Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy

Postări Recomandate

...Exista vreo pasta flexibila ce se poate aplica pe zona respectiva...

In primavara lui ’12, din lipsa de timp mi-am lipit membranele perforate. Urma sa le comand ulterior, ma gandeam sa am cu ce sa umblu intre timp pana sa le primesc . Apoi din lipsa de bani am tot amanat… merg si astazi cu ele, evident tot “carpite”.

In primavara trecuta le-am “reparat” pe ale unui amic aflat si el in criza… il tine si acum!

Am folosit Gasket Silicone Black, este rezistent la solventi si carburant fata de cel rosu. De obicei fac poze la reparatii, de data asta nu am facut. Ai fi vazut ca la mine nici nu se cunoaste! Insa daca vrei pot sa iti povestesc cum se faci reparatia, cum am facut-o eu. Este o operatie oarecum delicata si trebuie sa iasa din prima incercare, pelicula trebuie sa fie elastca si subtire. Lipitura din filmuletul tau este executata grosolan, rigidizeaza membrana si nu are viata lunga.

Membrana originala este facuta dintr-o tesatura placata pe ambele parti cu un strat de cauciuc. Cand acesta imbatraneste, acolo unde sunt cute, cauciucul crapa si se desprinde. Priveste prin membrana la lumina(prin gaura) si vezi daca tesatura este intreaga - atunci se poate repara.

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

In primavara lui ’12, din lipsa de timp mi-am lipit membranele perforate. Urma sa le comand ulterior, ma gandeam sa am cu ce sa umblu intre timp pana sa le primesc . Apoi din lipsa de bani am tot amanat… merg si astazi cu ele, evident tot “carpite”.

In primavara trecuta le-am “reparat” pe ale unui amic aflat si el in criza… il tine si acum!

Am folosit Gasket Silicone Black, este rezistent la solventi si carburant fata de cel rosu. De obicei fac poze la reparatii, de data asta nu am facut. Ai fi vazut ca la mine nici nu se cunoaste! Insa daca vrei pot sa iti povestesc cum se faci reparatia, cum am facut-o eu. Este o operatie oarecum delicata si trebuie sa iasa din prima incercare, pelicula trebuie sa fie elastca si subtire. Lipitura din filmuletul tau este executata grosolan, rigidizeaza membrana si nu are viata lunga.

Membrana originala este facuta dintr-o tesatura placata pe ambele parti cu un strat de cauciuc. Cand acesta imbatraneste, acolo unde sunt cute, cauciucul crapa si se desprinde. Priveste prin membrana la lumina(prin gaura) si vezi daca tesatura este intreaga - atunci se poate repara.

 

Salut!

 

Ai dat pe ambele parti? Ma gandeam sa-i dau cu o pensula foarte fintut doar pe partea exterioara a membranei.

 

M-am holbat atent si nu vad decat cauciucul dus, fibra pare ok; oricum, chiar daca ar fi rupt un fir doua nu se vede clar nici daca ai ochi de miop deci e foarte mic damageul si pare o problema de inceput.

 

Mai am o intrebare. Din cauza unei scurgeri serioase de ulei la un cilindru m-am hotarat sa scot motorul. Totodata la cat de haladite si jegoase sunt cablajele, cat de murdar si plin de jeg si ulei e cadru si la cat de crapate sunt aripile spate si laterale am zis sa dau totul jos de pe ea si sa fac reconstructie totala cu ele in sufragerie. O sa dureze mult timp , intebarea este daca exista vreo componenta ce necesita conditii de depozitare speciala ca sa nu se buleasca pana la anul cand o sa fie gata operatiunea? Vreo pompa de benzina care sa nu se infunde, sau ceva similar?

 

Membranele astea daca stau asa deja uzate si nefolosite timp de un an nu pot sa se intareasca? Avand in vedere ca-s imbibate cu tot felul de chesti , nu pot sa crape mai repede cand o-i da drumul la motor la anul?

 

41O1DBq.jpg

Editat de adovis77
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai toate acestea trebuia sa le incepi acum 5-6 luni, aveai timp suficent sa nu faci nimic in fuga!

In locul tau m-as apuca la iarna. Pana atuci m-as bucura de ea asa cum este... o speli mai des, verifici/completezi uleiul periodic si mergi mai departe asa. Nu are ce sa strice mai rau decat este acum.

