Geo_ZGA Postat Ianuarie 23, 2014 Share Postat Ianuarie 23, 2014 Da, si eu sunt curios cum sta treaba... ca parca mi-e frica sa merg cu ea asa. Am mai intalnit piese de genul asta (nu la moto), dar erau fixe... intr-adevar, nu aveau legatura cu lant, foaie fixa etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat Ianuarie 23, 2014 Share Postat Ianuarie 23, 2014 Da, si eu sunt curios cum sta treaba... ca parca mi-e frica sa merg cu ea asa. Am mai intalnit piese de genul asta (nu la moto), dar erau fixe... intr-adevar, nu aveau legatura cu lant, foaie fixa etc. Eu merg asa de 2 ani )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Ianuarie 23, 2014 Share Postat Ianuarie 23, 2014 Si eu la 125 am acelasi sistem, pinion care intra pe caneluri si siguranta prinsa cu suruburi, ca sa-i mai iau din joc pentru ca ma deranja clampanitul care-l facea cand invarteam roata spate, am bagat niste foite de tabla (pe care le-am subtiat la polizor) intre fundul canelurii axului si pinion.Nu cred ca era neaparat nevoie de ele.Am 30k si nu am urme de uzura nici pe ax nici pe pinioane. Lantul l-am schimbat pe la 22k pentru ca se intinsese neuniform dar dupa cate am citit ar fi normal sa fie schimbat pe la 20k. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chipu08 Postat Ianuarie 23, 2014 Share Postat Ianuarie 23, 2014 (editat) Pentru cine e interesat de cric central Si pe mine m-ar bate gindul sa-mi fac Editat Ianuarie 23, 2014 de chipu08 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iceflo Postat Ianuarie 26, 2014 Share Postat Ianuarie 26, 2014 Salut , am o virago 250 , vreau sa o bobber-esc si am nevoie de orice piesa de care nu mai aveti nevoie , la pret ok , vreau si sa schimb pe fata pinionul , sa pun unul cu un dinte mai mult...daca aveti ceva pt virago 250 , astept mesajele voastre pe PM , multumesc , numai bine P.S. pana nu incep lucrarile la ea , este de vanzare...detalii pe P.M. , multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Elmann Postat Ianuarie 26, 2014 Share Postat Ianuarie 26, 2014 Salutare, Aveti idee daca se poate schimba piesa de pe carburator cu acest ștuț ? Am gasit sa-mi cumpar un carburator dar are acest stut rupt . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Ianuarie 26, 2014 Share Postat Ianuarie 26, 2014 cred ca da, practic stutul se poate scoate, dar afla mai intai cat costa, poate nu renteaza. eu am dat vreo 40 lei pe un jiglor... posibil sa te coste cat nu face. cere-i pret lui Razvan Metricmotion sau lui Mexykanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Ianuarie 26, 2014 Share Postat Ianuarie 26, 2014 salut cine ma ajuta si pe mine am un virago de 250 cod 3LW si am ceva probleme cu ea in primul rand imi merge inecata si se tureaza foarte greu de la relantii insa de stat la relantii sta cred k e acea membrana din carburator. as dorii ceva sfaturi sau adrese unde o gasesc si cum arata (daca e posibil o fotografie) . mai caut acel senor de neutral k la mine nu mai merge deloc si ma scoate din minti k nu gasesc neutru iar cand stau la semafor stau cu ambreiajul calcat si inca una caut sa cumpar un releu de incarcare k al meu nu mai vrea sa functioneze de fapt de cand am luat-o mi-a facut probleme dar acum a cazut de tot multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Ianuarie 26, 2014 Share Postat Ianuarie 26, 2014 (editat) http://www.motorradbay.de/xv535_virago-sd-109_-diaphragm__libranen__piston-yamaha-p-5232-3.html Baietii de la dillypoint aduceau de la ei. La honda de la ei am luat. Releu de incarcare gaseti tourmax sau ceva in genul fie la mexycanu, fie la ambulanta moto (gasesti in semnatura mea). Iar cu neutrul, daca esti sigur ca e senzorul, era parca cineva care dezmembra un virago pe aici. Dar vezi sa nu fie doar becul... Editat Ianuarie 26, 2014 de DaSchmutz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KOX-RIDE Postat Ianuarie 26, 2014 Share Postat Ianuarie 26, 2014 Releu de incarcare gasesti la Razvan. Eu de la el am luat si sunt foarte multumit. Intra pe Metricmotion. Gasesti nt. De tel acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Ianuarie 26, 2014 Share Postat Ianuarie 26, 2014 nu sunt f clare pozele, dar sper sa te ajute... asa arata membrana si ajungi la ea dupa ce dai jos rezervorul, pompa de benzina (pe stanga) si desfaci capacul lateral al carburatorului, tot pe stanga (are 4 suruburi pe colturi). eu am comandat piese si de la metricmotion, si de la mexykanu. difera... la unele piese metricmotion are preturi mai bune, la altele mexykanu. releul regulator (de incarcare) era vreo 180-200 lei parca, la metricmotion. