acum sa demontez... daca tot primesti unul de afara. Iar daca m-am inselat, sunt convins ca ai sa-mi spui!

 

Pai am prezentat rezultatele masuratorilor .Tu ,ce parere ai de rezultate ? Daca despre un regulator care urca in 18 v si nu scade sub 14 v si fierbe instant bateria se poate spune fara doar si poate ca ,,este dus "..Cum explici comportamentul celorlalte doua bucati (cel care a fost pe mobra si cel de imprumut )?? Sa fie vorba de ,,conexiuni" deficitare ?? Exclus....papucii curatati,degresati,fara urma de oxid ..acumulator nou ,incarcat la capacitate (nu se descarca peste noapte ..etc ..) etc .

 

De ce este normal sau anormal ca la accelerare sa scada tensiunea (cu unul foarte mult iar cu celalalt stabilizandu-se in jur de 14 V )...sau ,,DE CE SCADE TENSIUNEA CAND ACCELEREZ ? Crede-ma ca daca stiam nu intrebam ..Aici nu este un concurs de ,,care stie mai multe sau care este mai destept "..fiecare stie ce are in capatana si sigur nu are nevoie de prozeliti.Ideea este sa invatam unul de la celalalt .

 

 

Legat de ,,centratul rotilor cu spite "... toate ,,ie la fel "..difera doar modul de abordare,mai delicat sau mai barbateste .Mi-am facut astazi o ,,cheie"de spite dintr-o camasa de rulment si am obtinut rezultate multumitoare ,,la ochi " si ,,creta ".. sa vedem pe drum cum se comporta ca nu am mai iesit pe poarta cu ea la probe...Stiu,se centreaza fara cauciuc ,e ....eu mi-am permis sa jonglez cu spitele cu guma pe janta (pe riscul meu evident ).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Istoria este destul de simpla...

Ok, mai da-mi niste indicii. Dupa un drum mai lung:

1. Ce culoare au bujiile?

2. Tobele sunt afumate?

3. Inceaca sa faci un consum cat mai precis.

4. Verifica daca scaderea de putere la o anumita turatie se produce si in trepte iferioare(III si IV) - probabil ca nu! Intr-o treapta inferioara turatia motorului este mai mare? Daca se tureaza mai mult scoate-ti din cap TCI-ul, ramane carburatia.

5. Daca iti amintesti, cuiele dozatoare la ce nivel erau setate?

6. Incearca un test cu filtrul de aer scos.

7. Se intampla sa auzi rateuri in admisie(carburatoare) in anumite situatii de sarcina/turatie motor?

Poate ne vedem cumva, dar e bine sa stim mai multe inainte pentru a nu pierde timpul.

..De ce este normal sau anormal ca la accelerare sa scada tensiunea......sau ,,DE CE SCADE TENSIUNEA CAND ACCELEREZ ? ...

Daca totul este ok, nu este normal! Insa devine normal la un contact imperfect - acesta se incalzeste iar rezistenta creste, evident tensiunea scade(legea lui ohm). Trebuie sa iei un aparat de masura si sa masori tot circuitul baterie regulator(+ si masa). Ve-i gasi caderi de tensiune care cresc o data cu turatia motorului(frecventa impulsurilor creste). Masuratoarea ta a fost superficiala, ai masurat probabil doar la bornele bateriei. Pune aparatul pe scala de 2V si masoara caderile de tensiune la capetele firelor ce fac parte din tot lantul sistemului de alimentare - nu trebuie sa gasesti caderi mai mari de 0,02V. Tu ai caderi ce depasesc 0.6V, acestea insumate fac probabil 1,2V(exact diferenta la cei 14V)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect..masurarea a fost la bornele bateriei .Eu nu am luat in calcul decat contactul la mufa regulatorului,minusul si firul de plus.Sunt curate bec dar ..posibil firele sa fie oxidate din cate am vazut mai devreme in ,,sertizare".Ai dreptate ,este logic ce spui tu ,daca la fiecare conexiune se aduna cate ,,o pierdere" ....apar fenomenele ,,paranormale ".Maine i-au schema si verific tot circuitul aferent partii responsabile cu incarcarea,curat si cositoresc ,,sertizarile " si unde se poate ,renunt la papuci.Multzam.