===

Nu conteaza spatiul de depozitare daca este ales un loc uscat. Scoti benzina, desumfli rotile la cca 1bar, bateria o pui pe redresor macar o data la 45 de zile pentru 3 - 4 ore. La ultima oprire opresti benzina(ai robinet in partea inferioara a rezervorului) si lasi motorul sa mearga pana se opreste. Uleiul din motor il schimbi la reparatie sau cand o repui in functiune... in rest nimic special.

Revin cu explicatia in detaliu la modul cum am reparat eu membranele.

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sigur s-a mai discutat, dar poate ma ajutati mai rapid cu un sfat

am virago 535 din 89. in ultimul timp a tot murit bateria. am masurat cum incarca: 11.6 v constant. ce este dus? releul de incarcare sau carbunii (daca are)?

bateria are borna plus rupta si are o improvizatie care pare solida cu contact ferm! posibil de aici problema? personal nu cred.

sa fie un contact (masa) imperfect pe undeva?

motorul l-am luat in februarie pe 14 cadou de valentin's day pt sotie si nu-l cunosc in amanunt!

astfalt uscat

Editat de SpiritofMotions
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia-o pe bucati ca din ce zici tu 11,6V e baterie descarcata, daca crezi ca te vei descurca dupa mine cam astia ar fi pasii unul cate unul succesiv urmat de testare pana la rezolvare

1. Fa-ti rost de pe net de manualul de service cu schema electrica

2 .Cel mai banal ar fi siguranta arsa sau contact imperfect in zona ei, identific-o dupa schema (normal cea care are legatura cu regulatorul)

3. Verifica dupa schema toate continuitatile ce se refera la magnetou si releu de incarcare pana in baterie, Pentru a verifica o continuitate corect trebuie sa decuplezi un capat al firului

4 Masoara cele 3 infasurari din stator (bineinteles il decuplezi de la instalatie)si eventual scoate bujiile, da la automat si masoara pe alternativ tensiunea produsa de fiecare faza (nu stiu ce valoare ar trebui sa aiba dar terbuie sa exziste si sa fie destul de mare).

Toate aceste masuratori ar trebui sa fie egale cate 3 .Pentru faza cu invartitul ti-ar cam trebui sa te cuplezi la o baterie auto.

5 Fa rost de un regulator.

 

Daca ai de unde sa imprumuti un regulator inverseaza pasul 5 cu 4. Te sfatuiesc sa faci oricum primi trei pasi ca sa fii linistit si sa nu ai probleme din cauza contactelor oxidate posibil si conectori topiti conductori imbatraniti si copti care dau la masa etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cristi e cel mai in masura sa-ti raspunda, dar, ca sa-mi spun si eu parerea, cred ca de vina e releul de incarcare (regulator). Nu are carbuni, doar releul ala scade voltajul la cel normal. 11,6v iti indica si la turatie mai mare? Nu creste deloc cand o turezi?

Si contactele alea imperfecte si innadite pot sa faca probleme... mai intai inlocuieste cablurile care prezinta defectiuni, curata contactele, strange/inlocuieste papucii, verifica masa sa fie solida (eu am mai pus inca 2 cabluri solide de masa, suplimentare)... si daca si atunci e incarcarea slaba, inlocuieste releul regulator. Eu am pus unul sh de Honda (de cbr parca) si e f bun.

 

@Vlad: daca siguranta era arsa nu mai avea curent deloc pe instalatie, nici macar sa se aprinda bordul. La fazele de la magnetou stiu ca trebuie sa fie 70v turata, dar cel mai sigur e sa se verifice manualul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Vlad: daca siguranta era arsa nu mai avea curent deloc pe instalatie, nici macar sa se aprinda bordul. La fazele de la magnetou stiu ca trebuie sa fie 70v turata, dar cel mai sigur e sa se verifice manualul.