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Ianuarie 26, 2014 Share Postat Ianuarie 26, 2014 aha banuiam eu ca asa arata mercii mult si dau o bere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Elmann Postat Ianuarie 26, 2014 Share Postat Ianuarie 26, 2014 cred ca da, practic stutul se poate scoate, dar afla mai intai cat costa, poate nu renteaza. eu am dat vreo 40 lei pe un jiglor... posibil sa te coste cat nu face. cere-i pret lui Razvan Metricmotion sau lui Mexykanu Stutul l-as scoate de pe carburatorul vechi. Intrebarea mea ar fi daca se poate scoate/pune si cam cat de chinuitoare este/ar fi operatiunea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Ianuarie 26, 2014 Share Postat Ianuarie 26, 2014 nu sunt f clare pozele, dar sper sa te ajute... asa arata membrana si ajungi la ea dupa ce dai jos rezervorul, pompa de benzina (pe stanga) si desfaci capacul lateral al carburatorului, tot pe stanga (are 4 suruburi pe colturi). eu am comandat piese si de la metricmotion, si de la mexykanu. difera... la unele piese metricmotion are preturi mai bune, la altele mexykanu. releul regulator (de incarcare) era vreo 180-200 lei parca, la metricmotion. intrebare: membrana de la 250 se potriveste si la 535 ? cat tine de senzorul de neutral becul nu este ars ci senzoru bulit ,lucru garantat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Ianuarie 26, 2014 Share Postat Ianuarie 26, 2014 Stutul l-as scoate de pe carburatorul vechi. Intrebarea mea ar fi daca se poate scoate/pune si cam cat de chinuitoare este/ar fi operatiunea? n-am idee, nu am umblat pana acum decat la carb auto si asta acum multi ani, nu mai stiu exact... intrebare: membrana de la 250 se potriveste si la 535 ? cat tine de senzorul de neutral becul nu este ars ci senzoru bulit ,lucru garantat. nu stiu, cauta pe net dimensiunile pt ambele modele... dar nu e mai simplu sa comanzi dedicata pt a ta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Ianuarie 27, 2014 Share Postat Ianuarie 27, 2014 ....Intrebarea mea ar fi daca se poate scoate/pune si cam cat de chinuitoare este/ar fi operatiunea? ..daca nu incerci, nu ai sa afli niciodata! intrebare: membrana de la 250 se potriveste si la 535 ? Nu cred, la librane au coduri diferite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Ianuarie 27, 2014 Share Postat Ianuarie 27, 2014 nu sunt f clare pozele, dar sper sa te ajute... asa arata membrana si ajungi la ea dupa ce dai jos rezervorul, pompa de benzina (pe stanga) si desfaci capacul lateral al carburatorului, tot pe stanga (are 4 suruburi pe colturi). eu am comandat piese si de la metricmotion, si de la mexykanu. difera... la unele piese metricmotion are preturi mai bune, la altele mexykanu. releul regulator (de incarcare) era vreo 180-200 lei parca, la metricmotion. Cer scuze, am facut o greseala: pe DREAPTA, nu pe stanga. Nu stiu de ce m-am gandit fix invers... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Februarie 1, 2014 Share Postat Februarie 1, 2014 (editat) Mi-a ramas mica... In primavara aceasta as vrea sa schimb motocicleta, asa ca Virago e de vanzare : Yamaha Virago XV 250 calatoriifestinalente.wordpress.com Yamaha Virago de 250 cc. Plusuri: e robusta, fiabila si ieftina. Consuma maxim 3%. Te strecori prin oras cu usurinta. Potrivita pentru incepatori: e mica, usoara, manevrabila si iertatoare. Editat Februarie 1, 2014 de Festina Lente Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florinel1984 Postat Februarie 7, 2014 Share Postat Februarie 7, 2014 Salutare, e cineva interesat de niste tobe de virago 535? Sunt cu filtre si cu semne de uzura normale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kvs Postat Februarie 10, 2014 Share Postat Februarie 10, 2014 Salut baieti, Ma gandesc sa imi iau si eu un virago, asa ca pentru pasiunea mea, si niste iesiri de weekend, Acum ma gandesc ce sa aleg? 250 sau 535? ma gandeam la 250 pentru consum, si la 535 pentru mai multa forta si sunet. Care dintre ele ar fi mai ok? mentionez ca nu am mai avut moto pana acum, am 20 de ani. Si cam cum merg preturile? de unde ar fi mai bine sa o achizitionez, de aici sau din import? Va multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Februarie 10, 2014 Share Postat Februarie 10, 2014 (editat) Salut baieti, Ma gandesc sa imi iau si eu un virago, asa ca pentru pasiunea mea, si niste iesiri de weekend, Acum ma gandesc ce sa aleg? 250 sau 535? ma gandeam la 250 pentru consum, si la 535 pentru mai multa forta si sunet. Care