Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy

Postări Recomandate

Multumesc de raspuns pentru cauciuc.

 

Cat despre manson, eu am gasit urmatoarea oferta ca fiind cea mai buna, 25 de dolari mansonul plus 5 dolari transportul, adica 100 de lei. Nu m-am uitat sa vad cat ar costa unul original, dar ceva imi spune ca sigur ii mai ieftin acesta. Iar pana la urma, tot cauciuc este si daca tine 2-3 ani, atunci isi merita banii. Nu zic ca ii ok si alternativa cu tubulatura de la ceva furtun de nu stiu ce, dar na, parca imi place sa stiu ca nu-i ceva improvizat pe motor.

Link: http://www.ebay.com/itm/Yamaha-Virago-XV250-XV125-Intake-Carburetor-AIR-Funnel-/260713749246?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item3cb3c01afe&vxp=mtr

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

hop si eu cu o intrebare

am un virago de 250 (al pritenei) pe langa faptul k mi-a crapat releu de incarcare si am ramas fara curent in baterie (chestia cu car... car... din ceva posturi mai sus, k sa imi dau si eu cu parerea) acum am o alta problema si anume porneste totul ok sta la relanti de te unge pe suflet insa cand dau sa o turez moare de zici k se ineaca. dak incerc sa o turez incet parca mai da sa mearga insa tot moare. ma gandesc k e ceva din carburator , ceva cu amestecu, ma poate cineva ajuta cu ceva idei. in carburator exista ceva membrana ?

sau ceva care sa se defecteze ? deoare din discutiile avute cu alti posesori mi s-a spus k trebuie sa schimb membrana/membranele din carburator e adevarat ?

daca da astept ceva manuale sau indrumari

P.S. daca reusesc sa o turez sa zicem peste 1500 de ture (daca reusesc?) de acolo mai sus nu e nici o problema insa daca o las si revine la relantii si incerc sa o turez iara moare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Informatii prea putine pentru un raspuns obiectiv! ...motor rece/cald? ..culoare bujii? ..cum a aparut incidentul, ai umblat la carburatie inainte?

 

In principiu ar fi lipsa benzina, dar si la prea multa efectul este asemanator. Toate carburatoarele vacuumatice au o membrana care actioneaza deschiderea suber-ului.

Inteleg ca merge relantiul, merge sarcina, insa nu functioneaza progresia(trecerea de la relanti la sarcina unde amestecul este foarte bogat)... cauza poate fi intradevar o crapatura sau mai multe in membrana dar si un circuit infundat(jigler, pompa de repriza, etc). Totusi chiar o crapatura mica in membrana nu ar trebui sa produca un astfel de efect!

 

Apeleaza la un cunoscator, cineva cu oarece experienta(mai ales daca nu ai mai umblat in carburi) sau daca ai rabdare citeste principiul de functionare al vacuumaticului inainte de a desface si curata un carburator. Daca te hotaresti sa-ti bagi singur nasul in el, fa poze la fiecare secventa de demontare(te ajuta la remontat), curata toate canalele cu carburor(jet cu o siringa) si aer comprimat, nu utiliza sarme sau ace(pentrua nu decalibra jiglere).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut pe toata lumea...

 

am si eu nevoie de cateva informatii / poze legate de transformarea unei virago 250 in bobber , fara a face foarte multe modificari si fara a avea probleme cu itp-ul...care ar fi cel mai lat cauciuc pt spate care permite furca...ati schimbat careva ceva pinioane pe fata / spate pt a creste viteza fara a suprasolicita motorul , sau ce altceva ati facut pt asta ? cum se poate vopsi motorul negru fara a avea probleme cu incalzirea excesiva si decojirea vopselei ? multumesc mult , astept vesti pe PM.

 

numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau sa ii intreb pe cei care au 250, ce imi recomandati sa pun pe spate, 130/90 sau 140/90? Din cat am mai citit, parerile sunt impartite. Eu trebuie sa schimb cauciucul iarna asta si pana acum ma tenteaza 140/90, dar nu mi-ar strica si alte pareri care sa ma ajute in decizia mea. Multumesc!