Corect..masurarea a fost la bornele bateriei .Eu nu am luat in calcul decat contactul la mufa regulatorului,minusul si firul de plus.Sunt curate bec dar ..posibil firele sa fie oxidate din cate am vazut mai devreme in ,,sertizare".Ai dreptate ,este logic ce spui tu ,daca la fiecare conexiune se aduna cate ,,o pierdere" ....apar fenomenele ,,paranormale ".Maine i-au schema si verific tot circuitul aferent partii responsabile cu incarcarea,curat si cositoresc ,,sertizarile " si unde se poate ,renunt la papuci.Multzam.

 

Acum ca am aruncat un ochi pe schema vada ca firul de plus din regulator pana la baterie trece printr-o siguranta de 30 A (main fuse) ...siguranta care mie mi-a mai facut figuri in primavara asta in sensul ca ,,dadeam cheie" si totul era mort ...apoi cand ,,apasam" pe ea totul se rezolva .Clar acolo este un contact mai mult ,,decat imperfect ",adica buba .Cum dracu am uitat de asta ? Cu soclul sigurantei si ce mai pierde pe parcurs parca incepe sa se lege .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru Serghei42

 

Se reiau discutiile astea cu incarcarea permanent, cauta posturile mele mai vechi, si am pus doua scheme de control a instatiei electrice. Eu am cumparat si alt releu de incarcare degeaba, pana la urma sa fie cadere de tensiune pe contactele electrice din contactul cu cheie de aprox. 2 v, este pus pe direct acum si totul este k.

 

Cu stima,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, mai da-mi niste indicii. Dupa un drum mai lung:

1. Ce culoare au bujiile?

2. Tobele sunt afumate?

3. Inceaca sa faci un consum cat mai precis.

4. Verifica daca scaderea de putere la o anumita turatie se produce si in trepte iferioare(III si IV) - probabil ca nu! Intr-o treapta inferioara turatia motorului este mai mare? Daca se tureaza mai mult scoate-ti din cap TCI-ul, ramane carburatia.

5. Daca iti amintesti, cuiele dozatoare la ce nivel erau setate?

6. Incearca un test cu filtrul de aer scos.

7. Se intampla sa auzi rateuri in admisie(carburatoare) in anumite situatii de sarcina/turatie motor?

Poate ne vedem cumva, dar e bine sa stim mai multe inainte pentru a nu pierde timpul.

OK, pai hai s-o iau pe rand:

1. Acum vreo 3 saptamani am fost pana la Urziceni si inapoi, cind am ajuns acolo am scos bujiile una era maroniu-gri uscat cealalta un pic umeda.

2. Tobele ramane sa verific daca sant afumate

3. Treaba cu consumul e destul de ciudata pt mine cel putin, dar poate contine vreun indiciu ceva: Am testat consumul acum 1 an si ceva, incerc zilele urmatoare sa fac alta verificare

-in oras(Bucuresti) 4-5 l in functie de mers

-in afara(drum spre Campina) pana in 4 --- Cu mentiunea ca in momentul in care se plafona in viteza-5-a, 90-95 Km/h, tras de acceleratie la greu si continuu ca sa merg si eu in suturi de putere, pana dupa Ploiesti am terminat un rezervor...deci consum???10%, 15%?

4. Scaderea de putere este in toate treptele: in vit1, spre ex, nu sare de 20 la ora(sau ceva in genul asta, verific si pun date exacte), in vit2 tot la fel, deci in orice treapta de viteza se tureaza foarte putin dupa care se plafoneaza

5. Cuiele dozatoare adica cele de reglat amestecul? Cand am fost la Urziceni acum 3 saptamani, dupa ce am vazut una din bujii umeda, am fost la cineva acolo si a umblat el la reglaje

S-a mirat si el ce amestec bogat aveam(a zis el) cuiele erau jumate de tura desfiletate, a zis ca le face ca la carte, 2 ture inapoi,

Cert e ca drumul de intors a fost mai rau ca la ducere, tragea si mai rau

6. Si cu filtru de aer scos de tot, merge la fel

7. Rateuri in admisie se aud dar numai in decelerare

M-a adus la disperare, macar sa stiu ca e cutare lucru defect, in cumpar si rezolv problema, dar la cati am fost si am dat o gramada de bani nu i-au facut nimic...

Ne vedem oricand poti, in principiu dupa amiaza sunt liber....(exceptie 31 mai - am cununia si 01 iunie - am nunta :alcy: )dar nici atunci nu e exclus....totul pentru ZEITA(numele de scena al Blanoasei)

Bafta, si sa fim sanatosi sa stam pe ele...