 

OK nu am studiat schema am presupus ca exita o siguranta care protejeaza regulatorul, restul oricum ramane valabil ca pe bateria aia n-o incarca nimeni sau nu are putere s-o incarece, nu stiu la ce turatie a fost facuta masuratoarea de 11,6V, pentru ca o baterie,fara incarcare,se descarca urgent mergand cu lumina aprinsa , expresia ca "tot mi-a murit bateria" fiind vaga pentru mine, de exemplu la Cielo imi cazuse o faza si incarcarea nu mai era corecta (contact oxidat la diode)

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

indiferent de turatie, la relanti, turata blana afiseaza constant 11.6 v. de aceea sunt nedumerit!!!

bateria fiind tinuta pe redresor 11 ore inainte de masurare! ce e drept nu am masurat si bateria cand am montat-o.

de pornit nu mai porneste cam la 4 zi de mers de cand e incarcata bateria. si mers se merge in oras mult!

Editat de SpiritofMotions
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aparatul de masura e bun? Daca da, voltajul trebuia sa creasca... chiar daca nu ajungea la valori normale, macar crestea cu ceva. Oricum 11.6v e mult sub incarcarea de ralanti, aia e in jur de 12.5v. Si 14-14.5v la turatie mare. Deci cel mai probabil releul e dus.

 

Iti pot da un releu defect, sa faci proba cu el. Defect insemnand ca incarca prea mult in turatie, sare de 15v, cam 15.5v. Nu e de tinut pe mobra, dar poti proba sa vezi daca functioneaza. Daca te ajuta, da-mi un semn. E cu fire, dar am si mufa la el, chiar daca am taiat-o.

De asemenea, verifica manualul si masoara fazele... vezi ce iese.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am masurat cum incarca: 11.6 v constant. ce este dus? releul de incarcare sau carbunii (daca are)?

 

Masoara tensiunea in curent alternativ pe mufa de iesire a alternatorului.

Daca ai peste 50-55V cu motorul turat cam la jumatatea turometrului (daca nu are turometru o turezi dupa ureche), inseamna ca alternatorul e bun si releul e mort. Daca nu ai tensiune la iesire inseamna ca e dus statorul alternatorului. Masoara si continuitatea intre stator si sasiu. Nu trebuie sa existe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

indiferent de turatie, la relanti, turata blana afiseaza constant 11.6 v. de aceea sunt nedumerit!!!

bateria fiind tinuta pe redresor 11 ore inainte de masurare! ce e drept nu am masurat si bateria cand am montat-o.

de pornit nu mai porneste cam la 4 zi de mers de cand e incarcata bateria. si mers se merge in oras mult!

Ceva ceva iti incarca ca daca n-ar incarca un accumulator de 12Ah ti s-ar goli cam in 2 1/2 ore de mers cu luminile aprinse, daca dupa masuratorile care ti s-au indicat sa le faci deduci ca regulatorul e mort provizoriu poti sa-l incerci pe cel de la Geo dar am impresia ca fiind de 250 e pentru magnetou de putere mai mica si poti sa-l arzi altfel daca e compatibil faptul ca da o tensiune mai mare nu este o problema se poate pacali sa scoata ce trebuie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sigur s-a mai discutat, dar poate ma ajutati mai rapid cu un sfat

am virago 535 din 89. in ultimul timp a tot murit bateria. am masurat cum incarca: 11.6 v constant. ce este dus? releul de incarcare sau carbunii (daca are)?

bateria are borna plus rupta si are o improvizatie care pare solida cu contact ferm! posibil de aici problema? personal nu cred.

sa fie un contact (masa) imperfect pe undeva?

motorul l-am luat in februarie pe 14 cadou de valentin's day pt sotie si nu-l cunosc in amanunt!

astfalt uscat

Salutam camarazii !!!

 

Înainte sa faci orice citește postul și descarca cele doua scheme de verificare de la pagina 302 postul nr. 6037, fa verificările ce sunt enunțate acolo și apoi apucate de cumpărat, dacă este cazul, câte ceva.

 

Cu stima,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Reconditionare membrana

 

Poti utiliza orice silicon de garnituri. Trebuie sa te asiguri ca este rezistent la benzina/motorina, ulei, etc… scrie pe el. Nu toate silicoanele sunt rezistente la carburanti! Eu am folosit Gasket Silicone Black de la Loctite.

 

Pentru inceput iei membranele si te uiti atent sa vezi toate zonele afectate... ca suportul textil nu este rupt sau perforat. Nu le marchezi ci doar le memorezi.

