Geo_ZGA Postat Ianuarie 17, 2014 Share Postat Ianuarie 17, 2014 Uite-ma si eu pe aici cu Viraga mea de 250 Sunt incepator, e primul motor si sunt foarte multumit cu toate ca n-am prea apucat sa ma bucur de el din plin pentru ca e frigggggg! . Poate ne vedem prin Bucuresti cand da putin soarele... attachmentattachment Na ca mi-am gasit motorul, cum arata el acum fix 8 ani... Ca o mica observatie: cablul de ambreiaj statea bine, o fi intrat la apa in timpul asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Ianuarie 17, 2014 Share Postat Ianuarie 17, 2014 Geo am fost azi la Lifan sa-mi ridic motorul si am intrebat si de bobine de "xv250", nu au pe stoc iar pretul e 100lei/buc, deci nicio scofala. La ce concluzie ai ajuns cu bobinele merg cele de xv500?, zi si tu niste valori de rezistente la ale tale si la cele de 500.Cand iti propui sa o pornesti, ca mai ai 2 luni si faci anul de cand te-ai apucat de lucru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Ianuarie 17, 2014 Share Postat Ianuarie 17, 2014 Geo am fost azi la Lifan sa-mi ridic motorul L-ai luat? Pune si tu poze cu el... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Ianuarie 17, 2014 Share Postat Ianuarie 17, 2014 (editat) Pozele sun prelucrate de fata mea.Eu sunt incantat de mobra, am facut si o tura pe acolo si ce sa spun? m-a dat pe spate, abia ciupita iti raman plombele in urma.Nu am tras de ea pentru ca are 9km la bord si daca se pastreaza timpul asa cred ca o sa-i fac rodajul. Editat Ianuarie 17, 2014 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Ianuarie 17, 2014 Share Postat Ianuarie 17, 2014 E foarte frumoasa! Sa o stapanesti sanatos si fara nici un eveniment neplacut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Ianuarie 17, 2014 Share Postat Ianuarie 17, 2014 P1000565-1-2.JPG intradevar arata foarte bine! Mobra noua e... noua Sa o stapaniti sanatos si cale libera si drum frumos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Ianuarie 17, 2014 Share Postat Ianuarie 17, 2014 Multam fain, am si eu o intrebare, i-a pus careva la genul asta de mobra cric central? ca eu deocamdata nu ma dumiresc unde as putea sa-l agat dar stiu ca se poate si am vazut ca si louis.de il vinde dar eu as vrea sa mi-l fac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Ianuarie 17, 2014 Share Postat Ianuarie 17, 2014 la cele de xv500 nu am mai ajuns. am incercat sa masor in seara asta tocmai vroiam sa scriu valorile, dar se pare aparatul meu a luat-o razna...indica aiurea, porcarie ieftina. felicitari Vlad pt achizitie, sa o stapanesti sanatos a mea are urechile pt cric central, ma gandeam sa iau unul de scuter sa il adaptez. dar asta e plan de viitor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Ianuarie 17, 2014 Share Postat Ianuarie 17, 2014 (editat) Daca vrei doar pt. garaj sa mai cureti un lant ceva, poti sa iti faci asa ceva: @geo: bai pe tine te iau de urechi, ca am zis ca ne plimbam in 2013 La primavara cel tarziu vreau sa te vad cu ea pornita, inscrisa si pe strada! Editat Ianuarie 17, 2014 de DaSchmutz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Ianuarie 17, 2014 Share Postat Ianuarie 17, 2014 incerc...si cu ajutorul lui Cristi sper sa si reusesc. maine incepe "operatiunea electrica" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Ianuarie 17, 2014 Share Postat Ianuarie 17, 2014 (editat) Da am vazut si alte tipuri pentru garaj (nu am lant) dar mie imi trebuie la drum daca fac cumva o pana (angoasa mea de cand aveam mobra 50 si cauciucurile proaste imi rodeau camera) Geo daca aveti nevoie de ajutor si aparatura sa spuneti , succes! Editat Ianuarie 17, 2014 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Ianuarie 17, 2014 Share Postat Ianuarie 17, 2014 Acum mi-a picat fisa ca e ala de 400... pe cardan... Sunt niste chestii de genul: http://germz.org/KLR650/klr650_stand.JPG usor de facut si f ieftine. Sau doar sa ai ocazia sa probezi vreunul de la colegii cu virago de 500, poate merge. Pt. pana e bine sa ai kit de reparatie. Ce are camera sau e tubeless? La tubeless e chiar usor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Ianuarie 17, 2014 Share Postat Ianuarie 17, 2014 E pe spite deci nu e tubeless,400,500 