 

Se reiau discutiile astea cu incarcarea permanent, cauta posturile mele mai vechi, si am pus doua scheme de control a instatiei electrice. Eu am cumparat si alt releu de incarcare degeaba, pana la urma sa fie cadere de tensiune pe contactele electrice din contactul cu cheie de aprox. 2 v, este pus pe direct acum si totul este k.

 

Cu stima,

Le-am luat, le-am studiat, le-am salvat...

multam

Editat de chipu08
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. A venit caldura si a dat boala in ele? Ieri am facut un drum mai lung aprox. 70 km, iar la intrare in bucuresti mi-am dat seama ca nu mergea faza scurta. Becul umflat! Azi dupa munca am verificat tensiunea si surpriza 15.02 v in ture si 13.8 relanti. Nu inteleg nu am nici 3000 km cu regulatorul nou. Idei? Alt regulator?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru Serghei42

 

Se reiau discutiile astea cu incarcarea permanent, cauta posturile mele mai vechi, si am pus doua scheme de control a instatiei electrice. Eu am cumparat si alt releu de incarcare degeaba, pana la urma sa fie cadere de tensiune pe contactele electrice din contactul cu cheie de aprox. 2 v, este pus pe direct acum si totul este k.

 

Cu stima,

Din cate vad in schema electrica ,firul de + de la regulator merge prin siguranta direct la baterie .Nu are treaba cu contactul.

 

Domnilor, problema mare:

 

Virago XV 750 1994, nu mai merge decat intr-un piston...

 

de pornit porneste, se balbaie ce se balbaie intr-un piston dupa care moare.

 

vi s-a intamplat asa ceva pana acum? (bujiile sunt noi, nu sunt inecate iar fisele sunt in regula)

 

astept parerile voastre.

Multam!

Si dsaca bujiile sunt NOI este obligatoriu sa fie si ,,bune"?? Incearca cu alte bujii.Eu am cumparat bujii noi..de firma si una din ele am aruncat-o (def din bafrica) si in locul ei am o bujie chinezeasca .

 

 

Asa,si spui ca bujiile sunt curate >? Daca sunt curate inseamna ca motorul nu se alimenteaza cum trebuie.Daca erau ude insemna ca nu lucreaza bujiile sau mege inecata sau sau sau ....Dupa ce rezolvi cu alimentarea si bujiile poti trece la lucruri mai serioase dar nu iti doresc asta .

 

Salutare. A venit caldura si a dat boala in ele? Ieri am facut un drum mai lung aprox. 70 km, iar la intrare in bucuresti mi-am dat seama ca nu mergea faza scurta. Becul umflat! Azi dupa munca am verificat tensiunea si surpriza 15.02 v in ture si 13.8 relanti. Nu inteleg nu am nici 3000 km cu regulatorul nou. Idei? Alt regulator?

 

Pai..urmareste si tu postarile lui Cristi si cauta si aici ,,Gasiti la pagina 604, postarea #6037 din 16 iulie 2011, doua metode de identificare, in engleza, a problemelor din instalatia alternator-releu incarcare-acumulator.""...postat de dorutrucker

Editat de SERGHEI42
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit postarea, iar la mine 15 v zice ca se schimba regulatorul :( . Problema este de ce crapa in nici jumatate de an 2 regulatoare? Primul am zis ca este de scuter, dar asta este original. Primul se incindea foarte tare, nu puteai tine mana pe el, iar actualul este cald dar nu frige. Pareri? Cristi stiu ca tu esti specialistul o idee? In alta ordine de idei la 15 v fierbe bateria? Mai pot merge cu ea. O sa incerc sa merg mai subturata pt. A nu ajunge la 15 v.

Seara buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

OK, pai hai s-o iau pe rand:

...

Revin cu precizarea ca toate aceste indicii/informatii trebuiesc adunate la un singur drum! Intre un drum si altul pot intervenii multe schimbari din "n" motive.

1. o bujie uda inseamna un amestec prea bogat - explica consumul mare si lipsa de performanta - un cilindru munceste iar altul trage chiulul. Da mai poate insemna si o scanteie proasta!(vezi explicatie punt 7)

2. tobele pot avea funingine uscata, grasa sau deloc. La drum lung normal funinginea este uscata, deschisa la culare si oarecum putina...

3. vreau un consum precis, nu din amintiri... Rezervor "plin ochi", pleci la drum, te intorci umpli iar "plin ochi" - vezi cat ai bagat a doua oara si imparti la km rulati. Simplu asa-i?

