Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 10,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pozele sun prelucrate de fata mea.Eu sunt incantat de mobra, am facut si o tura pe acolo si ce sa spun? m-a dat pe spate, abia ciupita iti raman plombele in urma.Nu am tras de ea pentru ca are 9km la bord si daca se pastreaza timpul asa cred ca o sa-i fac rodajul.

post-81635-0-76243800-1389988892_thumb.jpgpost-81635-0-18306100-1389988917_thumb.jpg

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la cele de xv500 nu am mai ajuns.

am incercat sa masor in seara asta tocmai vroiam sa scriu valorile, dar se pare aparatul meu a luat-o razna...indica aiurea, porcarie ieftina.

 

felicitari Vlad pt achizitie, sa o stapanesti sanatos :)

a mea are urechile pt cric central, ma gandeam sa iau unul de scuter sa il adaptez. dar asta e plan de viitor...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vrei doar pt. garaj sa mai cureti un lant ceva, poti sa iti faci asa ceva:

 

@geo: bai pe tine te iau de urechi, ca am zis ca ne plimbam in 2013 :) La primavara cel tarziu vreau sa te vad cu ea pornita, inscrisa si pe strada!

Editat de DaSchmutz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da am vazut si alte tipuri pentru garaj (nu am lant) dar mie imi trebuie la drum daca fac cumva o pana (angoasa mea de cand aveam mobra 50 si cauciucurile proaste imi rodeau camera)

Geo daca aveti nevoie de ajutor si aparatura sa spuneti , succes!

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum mi-a picat fisa ca e ala de 400... pe cardan... :)

 

Sunt niste chestii de genul: http://germz.org/KLR650/klr650_stand.JPG usor de facut si f ieftine. Sau doar sa ai ocazia sa probezi vreunul de la colegii cu virago de 500, poate merge.

 

Pt. pana e bine sa ai kit de reparatie. Ce are camera sau e tubeless? La tubeless e chiar usor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator MosRahao

La drum merg cu superglue gel si petice de bicicleta.

 

Eu merg cu camere de schimb dupa mine, cate una pentru fiecare roata. Pana acum le-am carat degeaba dar e super asa, degeaba! :D

 

vezi ca la 250 e sub baterie, cam unde incepe bascula...cel putin asa e la a mea, are 2 urechi

 

si la a mea la fel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator MosRahao

nu, nu am cric central. penele de cauciuc la cruiser se rezolva, cica, in santz. sau la vulcanizare, dupa transportul motoretei acolo: in camion, duba sau intr-un pick-up, depinde ce masina are omul care opreste sa te-ajute...



cam nici un cruiser nu are cric central, nu stiu de ce si mi se pare o prostie. dar... asta e.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si acum o ora, Cristi a reusit sa o faca sa mearga. senzorul de circ si cel de ambreiaj sunt dusi...dar merge pornirea la buton si am scanteie la bujii (ieei, am scapat de cumparat bobine). mai sunt mici detalii de rezolvat, de cumparat senzorii aia 2, dar e functionala... in functie de timp si bani, in vreo 2-3 saptamani o pornesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu as zice ca a fost doar o verificare preliminara pentru a afla de ce mai este nevoie ca sa-ti termini proiectul... Evident, acum esti mai linistit stiind ca ai nevoie doar de cateva "fleacuri"... Sefu', urmeaza cateva nopti cu somn linistit, cu vise la calatoriile ce vor urma...

 

Berea o bem pe transalpina sau aiurea undeva intr-o poiana...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bem, bem... cu cea mai mare placere. am scapat de o grija mare :) macar stiu ce am de facut acum... si usor, usor o sa le fac. sper ca in 2-3 saptamani sa ne vedem pt prima pornire :) ma bucur mult ca am rezolvat problema electricii, era o chestie care ma depasea si fara ajutorul tau nu i-as fi dat de cap. mii de multumiri.

acum, de schimbat un senzor, de lipit niste fire... se rezolva usor :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incearca sa-i desfaci si sa le cureti contactele pe care le dai apoi cu niste vaselina si voila, eu cel putin asa am facut cand m-a lasat cel de ambreiaj cred ca nu difera pre mult.Eventual daca ai cu ce sa le tai artistic le lipesti la loc cu superglue gel, merita sa incerci si asa le arunci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...penele de cauciuc la cruiser se rezolva, cica, in santz. sau la vulcanizare, dupa transportul motoretei acolo: in camion, duba...