Salut, eu am anvelopa pe spate de 140/90, nu este nici o diferenta la condus, decat ca este anvelopa noua :)))) si am stabilitate, dar arata mult mai bine. Am trecut si RAR-ul cu ea, nu s-a uitat nimeni :)

 

am si eu nevoie de cateva informatii / poze legate de transformarea unei virago 250 in bobber , fara a face foarte multe modificari si fara a avea probleme cu itp-ul...care ar fi cel mai lat cauciuc pt spate care permite furca...ati schimbat careva ceva pinioane pe fata / spate pt a creste viteza fara a suprasolicita motorul , sau ce altceva ati facut pt asta ? cum se poate vopsi motorul negru fara a avea probleme cu incalzirea excesiva si decojirea vopselei ? ...

Salutare, anvelopa ce-a mai mare care intra este 140/90. eu am trecut RAR-ul cu ea, fara probleme, atat timp cat este noua si nu bate la ochi nu se uita nimeni :)

Tot eu am schimbat pinioanele si fata si spate cu 17 pe fata si 39 pe spate, aproape maxim. Pareri.... nemultumit. Intradevar la viteza de 80-90 km/h motorul merge foarte relaxat, nu se tureaza (eu am tobe de drag si se aud mult mai bine) problema intervine la urcare panta, am pierdut cuplu prea mult si trage sa moara, iar viteza maxima s-a oprit la 110 km/h, de ce nu stiu, mai mult nu vrea. Trebuie incercat un alt raport de transmisie, pentru mai multe date intra aici. http://www.gearingcommander.com/ pentru aceasta schimbare a trebuit sa tai si din lant mai multe zale, deci nu pot sa mai incerc sa merg doar pe unul, adica sa schimb numai fata sau numai spate. cand o sa cumpar lant nou o sa incerc.

Vopsirea motorului se face prin sablare si vopsire electrostatic. gasesti un topic la servicii.

Apropo pe fata poti sa pui maxim de 100, cu taiat suportul aripii.

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, eu am anvelopa pe spate de 140/90, nu este nici o diferenta la condus, decat ca este anvelopa noua :)))) si am stabilitate, dar arata mult mai bine. Am trecut si RAR-ul cu ea, nu s-a uitat nimeni :)

 

Salutare, anvelopa ce-a mai mare care intra este 140/90. eu am trecut RAR-ul cu ea, fara probleme, atat timp cat este noua si nu bate la ochi nu se uita nimeni :)

Tot eu am schimbat pinioanele si fata si spate cu 17 pe fata si 39 pe spate, aproape maxim. Pareri.... nemultumit. Intradevar la viteza de 80-90 km/h motorul merge foarte relaxat, nu se tureaza (eu am tobe de drag si se aud mult mai bine) problema intervine la urcare panta, am pierdut cuplu prea mult si trage sa moara, iar viteza maxima s-a oprit la 110 km/h, de ce nu stiu, mai mult nu vrea. Trebuie incercat un alt raport de transmisie, pentru mai multe date intra aici. http://www.gearingcommander.com/ pentru aceasta schimbare a trebuit sa tai si din lant mai multe zale, deci nu pot sa mai incerc sa merg doar pe unul, adica sa schimb numai fata sau numai spate. cand o sa cumpar lant nou o sa incerc.

Vopsirea motorului se face prin sablare si vopsire electrostatic. gasesti un topic la servicii.

Apropo pe fata poti sa pui maxim de 100, cu taiat suportul aripii.

Bafta.

merci pt raspuns , o sa studiez...

 

numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

help... din nou, va cer ajutorul... de data asta pe o problema electrica. Cristi, stiu ca tu esti meserias... si Pedro te-a recomandat :D

am mai mesterit azi pe la mobra si am incercat sa-i dau o cheie, sa vad macar ca invarte. pun contactul, dau kill switch-ul in jos si... nimic. nici clanc, nici car, nici mar. nu merge nici claxonul, nici stopul, nimic. in schimb bordul merge... se aprinde iluminarea vitezometrului si becul de neutru. am ridicat si cricul, am zis ca poate, poate... nimic.

