Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut! Am si eu de vanzare doua kituri de reparatie carburator pentru Virago 535. Detalii pe siteul Louis - codul produsului este 10042440. Le dau pe ambele cu 100 Ron - mai negociem la o bere ...

Daca intereseaza pe cineva ma gasiti la tel 0722215863 sau mihneanu@gmail.com

Atasez si niste poze. sper...

Toate cele bune, Mihnea.

 

 

post-54347-0-04285700-1388842019_thumb.jpg

post-54347-0-88704600-1388842028_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru cei cu Virago de 250 : http://virago250street.com/1738-2/ -un link foarte interesant primit de la prietena noastra Ice Queen. Saru`mana!

Eu am pus 17 cu 38 si intradevar motorul merge mai bine, neturat schimbi vitezele mai rar... dar pierzi cuplu rau de tot, aproape nu mai urci pantele, iar viteza nu a mai vrut sa sara de 105 km/h, eu sunt foarte dezamagit si voi revenii la cele originale :) sau o sa incerc si cu ceva 17 cu 40, 42 sa vad.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate mai are cineva nevoie... am atasat o schema electrica care cred ca e pt modelul xv250 Route 66 din 1991. Cel putin asa pare, sa corespunda cu ce am eu pe mobra, adica releu de pornire cu un singur fir cu 12v care duce la relay assembly. Sper sa nu gresesc

XV250U wiring diagram.pdf

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bobinele in general sunt universale, conteaza modelul... le poti gasi si la scutere sau alte moto. In principiu este bine sa te feresti de SH-uri, pot avea defecte si vicii de fabricatie, nu degeaba au fost inlocuite! Fa un efort si cumpara una noua(ai sa costati ca in final te-a costat cel mai ieftin).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bobinele in general sunt universale, conteaza modelul... le poti gasi si la scutere sau alte moto. In principiu este bine sa te feresti de SH-uri, pot avea defecte si vicii de fabricatie, nu degeaba au fost inlocuite! Fa un efort si cumpara una noua(ai sa costati ca in final te-a costat cel mai ieftin).

 

Nu difera curentul generat? Cele de scutere mai mult ca sigur sunt chinezesti si am vazut ca difera nu doar la forma si dimensiuni, ci si la nr de fire (1, 3)

Nu imi permit sa cumpar una noua originala, e 400 lei, ca optiuni as avea noua din China sau sh originala, preturile sunt cam la fel (cam 200 lei/pereche cu tot cu transport).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Geo_ZGA , vezi ca viroaga ta are aprindere TCI (din cate am vazut in schema) iar majoritatea bobinelor de inductie sunt pentru CDI.

Daca stii la ce mobra se foloseste bobina pe care vrei sa o achizitionezi, verifica daca aceasta este cu TCI.

La TCI puterea disipata pe bobina este mai mare iar durata scanteii un pic mai lunga.

Eu zic sa-ti testezi bobinele pe alta mobra, eu vineri trec pe la Lifan sa_mi iau moto si intreb de bobine (daca te intereseaza si nu uit)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Geo_ZGA , vezi ca viroaga ta are aprindere TCI (din cate am vazut in schema) iar majoritatea bobinelor de inductie sunt pentru CDI.

Daca stii la ce mobra se foloseste bobina pe care vrei sa o achizitionezi, verifica daca aceasta este cu TCI.

La TCI puterea disipata pe bobina este mai mare iar durata scanteii un pic mai lunga.

Eu zic sa-ti testezi bobinele pe alta mobra, eu vineri trec pe la Lifan sa_mi iau moto si intreb de bobine (daca te intereseaza si nu uit)

 

Merci mult, dar momentan mai astept putin :) Am vorbit cu Cristi mai multe, am comandat fise si pipe noi si o sa facem niste verificari asa... totusi, daca poti intreba si de bobina pt mine, e perfect, macar sa stiu ce si cum :) Corect, e pe TCI si bobina e cu 2 fire de comanda.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Observatia lui @vlad58 este corecta. Insa nu stiu daca diferenta consta in durata scanteii... mai degraba as sublinia faptul ca descarcarea capacitiva prin tiristor alimenteaza BI cu sute de volti, ceeace creaza o scanteie mult mai puternica si mai lunga(distanta dintre electrozi poate sa creasca).