Asta daca te afli intr-un oras... dar daca esti pe varf de munte sau oriunde aiurea ai pus-o!

Eu am la mine sub sea un vinci facut de mine(o sfoara si niste scripeti) cu care pot ridica lejer 150 kg... un pom gasesti ori unde de care sa agati vinciul si sa ridici suficent de mult motorul cat sa demontezi o roata. Cu un petitc lipit ai iesit din incurcatura, insa adevarata problema ramane demontatul anvelopei pe marginea santului!

Daca va intereseaza vinciul, pot reveni cu foto pentru inspiratie...

Incearca sa-i desfaci si sa le cureti contactele pe care le dai apoi cu niste vaselina si voila, eu cel putin asa am facut cand m-a lasat cel de ambreiaj cred ca nu difera pre mult.Eventual daca ai cu ce sa le tai artistic le lipesti la loc cu superglue gel, merita sa incerci si asa le arunci.

Carpeala tot carpeala ramane... si o faci doar pentru a iesi din impas intr-o situatie de criza, pana ajungi acasa... Dar sa ai la dispozitie o iarna si sa nu fi in stare sa faci o treaba buna pentru tine, este o problema de mentalitate ce nu poate fi comentata...

cel de ambreiaj are un fir dezlipit, o sa incerc sa-l lipesc la loc...

Geo, acum nu scriu doar pentru tine!

Atunci cand ai vrut sa cheltui bani inutil(pe tci-uri, pe bobine pentru o fisa neverificata, etc) te-am oprit. Sa dovedit ca am avut dreptate!

Dar nu pot fi de acord sa nu pui un contact nou acolo unde trebuie, inlocuind un altul vechi de 10 ani(acoperit de oxizi, obosit si imbatranit, bun de aruncat). Asta daca vrei sa faci km, sa fi multumit de motorul tau si de alegerea facuta... altfel ve-i pati ca cei care au vesnic motoarele stricate, carpesc si curata la nesfarsit si se cred "specialistii lui peste", care curata bujiile dupa 30000 km in loc sa le inlocuiasca.

Cu banii economisiti din cheltuiala nefacuta, poti face inlocuirile necesare pentru a te bucura de motor si a inchide capitolul "motor pe butuci"...

 

In concluzie: corect este sa faci regulatorul sa nu se incalzeasca, nu sa adaugi un cooler care sa-l raceasca!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cristi in ce priveste "Carpeala tot carpeala ramane..." depinde cine o face, acum am 30k cu cea veche si sa-ti spun carpelile:

-2.5k ma lasa releul de semnalizre, desfacut relipit remontat ok pana acum

-16k releul de start, decapsulat, curatat contacte lipt ok

-18k CDIul. buba mare(aveam unul de rezerva dar fara avans variabil in functie de turatie) ar fi trebuit sa-l aduc de prin Brazilia mi-am luat inima in dintii, l-am decapsulat si bineanteles ca avea lipituri pe cablaj care cedasera, rezolvat, ok

-

Dupa calculele mele cred ca am salvat vreo 300lei si timp, avantaj eu bani de berica si gratare cu prietenii.

La motor pe la 18k m-a lasat ambielajul (la cea veche motorul e de CG125 balansat), defect de fabricatie zic eu pentru ca biela la conectarea dinspre volanta la partea de jos unde nu ai cine stie ce efort sarise cementarea, am rezolvat-o cumparand un kit biela, bolt, rulment pe care mi le-presat si echilibrat cineva de prin Floreasca.(250 lei cu totul)

La cea noua multumita acestui topic stiu cam la ce sa ma astept plus faptul ca s-ar putea sa am bube in plus fiind China.

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...