ori am facut eu ceva gresit, ori... bateria. baterie care e de 6Ah, in loc de 10, cum cere manualul. sa fie amperajul prea mic, asta sa fie de vina? dar de ce nu merge claxonul macar? ca il probasem direct pe bornele bateriei si mergea. sau, sa fie kill switch-ul de vina? sa-l desfac si sa-i fac un strap?

cand apas butonul de start bordul se stinge, banuiesc ca e normal. se aprinde cand eliberez iar butonul.

ce n-am montat inca, sunt farul si semnalizarile, dar nu cred sa conteze. macar claxonul sa mearga,,,

beau o bere, rumeg la problema... dar ma depaseste. am curatat absolut toate mufele, instalatia electrica a fost toata data jos si curatata, intrerupatoarele, contactul... tot.

p.s: am verificat sigurantele, sunt bune. am si fire de masa suplimentare, solide, bornele stranse bine la baterie.

Editat de Geo_ZGA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai din ce scri tu, simptomul este clar de baterie descarcata! Intrebarea este ce a descarcat-o? :what: Vezi daca n-ai uitat ceva contact pus sau alt consumator...

Pune un redresor pe ea, cu curent mai mic de 1A (normal trebuie 10% - adica 0,6A). Daca curentul de incarcare scade spre "0" mai devreme de 3-4 ore inseamna ca bateria este "dusa".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merci mult pt raspunsul prompt Cristi.

am uitat sa precizez, bateria "zace" langa mobra de cateva luni dar nu a pierdut curent prea mult... cand am primit-o (donatie, a fost folosita vreo 3 luni inainte) avea 12,4 V, acum are 12,3 V, masurata acum 15 min. eu ma gandeam ca poate e prea slaba cu 6Ah, dar totusi, macar claxonul sa mearga. cum am spus, claxonul direct pe baterie merge.

poate am pus ceva fire aiurea... dar nu-mi dau seama ce. fire intrerupte/arse nu cred sa mai fie, am desfacut tot cablajul si l-am verificat, un singur fir era ars si l-am cositorit la loc. ma tot gandesc la kill switch-ul ala.



masurata iar, cu bordul aprins, are 12,22V, cand apas start are 12,24V. repet iar obsesia mea: daca era prea slaba bateria, macar un claxon...

am verificat cu multimetrul (are piuitoare pt continuitate) mufa de la switch-ul din dreapta, cel cu start si kill switch... merg toate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..dilema! In cazul in care vrei sa ti-o rezolvi singur, ai trei variante oficiale:

1. Inlocuiesti bateria cu una buna (si... evident tot nu o sa mearga...)

2. Inlocuiesti aparatul de masura care nu stie sa lucreze decat in plaja lui 12 V :lol: (99,99% va fii inutil...)

3. Vinzi toate chestiile alea ale tale si-ti cumperi motor... (varianta costisitoare... in plus, nu te va lasa amorul propiu... asa-i ?)

 

 

PS. Mai exista o varianta neoficiala(sa-i zicem a patra...): apeleaza la un prieten care stie ce sa masoare si cum sa foloseasca un aparat de masura... (varianta castigatoare...)

Mie sincer, imi miroase a bere... evident data de tine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da domnu, se poate? cum sa nu dau o bere?! :D o dau si fara sa fie obligatie

varianta 1 o sa o incerc maine. din ce am mai auzit, cica daca e prea mic curentul de pornire, cam astea ar fi simptomele... o sa iau o baterie buna si vad atunci ce si cum. dar de ce spui ca nu o sa mearga? tu ce suspectezi?

2. aparatul e o porcarie ieftina, dar isi face treaba cat de cat. as reveni oricand la mavo-ul meu vechi, dar s-a stricat si nu ma pricep sa vad ce e de reparat la el. il tin de "panoplie". apropos, stie sa lucreze si pe la 8-9V, ca asa arata la bateria veche

3. asa-i :D orice e stricat, se si repara, nu? mai cu sfaturi de pe forum, mai pe nimerite, mai cu manualul in fata... trebuie sa mearga pana la urma.