De fapt in final, conteaza energia scanteii... cat de calda este! ...iar acesta este un capitol despre care se pot scrie multe pagini...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ,

vreau sa fac bobber o yamaha virago 250 , dar sa pastrez piesele originale , cine are de vanzare piese gata lucrate la preturi ok pt virago 250 , rog sa ma contacteze pe PM. Sunt binevenite si sfaturi sau pareri . Multumesc , numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cristi 57, nu vreau sa intru intr-o polemica dar poate te convinge acest articol http://www.jetav8r.com/Vision/Ignition/CDI.html cu paragraful urmator:

What's Better? Induction -or- CDI?

Clearly, CDI is being used for most all modern auto / motorcycle / marine applications. It is also the choice for most high rpm race engines. This is simply due to the ability to fine tune all aspects of the combustion process electronically. Where simplicity and reliability is a factor, induction systems have an advantage. That is why you see them most often in aircraft engines. High revving RPM control is not the emphasis but rather reliability. The longer spark duration of induction systems gives a better chance that combustion WILL take place! Anyone who has ever flown at night over mountainous terrain and has heard "auto-rough" knows what I'm talking about here.

 

O scanteie nu este mai puternica daca este mai lunga ci asta inseamna ca tensiunea este mai mare.

Aprinderea TCI se poate transforma relativ usor in CDI fara mari costuri.

 

Geo_ZGA ti-am citit tot topicul Bloody Mary si am fost impresionat de perseverenta ta, sfatul meu pentru partea electrica e sa nu achizitionezi nimic pana ce nu termini si esti hotarat sa pornesti mobra. Daca ai nevoie de ajutor pentru electrica iti stau la dispozitie doar sa-mi spui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc Vlad, dar ma ajuta Cristi :) Apreciez oricum.

Perseverenta are nevoie de un mic imbold acum, sa o vad macar functionala la partea electrica... singura emotie pe care o mai am e la motor, daca are sau nu batai, zgomote ciudate etc. Sper totusi sa nu... de invartit invarte.

Am comandat fise si pipe noi, oricum era nevoie de ele, si vom vedea ce se intampla. Nu sunt priceput la electrica, dar nu cred ca bobina e cauza lipsei de curent pe instalatie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Geo, ti-am spus sa nu achizitionezi nimic pe parte electrica pentru ca aproape orice se poate decapsula si reconditiona, personal mi-am reparat CDIul, releul de semnalizare, releul starter, contacte, toate fiind defecte fie din cauza dezlipirii pieselor sau din cauza oxidarii.Am inteles de la tine ca suspectezi relay assemly ca fiind ars din cauza manipularii gresite, din ce am vazut eu in schema lui nu prea ai cum s-al arzi. Schema electrica nu este complicata si se verifica usor, deci asta este cea mai mica problema pe care o ai.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bobina banuiesc ca nu se poate reconditiona...

Relay assembly se pare ca a rezistat, l-am probat pe motorul lui Festina Lente si a pornit. Singura care nu a functionat la proba a fost una din bobine, dar Cristi zicea ca e posibil sa nu fi avut scanteie din cauza fisei. Drept urmare am comandat fise noi, pt ca oricum cele vechi erau uzate si scurte, iar pipele crapate.

Eh, schema e usoara pt cine se pricepe... pt mine nu e chiar usor. Oricum, problema e undeva pe cablaj, cred eu. Ori e ceva defect, ori ceva montat gresit de mine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Geo_ZGA , vezi ca viroaga ta are aprindere TCI (din cate am vazut in schema) iar majoritatea bobinelor de inductie sunt pentru CDI.

Daca stii la ce mobra se foloseste bobina pe care vrei sa o achizitionezi, verifica daca aceasta este cu TCI.

La TCI puterea disipata pe bobina este mai mare iar durata scanteii un pic mai lunga.

Eu zic sa-ti testezi bobinele pe alta mobra, eu vineri trec pe la Lifan sa_mi iau moto si intreb de bobine (daca te intereseaza si nu uit)

Ce Lifan, cel de 400cmc?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...