Ai spus ca peste o anumita turatie degeaba tragi de acceleratie, motorul nu simte nimic. Daca apar intreruperi peste o anumita turatie, o cauza probabila este bujia. Daca nu apar intreruperi pot fii mai multe cauze(o sa le discutam pe rand).

4. se pare ca ceva iti limiteaza turatia - asta ma pune pe ganduri(ex: o gatuire pe evacuare poate fi o cauza). Ramane sa mai discutam!

5. faci o confuzie cu surubul de amestec al circuitului de relanti(acesta nu are legatura cu sarciuna/performanta). Cuiele dozatoare sunt acele de la subere - au 5 caneluri. Daca nu ai mai umblat acolo, lasa-le asa(o sa trec odata pe la tine si le vom face impreuna. (vezi ca sunt marcate si au conicitati diferente intre ele - plosibil inversate!!!)

6. un filtru infundat creste consumul si limiteaza turatia. Daca motorul raspunde la fel si fara el este ok.

7. daca auzi rateuri in admisie ai probleme cu una din bujii sau chiar amandoua - poate fi o cauza de limitare turatie. La decelerare este normal sa auzi rateuri in evacuare - sa nu faci o confuzie intre rateu admisie sau evacuare. Incearca sa schimbi bujiile intre ele si vezi daca se uda cealalta sau daca defectul ramane la acelasi cilindru. Daca inlocuiesti, recomand bujii fara rezistenta interna! Am patit sa pun bujii noi, iar motorul sa mearga mai prost decat cu cele vechi.

 

...Problema este de ce crapa in nici jumatate de an 2 regulatoare?...

1. regulatorul crapa din motivele pe care le-am explicat de mai multe ori pe acest topic. Ve-i schimba regulatoare la nesfarsit...

2. eu nu as merge cu un regulator "bulit" - posibil ca unul din cele trei circuite interne sa fie in scurt, iar celelalte doua strapunse. Astfel ve-i avea o tensiune putin mai mare(doua infasurari) asta te face sa stai linistit! Dar daca ai scurt pe infasurarea 3(si nu este imposibil) se va prajii cu siguranta generatorul(si sau mai vazut cazuri...)

3. La 15V apare un proces de sulfatare accelerata(scurteaza viata bateriei foarte rapid). Al doilea fenomen este electroliza(unii o numesc fierbere) care descompune apa(in H2 si O), creste densitatea acidului(tot sulfatare produce) - verifica des nivelul(sa nu scada sub nivelul placilor) si completezi doar cu apa distilata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. regulatorul crapa din motivele pe care le-am explicat de mai multe ori pe acest topic. Ve-i schimba regulatoare la nesfarsit...

2. eu nu as merge cu un regulator "bulit" - posibil ca unul din cele trei circuite interne sa fie in scurt, iar celelalte doua strapunse. Astfel ve-i avea o tensiune putin mai mare(doua infasurari) asta te face sa stai linistit! Dar daca ai scurt pe infasurarea 3(si nu este imposibil) se va prajii cu siguranta generatorul(si sau mai vazut cazuri...)...

Salut, Cristi

Deja problema ma depaseste, eu am cautat si nu am gasit buba, asa ca te rog daca ai 15 min. cand vrei tu sa arunci un ochi si la mine, ca nu mai stiu ca sa fac. Si inca ceva, unde gasesc regulator in Dragon ca ma duc maine dimineata, sa iau unul pana ma redresez cu banii.

Merci mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Piese de scutere sunt intr-unul din ultimile (sau primele, depinde din ce parte vii) 2 hale, undeva pe ultimul rand, in spate. Daca vii dinspre podul Colentina, sunt primele, daca vii pe Fundeni, pe langa linia de tren, sunt ultimile. Tot acolo gasesti si diverse scule, chei etc, la preturi f bune.

Iti explic pe la pranz, te sun sa ne vedem la o tigare, daca ai timp :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Piese de scutere sunt intr-unul din ultimile (sau primele, depinde din ce parte vii) 2 hale, undeva pe ultimul rand, in spate. Daca vii dinspre podul Colentina, sunt primele, daca vii pe Fundeni, pe langa linia de tren, sunt ultimile. Tot acolo gasesti si diverse scule, chei etc, la preturi f bune.