dintre ele ar fi mai ok? mentionez ca nu am mai avut moto pana acum, am 20 de ani. Si cam cum merg preturile? de unde ar fi mai bine sa o achizitionez, de aici sau din import? Va multumesc salut nu vreau sa te influentez sub nici o forma sau ca acest post sa sune ca unul de samsar si nici sa te influentez in vreun fel insa vand motorul prietenei mele respectiv Virago de 250 din 1992 inmatriculat vara trecuta deoarece nu mai suntem de ceva timp impreuna si nu prea mai am ce sa fac cu el. motorul are toate cunsumabilele schimbate baterie noua si functioaneaza impecabil. mai multe detalii pe http://mercador.ro/oferta/yamaha-virago-IDO11h.html#c625922805 pretul ei fiind de 1100 epuroi Editat Februarie 10, 2014 de cornelilinca84 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Februarie 10, 2014 Share Postat Februarie 10, 2014 250 e mai ieftina, evident in functie de an, stare, km etc. 250 totusi e cam limitata, putere si viteza maxima slabute. totusi, pt un incepator, cred ca e f buna (si eu tot incepator sunt). un mare atuu e consumul. una buna vinde colegul Festina Lente, 2 posturi mai sus... si are cam tot ce-ti trebuie pe ea. preturile pt 250, din ce am vazut eu, se invart pe la 1200-1600 euro. despre 535 nu stiu mare lucru. nu e mai mare ca dimensiuni, dar e mai puternica, 2 carburatoare, capacitatea motorului isi spune cuvantul. ce inaltime ai? e posibil sa fie o problema... eu la 1,82 stau cu genunchii putin cam stransi pe ea. comenzi avansate ar mai ajuta putin... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Februarie 10, 2014 Share Postat Februarie 10, 2014 (editat) preturile pt 250, din ce am vazut eu, se invart pe la 1200-1600 euro. despre 535 nu stiu mare lucru. nu e mai mare ca dimensiuni, dar e mai puternica, 2 carburatoare, capacitatea motorului isi spune cuvantul. Faci fata foarte bine, ca incepator, si la 535, e o motoreta domoala, user-friendly. daca nu prinzi vreo oferta f buna la 250 sau nu vrei ceva de mers mai mult prin oras si esti micut, nu ai de ce sa il alegi pe cel de 250. Preturile in general sunt cam mari la 250cc, din vara trecuta si pana acum, s-au vandut viroage 535 la preturi asemanatoare 1200-1600 euro si clar e peste asta micu'. Eu recomand 535-ul!! PS: Geo, cum stai cu viroaga? Eu cred ca sezonul asta o intind pana la vara fara mobra... Editat Februarie 10, 2014 de DaSchmutz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Februarie 10, 2014 Share Postat Februarie 10, 2014 hmmm, inaltimea mea este destul de mare pt un 250, am 1.92 m, cat despre 535 iti dau dreptete e mult mai puternica insa pt un incepator e destul de mare , zic eu. imi aduc aminte de mine am pleccat de la o mobra 50, pe care inca o am, am continuat cu un minsk de 125 si ultima a fost si este un intruder de 800. pot spune k de le minsk la intruder a fost pt mine o diferenta ca de la cer la pamat dovada k in prima zi am si cazut destul de urat cu el , urat pt mine k a trebuit sa stau cu piciorul in ghips destul de mult timp. ma rog astea sunt alte povesti si nu vreau sa imi aduc aminte, insa tu te stii cel mami bine si sper sa alegi cum crezi k e mai bine pt tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Februarie 10, 2014 Share Postat Februarie 10, 2014 Faci fata foarte bine, ca incepator, si la 535, e o motoreta domoala, user-friendly. daca nu prinzi vreo oferta f buna la 250 sau nu vrei ceva de mers mai mult prin oras si esti micut, nu ai de ce sa il alegi pe cel de 250. Preturile in general sunt cam mari la 250cc, din vara trecuta si pana acum, s-au vandut viroage 535 la preturi asemanatoare 1200-1600 euro si clar e peste asta micu'. Eu recomand 535-ul!! PS: Geo, cum stai cu viroaga? Eu cred ca sezonul asta o intind pana la vara fara mobra... nu am zis ca e prea puternica, ci doar ca e mai puternica decat 250. asta e un atuu, mai ales in afara orasului. nu le stiu preturi la 535, nu m-am uitat... am zis ca daca o schimb pe asta mica in viitor, iau ceva mai mare fizic. stau... chiar stau ) n-am mai facut nimic la ea pt ca inca nu am primit simeringurile alea, sa pot pune bascula la loc. dupa ce o pun pe asta, pot sa o pornesc linistit... restul maruntisurilor se pot face si "din mers", gen retusata aripa sau montat oglinzile, reparat claxonul etc. in orice caz, vara asta o sa fiu calare pe ea. pai, fz-ul ce-a patit, nu l-ai mai luat? da-mi pe pm, ca sa nu facem offtopic aici. ah, am uitat un atuu al 535... cardanul. te scapa de grija lantului... de curatat, de uns, de intins. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.