- membranele le stergi usor cu un servetel curat imbibat in degripant – se curata rapid toata albeata si oxizii depusi, membranele raman curate.

- speli apoi membranele cu o pensula intr-un vas in care pui putin carburor, nu insisti foarte mult – acesta le decapeaza foarte bine. Calitatea/rezistenta lipiturii depind de aceste doua pregatiri.

- le sufli si le pui pe un servetel curat pentru 20-30 minute – se vor usca. Nu le mai atingi cu mana! Din acest moment nu apuci decat de suber.

- trebuie sa fi curat pe maini cand te apuci de lipit. Iei o punga noua din aceea la sul si o ti la indemana(din fabricatie sulul de pungi, are o pelicula de parafina pentru a nu se lipi inte ele). Apoi cu un varf de scobitoare pui pe fiecare ruptura cate un putin silicon(apreciezi la ochi) cat sa umple partea lipsa. Pe partea interioara(cea opusa suberului). Nu trebuie sa faci exces!

- acum asezi membrana cu siliconul pe punga pregatita si si cu un servetel curat apesti pe partea cealalta pe fiecare gaura carpita – siliconul se va nivela la fata cu membrana, surpusul trece prin tesatura si intra in servetel. La fiecare apasare schimbi suprafata de contact al servetelului, nu apesi a doua oara cu celasi punct de contact.

- apoi repeti operatia pe partea cealalta. Aici poti pune silicon mai mult, dar nu forte mult(pentru ca trebuie sters).

- urmeaza operatia cea mai artistica! Te uzi cu apa pe un deget. O picatura de sampon sau sapun lichid pusa pe fiecare lipitura, apoi cu o miscare usoara o stergi cu degetul. Surplusul ramane pe degetul tau. Te stergi pe deget si repeti operatia daca este cazul, daca nu treci mai departe. Faci asa cu toate “peticele” adaugate pe membrana.

- pui membranele intr-un vas cu apa, complet acoperite. Grabesti perioada de reactie, siliconul se intareste cu umiditatea atmosferica.

- dupa cca 4 ore le scoti afara si desprinzi punga de pe ele. Totul este gata! Lipitura nici nu se cunoaste, membrane are aceasi grosime si elastcitate.

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragi colegi, am si eu o intrebare, ca am tot cautat in manual si pe alt forum din afara si nu mi-e foarte clar... legata de carburatorul la xv250.

Dar sa incep cu inceputul (sfarsitului): am scos in sfarsit mobra pe strada :D Si acum incep cu reglajele.

 

Problema care ma pune pe ganduri este urmatoarea: la pornire, porneste doar cu socul, nu ma deranjeaza asta, e normal cand e rece. Problema e ca si dupa ce merg cu ea 10-15-20-30 minute prin trafic pot sa reduc socul doar la jumatate, altfel moare. In plus, la turatii mai mici, are o ezitare, nu prea raspunde f bine la acceleratie, drept urmare nu pot sa accelerez lin din mers, in curba de exemplu.

 

Din ce am citit, are 2 reglaje carburatorul asta. Unul e cel de ralanti, care il creste sau scade... unul e de amestec si din ce am inteles inchide sau deschide benzina in carburator, pun si poza cu el (preluata de pe alt forum, el cica e acoperit cu un dop de alama, la mine nu mai e dopul).

 

Bujiile sunt curate, reglate cu lera, carburatorul curatat complet, fisele si pipele noi, filtrul de aer curat si uns, in acceleratie la turatii mai mari putin raspunde bine (zic eu).

 

Cam care e procedura de reglaj? Sa umblu la acel surub de reglaj sau doar sa-i maresc turatia la ralanti? Dupa ce e incalzita, normal. E amestecul prea bogat sau prea sarac? Stiu, culoarea bujiilor... doar ca inca n-am mers mult cu ea, doar ieri, si nu imi pot face o impresie corecta inca.