si 535 au acelasi cadru deci ar merge dar eu nu ma prind deocamdata, pana nu vad, unde sa-l prind. La drum merg cu superglue gel si petice de bicicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Ianuarie 17, 2014 Share Postat Ianuarie 17, 2014 vezi ca la 250 e sub baterie, cam unde incepe bascula...cel putin asa e la a mea, are 2 urechi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Ianuarie 17, 2014 Share Postat Ianuarie 17, 2014 La drum merg cu superglue gel si petice de bicicleta. Eu merg cu camere de schimb dupa mine, cate una pentru fiecare roata. Pana acum le-am carat degeaba dar e super asa, degeaba! vezi ca la 250 e sub baterie, cam unde incepe bascula...cel putin asa e la a mea, are 2 urechi si la a mea la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Ianuarie 17, 2014 Share Postat Ianuarie 17, 2014 Ok Festina Lente dar ai cric central ca a mea are aproape 2ookg si nu stiu cum as putea s-o spanzur ca sa-i scot rotile pe drum (Doamne ajuta nici la vechea nu am avut nicio pana in 30k km) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Ianuarie 17, 2014 Share Postat Ianuarie 17, 2014 nu, nu am cric central. penele de cauciuc la cruiser se rezolva, cica, in santz. sau la vulcanizare, dupa transportul motoretei acolo: in camion, duba sau intr-un pick-up, depinde ce masina are omul care opreste sa te-ajute... cam nici un cruiser nu are cric central, nu stiu de ce si mi se pare o prostie. dar... asta e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Ianuarie 17, 2014 Share Postat Ianuarie 17, 2014 Au destule cric central de exemplu moto guzzi nevada classic 750 (pe care eram tentat s-o iau dar citind recenziile e tot un fel de chineazeasca adica daca nu te pricepi n-o iei) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Ianuarie 17, 2014 Share Postat Ianuarie 17, 2014 sunt sigur ca se poate face/adapta unul...totul e sa ai scule, sau sa apelezi la cineva care are si stie sa lucreze cu fiare...sudura in special Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Ianuarie 17, 2014 Share Postat Ianuarie 17, 2014 Am de toate dar trebuie sa vad unul montat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Ianuarie 18, 2014 Share Postat Ianuarie 18, 2014 si acum o ora, Cristi a reusit sa o faca sa mearga. senzorul de circ si cel de ambreiaj sunt dusi...dar merge pornirea la buton si am scanteie la bujii (ieei, am scapat de cumparat bobine). mai sunt mici detalii de rezolvat, de cumparat senzorii aia 2, dar e functionala... in functie de timp si bani, in vreo 2-3 saptamani o pornesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Ianuarie 18, 2014 Share Postat Ianuarie 18, 2014 Eu as zice ca a fost doar o verificare preliminara pentru a afla de ce mai este nevoie ca sa-ti termini proiectul... Evident, acum esti mai linistit stiind ca ai nevoie doar de cateva "fleacuri"... Sefu', urmeaza cateva nopti cu somn linistit, cu vise la calatoriile ce vor urma... Berea o bem pe transalpina sau aiurea undeva intr-o poiana... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Ianuarie 18, 2014 Share Postat Ianuarie 18, 2014 bem, bem... cu cea mai mare placere. am scapat de o grija mare macar stiu ce am de facut acum... si usor, usor o sa le fac. sper ca in 2-3 saptamani sa ne vedem pt prima pornire ma bucur mult ca am rezolvat problema electricii, era o chestie care ma depasea si fara ajutorul tau nu i-as fi dat de cap. mii de multumiri. acum, de schimbat un senzor, de lipit niste fire... se rezolva usor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Ianuarie 18, 2014 Share Postat Ianuarie 18, 2014 Incearca sa-i desfaci si sa le cureti contactele pe care le dai apoi cu niste vaselina si voila, eu cel putin asa am facut cand m-a lasat cel de ambreiaj cred ca nu difera pre mult.Eventual daca ai cu ce sa le tai artistic le lipesti la loc cu superglue gel, merita sa incerci si asa le arunci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Ianuarie 18, 2014 Share Postat Ianuarie 18, 2014 cel de ambreiaj are un fir dezlipit, o sa incerc sa-l lipesc la loc. dar cel de cric e capsulat, nu il pot desface... macar sa fie asta singura problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.