Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy
 Share

Postări Recomandate

Foarte tarea faza cu 60-70 la ora, avand in vedere pretul benzinei de azi parca ma tenteaza :D.

 

Legat de curatarae motorului, partea de aluminiu, si a mea arata destul de urat, dar e de asteptat avand in vedere ca e din '91, drumuri stropite cu diverse produse antiderapante etc. Gasisem un articol acum ceva timp cum ca se curata cu jet de amestec pe baza de NaOH (soda caustica) sau sandblasting. Daca stii pe cineva care face asa ceva rezultatele sunt bune.

 

In brasov mi-am facut ajustarile la mymoto, si pot spune ca, la cate probleme am avut cu motorul atunci (am ajuns pe platforma) au fost super. Am plecat de la brasov cu motorul pus la punct si am mers fara probleme pana la cluj si inapoi spre tulcea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 10,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

...curatarae motorului, partea de aluminiu, si a mea arata destul de urat, dar e de asteptat avand in vedere ca e din '91, drumuri stropite cu diverse produse antiderapante etc...

Nu exista nimic care sa protejeze aluminiul. Poti finisa, urmat de lustruire cu perii de pasla si pasta de polish(la nesfarsit...) dupa 2-3 luni este la fel!

Eu l-am vopsit anul trecut si sper sa tina vre-o 10 ani asa. Si cele de fabrica sunt tot vopsite sau cromate...

Cca 50% alb + 50% argintiu, apoi lac. Secretul este lacul acrilic(cu intaritor). Fara acest lac nu ai nici o seansa! Poti spala cu orice solutie, nimic nu-l mai ataca!

Daca te uiti atent capacele de la motor vopsite arata mai bine decat vopseaua originala.

 

PS. Janta era rosie de la rugina, nu mai iesea cu nimic... Restul pieselor din aluminiu se inegrisera de tot.

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa dau si eu datele in cazul meu...535-ul meu, extraurban, cu pasager ( eu 88 kg, pasagera ~65 kg) , viteza undeva la 80-90-100, cu zvacuri scurte si destul de rare de maxim 120 in depasiri, consumul meu nu a sarit de 4.5 niciodata. si spun 4,5 ca sa nu zic 4 si ceva acolo, rotunjind. Dar in principiu, iti spun sincer ca singur scot undeva pana in 4%, nu am simtit mari diferente sa ma sperie intre mers singur si mers cu pasager.

In turele pe care le-am facut pana acum, le-am facut in marea majoritate a timpului cu inca 2 prieteni care au vitezane de 600 cmc amandoi (ZX-6R si GSX-R ), ZX-6R-ul, care merge cot la cot cu mine scoate consum exact ca al meu. GSX-R-ul, ceva mai mult...eu subliniez strict comparatia cu vitezana de 600, mers ca si mine.

Deci...parerea mea este ca, consumul corect pe aici ar trebui sa se invarta raportat la un stil de condus ca cel spus mai sus de mine, ca bagi mana in gaz...suge si asta...ca oricare alta, dar mersul normal pentru care a fost facuta, aici zic ca ar trebui sa se invarta, cu plus si minus. Un consum de peste 5% - 5,5% in extraurban, mi se pare mare, oricum ai merge ( si zic asta referindu-ma ca esti foarte limitat in viteze mari ca apoi intervin problemele de confort si siguranta si nu poti merge prea mult cu peste 110-120 incolo...)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O intrebare: releul de semnalizare nu lucreaza doar pe contact, lucreaza doar cand e pornita?

Ca nu pot sa o pornesc acum sa verific, dar cand pun contactul si dau semnal, doar se aprind becurile de pe partea respectiva si ramane aprinse pana il decuplez. Manualul zice "releu stricat" sau "bec ars"... becurile sunt noi si functioneaza, din moment ce se aprind.

Macar sa stiu daca sa iau un alt releu de semnalizare sau nu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cristi, becuri am luat normale, de semnalizare. pe fata au dublu filament, 5w pe pozitie (e model american, pozitie in semnal) si 21w pe semnalizare. Pe spate nu stiu de cat sunt.

Le-am conectat conform diagramei electrice, pe codul de culori, fix cum zice manualul.

Cand rezolv si cu regulatorul si o scot la pornire iar, te sun inainte si verificam si semnalele, daca poti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce are roata ta, cat de rau este lovita?

 

In cazul acesta trebe alt releu... ce ai rezolvat cu regulatorul?

Ce are roata ta, cat de rau este lovita? trepideaza descentrata din spite.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna tuturor.... oare cumva aveti un releu de incarcare pentru virago 250 ...daca aveti un pm ..sau alternativa ?

 

Iti spun eu maine sau poimaine daca alternativa aleasa de mine e buna. Un releu nou, bun, e cam 235 lei. Alternativa aleasa de mine este regulator de motocicleta chinezeasca de 150-200cmc, revin cu raspunsul dupa ce il montez.

Ca idee, am cumparat un regulator de pe ebay, chinezesc, nou, cica pt xv250. Nu a fost bun, desi era nou incarca f mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti spun eu maine sau poimaine daca alternativa aleasa de mine e buna. Un releu nou, bun, e cam 235 lei. Alternativa aleasa de mine este regulator de motocicleta chinezeasca de 150-200cmc, revin cu raspunsul dupa ce il montez.