post-69984-0-84103000-1397669914_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faptul ca moare fara soc ar denota un amestec slab deci ar trebui sa-i mai dai benzina din surubul de amestec pe de alta parte daca reglajul socului e la mana incearca in mers sa vezi daca cu el tras la jumatate merge mai bine decat cu el scos. Reglajul amestecului oricum se face dupa ce ai incalzit motorul, surubul de amestec baga complect (se insurubeaza) fara a forta ca e foarte fin dupa care se desurubeaza cam 2 1/2 ture (cam atat se da la toate mobrele).Se porneste motorul se tine din acceleratie si se insurubeaza surubul de ralanti pana can sta cat de cat.Se trece la actionarea surubului de amestec in sensul desurubarii care are ca efect aport de benzina, cu pasi mici (1/4 ture) si se observa daca creste turatia (ar trebui sa creasca).Cand desurubarea nu mai are efect se da 1/8 ture inapoi. Se scade relantiul din surubul de relanti (se desurubeaza) si se mai incearca cresterea turatiei.Unii recomanda desurubarea amestecului pana cand se observa descresterea turatiei tinut minte si apoi strangera trecut prin crestere si strangere pana cand relantiul devine instabil si pus surubul la mijloc intre cele doua.Personal eu l-am strans pana a devenit instabil si l-am desfcut 1/4 ture.

Reglajul asta este foarte important si raspunde de prima patrime din cursa acceleratiei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...la pornire, porneste doar cu socul.....e normal cand e rece......dupa ce merg cu ea 10-15-20-30 minute prin trafic pot sa reduc socul doar la jumatate.....la turatii mai mici, are o ezitare, nu prea raspunde f bine la acceleratie.....

Descrierea este confuza... vreau mai multe detalii! Accelerare - decelerare totul descris pas cu pas. Carburatia se imparte in trei parti(circuite): relanti, progresiune si sarcina. Fiecare circuit are alimentarea lui dar mai "fura" si de la cel inferior lui.

Daca inchizi socul de tot si relantiul functioneaza, nu ai de ce sa umbli la surubul de amestec, nu te ajuta cu nimic! In sarcina cum merge?

Presupun ca la tine este o problema cu circuitul de trecerea(progresiune) de la relanti la sarcina, socul compenseaza partial nefuncionarea acestuia(vezi circuitul aferent membranei mici - comandata de vacuum - lucreaza intre anumite limite - un arc calibrat o tine pe pozitie - canal comanda infundat). Amestec prea sarac in aceast moment. Uneori pot apare intreruperi si rateuri in carburator. La o accelerare brusca(violenta ) motorul are tendinta de a se opri.

Apoi pot fi mai multe cauze care insumate, produc o "sincopa" de alimentare produsa intr-o anumita conditie!

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Vlad: merci mult pt explicatie.

 

@Cristi: cand se mai indreapta vremea ne intalnim si vezi, dar in mare, e cam asa...

Ralanti - nu sta fara soc, chiar si cand e cald motorul trebuie tras jumatate. Deci fara soc nu functioneaza la ralanti.

Progresiune - imediat dupa turatia de ralanti are o zona cam moarta, dupa care accelereaza mai brusc. Iti dau exemplu: plec usor, din ambreiaj, se misca... daca trag de gaz cativa mm, nu accelereaza, mai trag putin si accelereaza mai brusc. Nu pot sa accelerez lin.

In sarcina - eu zic ca bine, dar nu am termen de comparatie, nu am mai mers cu Virago de 250.

 

Cand motorul e rece, abia pornit, tinde sa moara daca trag de gaz. Dupa 2-3 minute pot sa o accelerez, cu ezitarea de rigoare imediat dupa turatia de ralanti.

 

Toate piesele din carburator erau in stare buna, la fel si cele din pompa vacuumatica, membranele ok, intregi, membrana din carburator in stare f buna, elastica.

 

Nu am auzit rateuri in carburator. Dar e adevarat ca evacuarea imi scapa gaze la o imbinare, am tot uitat sa-i pun un colier.

 

Sper ca am fost cat de cat clar...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Reconditionare membrana

 

Poti utiliza orice silicon de garnituri. Trebuie sa te asiguri ca este rezistent la benzina/motorina, ulei, etc… scrie pe el. Nu toate silicoanele sunt rezistente la carburanti! Eu am folosit Gasket Silicone Black de la Loctite.

 

Pentru inceput iei membranele si te uiti atent sa vezi toate zonele afectate... ca suportul textil nu este rupt sau perforat. Nu le marchezi ci doar le memorezi.