Iti explic pe la pranz, te sun sa ne vedem la o tigare, daca ai timp :)

Cum sa nu, multam mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Citind si ce a scris Doru, reduc totul la contacte proaste, imperfecte, oxidate, fire imbatranite (apare o "mizerie" neagra pe cupru, lita se rupe etc). Am dreptate? Asta nu inseamna decat ca trebuie sa iei toata cablaraia la mana... noroc ca e mica instalatia electrica :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Citind si ce a scris Doru, reduc totul la contacte proaste, imperfecte, oxidate, fire imbatranite (apare o "mizerie" neagra pe cupru, lita se rupe etc). Am dreptate? Asta nu inseamna decat ca trebuie sa iei toata cablaraia la mana... noroc ca e mica instalatia electrica :P

E,nu-i chiar asa neagra treaba:)..Partea de ,,incarcare "este relativ mica si simpla de rezolvat daca ai papuci de calitate si cleste .Oricum in toate conexiunile care ,,cer curent" am vazut ca in partea unde este sertizat cablul (conductorul,sarma) apare un oxid care nu este numai de suprafata ci afecteaza si ,,litzele"din interiorul infasurarii. In cazul asta trebuie ,,scurtat"..alt papuc ,sertizat cu incredere si eu unul as si cositorii firul pe papuc dar in cazul asta apare riscul retezarii firului la iesirea din papuc in timp.Eu sunt deja la etapa ,,eliminarii papucilor " si cositoririi cablurilor :)) Daca trebuie sa schimb pe drum releul ..o sa tai firele si matisez ..pana ajung intr0un loc unde pot cositorii .Acum dupa ce am aruncat un ochi mai atent pe instalatia electrica (ca doar ce am fost tras de urechi ) constat ca mai toate ,,conexiunile" prin mufe cu papuc sunt fie slabite fie oxidate.Dupa atatia ani si papucii astia de alama imbatranesc si nu mai ,,strang" ferm .Este ceva de munca sa verific si sa curat totul dar daca tot sunt shomer , ce dracu sa am altceva de facut ?

 

Ieri nu am facut nimic la ea ,astazi nu ma lasa batranii ca cica este Sarbatoare..:)) Dar tot o sa urmez sfatul lui Cristi sa masor bob cu bob ca sa elimin bubele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai Nea Cristi ..(AI AVUT DREPTATE,si iti multumesc si pentru ca ai avut dreptate si pentru sfaturi )...facui ce ziseshi...adica luate la mana conexiunile, curatat ,strans..tot tacamul.Pe masura ce faceam cate una se schimba si situatia la masuratori .Pentru mai multa acuratete am tras un fir de la + releu la + baterie .Am masurat incarcarea si am obtinut 14-14.4 ..(in ture 14 ,la ralanti 14.4 ) De mentionat ca odata ridicat in ture indiferent de regim ,altul decat ralanti tensiunea sta in 14.00 fix.Am pigulit apoi la fire pana am adus instalatia in parametri normali ,adica aceeasi tensiune ca cea obtinute ,,pe direct".Si inca mai am de lucru ca tare imi este ca maine am alte valori :))

 

Asta este partea frumoasa (exceptand faptul ca deja am comandat releul care ..nu strica pana la urma ) ,partea urata este ca am impresia ca s-o cam fotat acumulatorul..cum ..am reusit nu stiu.Sa fie vinovat releul ala care imi baga 18 v ? Dar,nu a fost cuplat decat 2 minute maxim!!!Am pornit-o alaltaieri seara ultima oara (adevarat ca nici nu am scos-o la drum ) ..si astazi dupa o zi de stat a invartit anemic fara sa porneasca .Pus pe redresor de 1 A lua cam 850 mA in situatia in care cu contactul pus dupa ce am invartit motorul cu greu ,bateria a ajuns la 10.9 V.Dupa 6 ore pe redresor fierbea usor si tot mai cerea 350mA cu toate ca ajunsese la 12.9 v. Acum am pornit de cateva ori ..probe..etc ..verificat incarcarea ,invarte frumos,o ia la sfert.Sa vedem maine dimineata daca trebuie sa cumpar alta (ca asta nu era destul de noua :)) ) .

 

Inca ceva ..am vazut prin ,,carti" ca un consum in gol fara consumatori de 50mA (maxim ) este normal ! Eu am o scurgere de 38 mA. Chiar este normal? Cine imi ia urentul asta daca eu nu am nici un consumator?

Editat de SERGHEI42
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Caut un far pentru xv 250, de preferinta sh si pe cat posibil un pret rezonabil.

 

Merci si numa' bine!

Salut. Vezi pe la dezmembrari alte moto, pt ca xv250 nu dezmembreaza nimeni. Sau incearca ebay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...