Ca idee, am cumparat un regulator de pe ebay, chinezesc, nou, cica pt xv250. Nu a fost bun, desi era nou incarca f mult.

Vezi ca eu am pus unul de scuter, a mers pana a facut bummm si noroc cu siguranta generala ca a cedat si nu a facut ravagii. Dar poate a fost al meu defect de la inceput. La verificare a mers bine, dar se incindea. dupa aprox. o luna a facut bum in mers de m-am c... pe mine (a facut chiar taree), am tras pe dreapta si am vazut ce s-a intamplat. Am mers pe baterie pana acasa.

Si apropo, era italian, dar inca o data eu cred ca posibil sa fi fost defect...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca eu am pus unul de scuter, a mers pana a facut bummm si noroc cu siguranta generala ca a cedat si nu a facut ravagii. Dar poate a fost al meu defect de la inceput. La verificare a mers bine, dar se incindea. dupa aprox. o luna a facut bum in mers de m-am c... pe mine (a facut chiar taree), am tras pe dreapta si am vazut ce s-a intamplat. Am mers pe baterie pana acasa.

Si apropo, era italian, dar inca o data eu cred ca posibil sa fi fost defect...

 

Al meu nu se incingea... deloc. Nu lucra... e normal sa se incinga pana la urma, curentul intra in el si tot ce e in plus peste ce scoate la baterie (adica intre 12 si 14-14, ceva V), da la masa.

Ori era defect, ori aveai o masa slaba sau o conexiune imperfecta. Era cu mufa sau firele cositorite?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Al meu nu se incingea... deloc. Nu lucra... e normal sa se incinga pana la urma, curentul intra in el si tot ce e in plus peste ce scoate la baterie (adica intre 12 si 14-14, ceva V), da la masa.

Ori era defect, ori aveai o masa slaba sau o conexiune imperfecta. Era cu mufa sau firele cositorite?

nu, dar se incindea bine chiar de la pornire, era ca cel original, cu mufa, majoritatea firelor le-am schimbat dupa si soclu de sigurante, fir am dus separat la baterie :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca buba ta era la fire si mufe... si eu am gasit (si schimbat cu altele noi/mai groase) fire peticite, subtiri, imbatranite pe partea de incarcare. Bine ca ai rezolvat :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Habar n-am cat costa dar regulatorul ideal ar fi de Ducati pentru ca nu pune la masa surplusul de curent ci face reglajul in faza (ca a un variator de lumina) ceea ce inseamna ca nu se incinge nici el si nici bobinele din magnetou care si asa sunt spalate de uleiul cald din motor plus o economie de 1% putere.

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De la care model? Intamplator la trei modele diferite am lucrat(unul era de 600 cmc, restul nu mai retin..), regulatorul este identic cu cel clasic - difera conectica si numarul terminalelor. Niciunul nu avea alternator! Poate ai intamplator o schema electrica...

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-81635-0-85654000-1396592639_thumb.gifInformatia o am de pe net dar totusi vad ca este o expandare de la bifazic la trifazic insa ideea nu e rea



In schema se specifica ca ar fi alternator, dar daca reglajul tensiunii se face pe putere si nu pe excitatie inseamna ca pote fi folosita si la magnetou.

Probabil diodele si tiristoarele din punte trebuie sa fie de tensiune mai mare ca sa reziste la tensiunea destul de mare care o genereaza un magnetou in gol.

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc oficial pe aceasta cale pt topcase. Azi l-am montat si sunt foarte multumit.

post-68811-0-74193300-1396611381_thumb.jpg post-68811-0-62375600-1396611394_thumb.jpg post-68811-0-57246500-1396611407_thumb.jpg

In alta ordine de idei, am scos filtru de aer si am facut o tura sa vad daca consumul meu de 5- 5,5 l/100 km e de acolo. Si se pare ca da. Consum fara filtru de aer este de 4,33 l/100km. Ma asteapta cheltuieli :)

Multumesc cristi 57 pt idee.

Editat de Asrael
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu tot nu sunt convins cu consumul meu prin oraș, așa că vreau să vă întreb alte chesti care mi-ar putea indica vreo problemă.

Șocul îl folosiți la orice temperatură? Ieri erau aproximativ 18 grade Celsius afară și tot am avut nevoie de șoc ca să o pot porni plus că de fiecare dată când o pornesc trebuie să rotesc puțin de maneta de gaze. Este normal?

 

Îmi cer scuze dacă întrebările mele par prostești dar vreau să aud și opiinile voastre.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema cu pornirea am avut o si eu. Asta inainte sa reglez carburatoare. Tot asa trebuia sa trag de maneta. In mod normal la pornire cu soc NU trebuie sa tragi de maneta. De pornit deocamata trag socul. Si nu am probleme. Pornese din prima si cat imi pun casa geaca si vesta o las asa appoi inchid socul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motoru asta parca-i nebun la prima "cheie"(cu socul tras numai la maxim) daca nu o ajut o idee din gaz porneste cateva ture si se opreste. In cartea lui scrie ca trebuie ajutata un pic.Dar pic-ul asta e foarte relattiv si inca nu l -am dibuit asa ca primul start aproape intotdeauna e un esec. La cea de 125 nu am avut niciodata probleme.Ce ma deranjeaza este si bujia care e caramiziu iar la cea de 125 era cenusie si ca noua la 30k.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...