 

4. cat de cat mai invart si eu de rotita aia, mai reusesc sa dau pe volti, ohmi si alte cele... dar recunosc, la electrica/electronica sunt praf. dar compensez prin perseverenta :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca-mi permiteti, o idee din public: daca bateria are 12V iar bordul se aprinde cand pui contact, urmatorul pas logic (avand in vedere schema electrica de la Virago) ar fi: se aude pompa de benzina cum ticaie sau nu?

 

Daca nu, atunci aprinderea crede ca butonul de stop e pe "stop" (deci fie buton murdar, fie fir rupt). Daca da, atunci butonul de stop merge bine, dar aprinderea crede ca motorul e in viteza cu cricul lasat. Daca becul de punct mort (verde) se aprinde/stinge atunci cand scoti/bagi intr-a intaia, circuitul ala e OK. Daca nu, atunci fie e becul ars, fie e firul rupt, fie e contactul de punct mort de pe motor stricat etc.

Daca circuitul de punct mort e OK, atunci e fie butonul de start, fie releul de start, fie releul de siguranta (primul controleaza demarorul si are siguranta principala infipta in el, al doilea se asigura ca nu poti porni daca esti in viteza cu cricul pus).

 

Ia-le pe rand si trebuie sa gasesti care e buba ;-)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu ai dreptate intr-un fel, dar pompa de benzina la 250 e vacuumatica :) Deci nu o sa ticaie nimic...

Firele le-am verificat pe toate (toate insemnand toate, toata electrica de pe moto), mufele au fost curatate, butoanele desfacute si ele si curatate... doar sa nu fie ceva defect dar nu vizibil.

Da, becul de neutru se aprinde/stinge cum trebuie.

Butonul de start l-am verificat (de fapt pinii mufei i-am masurat in functie de pozitia butoanelor start si kill switch on sau off) cat m-am priceput cu multimetrul, pare ok.

E posibil ca releele sa fie cu problema, dar pana la ele mai e o "buba"... nu intra curent pe instalatie, decat la bord. Claxonul, de ex, nu merge. Cineva imi spunea ca, daca curentul de pornire e prea mic, apar simptomele astea. Incerc in seara asta, daca scap de la munca la o ora decenta, sa iau o alta baterie (de 14Ah) si sa fac proba. Daca nici cu asta nu merge... nu stiu.

p.s: nu am nici un releu cu siguranta infipta in el. Sigurantele (am 2, una clasica si una de sticla, cilindrica) sunt separate. Mobra in sine e simpla... are 4 "relee" mari si late: regulatorul, care e scos din discutie, releul de semnalizare, iar scos din discutie... ramane releul de pornire, cel rotund, si "relay assembly" care are legatura directa cu pornirea, dar nu stiu exact ce si cum. Cel din urma l-am verificat la colegul M.I.B pe motocicleta si e ok.

 

Multumesc oricum :) Revin cu date noi dupa ce fac proba cu alta baterie.



Am o rugaminte pt colegii posesori de 250: imi poate spune cineva ordinea firelor (culorile) la "relay assembly", releul de langa cel de semnalizare, in spatele capacului din dreapta? Eu am notat atunci cand l-am dat jos, dar erau extrem de murdare si nu prea se mai deosebea alb de galben... as vrea sa verific daca le-am pus ok sau nu.



revin... nu este bateria. ceea ce ma duce iar la 100 intrebari...
am pus bateria de 14Ah, aceleasi simptome...adica nimic. da Cristi, ai avut dreptate.
am pus strap intre bornele releului de pornire si...invarte! si cu aia mica de 6Ah invarte.
de ce totusi nu invarte la buton?
Cristi...help. am bere la rece :D da-mi pe pm, te rog, nr tau, te deranjez maine cu un telefon. are rost sa ma apuc sa desfac comenzile din dreapta sau altele?

am verificat si contactul... e ok

deci...dintre firele care duc la relay assembly, toate au 11-12v pe ele, mai putin unul...cel care a fost ars si l-am reparat. ceea ce nu stiu e daca asa trebuie, sau pur si simplu e intrerupt undeva...si nu am vazut
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil ai unul sau mai multe circuite declupate. Nu cred ca trebuie demontat nimic(demontarile inutile mai rau strica, apoi te indeparteaza de adevarata cauza), trebe verificari facute... probabil o banala conectica oxidata, siguranta sau alta chestie ignorata!