- membranele le stergi usor cu un servetel curat imbibat in degripant – se curata rapid toata albeata si oxizii depusi, membranele raman curate.

- speli apoi membranele cu o pensula intr-un vas in care pui putin carburor, nu insisti foarte mult – acesta le decapeaza foarte bine. Calitatea/rezistenta lipiturii depind de aceste doua pregatiri.

- le sufli si le pui pe un servetel curat pentru 20-30 minute – se vor usca. Nu le mai atingi cu mana! Din acest moment nu apuci decat de suber.

- trebuie sa fi curat pe maini cand te apuci de lipit. Iei o punga noua din aceea la sul si o ti la indemana(din fabricatie sulul de pungi, are o pelicula de parafina pentru a nu se lipi inte ele). Apoi cu un varf de scobitoare pui pe fiecare ruptura cate un putin silicon(apreciezi la ochi) cat sa umple partea lipsa. Pe partea interioara(cea opusa suberului). Nu trebuie sa faci exces!

- acum asezi membrana cu siliconul pe punga pregatita si si cu un servetel curat apesti pe partea cealalta pe fiecare gaura carpita – siliconul se va nivela la fata cu membrana, surpusul trece prin tesatura si intra in servetel. La fiecare apasare schimbi suprafata de contact al servetelului, nu apesi a doua oara cu celasi punct de contact.

- apoi repeti operatia pe partea cealalta. Aici poti pune silicon mai mult, dar nu forte mult(pentru ca trebuie sters).

- urmeaza operatia cea mai artistica! Te uzi cu apa pe un deget. O picatura de sampon sau sapun lichid pusa pe fiecare lipitura, apoi cu o miscare usoara o stergi cu degetul. Surplusul ramane pe degetul tau. Te stergi pe deget si repeti operatia daca este cazul, daca nu treci mai departe. Faci asa cu toate “peticele” adaugate pe membrana.

- pui membranele intr-un vas cu apa, complet acoperite. Grabesti perioada de reactie, siliconul se intareste cu umiditatea atmosferica.

- dupa cca 4 ore le scoti afara si desprinzi punga de pe ele. Totul este gata! Lipitura nici nu se cunoaste, membrane are aceasi grosime si elastcitate.

 

Multam frumos , omule!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Geo_ZGA , cu placere. Este adevarat ca cele trei zone se suprapun si fura una de la alta de sus in jos mai putin "jet needle" la care reglajul nu mai are influenta spre maxim de acceleratie ca sa te lamuresti uite linkul http://www.iwt.com.au/mikunicarb.htm .Nu stiu cat de specialisti sunt baietii dar mi se pare foarte logic si vezi ca ai si o diagrama Fig 7 in care este ilustrata influenta asupra acceleratiei a pieselor componente.

Asa cum ti-am spus (caci am fost atent la ce ai scris) daca relantiul nu-ti sta fara soc fuguta repede la surubul de amestec si reglajul surubul de relanti. Pe urma gandeste-te la restul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratilor mai am o intrebare. Cand dau jos motorul, in afara de electrica, cabluri, furtunase, carburatoare, suruburi de prindere de cadru, etc, MAI TREBUIE SA DESFAC SI IN STANGA SPATE la cuplarea cu cardanul sau e suficient sa dau cauciucul la o parte? In poza asta parca e mai in spate cardanul , la mine nu se vede asa de bine cuplarea aia acolo.

 

EVSqYEs.png

Editat de adovis77
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Teoretic nu mai ai nevoie ca axul e pe caneluri fara siguranta care sa-l tina acolo si ramane in bascula daca motorul se poate trage in fata, practic la mine e asa de fest si intra usor intepenit ca daca as vrea sa scot motorul ar trebui sa scot grupul din spate si sa fortez cu un levier iesirea axului cardanic din cuplajul de la cruce.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

putin cam tarziu dar ma prezint si eu :) Wild Rider

 

This is Morticia !!! an 1985 capacitate 700 18000 mile .o sa-mi fie putin greu sa ma acolodez cu Milele ,e nou achizitionata din Olanda

acum ii schimb ambreiajul si arcul de la Bendix in rest toarce ca o Vaduva :)

 

 

 

 

 

 

post-68227-0-80431100-1397726009_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...