Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy
 Share

Postări Recomandate

O intrebare: releul de semnalizare nu lucreaza doar pe contact, lucreaza doar cand e pornita?

Ca nu pot sa o pornesc acum sa verific, dar cand pun contactul si dau semnal, doar se aprind becurile de pe partea respectiva si ramane aprinse pana il decuplez. Manualul zice "releu stricat" sau "bec ars"... becurile sunt noi si functioneaza, din moment ce se aprind.

Macar sa stiu daca sa iau un alt releu de semnalizare sau nu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 10,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cristi, becuri am luat normale, de semnalizare. pe fata au dublu filament, 5w pe pozitie (e model american, pozitie in semnal) si 21w pe semnalizare. Pe spate nu stiu de cat sunt.

Le-am conectat conform diagramei electrice, pe codul de culori, fix cum zice manualul.

Cand rezolv si cu regulatorul si o scot la pornire iar, te sun inainte si verificam si semnalele, daca poti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce are roata ta, cat de rau este lovita?

 

In cazul acesta trebe alt releu... ce ai rezolvat cu regulatorul?

Ce are roata ta, cat de rau este lovita? trepideaza descentrata din spite.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna tuturor.... oare cumva aveti un releu de incarcare pentru virago 250 ...daca aveti un pm ..sau alternativa ?

 

Iti spun eu maine sau poimaine daca alternativa aleasa de mine e buna. Un releu nou, bun, e cam 235 lei. Alternativa aleasa de mine este regulator de motocicleta chinezeasca de 150-200cmc, revin cu raspunsul dupa ce il montez.

Ca idee, am cumparat un regulator de pe ebay, chinezesc, nou, cica pt xv250. Nu a fost bun, desi era nou incarca f mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti spun eu maine sau poimaine daca alternativa aleasa de mine e buna. Un releu nou, bun, e cam 235 lei. Alternativa aleasa de mine este regulator de motocicleta chinezeasca de 150-200cmc, revin cu raspunsul dupa ce il montez.

Ca idee, am cumparat un regulator de pe ebay, chinezesc, nou, cica pt xv250. Nu a fost bun, desi era nou incarca f mult.

Vezi ca eu am pus unul de scuter, a mers pana a facut bummm si noroc cu siguranta generala ca a cedat si nu a facut ravagii. Dar poate a fost al meu defect de la inceput. La verificare a mers bine, dar se incindea. dupa aprox. o luna a facut bum in mers de m-am c... pe mine (a facut chiar taree), am tras pe dreapta si am vazut ce s-a intamplat. Am mers pe baterie pana acasa.

Si apropo, era italian, dar inca o data eu cred ca posibil sa fi fost defect...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca eu am pus unul de scuter, a mers pana a facut bummm si noroc cu siguranta generala ca a cedat si nu a facut ravagii. Dar poate a fost al meu defect de la inceput. La verificare a mers bine, dar se incindea. dupa aprox. o luna a facut bum in mers de m-am c... pe mine (a facut chiar taree), am tras pe dreapta si am vazut ce s-a intamplat. Am mers pe baterie pana acasa.

Si apropo, era italian, dar inca o data eu cred ca posibil sa fi fost defect...

 

Al meu nu se incingea... deloc. Nu lucra... e normal sa se incinga pana la urma, curentul intra in el si tot ce e in plus peste ce scoate la baterie (adica intre 12 si 14-14, ceva V), da la masa.

Ori era defect, ori aveai o masa slaba sau o conexiune imperfecta. Era cu mufa sau firele cositorite?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Al meu nu se incingea... deloc. Nu lucra... e normal sa se incinga pana la urma, curentul intra in el si tot ce e in plus peste ce scoate la baterie (adica intre 12 si 14-14, ceva V), da la masa.

Ori era defect, ori aveai o masa slaba sau o conexiune imperfecta. Era cu mufa sau firele cositorite?

nu, dar se incindea bine chiar de la pornire, era ca cel original, cu mufa, majoritatea firelor le-am schimbat dupa si soclu de sigurante, fir am dus separat la baterie :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca buba ta era la fire si mufe... si eu am gasit (si schimbat cu altele noi/mai groase) fire peticite, subtiri, imbatranite pe partea de incarcare. Bine ca ai rezolvat :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Habar n-am cat costa dar regulatorul ideal ar fi de Ducati pentru ca nu pune la masa surplusul de curent ci face reglajul in faza (ca a un variator de lumina) ceea ce inseamna ca nu se incinge nici el si nici bobinele din magnetou care si asa sunt spalate de uleiul cald din motor plus o economie de 1% putere.