Cand si cum a aparut beleaua asta, la ce ai umblat inainte?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

neata :)

pai...tot cablajul a fost dat jos si curatat. bagat in cada, spalat pamantul, toate mufele si papucii curatate bine, uscate si suflate.

am umblat la absolut tot... cablaj, relee, bobine, butoane desfacute... pe cadru mai ramasese doar motorul si evacuarea.

sigurantele au fost primul lucru la care m-am uitat. nu la ochi, am pus aparatul de masura pe ele.

sunt mai multe variante... ori am facut eu ceva gresit la montaj, ori era ceva defect de la inceput...fir pocnit dar nu vizibil (sau mi-a scapat mie), piesa defecta (releul de pornire, butonul de start sau kill switch...desi am verificat cat m-am priceput pinii mufei de la comenzile din dreapta).

beleaua a aparut acum, pt ca de vreo 10 luni lucrez la ea, iar vreo 2 ani jumatate inainte a zacut intr-o curte cu regulatorul ars.

2 lucruri imi sunt neclare acum:

1. releul de pornire are tensiune pe firul de comanda (cel subtire) mereu. pe firul care duce la electromotor nu.

2. la relay assembly a fost buba cu mufa topita si firul ars. releul in sine e bun, l-am verificat pe mobra lui M.I.B. am asa: rosu, bleo pe randul cu "cheita", negru/galben, albastru/galben, albastru/alb si albastru/alb pe randul de sub cheita. toate firele au tensiune pe ele, mai mica sau mai mare, cu exceptia celui care a fost ars, unul din cele doua albastru/alb. ala are 0v indiferent ce-i fac. ma gandeam ca poate mai e intrerupt pe undeva si mi-a scapat mie

 

Cred ca am descoperit ceva... in diagrama sistemului de pornire, din manual (poza atasata), se vede piesa 6, care este releul de pornire. piesa 7 M este electromotorul.

Eu am 2 fire albastru/alb (L/W) care vin la relay assembly asta, din care unul este cel parlit... care nu are tensiune pe el. Ori este de la butonul de Start... ori de la releul de pornire.

Diseara desfac cablajul si urmaresc firul buclucas, sa vad unde duce si daca e intrerupt pe undeva...

p.s: si in diagrama tot 3 fire apar: rosu-baterie, iesirea spre electromotor si albastru/alb care duce la relay assembly si are tensiune pe el. Tind sa cred ca cel parlit este de la butonul de start (piesa 9), pt ca este singurul fara tensiune pe el.

 

am verificat releul de pornire cum zice manualul, pus la masa cu un fir si invarte... deci releul de pornire e bun. i-am facut si o poza.

am verificat continuitatea firului topit... nu e intrerupt.

am verificat mufa care vine de la comenzile din dreapta... in ordinea dreapta sus, spre stanga, iar dreapta... am asa:rosu/alb x 2 - kill switch, inchide circuitul cand e pe on; albastru/alb - duce la relay assembly, e asta topit care nu are tensiune pe el + negru - masa (e bun firul) si inchide circuitul cu cel albastru/alb cand e pe on butonul de start. rosu/galben si albastru/negru inchid circuitul cand startul e pe off.

si aici m-am blocat... daca cel negru e impreuna cu cel albastru/alb si ambele sunt fara tensiune pe ele...

 

in mod ciudat, desi cand am probat relay assembly, mobra lui MIB a pornit, acum, la mine, nu a mai vrut... am facut testul din manual pt relay assembly si, conform lui, releul respectiv e mort :( la sfatul lui DaSchmutz, am facut legatura intre cele 2 fire albastru/alb si invarte cand apas pe start. cand le montez la loc pe releu, nimic. deci probabil e mort relay assembly... dar mai astept o parere, a unui specialist :D

 

intrebare: are cineva un manual pt xv250 Route 66? ca tot ce am gasit eu nu corespunde la partea de electrica.

post-69984-0-26688100-1386153951_thumb.jpg

post-69984-0-07189900-1386180588_thumb.jpg

post-69984-0-65882000-1386180588_thumb.jpg

post-69984-0-19025000-1386180589_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt facute astea cu mine la telefon. Mai putin + de la bobina si cdi nu au fost verificate. A cu B le-a unit si cand apasa, da la demaror. Insa a zis ca e posibil sa nu dea scanteie (era tarziu si capacitatea de a observa detalii s-a diminuat) si ramasese sa verifice si + urile alea de bobina si cdi.