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De la care model? Intamplator la trei modele diferite am lucrat(unul era de 600 cmc, restul nu mai retin..), regulatorul este identic cu cel clasic - difera conectica si numarul terminalelor. Niciunul nu avea alternator! Poate ai intamplator o schema electrica...

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-81635-0-85654000-1396592639_thumb.gifInformatia o am de pe net dar totusi vad ca este o expandare de la bifazic la trifazic insa ideea nu e rea



In schema se specifica ca ar fi alternator, dar daca reglajul tensiunii se face pe putere si nu pe excitatie inseamna ca pote fi folosita si la magnetou.

Probabil diodele si tiristoarele din punte trebuie sa fie de tensiune mai mare ca sa reziste la tensiunea destul de mare care o genereaza un magnetou in gol.

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc oficial pe aceasta cale pt topcase. Azi l-am montat si sunt foarte multumit.

post-68811-0-74193300-1396611381_thumb.jpg post-68811-0-62375600-1396611394_thumb.jpg post-68811-0-57246500-1396611407_thumb.jpg

In alta ordine de idei, am scos filtru de aer si am facut o tura sa vad daca consumul meu de 5- 5,5 l/100 km e de acolo. Si se pare ca da. Consum fara filtru de aer este de 4,33 l/100km. Ma asteapta cheltuieli :)

Multumesc cristi 57 pt idee.

Editat de Asrael
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu tot nu sunt convins cu consumul meu prin oraș, așa că vreau să vă întreb alte chesti care mi-ar putea indica vreo problemă.

Șocul îl folosiți la orice temperatură? Ieri erau aproximativ 18 grade Celsius afară și tot am avut nevoie de șoc ca să o pot porni plus că de fiecare dată când o pornesc trebuie să rotesc puțin de maneta de gaze. Este normal?

 

Îmi cer scuze dacă întrebările mele par prostești dar vreau să aud și opiinile voastre.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema cu pornirea am avut o si eu. Asta inainte sa reglez carburatoare. Tot asa trebuia sa trag de maneta. In mod normal la pornire cu soc NU trebuie sa tragi de maneta. De pornit deocamata trag socul. Si nu am probleme. Pornese din prima si cat imi pun casa geaca si vesta o las asa appoi inchid socul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motoru asta parca-i nebun la prima "cheie"(cu socul tras numai la maxim) daca nu o ajut o idee din gaz porneste cateva ture si se opreste. In cartea lui scrie ca trebuie ajutata un pic.Dar pic-ul asta e foarte relattiv si inca nu l -am dibuit asa ca primul start aproape intotdeauna e un esec. La cea de 125 nu am avut niciodata probleme.Ce ma deranjeaza este si bujia care e caramiziu iar la cea de 125 era cenusie si ca noua la 30k.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta stiam si eu si la cea de 125 am incercat sa ridic cuiul rezutatul a fost ca se poticnea cand trageam de ea in forta (amestec bogat) am marit putin jiglerul principal acelasi rezutat pur si simplu ala era amestecul optim.In catalogul NGK totusi spune ca normal ar fi si gri.

post-81635-0-83481700-1396641973_thumb.jpg

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare !

 

La o pornire nu am observat ca butonul de start a ramas blocat si am mers cam 50 m cu el cuplat.

De atunci din cind in cind se aude un zornait in zona starter-clutch.

O idee, ce as putea face.

La motoare afon, eu mai mult cu asfaltul.

Sunt din Hunedoara zona tare saraca in mecanici moto.

 

O zi buna !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt. toti care vorbiti de carburatie!

Nici un motor rece nu porneste fara socuri! De ce? Alimentarea la rece este diferita fata de cea la cald. Din acest motiv la toate motoarele alimentate prin carburator, reglajele acestuia se fac doar cu motorul cald. Un reglaj corect te lasa sa inchizi socurile doar cand motorul ajunge la o temperatura > 60 grade.

Faptul ca pentru a porni motorul este necesar sa tragi putin de acceleratie, denota ca dispozitivul de pornire la rece(socul) este prost reglat - da benzina dar nu si aer. Acest dispozitiv cand este actionat asigura o cantitate de aer si alta de benzina suplimentara peste reglajul initial de relanti. Astfel avem o cantitate mai mare de amestec cu un raport imbogatit.

Pe timp ce motorul se incalzeste, turatia lui creste fiind necesara reducerea treptata a manetei de comanda. Asfel inct turatia motorului sa fie stabila si putin mai mare decat cea de relanti.

 

@moromete - Evident ceva uzat... Nimeni nu poate spune in mod cert ce este acolo - se pot face doar presupuneri si multe vorbe... Trebuie sa desfaci, sa vezi, apoi in functie de ce scri, poti primi si sfaturi corecte la intrebarile tale.

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...