 

o chestie care nu am inteles-o: punctul cel mai din stanga, verde, pe off si on, nu are +. Pe ala vine plus doar cand e releul de pornire 'actionat', adica atunci cand se apasa butonul. sau nu am inteles eu ce ai vrut sa zici?

 

Inca o chestie observata la el, daca pe siguranta 17 are +, de ce ii merge neutralul, dar nu si claxon, becuri frana? Sa fie altfel instalatia electrica la modelul lui route66?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci mult Cristi, o sa verific luni, momentan nu sunt in buc.

Andrei, unele chestii difera fata de schema. Totusi eu, cel putin, nu sunt atat de priceput incat sa-mi dau seama de ele, sa inteleg complet modul de functionare. Pt asta ii multumesc lui Cristi, care ma ajuta :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt facute astea cu mine la telefon. Mai putin + de la bobina si cdi nu au fost verificate. A cu B le-a unit si cand apasa, da la demaror. Insa a zis ca e posibil sa nu dea scanteie (era tarziu si capacitatea de a observa detalii s-a diminuat) si ramasese sa verifice si + urile alea de bobina si cdi.

 

o chestie care nu am inteles-o: punctul cel mai din stanga, verde, pe off si on, nu are +. Pe ala vine plus doar cand e releul de pornire 'actionat', adica atunci cand se apasa butonul. sau nu am inteles eu ce ai vrut sa zici?

 

Inca o chestie observata la el, daca pe siguranta 17 are +, de ce ii merge neutralul, dar nu si claxon, becuri frana? Sa fie altfel instalatia electrica la modelul lui route66?

Am fost si am vazut despre ce este vorba acolo. In urma unui scurtcircuit, conectica releului multifunctional(acesta nu apare in schema prezentata) a fost distrusa. De aici totul devine o mare varza. RPM este bun, dar nu exista scanteie. Ce poti sa faci? Ai fire cu alte culori!

In acest moment nu conteaza claxon, lumini, etc... daca motorul nu functioneaza degeaba ai semnalizare!

Primul lucru care trebuie facut este verificarea TCI+bobine si aducerea motorului in stare de functionare. Restul raman de rezolvat in faza urmatoare. Schema pe care o are la dispozitie este diferita de ce este fizic pe motor in acest moment.

Daca TCI si BI sunt bune(fiind verificate pe un motor similar schemei pe care o are sau nu), atunci repararea sau modificarea cablajului existent devine floare la ureche.

In acest moment raman doua lucruri de realizat:

1. -A. Verificare TCI+BI.

-B. De retinut pe care din cele doua variate sa facut verificarea.

2. Pocurarea schemei originale pentru a restabili si verifica conexiunile existente sau modificarea instalatiei pe schema noua.

 

PS. Punctul verde este o scapare a mea, devine + in momentul in care apesi butonul 8 (start). Faptul ca celelalte componente raman nealimentate este datorat probabil unor conexiuni gresite facute pe un releu multifunctional ce asiura o protectie de siguranta(care momentan trebuie eliminat - atata timp cat nu ai schema originala).

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faptul ca celelalte componente raman nealimentate este datorat probabil unor conexiuni gresite facute pe un releu multifunctional ce asiura o protectie de siguranta(care momentan trebuie eliminat - atata timp cat nu ai schema originala).

Da, uite ca eu la asta nu m-am gandit. Multam frumos, intotdeauna e ceva de invatat de la oameni care se pricep!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Intrebare: la un 535 din '93 ce cod trebuie sa aiba bujiile NGK BP7ES sau BPR7ES ? Dupa manual zice ca ar fi BP7ES dar eu am dat jos de pe motor bujii cu celalalt cod ... care ar fi diferenta intre una si cealalta ? multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...